home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 710 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  hvem er bedst alene på toppen?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: hvem er bedst alene på toppen?  (Læst 13139 gange)
Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: hvem er bedst alene på toppen?
« Svar #30: 05 Maj 2011, 12:41 »

Jeg har et save med west ham hvor jeg normalt bruger abel hernandez alene på toppen som skarpretter hvor han bomber. Manden er nu skadet i en 4-5 måneder, og mine reserver angribere (Forlan & Huntelaar) scorer overhovedet ikke! kan ikke finde ud af hvilken indstilling de skal have?

Kan i hjælpe mig? Smiley
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: hvem er bedst alene på toppen?
« Svar #31: 07 Maj 2011, 18:03 »

Jeg har et save med west ham hvor jeg normalt bruger abel hernandez alene på toppen som skarpretter hvor han bomber. Manden er nu skadet i en 4-5 måneder, og mine reserver angribere (Forlan & Huntelaar) scorer overhovedet ikke! kan ikke finde ud af hvilken indstilling de skal have?

Kan i hjælpe mig? Smiley

Jeg mener heller ikke Forlan eller Huntelaar egner sig særlig godt alene på toppen da de mangler noget speed. En mand som Hulk vil virke godt som skarpretter på toppen  Thumbs Up Men hvis det er en knap så dyr back-up du mangler kan Milan Baros fra Galatasaray godt anbefales. Han bombede i hvert fald ret godt i mit Arsenal game  Grin
Logged

Wetteland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: hvem er bedst alene på toppen?
« Svar #32: 08 Maj 2011, 19:01 »

Jeg mener heller ikke Forlan eller Huntelaar egner sig særlig godt alene på toppen da de mangler noget speed. En mand som Hulk vil virke godt som skarpretter på toppen  Thumbs Up Men hvis det er en knap så dyr back-up du mangler kan Milan Baros fra Galatasaray godt anbefales. Han bombede i hvert fald ret godt i mit Arsenal game  Grin

Vil jeg da overveje! Har Hulk som inderste angriber på venstre fløj, den mand er loco!!!!!!! Han bomber alt i smadder..
Logged

Fuck Art  - Let's Dance!

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: hvem er bedst alene på toppen?
« Svar #33: 08 Maj 2011, 19:14 »

Hvordan vil I bruge Nils Petersen fra Cottbus alene på toppen? Skarpretter eller?
Logged

[Min signatur er for stor]

Helbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: hvem er bedst alene på toppen?
« Svar #34: 11 Maj 2011, 16:56 »

Kenneth Zohore bomber også efter et par sæsoner.
Han er 190cm, hurtig, god i afslutninger. Dog mangler han kolblodighed(stav) og så er han ikke så drible stærk.

Hvordan bruger du ham, hvis han skal ligge alene på toppen? Jeg har en okay succes med ham som targetman i Superligaen, jeg er dog lidt nervøs for at lade ham starte inde i Europa
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: hvem er bedst alene på toppen?
« Svar #35: 11 Maj 2011, 17:16 »

Hvordan bruger du ham, hvis han skal ligge alene på toppen? Jeg har en okay succes med ham som targetman i Superligaen, jeg er dog lidt nervøs for at lade ham starte inde i Europa

Hvad med som skarpretter?? Smiley
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: hvem er bedst alene på toppen?
« Svar #36: 28 Maj 2011, 00:26 »

Ellers er der jo altid cavani, han koster godt nok omkring 300 danske mill, men ham er altså heller ikke helt tossede!
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: hvem er bedst alene på toppen?
« Svar #37: 28 Maj 2011, 13:14 »

Stancu er meget god alene i mine spil Opstemt
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: hvem er bedst alene på toppen?
« Svar #38: 29 Maj 2011, 12:51 »

nu er jeg kommet så langt i spillet at david villa snart blir solgt, men hvem er manden der skal overtage den vigtige plads alene på toppen.. jeg vil vælge mellem enten, barbacar, lukaku eller neymar! NOGLE derhar erfaringer med dem alene på toppen! og deres eneste formål er at banke kasser ind Opstemt
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: hvem er bedst alene på toppen?
« Svar #39: 30 Maj 2011, 16:15 »

nu er jeg kommet så langt i spillet at david villa snart blir solgt, men hvem er manden der skal overtage den vigtige plads alene på toppen.. jeg vil vælge mellem enten, barbacar, lukaku eller neymar! NOGLE derhar erfaringer med dem alene på toppen! og deres eneste formål er at banke kasser ind Opstemt
Tror Neymar vil passe bedst ind på holdet og spillestilen (formoder jeg med de spillere du har til rådighed). Dog er Babacar en anden type og mere allround samt spidskompetencer, som du kan drage nytte af. Det samme med Lukaku, der imø ikke rammer Babacars høje potentiale.
Kommer jo også an på hvordan de har udviklet sig - Sanogo kunne måske også være en mulighed?
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: hvem er bedst alene på toppen?
« Svar #40: 05 Jun 2011, 16:59 »

ja, jeg har valgt at hente både neymar og barbacar til klubben og vil prøve at rotere mellem dem! og så må jeg se hvem der slår igennem huritgst Opstemt
Logged

King
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: hvem er bedst alene på toppen?
« Svar #41: 05 Jun 2011, 17:14 »

Den bedste er: Carlos Tevéz .. Magen til målmaskine skal man lede længe efter!
Logged

earno
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: hvem er bedst alene på toppen?
« Svar #42: 08 Jun 2011, 10:42 »

vagner love har jeg købt til Stoke, min taktik er således 4-4-1-1. hvor love er helt alene på toppen. og gør det fremragende!
Logged

Chelsea fan siden 11. maj 2003
Fm 07-08-10-11-12-13 allstar hold

cech(08)
kolodin(11)-mertesacker(07)-ömer tropak(08)-abate(13)
medo(09)-Tymoschuk(C)(08)-ambrosini(12)
podolski(12)-kozak(13)-gignac(08)

bænk:
marcelo(07)
drogba(10)
kuzmanovic(09)
ramlal(12)
lebohang(07)

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: hvem er bedst alene på toppen?
« Svar #43: 08 Jun 2011, 11:03 »

I mine øjne er det Agüero. I mit spil scorede han 39 i ligaen og 50 i alt. Jeg stiller op således i 3. sæson:

De Gea
Valera - Godin - Galeano - VFilipe
Dzagoev - Camacho/Obi Mikel
Reyes - Pastore - Suarez
Agüero

Han er fuldstændig vanvittig og Pastore supplerer ham fremragende med stikningen i dybden konstant. Har givet ham al den kreativ frihed han kan og bedt ham om at løbe i hullerne og løbe med bolden ofte. Han er vild.
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: hvem er bedst alene på toppen?
« Svar #44: 11 Jun 2011, 00:28 »

I mine øjne er det Agüero. I mit spil scorede han 39 i ligaen og 50 i alt. Jeg stiller op således i 3. sæson:

De Gea
Valera - Godin - Galeano - VFilipe
Dzagoev - Camacho/Obi Mikel
Reyes - Pastore - Suarez
Agüero

Han er fuldstændig vanvittig og Pastore supplerer ham fremragende med stikningen i dybden konstant. Har givet ham al den kreativ frihed han kan og bedt ham om at løbe i hullerne og løbe med bolden ofte. Han er vild.

hvad står pastore som?Huh
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010