home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1207 1208 [1209] 1210 1211 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1588189 gange)
snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18120: 27 Sep 2014, 11:45 »

Markovic var en kæmpe profil for Benfica sidste sæson og hvor gammel er det nu han er? Nå ja. 20. Lallana var på årets hold så kan ikke rigtig se hvordan de skal være middelmådige. Lallana har været skadet og skal have tid til at komme tilbage og Markovic skal vænne sig til en helt ny liga og et nyt miljø. Lovren synes jeg virker som et godt køb - han er den leder i forsvaret vi har manglet. Spørgsmålet er bare hvem der skal være hans partner.

Angående Origi, hvordan i al verden kan du tro at en top-professionel klub henter en spiller ind på baggrund af én slutrunde? Rodgers har udtalt at ham og hans team har fulgt ham siden han var 15 eller 16 år, så det postulat kan du godt pakke væk.
« Seneste Redigering: 27 Sep 2014, 11:51 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18121: 27 Sep 2014, 15:37 »

Jeg er fuldstændig MÅLØS! Det er så ufortjent at everton får 1 point med idag Nej Nej Nej.....
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18122: 27 Sep 2014, 17:37 »

Sådan kan fodbold også være - men vi er sgu selv ude om det, vi kunne have lukket kampen og fuck for et mål Jagielka smed imod os.. det lykkes kun en gang i hans karriere og at det så lige blev mod os er træls.

Det positive i denne kamp var at se Lalana ham er der perspektiv i og så virker det til at Ballotelli er ved at finde formen - jeg håber bare at målene også begynder at komme.

Markovic tror jeg 1005 på han bliver bedre og bedre giv ham 1-2 sæsoner i PL og vi har en verdens stjerne.

« Seneste Redigering: 28 Sep 2014, 14:26 af DeBuur » Logged

YNWA

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18123: 27 Sep 2014, 19:46 »

Sådan kan fodbold også være - men vi er sgu selv ude om det, vi kunne have lukket kampen og fuck for et mål Lescott smed imod os.. det lykkes kun en gang i hans karriere og at det så lige blev mod os er træls.
Kan du allerede forudse at Lescott scorer imod jer i næste weekend? Det kunne godt være man skulle overveje at smide nogle penge på Lecsott som målscorer i den kamp. Tror dog ikke det bliver bedre end Jagielkas mål idag  Hævet Øjenbryn
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18124: 28 Sep 2014, 14:28 »

Kan du allerede forudse at Lescott scorer imod jer i næste weekend? Det kunne godt være man skulle overveje at smide nogle penge på Lecsott som målscorer i den kamp. Tror dog ikke det bliver bedre end Jagielkas mål idag  Hævet Øjenbryn

hmmm det var en smutter  Forlegen men ja jeg tør godt forudsige at Liverpool også får det svært i næste kamp.. desvære men husk årgang 2005 CL det kan ske igen  Opstemt
Logged

YNWA

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18125: 04 Okt 2014, 15:09 »

Nu må Sturridge altså snart komme tilbage!.. Endnu en kamp uden ham i dag. Forhåbentlig er han så 100 % fit efter landskamppausen.

Lambert starter i øvrigt inde fremfor Balo i dag.
Logged

Liverpool F.C

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18126: 04 Okt 2014, 17:50 »

Hvor er Lallana bare en fantastisk fodbold spiller at se på! Gid han havde fulgt sin manager til Tottenham Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18127: 04 Okt 2014, 18:49 »

Hvor er Lallana bare en fantastisk fodbold spiller at se på! Gid han havde fulgt sin manager til Tottenham Smiley


Dejligt at en af Liverpools Engelske spillere viser klasse og Lallana tror jeg kan meget mere end det vi ser nu Thumbs Up

Skønt med en sejr og damm hvor jeg glæder mig til Sturridge kommer tilbage.

Ballotelli har jeg aldrig forstået vi købte, på de bedste dage er han virkelig klasse, men hvor ofte viser han det?

Logged

YNWA

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18128: 04 Okt 2014, 19:07 »

Synes Balo kom ind, og gjorde en god figur. Han satte flere angreb op, og havde selv to gode afslutninger. Derudover faldt han godt ind i pasningsspillet med Gerrard og de andre.

Lallana gjorde det fint, men var ikke prangende. Hans mål var fremragende, men han manglede overblik ligefør det fejlagtige straffespark, hvor han kunne spille Sterling helt fri. Netop Sterling virker til at være gået i stå. Hans boldkontrol og berøringer er totalt ukontrolleret, og hans afleveringer mangler ofte fart. Håber kommer han tilbage på tidligere niveau efter landskamppausen.

Ellers en god anden halvleg hvor især Henderson og Gerrard var gode. Synes ideen med Gerrard længere fremme fungerede perfekt, men det var også på et tidspunkt, hvor WBA skulle jagte en scoring.
Logged

Liverpool F.C

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18129: 04 Okt 2014, 19:58 »

Gerrard skal virkelig tilbage på sin gamle plads, spillet gik jeg MEGET bedre efter han kom derop. Glæder mig til at Emre Can kommer tilbage, så kan han forhåbentlig tage den lidt mere defensive rolle og så skubbe Henderson og Gerrard lidt længere frem. Dét - krydret med at Sturridge kommer tilbage, så tror jeg at vi kommer op i omdrejninger igen.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18130: 19 Okt 2014, 21:11 »

Jaja en sejr er en sejr.

Men er jeg den eneste der frygter at vi får en lussing af den anden verden af Real Madrid på onsdag?
Jeg har så svært ved at se os kunne stille noget som helst op mod det måske bedste hold i verden pt.

Deres offensiv kontra vores defensiv burde være forbudt at stille op mod hinanden.

Alt andet end et nederlag vil være en sejr som jeg ser det.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18131: 19 Okt 2014, 22:01 »

Det Liverpool hold vi så idag var en skandale, hvor havde vi været hvis ikke QPR havde smidt 2 mål ind i eget net ?

Med Enrique og Johnsson på vores backs så er vi meget let at ramme og næste kamp er det helt andre navne der skal dæmmes op for !

Rodgers har IMO ikke formået at flytte holdet siden i sommers - der er købt ind for store summer, men vores hold spiller elendigt og når selv et bundhold kan få os i knæ så er der sgu langt til en top 3.

Jeg tvivler på Rodgers formår at flytte holdet og skabe sammenhængende spil.

At Balotelli har en rød trøje har jeg det svært med - sådan en klap hat - 90 % af tiden står han og er optaget af de 2 brikker der konflikter i hans hjerne.... 5 & af slår han ud med armene mens resten af tiden forsøger han med lidt småløb på stedet... mangler de ikke spillere i den ny startede Indiske liga ? fuck han er ringe og en skændsel og hvorfor vi har smidt 100 millioner på en nar som ham er mig en gåde.... selv Bendtner ville gøre det bedre ticked off

Logged

YNWA

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18132: 20 Okt 2014, 18:12 »

Er bestemt ikke enig ang BR.
Han har netop flyttet os kolossalt de seneste sæsoner.

Men vores forventninger er nok skruet alt for højt op efter sidste sæson.
Bevars vi spiller ikke det bedste bold pt, men vi ligger stadig nr 5 foran feks  Spurs, Arsenal og Everton. Og det til trods for at vi har spillet elendigt i mange kampe. Og West Ham og Southampton holder ikke hele sæsonen. Vi kan jo derimod kun blive bedre, det er vel svært at blive dårligere.

Jeg er enig ang Balotelli, men han smamenlignes med en Suarez som var med i små 50 scoringer sidste sæson. Sådan en ny spiller henter du ikke bare.

Desuden har vi været noget hårdt ramt af skader på samme plads på banen her i starten. Can, Allen og Lallana var væk på engang og så er der jo ikke alverden at skifte ud med på den centrale midt.

Jeg er som sådan fortrøstningsfuld, men hvor kunne det være lækkert hvis vores forsvar begyndte at spille til nul bare engang imellem.
Det er som jeg ser det vores ikke bare store problem på holdet men vores KÆMPE store problem.

Jeg ser gerne vi henter en ny målmand, Mignolet har ikke overbevist og han er som jeg ser det også skyld i vores usikre forsvar når de ikke aner hvor de har ham.

Valdes skulle være ude nu mens Cech fra Chelsea ny rygtes til klubben. Det kan jeg kun sige ja tak til.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18133: 20 Okt 2014, 18:49 »

Er bestemt ikke enig ang BR.
Han har netop flyttet os kolossalt de seneste sæsoner.



Rodgers har IMO ikke formået at flytte holdet siden i sommers - der er købt ind for store summer, men vores hold spiller elendigt og når selv et bundhold kan få os i knæ så er der sgu langt til en top 3.


Som du kan se, så nævner DeBuur blot at BR ikke har flyttet holdet siden i sommers. Tror da, uden at vide det, at han er enig med dig i, at holdet er blevet flyttet et stort skridt i den rigtige retning.

Lige pt. har jeg også svært at se hvad det er BR skal gøre anderledes og hvad han som manager, med hans stil, kan gøre for at rette op på det. Men jeg synes han har ført os langt og skal have chancen+tiden til at vende skuden, da han er en klog manager.
Et forsvar der kan holde nullet vil selvfølgeligt være en start. Sturridge der vender tilbage vil formodentlig også give et skub i den rigtige retning offensivt. Tror dog ikke det er mod RM vi skal forvente det store. 
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #18134: 20 Okt 2014, 19:09 »

Mignolet stod en pragtkamp i går og kunne ikke klandres for nogen af de to scoringer. Vores grundlæggende problem lægger i vores bagkæde som gang på gang havner på den forkerte side af modstanderen og derfor kommer til at se virkelig tunge og dumme ud. Martin Skrtel er simplethen for ustabil, han ved ikke engang hvor han har sig selv. Han minder mig på godt og ondt om David Luiz, bare uden teknik. Vi har en Sakho som hver gang han får chancen, udviser stor usikkerhed i form af attitude og aura. Det er som om, at han tænker for meget over tingene i stedet for bare at spille simpelt. Dejan Lovren ser jeg potentiale i, men han har virket ude af form og mangler den timing i sit spil, som han havde i Southampton. Han mangler 25-30% til at være den top forsvarsspiller vi har ventet på i lang tid.
Ydermere har vi jo en Luis Enrique som, umiddelbart, fortsætter sin 5-kamps-cyklus bestående fire dårlige og én god. Han er simpelthen så udisciplineret i spillet uden bold og i sine markeringer, at jeg under vores kampe kunne kvæle mig selv. Ja, han besidder en god fysk og er stærk i duellerne, men til hvilken nytte når han på afslappende vis slentre efter sin markør? Han virker kronisk beskadiget og mentalt forvirret. At BR stadig bruger ham i PrL-sammenhæng er mig en kæmpe gåde. Vi ville være bedre tjent med Agger på den venstreback.
Logged

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 1207 1208 [1209] 1210 1211 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010