home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  FM11 - er en stor katastrofe!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FM11 - er en stor katastrofe!  (Læst 6637 gange)
Motorsav
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
FM11 - er en stor katastrofe!
« : 19 Dec 2010, 10:39 »

Ja, som overskriften beskriver er jeg meget skuffet over det nye FM11. Jeg er 29 år gammel og har spillet manager spil de sidste 15 år, da det foregik på en Commodore og efterfølgende Amiga. Jeg har så spillet samtlige udgaver af FM, men jeg har til dato aldrig oplevet et spil med flere fejl/crash dumps end FM11.

Hvor er det du dog ærgerligt at der skal komme så mange fejl i et ellers veludført spil! Man burde jo mene, at stabiliteten på spil/computer bliver bedre med årene men her er det med modsatte fortegn!

Lige for at ridse op har jeg følgende problemer!

Kampen fryser i 2. halvleg når jeg får en skade eller et rødt kort. Efter jeg har været i taktik og skal spille videre, går kampen ikke i gang, jeg kan sagtens bruge menuerne, men kampen vil ikke fortsætte. Derfor er jeg nødt til at gå på "ferie" for at fortsætte. Jeg ved ikke om den nye patch, som netop er udkommet har lyst dette problem!

Men efter den nye patch 11.2.1 er udkommet er jeg begyndt at få "crach dumps" hvilket i den grad p... mig af! Jeg er i gang med et netværks spil med en ven, hvor den pludselig er begyndt med crash dumps. Vi har spillet over nettet de sidste 8 år sammen og kan ikke menes lignende problem!

Crasch dumps 11.2.1F164501 skriver den, hvorefter spillet lukker ned. Denne Crash dumps kommer storset hele tiden. Crash dumps kommer både over steam og alm. spil. Hvor er det dog irriterende at man ikke fortsætte med at lave et så fejlfrit spil som man formåede med de tidligere udgaver! Ja, jeg bruger skins, kits, facepacks mm. hvilket jeg altid har gjort uden problemer, så det er i hvert fald ikke skyld i problemet!

Øvvv øvvv til Football Manager 2011 og stor pil ned herfra!

Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM11 - er en stor katastrofe!
« Svar #1: 19 Dec 2010, 11:14 »

Jeg må sige at det lyder mere som om du har en computer der måske ikke længere lever op til det fm kræver? Eller også er dine grafik-drivere og/eller directX ikke opdateret helt måske?

Jeg har absolut ingen problemer haft må jeg sige, så kan ikke følge dig og det er derfor jeg lige kom på ovenstående tanker Smiley

Ellers kan jeg næsten kun anbefale at prøve en helt frisk re-install Smiley
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM11 - er en stor katastrofe!
« Svar #2: 19 Dec 2010, 11:48 »

Jeg har da også haft problemer med crash dumps..... Men ikke noget som det du beskriver. Det med, at din computer fryser i kampe, har jeg aldrig oplevet og heller aldrig hørt om - i hvert fald ikke indtil endnu.

Jeg vil tro, ligesom KongFjong, at der er noget teknisk, som måske ikke helt lever op til kravene......
Logged

Motorsav
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM11 - er en stor katastrofe!
« Svar #3: 23 Dec 2010, 19:59 »

Min computer er helt ny og får topkarakter! Jeg har ikke haft problemer med at kampene fryser efter den sidste opdatering....men deres crash dumps er ved at gøre mig sindssyg!

crash dumps har jeg aldrig haft før og er først kommet i FM11!
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: FM11 - er en stor katastrofe!
« Svar #4: 03 Jan 2011, 10:41 »

Spiller du andre mere grafik krævende spil?
For ellers kan det godt lyde som om at dit grafik kort ikke er installeret ordentigt, har oplevet det samme med min computer, og blev nød til at sende den til reparation efter en uges tid.
Logged

Gaul
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM11 - er en stor katastrofe!
« Svar #5: 16 Jan 2011, 20:07 »

Jeg oplever PRÆCIS det samme..

Lortet fryser simpelthen bare hvis jeg får en skade eller rødt kort!! Er godt nok træt af det.

Jeg har desværre ikke nogle svar på problemet, men kan konstatere at min gør det samme.

(min computer er ikke et halv år gammel endnu)
Logged

Elmander - Jonson

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM11 - er en stor katastrofe!
« Svar #6: 16 Jan 2011, 20:10 »

Tålmodighed er nøglen når ned fryser. Har prøvet engang hvor den var frosset fast og jeg skulle vente 1½ time. Har også prøve en time, en halv time osv. Smiley

Dog skriver den ikke at der er en fejl, men at programmet ikke svarer.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

cjensen94
Gæst
 
Sv: FM11 - er en stor katastrofe!
« Svar #7: 16 Jan 2011, 20:25 »

Synes det lyder underligt. Har aldrig oplevet det der, i nogle spil - Og jeg har spillet de seneste 5 spil tror jeg.
    Mit bedste råd må være at skrive på SI's forum.
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM11 - er en stor katastrofe!
« Svar #8: 07 Feb 2011, 01:26 »

Jeg spiller netspil med en ven, og det pis sker hver gang i vores indbyrdes træningskamp i slutningen af kampen. Løsninger?!

Logged


Campai
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM11 - er en stor katastrofe!
« Svar #9: 07 Feb 2011, 01:58 »

Jeg har denne computer http://www.pcgameshardware.com/aid,692778/Fujitsu-Celsius-Ultra-Worlds-fastest-gaming-PC-on-air-cooling/News/
og jeg oplever også en helveds masse crash dumps..... fatter det ikke, installerede fm10, der var ingen problemer
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM11 - er en stor katastrofe!
« Svar #10: 07 Feb 2011, 02:05 »

Jeg har denne computer http://www.pcgameshardware.com/aid,692778/Fujitsu-Celsius-Ultra-Worlds-fastest-gaming-PC-on-air-cooling/News/
og jeg oplever også en helveds masse crash dumps..... fatter det ikke, installerede fm10, der var ingen problemer

Med den computer skyldes crash dumps i hvert fald ikke at computeren er for dårlig, for den der er jo sindsyg!  Shockeret
Logged


Campai
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM11 - er en stor katastrofe!
« Svar #11: 07 Feb 2011, 03:41 »

jaaa, er glaf for den Smiley havde os sparet op længe Smiley
så er det lidt bittert når ens spil pludselig failer så groft
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: FM11 - er en stor katastrofe!
« Svar #12: 07 Feb 2011, 11:20 »

Man kan også sagtens have en knap så stor maskine uden der er problemmer.

Min computer er kun lidt større end min. kravende men har aldrig haft de storre problemmer.
Det går ikke altid så hurtigt som man gerne ville have, men det har jeg så lært at leve med.

Og selv med en lille computer har jeg, såvidt jeg husker ihf, max haft 2-3 crash gennem tiderne.
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM11 - er en stor katastrofe!
« Svar #13: 07 Feb 2011, 11:42 »

Tålmodighed er nøglen når ned fryser. Har prøvet engang hvor den var frosset fast og jeg skulle vente 1½ time. Har også prøve en time, en halv time osv. Smiley

Dog skriver den ikke at der er en fejl, men at programmet ikke svarer.

Men det er jo ikke holdbart...
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM11 - er en stor katastrofe!
« Svar #14: 07 Feb 2011, 13:04 »

Nu kører jeg mit FM på en bærbar, og jeg har altid 5-6 ligaer med. Jeg har ALDRIG oplevet et crash dump. Indimellem kan den skrive at spillet ikke svarer, men så går der lige 5 sekunder, og det kører igen.

Jeg tror nu også mere på, at det er noget med opsætningen af din computer, men det lyder mærkeligt med det monster du kører på.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010