home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:24:33 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 733 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  San Marino challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: San Marino challenge  (Læst 22088 gange)
FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #30: 01 Sep 2018, 21:51 »

Kommer vi til at se nogle billeder af de 2 talenter?  Cool Peace

Så er jeg kommet ordentlig i gang med mit save - fuldstændig fejlcastet taktik førhen, så giver den fuld skrue denne gang  Thumbs Up
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #31: 03 Sep 2018, 10:49 »

Kommer vi til at se nogle billeder af de 2 talenter?  Cool Peace

Så er jeg kommet ordentlig i gang med mit save - fuldstændig fejlcastet taktik førhen, så giver den fuld skrue denne gang  Thumbs Up

Der kommer update med talenter og trup nu! (skal lige have opdateret på seneste sæson).
« Seneste Redigering: 03 Sep 2018, 11:02 af PGReimer » Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #32: 03 Sep 2018, 11:01 »

Forfærdelig sæson. 6 spillere anmodede om at skifte klub. Juventus, Inter og City er konstant på rov i min klub. Moralen var helt væk i klubben, og alle ønskede jeg skulle lade spillerne gå. Det endte med 4 af dem blev solgt, og meget tvivlsomme erstatninger blev hentet ind. En latterlig sæsonstart gjorde det umuligt, at spille med i toppen. Moralen var nede pga. uro i truppen, og sæsonstarten gjorde kun moralen dårligere. Der blev længe kæmpet helt nede omkring nedrykningsstregen, og ved sæsonafslutningen ender jeg på en skuffende 10. plads. Sæsonen skulle reddes i pokalturneringen, hvor holdet på overraskende vis, havde kæmpet sig i finalen mod Napoli. Europæisk fodbold var stadig en mulighed. 0-0 efter 120 minutter. Holdets helt store stjerne Ekwalla brændte den ene store chance efter den anden, og slutter kampen med et gennemsnit på under 6. Spændingen i straffesparks konkurrencen var hurtigt ovre - 2-0 til Napoli efter de første 4 spark. Og ingen europæisk fodbold til San Marino. Champions League bød på en hurtig exit i første knock out runde, da City sendte os ud på røv og albuer.

Økonomien har hele tiden været fantastisk, på trods af meget lave entreindtægter. Nu bliver det dog hårdt uden europæisk gruppespil. En større oprydning i truppen er igangsat, og en mere direkte spillestil skal afprøves. Nu er der kun ligaen at fokusere på, derfor er top 3 et minimumskrav!
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #33: 03 Sep 2018, 16:02 »

Spillere der har San Marino som nationalitet eller som anden nationalitet (skuffende er der kun 3, at vise frem... og højrebacken er blevet ødelagt af Juve):







« Seneste Redigering: 03 Sep 2018, 16:05 af PGReimer » Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #34: 03 Sep 2018, 16:05 »

Interessante spillere i truppen:







« Seneste Redigering: 03 Sep 2018, 16:08 af PGReimer » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #35: 03 Sep 2018, 20:09 »

Spillere der har San Marino som nationalitet eller som anden nationalitet (skuffende er der kun 3, at vise frem... og højrebacken er blevet ødelagt af Juve):









De ser da ikke helt dårlige ud - hvis du kunne lokke til til at spille for San Marino så det godt ud  Peace
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #36: 04 Sep 2018, 10:33 »

Efter en skuffende sæson er vi kommet flyvende i fra start.



Ekwalla med 9 mål i 3 kampe!


Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino challenge
« Svar #37: 04 Sep 2018, 10:39 »

Efter en skuffende sæson er vi kommet flyvende i fra start.



Ekwalla med 9 mål i 3 kampe!




Han er sgu for vild ham der Smiley

God start på sæsonen Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #38: 04 Sep 2018, 10:53 »

Han er sgu for vild ham der Smiley

God start på sæsonen Smiley

Jeg jinxede ham. Han er ude i 3 måneder nu  Forseglede Læber
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #39: 07 Sep 2018, 10:09 »

Barren var sat højt efter sidste års kæmpe skuffelse - en 3. plads som minimum, som også kom hjem i anden sidste runde. Med en lidt bedre sæsonstart var det ellers blevet til en Serie A titel, men ret mange nye spillere og en ny taktik skulle spilles ind. Juventus vandt ligaen á point med Inter og 3 point ned til San Marino. Så Inter er blevet til at tale med, efter mange års dominans. De europæiske pladser kom helt ned til 10. pladsen i år, pga. dårlig økonomi hos bla. Napoli og Milan. Så Fiorentina fik sig en champions league plads som nr. 6. 

Ekwalla kunne jeg ikke holde længere på... 131 kampe blev det til med 129 mål og 39 assist. Inter lagde 750 millioner og aktiverede hans frikøbsklausul. Det var der kun en løsning på, og det var en argentinsk regens! Uden Ekwalla er den kommende sæson lidt i det uvisse - en cl plads og få frikøbsklausullerne væk fra mine profilers kontrakter, må være målet for kommende sæson. Youth intake i år var en kæmpe joke igen, og tror derfor, at denne challenge nøjes med at være succes for klubben.

Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #40: 11 Sep 2018, 13:16 »

Efter salget af Ekwalla, blev hans angrebsmakker så utilfreds, at han ville samme vej. Ikke en optimal start på en ny sæson, når det er ved at være tid til en Serie A titel. Meeeeeen City valgte at klaske 1.000.000.000 på disken, og afsted med Córdoba til England. Merola og min ny-erhvervede argentinske regens Yair Pesce kunne heldigvis sikre mig en acceptabel sæson. Endnu en tredjeplads og endnu en gang lige så tæt mellem Juventus, Inter og San Marino. Pokalturneringen blev endelig vundet, med en 4-1 sejr mod Milan. Efter to store salg er der 900 millioner at lege med, så nu skal der shoppes! Drømmen om Serie A og CL burde snart opnåes - for min argentinske regens ser således ud!!!




Og min youth intake sutter igen i år.....  Djævel
« Seneste Redigering: 11 Sep 2018, 13:18 af PGReimer » Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino challenge
« Svar #41: 12 Sep 2018, 23:01 »

Hvor har I fundet database med Serie D? Den ene jeg har fundet opdaterer ikke fra og med sæson to og i den anden er der blevet pillet ved San Marinos faciliteter, så de er aaaaalt for gode.
Logged

Isolation

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #42: 13 Sep 2018, 09:28 »

Hvor har I fundet database med Serie D? Den ene jeg har fundet opdaterer ikke fra og med sæson to og i den anden er der blevet pillet ved San Marinos faciliteter, så de er aaaaalt for gode.

Ovre i den anden San Marino challenge kan jeg se at der er blevet linket denne database: https://www.fmscout.com/a-italian-serie-d-fm18.html

Den jeg linkede havde åbenbart fået ændret på faciliteterne. Selvom da jeg startede var mine ungdomsfaciliteter ikke eksisterende.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino challenge
« Svar #43: 13 Sep 2018, 11:18 »

Ovre i den anden San Marino challenge kan jeg se at der er blevet linket denne database: https://www.fmscout.com/a-italian-serie-d-fm18.html

Den jeg linkede havde åbenbart fået ændret på faciliteterne. Selvom da jeg startede var mine ungdomsfaciliteter ikke eksisterende.

Hmmm.

Den du linker der opdaterer ikke efter første sæson. Altså der bliver simpelthen ikke lagt nyt program for de italienske ligaer for anden sæson og derfor ingen kampe spillet.

Testede den selv i går.
Logged

Isolation

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #44: 13 Sep 2018, 12:56 »

Hmmm.

Den du linker der opdaterer ikke efter første sæson. Altså der bliver simpelthen ikke lagt nyt program for de italienske ligaer for anden sæson og derfor ingen kampe spillet.

Testede den selv i går.

Jeg havde samme problem, da jeg skulle finde en. Endte med jeg prøvede 4 forskellige fra Steams workshop. Så gik på ferie første år, for at se om anden sæson gad at loade.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010