home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 572 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Dit indtryk ud fra demoen ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Dit indtryk ud fra demoen ?  (Læst 24126 gange)
Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #15: 06 Okt 2011, 20:06 »

Hvor god er Christian Eriksen blevet? Smiley
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

ronnie_1989
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #16: 06 Okt 2011, 20:14 »

Jeg synes godt nok det er meget stift at se på og oplysningerne på spillerprofilen er for meget efter min smag..

Men ellers synes jeg det er ligetil man skal dog lige lede lidt efter de forskellige ting..

Er det så kun hos mig at Dennis Rommedahl får 4stjerner selvom hans stats er meget meget lave ? Smiley
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #17: 06 Okt 2011, 20:14 »

Der er den opdaterede database med i spillet, hvad er det for nogle stats du mener skal ændres ?.
Kan se du nævner arsenal ude i chatten, hvis du mener de skal justeres ned på baggrund af deres elendige sæsonstart, så er det alt for tidligt til sådan noget. Rettelser af stats foretages efter obersvationer over en længere periode ikke blot en håndfuld kampe.

Nej, jeg mener ikke, de skal ned. De er bare overhovedet ikke blevet ændret - i det tilfælde, ville jeg da også mene, at folk som Szczesny, Gibbs, Wilshere og Ramsey kunne forbedre. I sær Szcz.

Men det er også mere bare en generel skuffelse over, at statsne ikke er ændret. Og det er altså ikke kun Arsenal - det er også United, Liverpool, Chelsea, Tottenham osv., hvor der nærmest intet er ændret. Hvis jeg skulle pege specifikke navne ud, ville jeg da mene, at spillere som Bale, Suarez og Downing, som har forbedret sig markant siden 11, er bedre end det, der bliver angivet i 12'eren.
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #18: 06 Okt 2011, 20:16 »

Ringe :S
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #19: 06 Okt 2011, 20:36 »

Szczesny stats fejler da intet. Der er 15+ i alle de vigtige ting og han er kun 21 år.

Edit : Forstår slet ikke du brokker dig Riis . Wilshere har da også pænt gode stats ...
« Seneste Redigering: 06 Okt 2011, 20:38 af Slikkel » Logged

Vi skal alle være her.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #20: 06 Okt 2011, 20:40 »

Szczesny stats fejler da intet. Der er 15+ i alle de vigtige ting og han er kun 21 år.

Edit : Forstår slet ikke du brokker dig Riis . Wilshere har da også pænt gode stats ...

Synes du, at Wilsheres stats er tilstrækkelige? Jeg synes ikke.

- og læs hvad jeg skriver. Det er bare en skuffelse over, at man ikke ikke gjort en større indsats for at rette stats, end man har, da stortset alle spillere har 2011-stats, hvilket bare ikke fungerer for mig.
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #21: 06 Okt 2011, 20:57 »

Synes du, at Wilsheres stats er tilstrækkelige? Jeg synes ikke.

- og læs hvad jeg skriver. Det er bare en skuffelse over, at man ikke ikke gjort en større indsats for at rette stats, end man har, da stortset alle spillere har 2011-stats, hvilket bare ikke fungerer for mig.
Er lige startet med Chelsea og tog en rapport på ham og han fik 4 stjerner og kunne varmt anbefales til mit hold . Han har 15 i aflevering , 17 teknik bare lige for at tage nogle stats. Han kan godt udvikles til en verdensstjerne efter min mening da han kun er 19 år . Synes dog Walcotts indlæg burde være højere .
Logged

Vi skal alle være her.

Gotti
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #22: 06 Okt 2011, 21:06 »

Åhhh nej åh nej, Dennis Flinta får KUN 1 i tackling!  Shockeret
Jeg kunne bruge et par timer på at klippe en lille video samme, der vil bevise at det er alt ALT for lidt.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #23: 06 Okt 2011, 21:09 »

Åhhh nej åh nej, Dennis Flinta får KUN 1 i tackling!  Shockeret
Jeg kunne bruge et par timer på at klippe en lille video samme, der vil bevise at det er alt ALT for lidt.

Tjaeh. Han har 3 i FM11.
Og ved nu ikke helt. Synes han laver mange fejl i sine defensive aktioner i virkeligheden.
Så 1 er måske lavt sat, men han skal sgu heller ikke have mere end 3-5 stykker.
Logged


crille759
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #24: 06 Okt 2011, 21:13 »

han tackler fantastisk?
Logged

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #25: 06 Okt 2011, 21:18 »

han tackler fantastisk?


Jeg ved ikke hvor du kommer fra i Danmark eller hvem du er fan af, men som Silkeborg fan bliver jeg nødt til at erklærer mig uenig.
Jeg synes rent faktisk han er elendig.
Logged


crille759
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #26: 06 Okt 2011, 21:35 »

Jeg er silkeborg fan Smiley
Logged

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #27: 06 Okt 2011, 21:39 »

Jeg er silkeborg fan Smiley


Vi må åbenbart ikke se den samme Flinta på banen så crazy
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #28: 06 Okt 2011, 21:42 »

1 er i hvert falde alt for lavt sat. Nu har jeg ikke hentet demoen endnu, men så er der sørme mange spiller der kun skal have 1 i takling. Så dårlig er flinta trods alt heller ikke.

Men det er jo bare små ting, og stats bliver man nok aldrig enig om Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #29: 06 Okt 2011, 22:03 »

Har været god til at kritiserer de seneste par års udgaver. Der var simpelthen sket alt for lidt rent udviklingsmæssigt. Men FM12 har virkelig rykket sig, og kan godt lide de mange små ændringer (taktiske) op til kampene og undervejs. Som nogen af jer har nævnt, så er det fedt at man kan give sin indskifter en kommentar med på vejen.

Spiller profilen tager lidt tid at vende sig til, ligeledes taktik setup. Når det er sagt, så tror jeg ikke at det bliver noget problem. Har ikke rigtig noget der irriterer mig i år, hvilket jo er meget godt kan man sige. Og så sandelig et stort klap for en forbedret 3d match engine.

Kan sagtens se FM12 kommer til at sluge flere timer end FM11 gjorde for mit vedkommende...  Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010