home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Dit indtryk ud fra demoen ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint
Forfatter Emne: Dit indtryk ud fra demoen ?  (Læst 24129 gange)
Bons
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #120: 14 Okt 2011, 15:28 »

Selvom der spilles med en meget lille database i demoen, så føler jeg virkelig, at der er kommet et bredere udvalg af dygtige spillere og talenter, når man kigger rundt i de forskellige ligaer.

Kan derfor kun se frem til at kunne spille med den fulde database. Det blir super spændende.
Logged

Consiglieri
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #121: 14 Okt 2011, 18:07 »

FM12 ser generalt ud til at være rigtig fedt so far!
Dog er transfer-summerne alt alt for store!
Solgte Juelsgaard til 27m, Salami til 18m, Rilwan til 17m og Danny O. til 14m.
Og så ser det ud til at sværhedsgraden er blevet sat ned, hvilket er et kæmpe minus!
-Har haft 4-5 sejre med +5 mål, og og jeg ligger à point med FCK efter den halve sæson med FCM.


Grunden til at priserne er så høje, er fordi man kun køre 1 land og lille database.
Logged

nln777
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #122: 14 Okt 2011, 18:48 »

Synes umiddelbart det ser ret fedt ud. Men kan virkelig ikke komme ordentligt igang med det, når databasen kun indeholder 1 land og så trupperne ikke er fulde. Men glæder mig til det fulde spil kommer Smiley
Logged

atuz
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #123: 15 Okt 2011, 16:40 »

Nu har jeg spillet en "hel" sæson i demoen, generelt synes jeg spillet er ganske fint, der er dog nogle ting som driller lidt af og til. Blandt andet taktikker fra sidelinjen bugger en hel del hos mig, og kan ofte ikke vælge mere end en ting at fortælle mine spillere de skal gøre.

Så mener jeg FCK er blevet gjort alt alt for gode, men det er der ikke noget nyt i at de bliver gjort.

Osama Akharraz billede er af Azad Corlu som nu spiller i AB, det må siges at være noget af en brøler. Brøndby har et samarbejde i spillet med Frederiksværk Boldklub 1898, den klub er blevet nedlagt for en del år siden og hedder nu Frederiksværk Fodboldklub i stedet for.

Det sidste er en lille bitte detalje, men var også en "fejl" i spillet sidste år.

Men det generelle billede af demoen er at jeg er ganske tilfreds med hvordan det ser ud, og hvordan det hele flyder. De nye ting - teamtalk og holdmøde synes jeg er genialt Smiley
Logged

Consiglieri
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #124: 15 Okt 2011, 17:14 »

Nu har jeg spillet en "hel" sæson i demoen, generelt synes jeg spillet er ganske fint, der er dog nogle ting som driller lidt af og til. Blandt andet taktikker fra sidelinjen bugger en hel del hos mig, og kan ofte ikke vælge mere end en ting at fortælle mine spillere de skal gøre.

Så mener jeg FCK er blevet gjort alt alt for gode, men det er der ikke noget nyt i at de bliver gjort.

Osama Akharraz billede er af Azad Corlu som nu spiller i AB, det må siges at være noget af en brøler. Brøndby har et samarbejde i spillet med Frederiksværk Boldklub 1898, den klub er blevet nedlagt for en del år siden og hedder nu Frederiksværk Fodboldklub i stedet for.

Det sidste er en lille bitte detalje, men var også en "fejl" i spillet sidste år.

Men det generelle billede af demoen er at jeg er ganske tilfreds med hvordan det ser ud, og hvordan det hele flyder. De nye ting - teamtalk og holdmøde synes jeg er genialt Smiley

Tja sjov nok er jeg af den modsatte opfattelse af FCK. I 11éren var holdet vildt undervuderet, især Kvist, Wiland og Doye
Logged

cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #125: 17 Okt 2011, 16:59 »

Jeg har nu spillet alle kampene i halvsæsonen med EFB. Jeg synes som altid at det er et godt spil. Især den taktiske del og kampene synes jeg er forbedret.

Ligatabel: http://oi54.tinypic.com/2lvbct0.jpg

Jeg er ikke helt tilfreds med placeringen men jeg regner med at vinde ligaen alligevel. I pokalturneringen er vi nået til semifinalen hvor vi skal møde Skive.
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #126: 17 Okt 2011, 17:32 »

Er der nogen der har haft succes med at få ændringer af farver til at virke?
Har prøvet at være inde og ændre forskellige farver i spillet, men det ser ikke ud til at virke.
Logged


mollse
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #127: 17 Okt 2011, 17:58 »

Citat
Er der nogen der har haft succes med at få ændringer af farver til at virke?
Har prøvet at være inde og ændre forskellige farver i spillet, men det ser ikke ud til at virke.

Virker fint for mig, lækker lille feature.
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #128: 17 Okt 2011, 18:00 »

Virker fint for mig, lækker lille feature.
Kanon feature, men når jeg trykker bekræft skifter den bare tilbage til standard farverne..  Skuffet
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #129: 17 Okt 2011, 22:35 »

Wow, hvor har jeg følelsen af at have fået en kold spand vand i hovedet.. Har netop hentet demoen, og er alt andet end imponeret på stående fod. Godt nok har jeg kun lige haft det åbent i mindre end ti minutter og kun lige gået i gang med den første kamp, men jeg er allerede nu ekstremt skuffet over det nye FM, og kan kun håbe at jeg får vænnet mig til det med tiden...   Forlegen


Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #130: 17 Okt 2011, 22:37 »

Wow, hvor har jeg følelsen af at have fået en kold spand vand i hovedet.. Har netop hentet demoen, og er alt andet end imponeret på stående fod. Godt nok har jeg kun lige haft det åbent i mindre end ti minutter og kun lige gået i gang med den første kamp, men jeg er allerede nu ekstremt skuffet over det nye FM, og kan kun håbe at jeg får vænnet mig til det med tiden...   Forlegen




Hvad er det du ikke bryder dig om? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #131: 17 Okt 2011, 22:44 »

Først og fremmest så hele brugeroverfladen, som jeg mildest talt finder ekstremt grim, og ikke specielt behagelig at bevæge mig rundt på. Man vil helt sikkert vænne sig til meget af det, men jeg tror aldrig at jeg kommer til at kunne lide det..

Dernæst, så har man nu en halv milliard valgmuligheder af teamtalks, og selvom det selvfølgelig gør spillet mere realistisk, så er det lige i overkanten af hvad jeg mener man bør have med. Specielt da jeg tror at dette har en stor indflydelse på kampens udfald (har det i hvert fald i FM 11)

Jeg mangler også den grafiske oversigt over spillernes stats, som i FM11 er synlig så snart man kommer ind på spilleren, men denne skal man nu til at klikke sig frem til, hvilket irritere mig.

Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #132: 17 Okt 2011, 22:54 »

Først og fremmest så hele brugeroverfladen, som jeg mildest talt finder ekstremt grim, og ikke specielt behagelig at bevæge mig rundt på. Man vil helt sikkert vænne sig til meget af det, men jeg tror aldrig at jeg kommer til at kunne lide det..

Dernæst, så har man nu en halv milliard valgmuligheder af teamtalks, og selvom det selvfølgelig gør spillet mere realistisk, så er det lige i overkanten af hvad jeg mener man bør have med. Specielt da jeg tror at dette har en stor indflydelse på kampens udfald (har det i hvert fald i FM 11)

Jeg mangler også den grafiske oversigt over spillernes stats, som i FM11 er synlig så snart man kommer ind på spilleren, men denne skal man nu til at klikke sig frem til, hvilket irritere mig.



Var også ekstremt skuffet, men efter 1 time synes jeg faktisk, at den oversigt, som man automatisk bliver ledt hen til, er fremragende. Tror simpelthen bare, at det er et spørgsmål om tilvænning - var det i hvert fald for mig.

Og det samme kan siges om designet. Virker en smule underligt i starten, men det er noget, som kommer naturligt, når man har spillet 1-2 time Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #133: 17 Okt 2011, 23:07 »

Jeg syntes specielt at kampvinklen og grafikken i kampene er bedre, og der kan ses mere realisme..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Dit indtryk ud fra demoen ?
« Svar #134: 17 Okt 2011, 23:09 »

Jeg mangler også den grafiske oversigt over spillernes stats, som i FM11 er synlig så snart man kommer ind på spilleren, men denne skal man nu til at klikke sig frem til, hvilket irritere mig.



Det kan ændres under indstillinger.
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010