home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Jeres absolutte yndlingsspiller? :D
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Jeres absolutte yndlingsspiller? :D  (Læst 7108 gange)
FC Midtjylland
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Jeres absolutte yndlingsspiller? :D
« : 16 Maj 2011, 13:48 »

Hej Freaks.

Har I ligesom mig en absolut yndlingsspiller, som I altid holder øje med i jeres games?
Jeg holder utrolig meget af Mikkel Thygesen, som jeg altid holder øje med og køber, hvis hans niveau er godt nok til den liga som jeg spiller på daværende tidspunkt.
Han har en arbejdsiver der er helt utrolig, og han kæmper hele tiden. Hivs jeg er FCM, så han er også omdrejningspunktet på mit hold og holdets kaptajn, for han leverer altid en god præstation og en masse mål på hans offensive midtbane eller på fløjen.
Han er bare en fantastisk spiller.

Håber at høre noget fra jer! Opstemt

FC Midtjylland  Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Jeres absolutte yndlingsspiller? :D
« Svar #1: 16 Maj 2011, 13:54 »

Ved ikke om jeg vil sige at jeg har en yndlingsspiller, men Wilfired Niflore fra Litex gør det altid fremragende for mig når jeg køber ham til en dansk klub. Har således både vundet mesterskabet to år i træk med OB og FCM med ham på toppen, og så koster han sølle 3-5 millioner kr.

En fremragende afslutter der score mange mål i løbet af en sæson.

Logged

vt11
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jeres absolutte yndlingsspiller? :D
« Svar #2: 16 Maj 2011, 14:10 »

Hvis jeg spiller med en klub i den bedste række i en af de store lande, køber jeg ALTID Christian Benitez. Koster 15 mio og scorer mindst 15 hver sæson. Smiley
Logged

Barça: Més que un club <3

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Jeres absolutte yndlingsspiller? :D
« Svar #3: 16 Maj 2011, 14:33 »

Jeg vil ikke sige jeg har en yndlingsspiller, da jeg for det meste køber spillere, efter hvilken tatik og spillere jeg har i truppen til at starte med. Derfor er det meget forskelligt.

Jeg vil dog sige at i 2011, er en af de spillere jeg har haft et fantastisk bekendskab med i mit barca save, har været Hulk. Han er helt fantastisk både på fløj og som alene i front.
« Seneste Redigering: 16 Maj 2011, 14:36 af hedengran » Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Jeres absolutte yndlingsspiller? :D
« Svar #4: 16 Maj 2011, 14:50 »

Romelu Lukaku, desværre ikke så ofte jeg har mulighed for at købe ham.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres absolutte yndlingsspiller? :D
« Svar #5: 16 Maj 2011, 15:03 »

Lige p.t. Michael Krohn-dehli.
Han passer perfekt ind på kanterne i min taktik - lavede en hel del assist og var godt med inde over stortset samtlige mål.
Det gjorde at han rykkede fra Brøndby til Deportivo med mig (havde 25 mio at købe for og jeg fandt ikke andre som var yngre og på samme niveau)
Han gjorde sig godt gældende og blev hurtigt fanyndling Opstemt

....lige indtil jeg fik sparket og han røg ned på B-holdet, trods for at han havde holdt stort niveau for mig.

Men selvfølgelig køber jeg ikke en MKD hvis det er at jeg er et hold som er niveauer over ham Wink

Men ellers så har jeg ikke rigtig nogen yndlingsspiller - køber spillere som matcher holdet og taktikken.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres absolutte yndlingsspiller? :D
« Svar #6: 16 Maj 2011, 15:04 »

Ryan Shawcross bliver købt i næsten samtlige spil jeg spiller. han er fantastisk på dødbolde og en mur uden lige Smiley
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: Jeres absolutte yndlingsspiller? :D
« Svar #7: 16 Maj 2011, 15:16 »

køber næsten altid Eriksen og Sanogo vis de passer ind i taktikken og viil til kluben
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres absolutte yndlingsspiller? :D
« Svar #8: 16 Maj 2011, 18:03 »

Javier Pastore har været fantastisk i alle mine spil Thumbs Up
Han spiller fantastisk som den ofensive centrale dribler. Han laver tons vis af assists og score også en del drømmehug fra distancen Shockeret
Passer perfekt ind i mit system (hvis jeg altså er en stor klub med penge til at købe ham) Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres absolutte yndlingsspiller? :D
« Svar #9: 16 Maj 2011, 19:10 »

Ryan Shawcross bliver købt i næsten samtlige spil jeg spiller. han er fantastisk på dødbolde og en mur uden lige Smiley

Kan kun gi dig ret, han er en super forsvars spiller, men hælder mere til David Luiz (hvis det skal være den første patch, som jeg pt stadig spiller med).

Ellers må det blive Aguero, som er en fantastisk angriber Smiley
Logged

mbbn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeres absolutte yndlingsspiller? :D
« Svar #10: 16 Maj 2011, 19:18 »

I min er det en Paulo Henrique (Ganso) eller Alexis Sanchez - begge to holder i en del år og udvikler sig vanvittigt!  Thumbs Up
Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres absolutte yndlingsspiller? :D
« Svar #11: 16 Maj 2011, 19:22 »

Hvis jeg er en engelsk klub ryger Gary Cahill altid til min klub, for han er for vild. En fantastisk forsvarspiller som altid er garant for en håndfuld mål. Ellers er jeg meget glad for at have Coentrao på min venstreback.
Logged

FCK

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres absolutte yndlingsspiller? :D
« Svar #12: 16 Maj 2011, 19:57 »

Andriy Shevchenko er mit ultimative idol, men har aldrig den ukrainske liga med, og køber ham ikke da han er for gammel Opstemt
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeres absolutte yndlingsspiller? :D
« Svar #13: 17 Maj 2011, 14:39 »

Jeg holder altid øje med Da Silva tvillingerne og Chicharito fra Manchester United. Jeg kan godt lide dem IRL og synes derfor det er sjovt at følge dem i deres gang Smiley
Logged

Official member of Manchester United Football Club

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres absolutte yndlingsspiller? :D
« Svar #14: 17 Maj 2011, 18:57 »

Christian Benitez som tidligere nævnt. En fantastisk billig angriber selv til storklubber. Derudover køber jeg næsten også altid Verratti
Logged

FC Barcelona

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010