home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 831 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  '10' En Englænders Beretninger
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: '10' En Englænders Beretninger  (Læst 13381 gange)
Jyden
Gæst
 
Sv: '8' En Englænders Beretninger
« Svar #30: 19 Sep 2010, 21:56 »

Hvornår kan vi forvente næste update ? Smiley
en gang i morgen :d
Hvorfor har du købt Juelsgård? Er Conboy ikke god nok? Smiley
har solgt conboy (:
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: '8' En Englænders Beretninger
« Svar #31: 19 Sep 2010, 21:58 »

Hvorfor har du købt Juelsgård? Er Conboy ikke god nok? Smiley
Læs bloggen helt igennem, han har solgt Conboy Wink
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '8' En Englænders Beretninger
« Svar #32: 20 Sep 2010, 16:43 »


mange tak til Jonas for topbanneret


Et eksklusivt interview
Her kort før starten på den nye sæson, har vi valgt at bringe et eksklusivt interview med Esbjergs nye manager Harry Heron. Han er født og opvokset i den engelske by Levington, hvor han faktisk har boet hele sit liv, indtil han valgte at flytte til Danmark og Esbjerg. Men hvem er denne Harry Heron egentligt som manager, hvordan er han indkøbspolitik, målene for hans tid i Esbjerg og hvordan vil han klare de sproglige barriere? Det har vi valgt at finde svaret på, ved simpelthen bare at spørge Heron direkte om det.

Beskriv dig selv som manager?
Jeg vil nok sige at jeg er en meget dristig manager, i hvert fald når vi snakker taktikmæssigt. Jeg spiller til tider meget offensivt, og er ikke bange for at skifte stjernen på holdet ud, hvis ikke han lever op til mine forventninger. Det er dog kun på banen jeg er dristig, og i mit private liv, kan jeg godt lide at tage det lidt mere med ro. FX. er jeg ikke særlig glad for interviews som disse, men det skal jo gøres. Jeg er et stort klub menneske, hvis man kan side det. Jeg sætte stor pris på at gå nede i klubben og snakke med alle de ansatte. Jeg er heller ikke bleg for at tage en lang og personlig snak med en af spillerne, hvis de har et problem eller lignende. Så konklotionen må nok være at jeg er dristig, når spotlyset er på, og mere nede på jorden når det igen er dagligdag.

Hvordan er de indkøbspolitik?
Nu har jeg jo allerede været aktiv på markedet, hvor det blev til to meget unge og dygtige spillere i form af Jesper Juelsgaard og Franck Semou, som med en gennemsnitsalder på 18 år, må siges at være meget unge, og sådan vil jeg da også beskrive min måde at handle ind på. Jeg er vild med at købe unge spillere, og så føre dem til noget stort og være deres springbrændt til at komme videre. Desuden syntes jeg også det er meget vigtig at købe spillere, med samme nationalitet som klubben har. Det er noget der lokker flere tilskuere ud på tribunerne, og det bliver også nemmere for spillerne i klubben at kommunikere med hinanden på den måde.  Jeg har da også et lille mål der hedder at mindst 80% af spillerne skal være fra Danmark, og pt. er der faktisk hele 73%, så jeg er ikke så langt fra det mål.

Hvad er målene for din tid i Esbjerg?
Ja nu har jeg jo en toårig kontrakt med Esbjerg, så først og fremmest, kunne det jo være dejligt at gøre det så godt, at man kunne få den kontrakt forlænget. Jeg tror meget på mig selv, og ved at det ikke bliver noget problem. Målet for den første sæson er at vi får en Komfortabel placering i ligaen. Det er et meget realistisk mål, som vi nok skal få opfyldt. Vi er seedet til at ende som nummer 9, og allerede der er målet indfriet, men jeg har klart planer om at slå forventningerne til os og gøre det bedre end de regner med og ende højere end en 9. plads. I Ekstra Bladet Cup, er målet at vi som minimum kommer i en kvartfinale. Det er også meget realistisk, men det kommer selvfølgelig an på hvilke hold vi trækker, men er vi heldige i lodtrækningen skal vi nok komme til kvartfinalen og måske endnu længere. Til sidst har vi et mål der hedder " Vision 2015". Det vil sige at vi inden år 2015 skal stå som danske mestre.

Hvordan klare du de sproglige barriere?
Nu er jeg jo selvfølgelig begyndt på et dansk kursus, men jeg kan godt føle at det er et utroligt svært sprog, og det vil komme til at tage meget langt tid, før jeg kan snakke sproget sådan nogenlunde. Jeg syntes dog jeg er ved at fange essensen i det, og det går da klart fremad. Heldigvis er danskerne meget gode til engelsk, og med nogle fagter og lidt tegnsprog, så går det faktisk utroligt godt.
 
13.07.2009
« Seneste Redigering: 26 Sep 2010, 19:30 af Jyden » Logged

Philips
Gæst
 
Sv: '9' En Englænders Beretninger
« Svar #33: 25 Sep 2010, 11:36 »

kommer du ik snart med en update?
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: '9' En Englænders Beretninger
« Svar #34: 25 Sep 2010, 11:39 »

hedder det ikke en sproglig barriere? og ikke sporlig? Grin
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '9' En Englænders Beretninger
« Svar #35: 26 Sep 2010, 18:03 »

kommer du ik snart med en update?
Regner med en trupgennemgang i aften, har haft meget travlt på det seneste og blandt andet arbejdet 22 timer her i weekenden Opstemt
hedder det ikke en sproglig barriere? og ikke sporlig? Grin
Jo retter det lige, godt set Smiley
Logged

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '9' En Englænders Beretninger
« Svar #36: 26 Sep 2010, 19:20 »

Regner med en trupgennemgang i aften, har haft meget travlt på det seneste og blandt andet arbejdet 22 timer her i weekenden Opstemt


Jo retter det lige, godt set Smiley

Haha, nu må jeg le du har sku stavet det forkert igen  Wink
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Jyden
Gæst
 
Sv: '9' En Englænders Beretninger
« Svar #37: 26 Sep 2010, 19:30 »

Tredje gang lykkens gang Opstemt
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '9' En Englænders Beretninger
« Svar #38: 27 Sep 2010, 19:05 »


mange tak til Jonas for topbanneret


Trupgennemgang
Jeg kunne bare ikke falde i søvn, nu havde jeg lagt i sengen i snart tre timer, og klokken nærmede sig kvart i tre. Jeg skulle tidligt op i morgen og have min debut som manager for Esbjerg. Heldigvis skulle vi spille på hjemmebane og mod holdt FC Nordsjælland. Jeg lå og stirrede op i det kedelige loft og skrumplede over taktikker og holdopstilling, selvom jeg allerede havde gjort op med mig selv, hvem der skulle være først valg, hvilken taktik jeg skulle bruge og meget mere.

På målmandsposten var der ikke så meget tvivl, Lars Winde havde gjort det rigtig godt til samtlige træninger. Han virker som en sikker skanse i det bagerste geled, og jeg glæder mig til at se hvordan har klare sig i en rigtig kamp. I venskabskampene har han fået fem kampe og tre gang har han holdt kassen ren. Der er heller ikke den store tvivl om andet valget, som er faldet på den 19årige finne Lukás Hrádecký. Han er endnu ung, men han er en rigtig god reserve målmand.

I forsvaret ligger taktikken også på plads. Hvis vi starter fra venstreside af, så har vi Jesper Juelsgaard på venstre backen. Selvom han er back, så har han stadig en del offensive pligter der skal udfyldes, samtidig med de defensive. Det samme gælder for højre backen, hvor valget er faldet på Andreas Klarström. En dygtig back, og en af de bedste i ligaen. I det centraleforsvar var der heller ikke meget tvivl. Der er valget faldet på de to kæmper Nicolai Høgh og Thomas Gaardsøe. To meget dygtige spillere, som bliver yderst svære at komme forbi.

 På midtbanen bliver det straks mere avanceret. Der har jeg nemlig valgt at spille med to centralemidtbane, og så to fløje i en lidt mere fremskudt rolle. De to centralemidtbaner er Mikkel Vendelbo og Jesper Jørgensen. Jesper Jørgensen spiller den avanceret playmaker og Mikkel Vendelbo spiller boldvindende midtbane. På de to fremskudte kanter har vi, på højre kant  Søren Rieks og på venstre Jeppe Mehl. De har begge to rollen som kantspiller og deres primære mål er at nå til baglinjen og slå et indlæg.

Dem de to kanter skal forsøge at ramme er vores to angribere, som består af Tim Janssen og Jesper Lange. To meget gode angribere, som begge kan komme til at have en alt afgørende rolle denne sæson, og kan de for alvor få gang i målscoren, har de begge potentiale til at blive topscore. Tilsammen har de spillet ni venskabskampe og scoret ni mål, hvilket må siges at være en helt okay statistik.

18.07.2009
 
T A K T I K
« Seneste Redigering: 27 Sep 2010, 19:08 af Jyden » Logged

muzfar
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: '10' En Englænders Beretninger
« Svar #39: 27 Sep 2010, 19:32 »

Må man spørge hvilken Facepack du bruger Opstemt?
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: '10' En Englænders Beretninger
« Svar #40: 27 Sep 2010, 19:43 »

Jeg bruger den der ligger her på fmf Opstemt
Logged

Philips
Gæst
 
Sv: '10' En Englænders Beretninger
« Svar #41: 28 Sep 2010, 10:54 »

du skal holde på jesper lange den man ender altid med at blive topscorer i mine spil
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '10' En Englænders Beretninger
« Svar #42: 30 Sep 2010, 14:46 »

En update ville ikke skade. Vi ved du har lavet en masse der bare mangler at blive sendt ud til os! Wink
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Jyden
Gæst
 
Sv: '10' En Englænders Beretninger
« Svar #43: 03 Okt 2010, 00:35 »

Bliver desværre nødt til at stoppe bloggen, da jeg ikke rigtig kan finde lysten til at spille Football manager, og mest af alt bare vil have det nye spil skulle udkomme nu Smiley håber dog på at kunne vende tilbage når det nye dumper ind af brev sprækken (:
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '10' En Englænders Beretninger
« Svar #44: 03 Okt 2010, 01:01 »

Bliver desværre nødt til at stoppe bloggen, da jeg ikke rigtig kan finde lysten til at spille Football manager, og mest af alt bare vil have det nye spil skulle udkomme nu Smiley håber dog på at kunne vende tilbage når det nye dumper ind af brev sprækken (:

Ligesom din bror dida holder du ikke blogs i lang tid Opstemt
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010