home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 919 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  '10' City - Mesterskabet skal hjem!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: '10' City - Mesterskabet skal hjem!  (Læst 13916 gange)
Fernando
Gæst
 
Sv: '7'City - Mesterskabet skal hjem!
« Svar #30: 28 Aug 2010, 13:12 »

okai, men det er nok den sidste update idag da jeg får travlt i aften.. Men vil se om jeg ikke kan få skrevet én enkelt update til Wink

/Fernando
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: '7'City - Mesterskabet skal hjem!
« Svar #31: 28 Aug 2010, 13:15 »

Resultatet kan der ikke pilles ved - det er glimrende..

Dog kan teksten forbedres meget! En sætning som "så gav City bolden op og spillede bolden lidt rundt på egen banehalvdel, men Hansen sagde til hans hold at de skulle skubbe højere op, det gjorde de så, og man må sige, at det gav pote for bolden havnede hos Gareth Barry som fandt Emmanuel Adebayor i dybden som sikkert knaldede bolden ind til 1-1 mere skete der ikke i første halvleg, men Hansens mandskab kunne tro på det igen." er alt for lang og kunne godt skrives om og tilsættes nogle ophold.

Det bliver rodet at læse og også tørt i længden..

Og så har du åbenbart en tendens til at lave nogle stavefejl, især Manchetser, hvilket ikke er særlig godt når det ord bruges så meget Wink

Men det skal nok komme, bare bliv ved Thumbs Up
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: '7'City - Mesterskabet skal hjem!
« Svar #32: 28 Aug 2010, 13:18 »

Tak for kritikken det er nu dejligt, at høre hvad jeg skal gøre bedre, men ved ikke hvordan jeg kan forkorte den sætning. Vil lige læse mine updates igennem igen og rette fejlene. Peace
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: '8'City - Mesterskabet skal hjem!
« Svar #33: 28 Aug 2010, 13:23 »


Blandede Føleser
7-08-09

Vores anden kamp i ligaen, skulle Stoke gæste The City Of Manchester Stadium, som blev en god holdindsats fra City's side, men det blev en opgave som udeholdet på forhånd vidste ville blive svær. Men efter kun ti minutter bragte James Milner City foran, og lige før halvegs-fløjten scorede Adebayor til 2-0. Cirka. I anden halvleg kom Stoke ikke frem til de helt store chancer, men i Adebayor gjorde kampen til en ren målfest ved, at score sit andet mål i kampen og således blev kampen 3-0 til Manchester City.

Man.City - Stoke 3-0
West Ham - Man.City 1-1
Man.City - Huddersfield 2-0
Wolves - Man.City 3-3


Fire dage efter skulle Manchester City så gæste West Ham i Premier League. Det lignede længe en overrraskelse fra hjemmeholdet, da de bragte nervøsitet ind i City-lejren da West Ham kom foran på mål af Charlton Cole der skete ikke rigtig mere i første halvleg. Vores største chance var Nigel De jong skud ude fra 30 meter af, som jo selvfølgelig ryg en halv meter over mål. I pausen fik City en ordenlig opsang af Theis Hansen, som slet ikke var tilfreds med første halvleg. Så kom spillerne ud til anden halvleg og City havde oppet sig en del da de dominerede spillet og kørte West Ham fuldstændig trætte, men i det 76. minut gav det hårde arbejde og slid endelig pote da Kolo Toure scorde på et hjørnespark ved forreste stolpe. Kampen endte altså 1-1 og Hansens reaktion var med blandede føleser efter 1-1 mod West Ham.

Så skulle Manchester City tage imod Huddersfield i første runde i Ligacuppen og kampen så ud til, at blive en ren walk-over for Hansens mandskab som  både han Ireland, Sylvinho og Stuart Taylor i startopstilllingen til kampen ,som blev en god 2-0 sejr til ''The Blues'' Målene blev scoret af Tevez som i 22 minut knaldede bolden op i nettaget, men City kom ikke frem til så meget mere i første halvleg og i anden halvleg  skete der ikke meget mere end at City havde det meste af spillet og, at Stephen Ireland scorde på et frispark cirka 28 meter ude og der brød fansene ud i juble ved Ireland's scoring og da viste vi godt kampen var lukket og slukket og vi var sikkert videre i Ligacuppen. I næste runde tager vi imod West Ham.

Så skulle vi gæste Wolves og forsøge, at vaske pletten af for vores sidste ligakamp mod West Ham, som endte 1-1.
Hansen forventede en ren walkover og en stor sejr denne dag, men sådan blev det skam ikke. Wolves's fans kunne juble da der kun var spillet små 10 minutter da Michael Knightly bankede bolden ind i vores i netmasker og Hansen var bestemt ikke tilfreds, blot 20 minutter efter fik City udlignet på et mål af Shaun Whright-Phillips som spillede en god kamp. sådan var resultatet da der blev fløjtet til pause på Molineux. Da holdet kom ud til anden halvleg viste de, at allerede efter 5 minutter at de ville vinde kampen ved, at score på et hjørnespark som endte ved bagerste stolpe, som Adebayor scorede på. Sylvan-Ebanks-Blake svarede hurtigt igen nogle par minutter efter og efter de fik udlignet til 2-2 gav City bolden op og pressede højt op på Wolves's banenhalvdel og i det 80 minut mistede Gareth Barry desværre bolden inde på midten og Sylvan Ebanks-Blake straffede os desværre på et hurtigt kontra-angreb og Rene Adler var helt alene med den store angriber og kunne ikke gøre noget da han satte bolden iskoldt ind i kassen. I det 86 minut beordrede Hansen sit hold til, at smide alle spillere op på Wolves banehalvdel og det gav et godt resultat, hvor ved Adebayor spillede godt sammenspil med Montolivo som spillede bolden ned af kanten til Vargas, som centerede bolden ind i feltet, hvor Adebayor steg op og headede bolden ind og der var man hørte jubel fra Manchester City's fans som kunne være glad for, at Adebayor kunne score til slutresultatet 3-3.



« Seneste Redigering: 28 Aug 2010, 13:28 af Fernando » Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: '8'City - Mesterskabet skal hjem!
« Svar #34: 29 Aug 2010, 13:36 »

Næste update er snart klar Wink
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: '8'City - Mesterskabet skal hjem!
« Svar #35: 29 Aug 2010, 13:49 »

Jeg kan igen kun opfordre dig til at læse dine updates igennem igen. Der mange fejl, hvor det virker til at du ikke har kunne blive enig med dig selv om hvad du skulle skrive. Hvor du så har endt med at skrive noget værre kluddermudder. Jeg er ret sikker på en hurtig gennemlæsning ville kunne fjerne langt størstedelen af de fejl, som irriterer os som læsere Smiley
Logged

PuumBaa
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '8'City - Mesterskabet skal hjem!
« Svar #36: 29 Aug 2010, 15:16 »

cool blog Smiley hvad hedder det skin du bruger?
Logged

Impossible Is Nothing

Fernando
Gæst
 
Sv: '8'City - Mesterskabet skal hjem!
« Svar #37: 29 Aug 2010, 18:59 »

Det hedder Rd4 og kan hentes på FMBase.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: '9'City - Mesterskabet skal hjem!
« Svar #38: 29 Aug 2010, 20:07 »


Flotte kampe
14-08-09

City har vist, at her i de seneste kampe der har de haft klassen, men i de fem seneste kampe blev det kun til 9 point.

I den første af de 6 seks kampe (fem PL kampe) og (en ligacupkamp) skulle Everton gæste os. Kampen forløb okay, men Everton kunne tage hjem med et resultat de kunne være glade for.

Første halvleg blev mest styret af City og i det 32. minut scorede Adebayor som er topscorer for City og der var jubel på lægterne efter hans scoring, efter scoringen dominerede vi spillet og Everton skubbede højere op på banen, som gjorde vi kunne være rigtig farlige på kontra-angreb, men første halvleg endte med en solid føring til os. Anden havleg skulle vise sig, at blive dramatisk da Wayne Bridge i det 55. minut nedlagde Louis Saha inde i vores felt og begik starffespark det var selv Saha der tog straffet og satte bolden iskoldt ind i kassen til 1-1. derefter var boldbesiddelsen  fordel mest til Everton, som pressede os ekstremt meget og kom frem til mange chancer mod kampens ende, men fik heldigvis aldrig puttet bolden ind.

Selvom målsætningen hele tiden har været, at vi skulle spille med i toppen, så havde jeg alligevel min tvivl efter de seneste par kampe. Den næste kamp var på hjemmebane mod Bolton, som mange havde forventet ville blive kørt over. Ved kampen startfløjt havde vi meget af spillet og efter et flot opspil fik vi endelig fået hold på bylden med Adam Johnson's scoring i det 12. minut. næste mål stod vi også for, det var nemlig vore lille angriber Carlos Tévez som fik en friløber af Gareth Barry, hvor Tévez scorede efter en fantastisk præstation af Hansens Mandskab. 10 minutter efter det mål fik Bolton endelig bolden ind i nettet, men ikke i vores for det var nemlig Gary Cahill der lavede et selvmål og der begyndte ydmygelsen. I anden halvleg var Bolton nu lidt mere med i spillet og fik faktisk et hav af chancer og der blev faktisk scoret på en af de store chancer, Johan Elmander fik afsluttet et godt bolton-angreb og fik scoret sit mål nummer 50 for klubben. Så nu stod det 3-1, men efter dette mål havde City kørt Bolton godt trætte, men efter en stor fejl inde på midtbanen af Michael Johnson fik Johan Elmander opsnappet bolden og løb lige mod mål og fik nettene til, at blafre i det 80. minut og det var hvad slutresultatet blev 3-2 til City.



Everton - Man.City 1-1
Man.City - Bolton 3-2
West Ham 1-2
Man.City - Birmingham 4-0
Tottenham - Man.City 0-0
Man.City - Chelsea 1-1


Faktisk har alle spillere i truppen vist rigtig flot spil. En skade til vores Italienske midtbanespiller Riccardo Montolivo, som desværre var ude mod West ham i vores 1-2 sejr over dem i Ligacuppens 3 runde. Kampen var nu ikke det helt store, men i det 5 minut kom vi foran på mål af Adebayor, som har vist klasse i denne sæson. West Ham kom også frem til nogle få kontraer, som f.eks i 22. minut efter et godt opspil af West Ham fik Charlton Cole bolden fra Noble og Charlton Cole sender en flot afsluning mod mål, men Adler redder! fantastisk præstation fra Adler. Inde i første halvlegs overtid fik Cole endelig lykkens gudinde til, at smile til ham, da han fik bolden ind i kassen og West Ham ,havde udlignet! I anden halvleg havde vi meget af spillet og dominerede luftrummet og det viste Kolo Toure efter 70 minutter da City fik et hjørnespark og Toure steg op inde i feltet og headede bolden ind i målet til 1-2 til City! og da kampen blev fløjtet af var vi videre i Ligacuppen og vi har trukket Manchester United i fjerde runde!

Kampen efter vores triumf i West Ham skulle vi hjemme tage imod Birmingham, som blev en flot 4-0 sejr til os.
Manchester City er en af favoritterne til at ende i top3 og det viste de imod Birmingham i den syvende runde i PL. Det var en kamp som vi tydeligvis dominerede. Ireland scorede en halv time inde i kampen og men kort efter scorede Tévez til 2-0. Der kom ikke rigtig flere chancer til nogle af holdene i første halvleg, men i anden havleg viste Tévez igen, at han er en spiller med en sans for mål da han headede bolden ind i nettet til 3-0. I overtiden fik James Milner scoret efter flot kombinations-spil af Hansens mandskab, hvor Milner skød 20 meter udefra og scorede til 4-0, som blev det fantastiske resultat til os og det blev også til et flot clean-sheet til Réne Adler.



Den næste kamp skulle vi på svær opgave på udebane mod Tottenham på White Hart Lane, som blev en målløs kamp og også ganske kedelig, der ikke indeholdt de helt store chancer, men nogle få chancer kom dog og den første stod Tottenham for da Luka Modric som skød udefra og ramte overlæggeren og ti minutter efter kom Defoe frem til en chance, som kunne ha bragt dem foran, hvis ikke det var for Adler der puffede bolden forbi stolpen, havde vi været bagud. I anden havleg kom vi også frem til nogle chancer den farligste var Montolivo som afprøvede Gomes ved et langskud ude fra 35 meter, som røg forbi mål og mere skete der ikke rigtig i kampen. Så 0-0 på White Hart Lane.

Chelsea FC som er forsvarende mestre er et hold, som kan "stjæle" point fra alle hold i ligaen, men kampen idag endte 1-1 men spillerne fra Stamford Bridge var favoritter. De kom foran efter godt tyve minutters tid, men det svarede Adebayor hurtigt igen på med et eventyrligt skud. Kampen forblev ved dette resultat, hvilket ikke var helt optimalt for City's ambitioner, da de skulle bruge en sejr, men den skal nok komme.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '9'City - Mesterskabet skal hjem!
« Svar #39: 30 Aug 2010, 09:08 »

Jeg følger med i bloggen Smiley

Forresten, jeg kan se i din signatur at du henviser til din blog, og det er fint.
Men henvisningen kan gøres lidt flottere, så det er din blog-titel der vises i stedet for et link.

Hvis du er interesseret i det, skal du bare indsætte dette i din signatur:
Kode:
[url=http://fmfreaks.dk/index.php?topic=27484.msg772959#msg772959]City - Mesterskabet skal hjem[/url]

Så vil det se sådan her ud:  City - Mesterskabet skal hjem
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Fernando
Gæst
 
Sv: '9'City - Mesterskabet skal hjem!
« Svar #40: 30 Aug 2010, 14:39 »

Tak brodtgaard kan dog godt selv finde ud af at gøre det - Har bare været for doven til det.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '9'City - Mesterskabet skal hjem!
« Svar #41: 30 Aug 2010, 14:40 »

Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Fernando
Gæst
 
Sv: '9'City - Mesterskabet skal hjem!
« Svar #42: 31 Aug 2010, 19:39 »

Nogen der savner updates? for så kan jeg da godt gå igang.
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '9'City - Mesterskabet skal hjem!
« Svar #43: 02 Sep 2010, 23:44 »

Bare kom med flere. Men det burde ikke være for vores skyld at du laver dette xD
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Fernando
Gæst
 
Sv: '9'City - Mesterskabet skal hjem!
« Svar #44: 19 Sep 2010, 15:28 »

Hej alle læser og andre der bare kigger forbi min blog, jeg har et problem...

Jeg har idag forsøgt at redde dette save efter at jeg har haft problemer på min PC jeg skrev den på og nu har jeg så taget fat i min USB og lagt savet over på min Macbook Pro og så vil jeg forsøge, at holde bloggen kørende Thumbs Up Men problemet er, at jeg åbner FM med savet og nu har den i 3 minutter bare sagt arbejder...vent venligst? og den bliver ved?

Men vil i stadig følge med i bloggen?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010