home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 826 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Blog light
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Blog light  (Læst 26562 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Blog light
« : 11 Jun 2010, 10:50 »

Orker du at ikke at oprette en blog og har du det bedst med at kunne opdatere en gang imellem uden noget pres, og når du vil, er det her, det sker.

Jeg har netop spillet en sæson færdig med Sunderland, og den vil jeg inden længe rapportere om.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blog light
« Svar #1: 11 Jun 2010, 13:18 »

Sunderland
Sæson 09/10

Efter intens læsning i taktikforummet hos Sports Interactive, blev jeg inspireret til et spil i Englands bedste række. Stoke var min første tanke, men valget faldt på Sunderland. Jeg så bedre muligheder i Sunderland, hvis økonomi var bedre, og til trods for at Stoke blev spået en højere slutplacering. Sunderlands materiale var spået en 16. plads, og jeg var lovede bestyrelsen en sikker midterplacering i første omgang.

På Sports Interactives forum fik jeg en masse idéer til, hvordan en midtbane med tre centrale midtbanespillere ville kunne lukke ned for de store klubber, og frem for alt hvordan man udnytter modstanderens hul og kreerer plads på banen. Tråden "The Tactics of Attacking : Creating Space" er suveræn.

Dette spil skulle altså blive lidt af et taktisk eksperiment, og det forløb fint. Jeg skulle møde både Arsenal og Chelsea inden for de første tre runder. Arsenal slog jeg med 1-0, mens det blev til nederlag imod Chelsea på 1-0, hvor Drogba scorede efter 90 minutter. Milevskyi havde brændt et straffespark undervejs, og statistikken talte sit tydelige sprog: Mit hold burde have vundet.

Efter et par måneder skiftede jeg fra 4-3-1-2 til 4-3-3, og det hjalp og kastede flere point af sig. I starten så jeg de fleste kampe i "full match", hvor man altså ser samtlige minutter. Det giver et godt overblik over, hvordan man kan forbedre sin taktik, og hvordan modstanderne spiller; hvor deres styrker og svagheder ligger.

Spillet blev bedre og bedre, som sæsonen skred frem, og min erfaring siger mig ellers, at med et middelmådigt mandskab går det dårligere og dårligere. Men jeg fik mere forståelse for tingene, og det betød, at jeg er i sidste ende havde hentet 68 point (6. plads), hvilket med held nogle gange giver Champions League-fodbold. Desværre var top fem ret suveræne i år, og der var hele ti point op til Chelsea på 5. pladsen. Men en 6. plads og EURO Cup er også stærkt i min første sæson.

Jeg havde i starten af sæsonen regnet med, at Darren Bent skulle spille en stor rolle, men han skulle skuffe en smule. Han sad primært på bænken i den sidste halvdel af sæsonen, fordi Campbell og Jones simpelthen var bedre. De spillede over den evne, jeg havde forventet af dem, og mit indkøb Milevskyi (£7.500.000) havde en irriterende langtidsskade på et tidspunkt, men det betød ikke meget, og han havde en stærk sæson alligevel. Jones, Campbell og årets spiller Turner var dog mine bedste.

Til næste sæson skal jeg hente en masse profiler, og det skulle gerne kunne give mig en plads i top fire.


Indkøb:
   - Artem Milevskyi (£7.500.000)
   - Mahamadou Diarra (£4.200.000)
   - Lee Naylor (£700.000)

Foretrukne line-up:

Campbell - Jones - Milevskyi

Cattermole - Diarra
Cana
Naylor - Kilgallon - Turner - Hutton

Gordon
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog light
« Svar #2: 11 Jun 2010, 13:32 »

Lyder som et nice save SirToby!
Glæder mig til at hører mere.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Anderlecht
« Svar #3: 12 Jun 2010, 20:35 »

Anderlecht
Sæson 09/10

Jeg fik pludselig øjnene op for det skønne Belgien, der er en meget spændende liga – med en masse spændende spillere. Jeg valgte at starte op med Anderlecht af den simple grund: Romelu Lukaku! Stortalentet er rigtig vild i den hjemlige liga, hvor han nærmest er ustyrlig. Derudover ville jeg også stjæle mesterskabet tilbage fra Standard Liège. Grundet sidste års slutplacering er man spået til en andenplads, men bestyrelse har andre tanker og ønsker omkring det. Der er nemlig kun én ting, der er godt nok for dem, og det er mesterskabet. Det ønske ville jeg med glæde opfylde!

Jeg fik ingen penge at handle ind for, og lønningsbudgettet var lige præcist stort nok til at holde lønningerne ved lige. I en meget stor trup er der plads til udrensning, så på den måde kunne jeg tjene penge. Jeg solgte Kanu, Cristophe Diandy og Bakary Sare, som jeg fik 29 mio. kr. for i alt. Dem brugte jeg ikke, men valgte at finde ældre spillere på fri transfer. Men den første november fik jeg flere transferpenge, så jeg kunne leje Nemanja Matic, som jeg skulle betale 3,25 mio. kr. for.


     Edgar Davids
     Christian Vieri
     Tobias Linderoth
     Nemanja Matic (leje)


I pokalturneringen forventede de, at jeg skulle komme i finalen, men det kom jeg langt fra. Jeg kom ind i turneringen i sjette runde, hvor jeg vandt 4-0 over Dessel. I syvende runde vandt jeg 2-0 over Antwerp. I kvartfinalen ventede min hårdeste konkurrent i Belgien, Standard Liège. Der tabte jeg på reglen om udebanemål. Jeg lå til at gå videre, men som det ses her, så scorede de lige til slut. Yderst skuffende må jeg desværre indrømme!

Jeg kvalificerede mig til Champions League gruppespillet, da jeg besejrede Sivasspor 6-2 samlet og efterfølgende slog Shakthar 3-2 samlet. Der havnede jeg i gruppe med CSKA Moskva, Partizan og AC Milan. Der formåede jeg at gå videre til første knockout runde i aller sidste kamp, hvor jeg slot Partizan 2-1, mens Milan samtidig slog Moskva. Det var perfekt, indtil jeg skulle finde min nye modstander. Der var hold som Celtic, AZ Alkmaar og andre mellemgode hold, men jeg endte selvfølgelig med at trække Real Madrid. Første kamp endte 0-0 på hjemmebane, mens udebane kampen blev tabt 3-0. Et udmærket resultat af mine drenge, der var ikke så meget at stille op imod Ronaldo og co.

I den hjemlige turnering fik jeg straks en rigtig god start. Allerede i anden spille runde vandt jeg 2-1 over Standard Liège. Der skulle dog ikke gå mange flere kampe, før jeg led mit første nederlag, som var mod Zulte Waregem. Men det er ikke sådan, at jeg vil gå alle mine resultater igennem, så de kan ses her og her. Jeg gik hen og vandt ligaen i rimelig sikker stil, og med tre runder tilbage var jeg allerede blevet kåret som mestre. Top seks  så således ud efter de 38 kampe:


    Anderlecht: 52
     Standard: 39
     Brügge: 38
     Beerschot: 36
     Gent: 31
     Roeselare: 31
4-1-3-2
Sutter – Lukaku
Matic – Kouyaté – Boussoufa
Linderoth
(c)
Damme – Juhász – Mazuch - Gillet
Proto

Sådan så min foretrukne startopstilling ud, hvis truppen var skadesfri. En trup, der klarede sig umådelig godt i den indeværende sæson. Nu har jeg spillet sæsonen færdig, hvor Romelu Lukaku blev topscorer i ligaen. Jeg har nu fået mit transferbudget at vide, det lyder på 55 mio. kr. Mazuch smutter tilbage til Fiorentina, da jeg ikke kunne skrive kontrakt med ham, grundet han havde fået en skade, der holdt ham ude i 3 måneder – det sagde bestyrelse nej til. Derfor skal forsvaret forstærkes, samt der skal en ny hurtig angriber til. Jeg vil også prøve at hente en alsidig midtbanespiller til. Omvendt skal jeg også af med nogle spillere, så det skal nok blive en god sæson med Lukaku i spidsen!


« Seneste Redigering: 13 Jun 2010, 02:18 af NicklasJakobsen » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Ben92
Gæst
 
Sv: Blog light
« Svar #4: 13 Jun 2010, 19:18 »

KÖLN
Efter flere mislykkede spil, valgte jeg at starte op i det tyske og valget faldt på Köln. Et solidt midterhold, og budgettet til transfer var ligeså middelmådigt. 20 millioner fik jeg, dog synes jeg selv, at jeg er kommet fantastisk igennem transfervinduet. Jeg fik solgt spillere for samlet 70 millioner, hvor de fleste var reserve spillere, mens af betydelige transfers røg Pierre Womé til Wolfsburg for 20 millioner, mens Miso Brecko og Fabrice Ehret begge røg for 15 millioner, til hhv. Stoke og Lille. Ind kom Luis Ibáñes for 10 millioner. En fantastisk argentinsk venstreback, som jeg helt klart skal erhverve i flere spil fremover. Jeg var virkelig tyndt besat på begge back pladser, så ind kom to nye backs. Albaneren Armend Dallku blev hentet for syv millioner og som backup hentede jeg Diego Contento fra ligarivalen Bayern München. Yderlige hentede jeg Lancina Traoré og Sergiy Kryvtsov, som helt sikker kommer til at blive vigtige spillere i fremtiden. Efter et vellykkedet transfervindue, så den foretrukne line-up således ud:

PODOLSKI - NOVAKOVIC(C)

TOSIC - MANICHE - FREIS
PETIT
IBÁÑEZ - GEROMEL - MOHAMED - DALLKU

MONDRAGÓN


Med taktikken fastlagt gik jeg ind til den nye sæson med forhåbninger om at kunne ende i den bedre halvdel, hvor inden for top 10 ville være acceptabelt. Senere hen har det dog vist sig at jeg har sat overliggeren for lavt. Halvdelen af sæsonen er spiller - 17 kampe - og lige nu ligger jeg på anden pladsen i ligaen. Hertha er stukket godt af, og ligger alene i spidsen syv point foran mig, mens kun fire sølle point skille mig og 11. pladsen af. En utrolig tæt liga. En af mine grunde til den store succes har helt klart være Podolski. Med en indstilling som skrapretter har han bombet hold på hold sammen, og indtil videre har han scoret 18 gange, hvilket gør ham til topscorer. En andenspiller som har gjort det godt, er højrekanten Freis. Ni mål og ti assist er blevet til. Generelt har hele holdet spillet godt, og flere har spillet over evne, og nu håber jeg bare de kan holde det den sidste halvdel af sæonen.



Jeg har specielt vist mig stærk mod de store hold. I første kamp smækkede jeg HSV 4-0 på udebane, og runden efter blev Schalke sendt hjem med et 2-0 nederlag. Yderligere har jeg vundet 4-1 over Leverkusen, 3-0 over Werder Bremen og 4-2 over Stuttgart. Jeg har også smækket Mainz 7-0, men ellers har jeg haft problemer mød de mindre modstandere. Nu håber jeg at mine spiller kan holde niveaut, så jeg skal spille europæisk næste sæson.

Edit: Glemte at skrive, at jeg også er i kvartfinalen i cuppen, efter sejrer over Fürth, Dortmund og Bremen.
« Seneste Redigering: 13 Jun 2010, 19:20 af Ben92 » Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blog light
« Svar #5: 14 Jun 2010, 11:01 »

Standard Liege
Sæson: 2009/2010

Efter et 6-7 sæsoners spil med den engelske klub Manchester City trængte jeg simpelthen til at prøve noget nyt. Det bliver kedeligt i længden med City og deres penge.
Derved undersøgte jeg lidt forskellige ligaere, hvorefter valget faldt på denne liga. Da jeg så skulle vælge hold stod det mellem tre hold: Standard Liege, AA Gent og Zulte Waregem. Valget blev dog hurtigt Standard Liege, både pga. den store talentmasse der er i selve truppen, men samtidig også at de i virkeligheden i denne sæson skuffede alt og alle og kun endte på en 8. plads.
Målet med klubben er altså at få dem tilbage i toppen af belgisk fodbold, samt at få tidligere spillere såsom Marouane Feliani tilbage.

Transfervinduet sommeren 2009:
Jeg ønsker såvidt som muligt at hente belgiske og afrikanske talenter i de andre klubber, hvilket jeg dog først starter med efter sæsonen. De første par indkøb er foretaget på baggrund af hvad mine trænere har synes, samtidig med at det ene køb, fra Nice, er købt fordi jeg har hørt meget om ham, men aldrig prøvet at have ham i truppen. Derved prøvede jeg og selvom det blev en dyr handel, så kom han alligevel hertil, ret overraskende. Han ender som regel i Chelsea i mine spil.
Transfer ind:
Löic Rémy, Nice, 82.5 mio.
Vincenzo Bernardo, på fri transfer
Jerry Vandam, Lille, 17 mio.
Derudover er følgende fire kommet ind på lejekontrakter fra mine samarbejdsklubber:Armand Ella, Yago, David Addy og Gary Kagelmacher

Transfer ud:
Af prominente folk har jeg solgt Igor de Camargo til Napoli for 50 mio, Mohamed Sarr til Marseille for 36 mio, Benjamin Nicaise til Paris SG for 6 mio, Gregory Dufer til FC København for 14 mio, og derudover lejet Mehdi Carcela ud til Rapid Wien. Stort talent i mine øjne.

Som der nok lægges mærke til har de ikke spillet nogen kampe, eller ret få, og det er fordi at jeg tog disse screenshot i går, og ikke hvor jeg befinder mig nu.
Jeg har nemlig spillet 10 ligakampe, hvilket har medført at jeg ligger nr 1, skabt forfulgt af AA Gent, som jeg ligeledes har tabt til.
I Champions League er jeg kommet i gruppe med Besiktas, Rangers og Bayern, så en 3. plads skal være muligt! Har indtilvidere spillet 3 kampe, som har give 4 point, så det ser godt ud!

Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

søgaard
Gæst
 
Sv: Blog light
« Svar #6: 14 Jun 2010, 13:24 »

Atalanta anno 2029-2030:

Jeg er jo efterhånden kommet en del år ind i fremtiden og selvom I ikke kender spillerne, så vil det ikke afholde mig fra at smide en update herind.
Jeg har gennem de seneste mange år satset på ungdomsudvikling i Atalanta og har ikke hentet ret mange spillere ind over 21 år, men derimod satset på talenter fra Europa, dog med undtagelser, når der blev fundet et stort udenfor kontinentet. Samtidig har jeg gennem de seneste par sæsoner fået gennemtrumfet et generationsskifte i klubben, hvor anføreren Tokala, Giorgi samt klublegenden med 540 kampe for klubben, David. De to første har kontraktudløb ved sæsons afslutningen og da jeg ikke ønsker at forlænge med Giorgi og ikke kunne blive enige med Tokala, så ser det ud til, at David bliver den eneste af den gamle skole, som var med tilbage, da jeg stadigvæk kørte bloggen (Tror jeg..). Det har fået min gennemsnitsalder i 1.holdstruppen ned på 24, hvor gennemsnittet for hele ligaen er 26 år.  Min transferpolitik har samtidig resulteret i, at jeg er godt på vej til, at have solgt for mere end jeg har købt for. Der er dog stadigvæk en lidt over en 1. mia før jeg har ligevægt mellem disse to (5,78 mia. og 4,6 mia. )

Med de mange talenter, som jeg henter, så har det været nødvendigt at have en række gode samarbejdsklubber, hvor de største talenter kan sendes hen, indtil de er klar til 1.holds fodbold i Atalanta. Der har jeg skaffet mig fire klubber, som jeg bruger meget. Peterborough er den fortrukne, hvor de allerstørste talenter bliver sendt hen og får erfaring fra et midterhold i Premier League. Derudover har jeg Monaco, som også er et midterhold, men er gode til de lidt yngre spillere, som ikke har hår nok til brystet til Premier League. Lecce er et elevatorhold og har været oppe i Serie A flere gange, men er ligeså hurtigt rykket ned igen. De får for det meste nytilkomne spillere, som skal vænne sig til de italienske omgivelser. Så kommer de til en klub, hvor de får masser af spilletid og samtidig lærer sproget, fremfor at sidde udenfor i Atalanta. Danske AaB er den sidste og reelt den klub, som jeg bruger mindst, når det kommer til at udleje spillere. Derimod har jeg med succes hentet nogle lidt mindre spillere fra klubben og senere hen solgt dem videre med stor profit, hvis dette sker, så får de som regel en af mine spillere udlejet i en sæson, som kompensation. Her kan nævnes Javier, som er klubbens bedste midtbanespiller, som har været en tur i AaB, som ganske ung.

Gennem de seneste år har jeg domineret både i Italien samt Europa. Det har resulteret i mange titler de seneste år, men nu ser det dog ud til, at jeg har fået større konkurrence i front end jeg kan klare. Fiorentina, AC Milan og Juventus har alle købt stort ind i sommerpausen, hvilket har resulteret i, at de har bredden, hvilket de har manglet de seneste år. Her mangler jeg til gengæld noget i år, da mange af mine reserver kun 17-21 år, hvilket måske ikke er optimalt, når man skal forsvare både Serie A og Champions League.

Økonomien er kommet helt i top og jeg er efterhånden blevet verdens rigeste klub og alle lånene er væk, også det, som jeg optog, da jeg for efterhånden 13 år siden fik nyt stadion. Stadionet kan desværre ikke udbygges mere, hvilket jeg ærgrer mig, da det "kun" kan 65000, da jeg er ret sikker på, at jeg ville kunne fylde et med 80.000. At få endnu et nyt stadion tvivler jeg stærkt på, da jeg aldrig tror nogle kun har haft et stadion i 13 år, før de flytter til et nyt.

I mine 7411 dage i klubben har jeg tjent 930 mio. og har lige nu en ugeløn på 1,8 mio, så jeg nærmer mig 1.mia. med hastige skridt.


Truppen
Truppen 2
Økonomi

Det var lidt løst og fast fra mit spil og hvis I ønsker at høre mere om noget specielt eller have screenshots af noget, så er I velkomne til at spørge Smiley
« Seneste Redigering: 14 Jun 2010, 13:54 af Søgaard » Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Blog light
« Svar #7: 14 Jun 2010, 15:31 »

@ Søgaard
Starter Rommedahl stadigvæk inde for Danmark i 2030? Eller er Morten Olsen stoppet på landsholdet?
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Blog light
« Svar #8: 14 Jun 2010, 15:43 »

@ Søgaard
Starter Rommedahl stadigvæk inde for Danmark i 2030? Eller er Morten Olsen stoppet på landsholdet?
Rommedahl er kommet på sidelinjen og er nu scout i Inter. Danmark har derimod Mikkel Thygesen som landstræner. Det har dog ikke hjulpet, da vi er nummer 86 i verden og ikke har været med til VM eller EM siden 2018, hvor vi dog også kom i kvartfinalen, hvor vi mødte Brasilien. Samme resultat kom i 2010, hvor vi også røg ud i kvartfinalen til Brasilien. Det er faktisk også de to eneste gange, hvor vi har været til slutrunde i de 20 år, som jeg har spillet.

Edit: Hovsa, vi var sørme også til EM 2012, hvor vi dog røg ud efter nederlag til Spanien og Belgien og uafgjort mod Schweiz.
« Seneste Redigering: 14 Jun 2010, 15:48 af Søgaard » Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog light
« Svar #9: 14 Jun 2010, 15:50 »

@ Søgaard
Spændende save du har gang i. Hvordan får du samarbejdsklubber? Og "overfører" du bare de unge til dem eller sætter du dem til leje? Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Blog light
« Svar #10: 14 Jun 2010, 15:55 »

@ Søgaard
Spændende save du har gang i. Hvordan får du de samarbejdsklubber og "overfører" du bare de unge til dem eller sætter du dem til leje? Smiley
Jamen eftersom jeg har fået opbygget mit eget lille imperium i Atalanta, så har jeg total kontrol over hvilke klubber jeg kan vælge. Så kunne jeg nærmest vælge og vrage mellem bundhold i de største liga og midterholdhold i de mellemstore ligaer. Lecce fik jeg allerede efter et par sæson, hvor jeg endnu ikke selv kunne bestemme kandidaterne.

Spillerne sender jeg selv afsted, men jeg gør det som regel først kort før sæsonstart, så hvis andre klubber kommer med et tilbud, så får spilleren også det tilbud.
Logged

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Blog light
« Svar #11: 14 Jun 2010, 15:57 »

Rommedahl er kommet på sidelinjen og er nu scout i Inter. Danmark har derimod Mikkel Thygesen som landstræner. Det har dog ikke hjulpet, da vi er nummer 86 i verden og ikke har været med til VM eller EM siden 2018, hvor vi dog også kom i kvartfinalen, hvor vi mødte Brasilien. Samme resultat kom i 2010, hvor vi også røg ud i kvartfinalen til Brasilien. Det er faktisk også de to eneste gange, hvor vi har været til slutrunde i de 20 år, som jeg har spillet.

Edit: Hovsa, vi var sørme også til EM 2012, hvor vi dog røg ud efter nederlag til Spanien og Belgien og uafgjort mod Schweiz.
Så er det da nu hvor du kommer til undsætning og fører os tilbage til tidligere tiders styrke?
Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog light
« Svar #12: 14 Jun 2010, 16:00 »

Lige nu er jeg i år 2012 og jeg er Atletico Madrid. Jeg har nogle store talenter på mit ungdomshold som jeg gerne vil give noget 1. holds fodbold. Men jeg har ingen "gode" samarbejdsklubber. Hvordan får jeg sådan en? Er det en rugekasseklub eller hvordan foregår det? Har aldrig rigtig fundet ud af det Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Blog light
« Svar #13: 14 Jun 2010, 16:03 »

Så er det da nu hvor du kommer til undsætning og fører os tilbage til tidligere tiders styrke?
Søgte faktisk jobbet, men blev vraget til fordel for Thygesen Tunge Spillermaterialet ser faktisk ganske udmærket med spillere fra nogle af de større klubber rundt om i Europa, men resultaterne udebliver.


Lige nu er jeg i år 2012 og jeg er Atletico Madrid. Jeg har nogle store talenter på mit ungdomshold som jeg gerne vil give noget 1. holds fodbold. Men jeg har ingen "gode" samarbejdsklubber. Hvordan får jeg sådan en? Er det en rugekasseklub eller hvordan foregår det? Har aldrig rigtig fundet ud af det Smiley
Ja, spørg bestyrelsen efter en rugkasseklub, hvor du formentlig skal vælge "International loan/first option" eller "National loan/first option", alt efter om du vil have en i landet eller i udlandet.

Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blog light
« Svar #14: 14 Jun 2010, 16:08 »

Wow. Kan selv vælge hvilken klub det skal være Shockeret

EDIT: Forslag til en god en? Smiley
EDIT EDIT: Har valgt Lecce Wink
« Seneste Redigering: 14 Jun 2010, 16:09 af Schmidt » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010