home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:51:59 warmon Blogkonkur... [27] Journeyman - Asia...
I går kl. 23:07:16 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:17:54 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
I går kl. 18:04:54 szukizek Blogkonkur... 7# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23307
  0 Brugere, 525 Gæster Online.

Indlæg: 1132783 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: bellaallen9090
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 119115 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #315: 04 Jul 2009, 21:38 »

Kommer updaten alligevel i dag?
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #316: 04 Jul 2009, 21:56 »

Haha, så er jeg taget til Fenerbache som 19 årig. Hvis jeg ikke ender med rekorden for flest klubskifte, så jaa....
Nu må jeg håbe jeg kan slå igennem der og spille en masse europæisk fodbold. Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #317: 04 Jul 2009, 22:15 »

Efter et par dage uden net, var det sjovt at komme hjem og læse om de fantastiske ting der er sket her! Næsten 400K om ugen, samt 57+ millioner = Jo tak! Generalt ser det jo helt fantastisk ud! Især 9 mål i 22 kampe - det er jo ikke ligefrem dårligt. Dejligt med nogle updates, iøvrigt. Tak.
Ja, det ser jo godt ud. Og det var så lidt Wink

Kommer updaten alligevel i dag?
Jeg er igang med at simulere frem, men jeg kan ikke love noget, for der er jackass maraton på zulu, og jeg har cyklet 60 kilometer idag. Men den kommer nok ikke idag, men på den anden side af midnat, hvis den kommer "idag".

Haha, så er jeg taget til Fenerbache som 19 årig. Hvis jeg ikke ender med rekorden for flest klubskifte, så jaa....
Nu må jeg håbe jeg kan slå igennem der og spille en masse europæisk fodbold. Opstemt
Det kan jo være at du om et år skifter til en stor klub hvor du bliver i resten af din karriere. Så får du den jo nok ikke Opstemt
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #318: 04 Jul 2009, 22:16 »

Party boy <3
Logged

maaahhh-h-h-h

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #319: 04 Jul 2009, 22:20 »

Party boy <3
Du ser vidst også Jackass Tunge
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #320: 05 Jul 2009, 11:13 »

Hvornår kommer den idag? hvis den kommer idag.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #321: 05 Jul 2009, 11:26 »

Den kommer omkring klokken 13, tror jeg Smiley
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #322: 05 Jul 2009, 11:29 »

lyder godt  Smiley
Logged


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #323: 05 Jul 2009, 11:34 »

Bare jeg er solgt der Wink Fordi nu er Throttur ikke længere min favoritklub Skuffet
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #324: 05 Jul 2009, 11:39 »

Bare jeg har fået debut  Wink Fordi jeg vil være den næste Maldini
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #325: 05 Jul 2009, 11:43 »

Bare jeg er solgt der Wink Fordi nu er Throttur ikke længere min favoritklub Skuffet
Haha. Favoritklubber kan ikke ændres mere - bad luck Djævel
Det er jo ikke et transfervindue jeg skriver om. Men jeg er slet ikke nået til dig endnu, så jeg kan desværre ikke afsløre noget Smiley

Bare jeg har fået debut Wink Fordi jeg vil være den næste Maldini
Den næste Maldini, på højre midt? Opstemt
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #326: 05 Jul 2009, 12:06 »

Jeg mener med at blive der hele min karriere
Logged


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 - Din Vej 4.
« Svar #327: 05 Jul 2009, 12:37 »

Jeg mener med at blive der hele min karriere
Det ved jeg godt. Men det lyder underligt at sige at du vil være den næste Maldini, når du spiller et andet sted Tunge

Updaten kommer nok lige inden klokken 13 Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#10 - Din Vej 4.
« Svar #328: 05 Jul 2009, 12:45 »

Din Vej 4!
Update 10; Sæsonen færdigspilles.
1. juni 2011!


Casper Andersen - Zone43
Casper spillede fast, for et Brøndby hold som kun endte nummer 9 i den nu afsluttede sæson. Blot 6 point over nedrykningspladsern e. En okay sæson fra Caspers side. Han spiller nok også i Brøndby når sommerens transfervindue er slut, for han er ikke rygtet væk, og er glad på vestegnen.

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Kristian har ikke spillet mere i Bielefeld.. Enten skal han lede efter nye græsgange, eller håbe på mere spilletid i næste sæson. Det er kun Randers som er ude efter ham, men det er nok ikke hans foretrukne skifte, da det er en tilbagegang.

Mads Knutsson Hansen - knutsson
Mads spiller fremragende i Lens. Han er rygtet til Feyenoord, som er eneste mulige køber. Dog bliver han nok i klubben, hvor han er tilfreds. Forhåbentligt har Lens sikret sig oprykning denne gang.

Mikkel Walle Mortensen - Nibali
Mikkel har sammen med angrebsmakkeren, Robert Lewandowski, ført West Brom. i Europa! Klubben endte på 6. pladsen i Premier League, og skal nu i Uefa Cuppen. En flot debutsæson i Premier League for Mikkels vedkomne. Den fremstormende vidunderdreng ser frem til at blive i West Bromwich, hvor han oftest har spillet angriber. Dog har han i 8 af sine 43 kampe spillet højre midt.

Aron Greve Vidarsson - Apache
Han spiller fortsat i Throttur... Og han har endda forlænget sin kontrakt med et år. Hvis han ikke snart skifter væk, kan han så småt godt erklære evig troskab til klubben. Han vil ikke væk, og er glad på Island. Forhåbentligt ikke ret længe.

Mads Sørensen - Macke
Han spiller fast i Newcastle, hvor en slat mål også er kommet. Han udvikler sig super flot, og der er ikke rigtigt noget at sætte en finger på. Han har fået endnu en landskamp, men har stadig ikke score.

Artat Jumniu - tatii
Artat har fået lidt flere kampe som indskifter. Dog får han ikke spillet ret meget, og burde måske at takke ja til interessen fra Finland eller Randers. Den anden mulighed er jo også, at bliver og kæmpe for spilletid.

Jes Manniche - Sej007
Jes spiller pludseligt meget i FCK. I den sidste del af sæsonen fik han fuld spilletid, og ligner nu en fast mand i den hvide trøje. Det tyder også på at han bliver der i næste sæson, hvor han skal med FCK i Europa, som sluttede på 1. pladsen i SAS Ligaen.

Mathias Havemann Enevoldsen – Enevoldsen
Mathias har stadigvæk ikke fået debut. Hans værdi stiger dog i takt med hans flotte udvikling i klubben. Næste sæson må helt sikkert være den sæson, hvor han slår igennem. Det er jeg sikker på! Selvom Milan sluttede på 1. pladsen i denne sæson, burde det stadig at være muligt.

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Marc spiller sammen med Lyn i den bedste norske række, hvor de ligger nummer 11 i tabellen. Han er også rygtet til en masse klubber, som Brøndby, Göteborg og Spartak Moskva. Det bliver spændende at se hvor han spiller i næste sæson.

Stefan Stokic - FCK010
Stefan skifter til sommer bombertilværelsen ud med en lidt mere usikker tilværelse i Villarreal. Villarreal har købt ham for hele 70 millioner! Stokes danske målmaskine ser frem til at skifte klub. Udover Villarreal var der en masse klubber efter ham. HSV, West Ham, FCK(!?), Dortmund og Palermo er bare få af dem.

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Lasse bomber i Horsens, hvor han gerne vil væk fra klubben. Horsens vil meget gerne holde på ham, men han vil hellere til en af de mange mange klubber som gerne vil købe ham. OB, Frankfurt, AZ Alkmaar og Twente er blot nogle af bejlerne.

René Rau - SoAP
René har allerede fået 4 kampe hos Fenerbahce. Det er ikke gået så godt, men klubben er allerede klar med en ny kontrakt til ham, som han lige p.t. overvejer. Det kan jo være, at han bliver i Fenerbahce for evigt. Eller fortsætter klubluderen sit hor?

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Frederik spiller stadigvæk i Randers, som endte nummer 10 i ligaen, blot 4 point over en nedrykningsplads. Han er kun rygtet til Brøndby, så han fortsætter jo nok i Danmark efter sommerpausen. Men man ved jo aldrig.

Mikkel Lasson - Mikkellas
I starten af russernes transfervindue, nærmere betegnet 4. marts, skiftede Mikkel endnu engang klub. Denne gang til Sparta Moskva, som lagde hele 24 millioner på bordet for den solide midterforsvar.

Oskar Enemark Sørensen – Zulue
Oskar spillede meget i AGF, hvor han også scorede en pæn slat mål. Det har ført til en enorm interesse for den talentfulde Oskar. Blandt andre er der M. Haifa, Utrecht og Grasshopper.


- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.


"Kontakt":
- Hvis der er mere i vil vide, skriver i bare, og jeg vil med høj sandsynlighed svare.
- Hvis der er problemer med jeres screenshot, er det fordi jeg har prøvet en ny men meget hurtigere måde at gøre det på. De skulle dog meget gerne virke allesammen.
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 - Din Vej 4.
« Svar #329: 05 Jul 2009, 12:49 »

Dejligt at se Milan få førstepladsen, men det er faneme skuffende at jeg stadig ikke har spillet  Skuffet
Logged


Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010