home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 558 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Portsmouth F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Portsmouth F.C.  (Læst 21683 gange)
lyon4eva
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth F.C.
« Svar #60: 16 Dec 2013, 10:25 »

Endte på en 7. plads denne sæson i PL Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Portsmouth F.C.
« Svar #61: 06 Jan 2014, 17:57 »

Jeg skal helt sikkert have et spil igang med Portsmouth i dette års version.
Havde et helt igennem fantastisk save sidste år, da jeg bl.a. blev overtaget af en rigmand og fik købt stjerne-spillere på stribe og endte med at vinde Champions League...
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth F.C.
« Svar #62: 09 Jan 2014, 00:20 »

Så fik jeg endelig spillet min første sæson i Premier League og den fjerde sæson i alt færdig. Det blev desværre ikke til de magiske 40 point, der normalvis sikrer overlevelse og vi måtte nøjes med 38 point. Det var nok til at sikre overlevelse i en vanvittig tæt bundstrid, hvor 12-13. pladsen var dybt involveret i den tætte strid indtil de sidste 3-4 runder.

Det har været en mentalt udmattende sæson for mig, hvor det har været hårdt at fastholde vores taktiske koncept. Selvom vi tabte mange kampe, spillede vi faktisk lige op med mange af de store hold og det er sgu godt klaret, når jeg stadig har spillere på holdkortet, der har været med siden League two. Men at vi har overlevet en tæt strid, giver ekstra hår på brystet og blod på tanden til at skulle fortsætte. Klubben er næsten gældfri og jeg forventer at jeg får mindst 100.000.000 kroner at handle for. Truppen skal i den grad forstærkes og jeg håber på at kunne finde 2-3-4 spillere, der kan gå direkte ind i start 11'eren.

Jeg holder dog fast i mit transferkoncept, der betyder at jeg vil granske transfermarkedet for billige spillere, talenter og afslutningsvis "de store navne". Jeg kaster ikke penge efter alt bare fordi jeg kan, men jeg vil have kvalitet for mine penge. Jeg har allerede sikret en dansk venstreback på 19 år og en svensk midterforsvarer på 22 år, der begge kommer på fri transfer. De to har potentiale til at blive stjerner i Premier League og det er lige præcis den slags spillere, som jeg har brug for. Førsteprioriteten i transfervinduet er dog at finde en bomber og jeg har bl.a. kig på Charlie Austin, der spiller i Cardiff. Men nu må vi se Thumbs Up

De tre bedste spillere




Ligaen



Holdet


EDIT: Bestyrelsen har i øvrigt valgt at bruge 87.500.000 kroner på at udvide Fratton Park med lige knap 8000 sidepladser Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth F.C.
« Svar #63: 09 Jan 2014, 00:42 »

Fuck hvor fedt!!!

Jeg har lavet et overskud på 555.000.000 kroner i den her sæson, hvilket betyder at jeg får smidt 131.000,000 kroner i hovedet til transfers og at bestyrelsen har valgt at afbetale det sidste gæld! Klubben er derfor gældfri og klubbens samlede værdi er steget til hele 600.000.000 kroner..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Gungner
Gæst
 
Sv: Portsmouth F.C.
« Svar #64: 09 Jan 2014, 21:46 »

Fik selv udvidet stadion i mit sidste save med dem, hvilket betød at vi måtte spille på St.Mary's... Det skulle nok gøre fansene tilfredse :p
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth F.C.
« Svar #65: 09 Jan 2014, 22:22 »

Fik selv udvidet stadion i mit sidste save med dem, hvilket betød at vi måtte spille på St.Mary's... Det skulle nok gøre fansene tilfredse :p


Ej.. det må da være en fejl fra SI.. Så hellere rykke til Brighton eller bare spille på en græsmark.. Grin
Logged

- Veni, vidi, vici -

Gungner
Gæst
 
Sv: Portsmouth F.C.
« Svar #66: 13 Jan 2014, 05:28 »

Så er jeg selv startet op med Portsmouth, og har hentet en del spillere faktisk...
Ind er kommet to målmænd, bl.a. Arran Lee-Barrett (gratis) og Luke Daniels (lånt i West Bromwich). Ind er også kommet Manchester City angriberen Alex Nimely på et sæson langt lån. Let's go Pompey!
Logged

crille759
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth F.C.
« Svar #67: 16 Jan 2014, 18:14 »

Hvad taktik bruger/brugte i da i var i først sæson? Smiley
Logged

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

Gungner
Gæst
 
Sv: Portsmouth F.C.
« Svar #68: 17 Jan 2014, 08:03 »

Jeg er stadig i første sæson, og bruger en 4-5-1. Nogle vil måske argumentere at den er for "avanceret" for et League Two hold, men den fungere nu helt fantastisk for mig. Som back-up har jeg en flad 4-4-2.
Logged

crille759
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth F.C.
« Svar #69: 17 Jan 2014, 15:02 »

Jeg er stadig i første sæson, og bruger en 4-5-1. Nogle vil måske argumentere at den er for "avanceret" for et League Two hold, men den fungere nu helt fantastisk for mig. Som back-up har jeg en flad 4-4-2.

Lyder da godt! Kunnne du lægge et SS op? Smiley
Logged

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

Gungner
Gæst
 
Sv: Portsmouth F.C.
« Svar #70: 18 Jan 2014, 05:22 »

Gør jeg gerne senere. Har ikke lige spillet åbent pt., men det ser sådan her ud:

GK

FB (Support) - CD (Defensiv) - CD (Defensiv) - FB (Support)

DMC (Ball Winning Midfielder)

CM (Box to box) - CM (Advanced Playmaker)

W (Support) - W (Support)

ST (Falsk 9'er / Support)

Instruktioner:
Exploit The Flanks
Pass Into Space
Run At Defence
Be More Disciplined
Logged

crille759
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth F.C.
« Svar #71: 18 Jan 2014, 12:23 »

Gør jeg gerne senere. Har ikke lige spillet åbent pt., men det ser sådan her ud:

GK

FB (Support) - CD (Defensiv) - CD (Defensiv) - FB (Support)

DMC (Ball Winning Midfielder)

CM (Box to box) - CM (Advanced Playmaker)

W (Support) - W (Support)

ST (Falsk 9'er / Support)

Instruktioner:
Exploit The Flanks
Pass Into Space
Run At Defence
Be More Disciplined

Lidt tikataka stil Wink Holder formationen god boldbesiddelse? Og skaber man nok chancer når at alle er på support?

Hvis du har tid senere vil jeg rigtigt gerne se SS Smiley
Logged

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth F.C.
« Svar #72: 19 Jan 2014, 15:32 »

Spiller I stadig med Pompey?

Er lige begyndt, har altid godt kunnet lide dem, der er noget romantisk over klubben Wink

Jeg spiller også 4-5-1, men et mere omstillingsbaseret system, har haft god succes med det i mit Frem-save..

Regner med at rykke direkte op de næste 2 år, men Championship bliver nok sværere Smiley

Og så har jeg da hentet et par stykker på fri, og fået sendt nogle afsted - også på fri transfer.
Specielt Jason Brown (keeper) og Rob Edwards (CB) er jeg glad for!
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth F.C.
« Svar #73: 19 Jan 2014, 15:37 »

Tvivler dog på at ham her kun er 16... Shockeret

Logged

BarcaFreaken
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth F.C.
« Svar #74: 19 Jan 2014, 15:40 »

Hvad hedder han?
Logged

Først gik jeg til venstre, det gjorde han også. Så gik jeg til højre, det gjorde han også. Så gik jeg til venstre igen, og han gik ud for at købe en hotdog. - Zlatan Ibrahimovic

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010