home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 874 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Taktik hjælp
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Taktik hjælp  (Læst 27056 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Taktik hjælp
« : 18 Okt 2013, 00:34 »

Syntes vi mangler en tråd hvor vi kan få hjælp til vores taktik. Jeg har selv personligt svært ved at overskue det nye, så kunne godt bruge nogle fif. Jeg er startet ud med Malaga, men har ikke rigtig fundet en taktik at benytte, så kunne være rart med lidt hjælp fra jer andre brugere Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Taktik hjælp
« Svar #1: 18 Okt 2013, 10:25 »

Nogle der kan hjælpe med at få min keeper til at aflevere til mit forsvar i stedet for at sparke langt ? han gør det hvergang og synes jeg har prøvet alt i han instruktioner, men han sparker langt alligevel  ticked off
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Taktik hjælp
« Svar #2: 18 Okt 2013, 10:38 »

Nogle der kan hjælpe med at få min keeper til at aflevere til mit forsvar i stedet for at sparke langt ? han gør det hvergang og synes jeg har prøvet alt i han instruktioner, men han sparker langt alligevel  ticked off

Det er selvfølgelig svært hvis du har prøvet alt - jeg får min keeper til at gøre det. Det har jeg gjort ved at sætte hans personlige taktiske indstillinger til defender collect / distribute to defenders eller hvad det nu præcis hedder.

Du skal selvfølgelig være opmærksom på at hvis din målmand vurderer at modstanderens spillere er for tæt på, så vil han vælge det lange udspark, så du skal måske kigge på om dine centerforsvarere er løbet op i angrebet så din keeper ikke har andre muligheder  Smiley
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Taktik hjælp
« Svar #3: 18 Okt 2013, 10:44 »

Det er selvfølgelig svært hvis du har prøvet alt - jeg får min keeper til at gøre det. Det har jeg gjort ved at sætte hans personlige taktiske indstillinger til defender collect / distribute to defenders eller hvad det nu præcis hedder.

Du skal selvfølgelig være opmærksom på at hvis din målmand vurderer at modstanderens spillere er for tæt på, så vil han vælge det lange udspark, så du skal måske kigge på om dine centerforsvarere er løbet op i angrebet så din keeper ikke har andre muligheder  Smiley

Han gør det i ale situationer faktisk lige meget hvordan modstander eller mine forsvarspillere står, og er swansea så har ik så fandens meget luft styrke, så hver gang jeg har målspark er det lige som at give dem en friløber Peace, men ja må jo blive ved med at prøve forskellige ting
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taktik hjælp
« Svar #4: 18 Okt 2013, 10:52 »

Nogle der kan hjælpe med at få min keeper til at aflevere til mit forsvar i stedet for at sparke langt ? han gør det hvergang og synes jeg har prøvet alt i han instruktioner, men han sparker langt alligevel  ticked off
Det er en bug. Det var et problem i FM13 at han til tider undlod at følge instrukser. Det lyder som om det er et større problem i 14'eren.
Logged

welbz is dat guy

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Taktik hjælp
« Svar #5: 18 Okt 2013, 14:19 »

Er der nogen der har haft succes med en taktik uden kanter? Smiley
Logged

Profitteren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Taktik hjælp
« Svar #6: 18 Okt 2013, 14:22 »

Jeg spiller godt nok med kanter, men min offensiv har fungeret godt med indvendige angribere på kanterne, som trækker ind i banen. På den måde får jeg skabt overtal centralt, og trækker deres forsvar sammen, og giver plads til mine offensive wingbacks.
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Taktik hjælp
« Svar #7: 18 Okt 2013, 14:41 »

Er jeg den eneste der har store defensive problemer?

Mine forsvarspillere spiller som var de børn. ligegyldigt om jeg spiller defensivt med fald tilbage eller offensiv med højt pres, så formår modstanderne i HVER kamp at stikke kontra og være alene med målmanden 3-4 gange.

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ?? nogle tip til defensiven??
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Taktik hjælp
« Svar #8: 18 Okt 2013, 14:43 »

Har det på præcis samme måde Chack, mit Brøndby hold sejler fuldstændigt. I sær indlæg synes at være onde i år!
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Taktik hjælp
« Svar #9: 18 Okt 2013, 14:47 »

Har det på præcis samme måde Chack, mit Brøndby hold sejler fuldstændigt. I sær indlæg synes at være onde i år!

Sjovt jeg er også Brøndby Peace

Jeg har sjovt nok ikke haft problemer med indlæg, mine modstandere sender simpelthen bare bolden i dybden og så er der kasse.

En anden ting er også at hvis jeg sætter mine forsvarspillere til at stå dybt, så gør de ikke andet end at bakke når modstanderen løber frem med bolden. det er som om de bliver bange for at tackle, så modstanderens angriber løber bare frem til feltet og sparker bolden i kassen.

Det er virkeligt frustrerende.

Især fordi jeg ikke tidligere har haft så store problemer
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Taktik hjælp
« Svar #10: 18 Okt 2013, 15:13 »

En anden ting er også at hvis jeg sætter mine forsvarspillere til at stå dybt, så gør de ikke andet end at bakke når modstanderen løber frem med bolden. det er som om de bliver bange for at tackle, så modstanderens angriber løber bare frem til feltet og sparker bolden i kassen.

Det er PRÆCIS det samme der sker for mig. Enten bakker forsvaret som du sagde, eller får modstanderen bolden i forsvaret eller på midten, og så det bare en lang bold frem til en offensiv spiller = mål.
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Taktik hjælp
« Svar #11: 18 Okt 2013, 15:59 »

Det er PRÆCIS det samme der sker for mig. Enten bakker forsvaret som du sagde, eller får modstanderen bolden i forsvaret eller på midten, og så det bare en lang bold frem til en offensiv spiller = mål.

Ja det er virkelig frustrerende, for som du siger, når ens spillere bakker sådan som de gør og de scorer ved det. så prøver man istedet at sætte sine spillere til at være aggresive og langt fremme, men så ligger de den bare i dybden. det er som om at modstanderne ved hvordan du spiller før kampen ligegyldigt hvad du gør.
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Taktik hjælp
« Svar #12: 18 Okt 2013, 18:28 »

Er jeg den eneste der har store defensive problemer?

Mine forsvarspillere spiller som var de børn. ligegyldigt om jeg spiller defensivt med fald tilbage eller offensiv med højt pres, så formår modstanderne i HVER kamp at stikke kontra og være alene med målmanden 3-4 gange.

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ?? nogle tip til defensiven??

Bare lige for at komme tilbage til det egentlige spørgsmål Wink

Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Taktik hjælp
« Svar #13: 18 Okt 2013, 20:18 »

Jeg oplever også konstant at mine backs bliver overrendt, de vinder nærmest ingen dueller. Og det på trods af jeg har defensive backs, med 14 i tackling og markering begge to (Superliga).
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Taktik hjælp
« Svar #14: 19 Okt 2013, 12:36 »

Jeg spørg lige igen eftersom jeg er ved at blive sindsyg over det her..... er der nogen der har formået at få keeperen til at fatte han skal spille hans forsvars spillere, i stedet for at sparke langt hele tiden. har prøvet følgende:

Spil forsvar
Spil til specifik til en spiller (har prøvet alle i bagkæden)
spil kort

og samtlige mulige kombination af de 3... men intet virker og det koster bare mange mål, efter som jeg lbiver fanget på kontra hver gang efter han sparker langt (som i øvrigt sjældent er over midten selvom han er 17 i spark)
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010