home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 877 Gæster Online.

Indlæg: 1132762 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Arsenal - Editor
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Arsenal - Editor  (Læst 4529 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Editor
« Svar #15: 10 Nov 2011, 23:56 »

Potentialer er jo svære at vurdere, da det er en meget individuel betragtning. Jeg er såmænd helt enig i at Ramsey bliver en stjerne, men jeg tror på ingen måde at han bliver bedre end Wilshere,

Aha .. Forstod den lige forkert før så Smiley Mener også at Wilshere bliver bedre end Ramsey, Men jeg tror bare ikke helt man kan sammenligne de 2 mere ... Kan ikke huske om det var i 11'eren af FM, at en herinde lavede en "Wilshere" database, hvor han forklarede hvordan Wilshere egentlig var blevet en meget mere defensive spiller.. Hvor jeg mere ser Ramsey som Playmakeren, hvor Wilshere måske holder lidt igen..

Med det her, mener jeg ikke at Wilshere ikke er fantastisk frem af, for det er han Smiley

EDIT: FAndt den Smiley http://fmfreaks.dk/index.php?topic=30067.msg856330#msg856330
« Seneste Redigering: 11 Nov 2011, 00:02 af Flink14 » Logged


DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Editor
« Svar #16: 11 Nov 2011, 00:13 »

Szczesny: Jeg kan sagtens overleve at du påpeger en slåfejl og et manglende nutids-r. Jeg har det også fint med at irritere dig lidt. Faktum var at dit første indspark i tråden var en blanding mellem manglende indhold og dumsmart provokerende.

Du håbede jo åbenbart at din ene sætning ville sætte mig på plads, men gad omvendt ikke selv bibringe til en eventuel diskussion. Det er netop: Jeg-har-ret syndromet der hersker i 5'. Manglende Nutids-r vil du finde mange steder - også på fmfreaks.


I forhold til den tone du først bragte på banen, synes jeg dog ikke du er langt fra en opsummering af de svar jeg har givet i denne tråd. 
« Seneste Redigering: 11 Nov 2011, 00:35 af DonMambo » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Editor
« Svar #17: 11 Nov 2011, 08:18 »

For lige at slå tingene på plads.

Naturlig for bestemmer hvor hurtigt spillerne stiger i "form", altså procenttallet der maks kan have en værdi på 100.
Skadesfrekvens derimod, bestemmer hvor ofte en spiller bliver skadet.

Der er åbenlyse mangler i spillet, eksempelvis kunne man kigge på De Geas stats i luftspil, så lav du endelig dig egen database og spil med den.
Logged

welbz is dat guy

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Editor
« Svar #18: 11 Nov 2011, 10:46 »

ptrN: Det ændrer ikke ved at man hurtig kan blive - "klub-blind" så det skal gøres med forbehold.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Editor
« Svar #19: 11 Nov 2011, 10:52 »

ptrN: Det ændrer ikke ved at man hurtig kan blive - "klub-blind" så det skal gøres med forbehold.
Det kan da være fuldstændig ligemeget. Man skal spille sådan som man selv synes er bedst. Dog skal han, ved fremvisning af resultater, selvfølgelig gøre opmærksom på at han har lavet rettelser.
Logged

welbz is dat guy

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal - Editor
« Svar #20: 11 Nov 2011, 12:36 »

ptrN: Selvfølgelig er det hans eget valg - men derfor kan man jo godt komme med et par råd. Det er jo ikke endelige diktator-beslutninger der kommer fra min hånd Wink Iøvrigt :  Det er jo i forvejen "nemt" nok at vinde med de rette taktikker og træningsskemaer. Men klart - skal det hele ske i 1. sæson og lige netop med RVP.. Så skal der måske ændres en smule.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010