home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Saints (Taktisk udfordring)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Saints (Taktisk udfordring)  (Læst 1005 gange)
Kjerstein
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Saints (Taktisk udfordring)
« : 14 Maj 2012, 10:43 »

Hejsa Alle..

Jeg håber der er en venlig hjælpsom taktisk sjæl herinde på FMF som evt. vil hjælpe mig og tage det som en udfordring at "bygge" en taktik op til mit Saints hold :-)

Er pt. afsluttet 3 sæson. Rykkede direkte op 1 sæson og 2 sæson blev jeg nummer 10 i PL og denne sæson som lige er afsluttet blev jeg nr. 5 - Så dvs. jeg helst skulle avancere fra det og jeg kommer jo også ud i EU og spille her i 4 sæson.

Jeg har en taktisk udfordring idet jeg er ALT for svingende i mine præstationer, jeg er den taktikker, som downloader en taktik som passer på det jeg vil og så implementerer stilen på holdet. Men lige netop med dette Saints hold jeg jeg hverken hel eller halvt. jeg svinger ENORMT meget og kan slet ik få spillet til at fungere uanset hvor meget tålmodighed jeg har. Spillestilen ser jeg gerne helst skulle være boldbesiddende, lige meget med afleveringer, de skal bare ramme hinanden men med bolden besiddende hele tiden i egne rækker og køre den hurtigt rundt om modstanderen og skabe en masse chancer. ydermere skal modstanderen presses så de ik får tid på bolden og er ikke typen som lægger sig ned i eget felt og venter på kontra. Ellers bare en frisk omgang fodbold med teknikken i højsædet og spillerne kan I se på SC.. Er der en som vil tage denne udfordring?

// Nico

Vedhæftet er linket her:http://billedeupload.dk/images/4HIr3.png
Logged

Gustav holm
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Saints (Taktisk udfordring)
« Svar #1: 14 Maj 2012, 20:38 »

Sorry, kan ikke lige finde ud af at overføre en fil med taktikker (er ny bruger) men prøver alligevel, håber du vil prøve den alligevel....
formationen er 4-1-2-2-1. dine backs som wingbacks(auto) to centrale (f) DM (f) 1 af de centrale dybteliggende playmaker (s) den anden fremskudt playmaker(a) en af de offensive skal være trequista(a) den anden offensiv midtbane central. din angriber kan være skarpretter eller targetman. du kan evt. stille med 1 offensiv midtbane og to angribere efter behov. Kontroller og flydende.
flot, effiktiv angrebs fodbold med meget bolbesiddelse. den er også meget stabil. dine backs bliver sat rigtig meget i scene, da du ikke har andre kanter, og jeg vil anbefale offensive backs.
det virkede for mig, ved ikke om det vil virke for dig, men håber du vil  prøve den Smiley

// Gustav
Logged

Kjerstein
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Saints (Taktisk udfordring)
« Svar #2: 16 Maj 2012, 18:24 »

Takker, det vil jeg lige prøve :-)

Andre med gode forslag eller "hele" taktikker?
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Saints (Taktisk udfordring)
« Svar #3: 16 Maj 2012, 20:58 »

Kan kun sige, prøv min taktik under Verdens Bedste taktik.. Den virker..
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010