home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 957 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Southampton FC - "The Saints"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Southampton FC - "The Saints"  (Læst 22256 gange)
Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #15: 13 Maj 2007, 15:08 »

Er denne update form bedre?/Eller skal jeg skrive helt anderledes?
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #16: 13 Maj 2007, 15:51 »

Husk kommentare hjælper på skrivelysten Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #17: 13 Maj 2007, 21:24 »

Lad endelig kommentarene fortsætte Opstemt
Update imorgen - håber jeg.
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #18: 13 Maj 2007, 21:56 »

God update. God grafik og fin opsætning.!

Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #19: 15 Maj 2007, 20:07 »




F A N T A S T I S K !
Manager Mathias Huss-Hansen:
Kampene:

Southampton - Leicester 3:0
Crystal Palace - Southampton 3:2
Southend - Southampton 1:0
Southampton - Sunderland 1:0
Luton - Southampton 0:1


Trods resultatmæssig nedtur kunne Southampton manageren Huss-Hansen juble over sit hold. Da oktober var færdigspillet, kunne man konstatere at 1 pladsen var hjemme. Både Sunderland og Southampton har 33 point, men med en målscorer på +20, mod +6, var der god grund til at juble. Første skridt mod Premiere League var dermed overstået, og vi fik os en lille snak med manageren.

Dine første måneder som manager i en stor klub er ovre. Hvad syntes du om det indtil videre?

- Det har simpelthen været fantastisk! Ledelsen, klubben og ikke mindst fansene har bakket 100% op omkring mig, og resultaterne er så småt ved at komme. Det viser sejren over opryknings kandidaterne Leeds og Sunderland også.

Manager Mathias Huss-Hansen
Du siger klubben har taget godt imod dig. Hvad med spillerne?

- Det kan jeg ikke løbe fra. Spillerne har været imødekommende, selvom de selvfølgelig var lidt skeptisk i starten, men vi har oparbejdet et fremragende holdfællesskab. Ingen i truppen bliver hold uden for, og nye spillere som Curth og Lee bliver taget imod med åbne arme. Der er en fantastisk stemning til træning, i kampene og uden for banen!

Jeres resultater ser gode ud. I ligger til oprykning. Rykker i op?

- Det er selvfølgelig altid svært at sige det sikkert, men jeg har stor tro til mine spillere og vi skal nok spille i Premier League næste sæson. Hvis folk skulle være skeptiske, så bare tag et kig på tabellen. Den lyver aldrig!

Hvad har højdepunktet indtil videre været i din korte tid som træner?

- Det har nok været 5-0 sejren over Colchester foran 20.000 fantastiske fans. Det var noget af en oplevelse. Ellers vil jeg fremhæve sejrene over Frankfurt, Leeds og Sunderland som de bedste. Men selvfølgelig er alle sejre lige gode.

Til sidst, hvem har så været den bedste spiller indtil videre?

- Den var svær. Alle gode spillere, er ikke gode uden et godt hold! Sådan er det også her. Men hvis jeg lige skal fremhæve et par stykker, må det nok være Gareth, Pedro og Bradley (red. Bale, Pelé og Wright-Phillips). Det har været "outstanding" indtil videre. Men hvis holdet kan blive ved som nu, kan jeg ikke se andre opryknings kandidater. Det til trods for, at det er de seks første der har muligheden.

« Seneste Redigering: 18 Maj 2007, 13:17 af Blackhawk » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #20: 15 Maj 2007, 20:11 »

God blog BH - Flot sat op osv. osv. Opstemt

KUtGW
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #21: 15 Maj 2007, 20:21 »

Tak for kommentarene, lad dem endelig fortsætte Smiley
Logged

zafirsimon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #22: 16 Maj 2007, 17:10 »

Må jeg få et ss af Gareth Bale?
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #23: 17 Maj 2007, 14:26 »

Må jeg få et ss af Gareth Bale?

Du får det i aften. Har været væk hele fredag, og er væk indtil i aften. Håber på en update der Smiley
Logged

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #24: 17 Maj 2007, 15:23 »

God grafik, som altid Smiley Forsæt bare i den her stil, så skal den nok blive god.
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #25: 18 Maj 2007, 11:18 »


God afslutning af "The Saints"
31. december 2006

Hvis mand skal sætte en finger på "The Saints" sæson indtil videre, må det være skuffelsen i Liga cuppen. I ligaen har det nemlig kørt som en lang triumf mod Premier League. Status kan gøres på året 2006, Southampton ligger solidt placeret som nr. 1, og er godt på vej. Selvom skarpheden har manglet i de afgørende kampe, har det så sandelig heller ikke set godt ud for "The Saints" modstandere. 2'eren Sunderland har intet mindre end 8 nederlag, mod helgenernes 4. Samtidig skal det selvfølgelig også tages med, at de har 1 sejr mere.

"The Saints" fantastiske form forsatte i November og December hvor det blev til 6 sejre, 4 uafgjorte og 1 nederlag i de elleve seneste kampe. Det startede med uafgjort mod Derby en lige kampe, hvorefter Burnley og Plymouth blev spillet ud af banen.

Hull stoppede vores gode stime, da de udnyttede deres måske eneste chance mod et tamt Southampton hold. Derefter begyndte den gode stime igen, med sejre over Sheffield, Wolves, Stoke og Coventry. Det lignede også sejr i sæsonens sidste kamp mod Preston, men med to sene scoringer hev de 1 point med.

Pele har vist at han er den rette mand til at styre forsvaret, og med koldblodigt forsvarsspil i verdensklasse, plus en farlig målnæse, har han overrasket alt og alle. Han ligner et godt bud til The Championships bedste spiller. En af dem der kan true ham er den unge komet Gareth Bale som har vist stort niveau, på trods af at han kun er 17 år. Klubber som Chelsea, Manchester og Celtic har været ude efter det store talent. Oppe foran har Rasiak og Wright-Phillips scoret mål på samlebånd, og de har en stor andel i "The Saints" flotte placering. tilsammen har det scoret 27 mål i 30 kampe. Ingen af dem er dog i nærheden af titlen som topscorer.


Seneste 11 kampe:
vs. Derby - 1:1 [Pele]
vs. Burnley - 1:0 [str. Idiakez]
vs. Plymouth - 4:1 [Rasiak, Curth, Bale, Idiakez]
vs. Hull - 0:1 [Ingen]
vs. Birmingham - 1:1 [Bale]
vs. Sheff. Wed. - 3:1 [Wright-Phillips, Bale, Curth]
vs. Norwich - 1:1 [Curth]
vs. Wolves. - 2:1 [Svensson, Belmadi]
vs. Stoke - 2:1 [Svensson*2]
vs. Coventry - 4:0 [Rasiak*3, Saganowski]
vs. Preston - 2:2 [Svensson, Wright-Phillips]


 

« Seneste Redigering: 01 Jun 2007, 21:59 af Blackhawk » Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #26: 18 Maj 2007, 11:20 »

Dau' jeg håber ikke du har noget imod jeg "låner" lidt fra din blog Smiley
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #27: 18 Maj 2007, 14:14 »

Dau' jeg håber ikke du har noget imod jeg "låner" lidt fra din blog Smiley

Det er jo ikke første gang det er sket, så kan vel ikke sige noget til det..

Ellers en god blog Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #28: 18 Maj 2007, 14:31 »



FA Cuppen
31.01.07

FA CUP 3 RUNDE: SOUTHAMPTON - PORTSMOUTH

Stemningen var helt i top på et udsolgt St. Marys stadium op mod FA Cup kampen mod Portsmouth. En af sæsonen absolut største kampe, en kamp der ville give Southampton tilhængerne og kritikerne et billede af, om de nu kan klarer sig i en evt. Premier League næste sæson. Og mon ikke kampen lukkede munden på de fleste. Wright-Phillips startede festen efter 30 minutter, og så blev den så sandelig skudt i gang. Inden da havde Portsmouth haft et skud på overlægeren. Southampton pressede på halvlegen ud, og gik fortjent til pause med 1-0. Anden halvleg var 25 min. gammel før Mario Licka sparkede riposten fra Rasiaks skud ind i nettet. Stadionet eksploderede af begejstring, og mens jubel ingen ende ville tage, var "The Saints" tæt på 3-0. Der blev ikke scoret flere mål, og Southampton kunne let og ubesværet gå videre.

Southampton - Portsmouth
35' 1-0 Wright-Phillips
70' 2-0 Mario Licka
Resultat: 2-0 (1-0)
M.O.M.: Nathan Dyer


FA CUP 4 RUNDE: BLACKBURN - SOUTHAMPTON

Southampton skulle i dag forsøge at leve op til sidste rundes flotte sejr over Portsmouth. Til den anledning var holdet klædt helt i gult, tredjetrøjen, og det skulle vise sig at give pote. Kampen var kun 16 min. gammel før Benni McCarthy sendte Blackburn i front med 1-0 efter i to omgange. Der blev presset på "The Saints" mål, og takke været keeper Kelvin Davis stod det kun 1-0 ved pausetid. Forløsningen kom 4 min. inden i anden halvleg, hvor Dennis Sørensen blev rykket ned på den off. midt. Det gav potte, og efter at have snydt 2 mand, placerede han sikkert bolden bag Brad Fiedel i Blackburn målet. Det gav spillerne ekstra selvtillid, og ydmygelsen blev total for Blackburn, da Michael Svensson helt umarkeret kunne heade bolden i målet til 2-1. Det blev samtidigt kampen resultat, og i næste runde venter mægtige Arsenal. Mon Southampton kan blive ved med at imponere?

Blackburn - Southampton
16' 1-0 Benni McCarthy
49' 1-1 Dennis Sørensen
82' 1-2 Michael Svensson
Resultat: 1-2 (1-0)
M.O.M.: Michael Svensson


« Seneste Redigering: 01 Jun 2007, 22:00 af Blackhawk » Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Southampton FC - "The Saints"
« Svar #29: 18 Maj 2007, 14:32 »

Det er jo ikke første gang det er sket, så kan vel ikke sige noget til det..

Ellers en god blog Smiley

Bare rolig, jeg skal nok lade hver med at "Copy - Paste". I øvrigt er du min farvorit Smiley
Og tak for kommentaren.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010