home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  4 Brugere, 883 Gæster Online.

Indlæg: 1132762 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Albion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Albion  (Læst 8406 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Albion
« Svar #30: 01 Maj 2008, 20:05 »



En gådefuld august
At programmere et hold på ingen tid er let, men at få dem til at være et hold er svært. Dette er dog lykkes i West Bromwich Albion, hvor man allerede har bejlet gevaldigt til titlen. Ofte har spillerne vurderet rigtigt, som har gjort West Bromwich til en seriøs trussel i denne sæson, hvert fald hvis spillernes form forsætter. Om det er en ræv bag øret eller bare klasse kan ikke siges, men noget er klart - WBA har været fantastiske.

Southampton var første hold, som ingen gaver modtog af Birmingham-klubben, WBA. Trods kampen blev spillet på fremmed græs, så var der ingen tvivl om West Bromwich var opsatte på at gennenfører en hård opgave. Kontrollen af bolden var i hænderne på Birmingham-holdet,  som havde mange chancer i starten af kampen. En af chancerne blev reduceret til et mål, da Cédric Konan spillede Miller fri foran mål. Ishmael Millers overnaturlige spark gik i kassen, og han blev den eneste målscorer på St. Mary's Stadium. Den kommende kamp blev en omvendt affære af den første, da man kunne se hele 6 mål blive lukket ind. Nyindkøbte Mark Reynolds var første målscorer, hvorefter Ishmael Miller forsatte med to hurtige scoringer. I midten af Millers mål var Sheffield Wed. på måltavlen, for deres allround sydafrikaner, Fortune, hamrede bolden ind fra 20 meters penge. Kampens tilskuere modtog flere mål, de kom fra waliseren Chris Brunt som spillede en stor kamp. Han blev dobbelt målscorer, hvilket sikrede en vigtig sejr på hele 5-1.

I den tredje og sidste kamp i august, var modstanderen Colchester der havde en stærk trup med til Birmingham. Noget er at have en stærk trup, men noget andet er at skaffe resultater med den. Det kunne de aldrene herrer fra Colchester ikke, og hjemmebaneholdet var af en anden kaliber. Den tidligere United-spiller, Jonathan Greening, har været den største oplevelse for WBA i denne sæson. Greening var det største klimaks i Colchester kampen, hvor han viste hvorfor han bæger anførerbindet hos Baggies, da han med to scoringer i denne kamp kunne fejre en personlig sejr. Det var ikke kun hans sejr, for 3 point gik ind på kontoen hos West Bromwich Albion, som pt. placere sig på førstepladsen á point med Hull og Ipswich.

Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albion
« Svar #31: 01 Maj 2008, 20:08 »

Laudrup er da den bedste spilfordeler Danmark har haft i mange år Huh Ellers gode updates og gode resultater:)
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Albion
« Svar #32: 01 Maj 2008, 20:10 »

Laudrup er da den bedste spilfordeler Danmark har haft i mange år Huh Ellers gode updates og gode resultater:)

Jeg skriver at han måske er en af de bedste Danmark har haft i mange år.

Og det er lang tid siden, at Laudrup har været aktiv. Så det kan man godt sige, og jeg har ikke nævnt noget om han er bedst. Smiley
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albion
« Svar #33: 01 Maj 2008, 20:12 »

fed update og igen god stil du skriver med!! Grin vildt fantastisk!! og god placering indtil videre!
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Albion
« Svar #34: 01 Maj 2008, 20:30 »

fed update og igen god stil du skriver med!! Grin vildt fantastisk!! og god placering indtil videre!

Tak skal du have. Jeg vil forsøge at få det til at ligne Kings Of.. Men sproget og så videre, er efter min mening forbedret en masse. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Albion
« Svar #35: 02 Maj 2008, 10:21 »

Næste update bliver på søndag, da jeg som sagt skal til noget i weekenden. Smiley
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albion
« Svar #36: 02 Maj 2008, 10:39 »

Næste update bliver på søndag, da jeg som sagt skal til noget i weekenden. Smiley
det lyder sgu dejligt!! Grin
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Albion
« Svar #37: 05 Maj 2008, 17:05 »

Håber der snart kommer gang i denne blog igen. Synes den er meget lovende  Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Albion
« Svar #38: 05 Maj 2008, 17:13 »

Jeg er meget optaget i denne måned, så jeg kan ikke vinde konkurrencen. Er jo væk i den sidste uge af maj, og slutspurten betyder meget. Derfor har jeg valgt at trække mig, da jeg udelukkende ville blogge i konkurrencen for at vinde.

Nu skal i dog glæde jer over, jeg stadig blogger på denne, og det vil jeg forsætte med. (:
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010