home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:28:14 tapotin310 Omklædning... blogherenowstudio
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 617 Gæster Online.

Indlæg: 1132688 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: tapotin310
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [3] The noob challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: [3] The noob challenge  (Læst 1870 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
[3] The noob challenge
« : 16 Jun 2011, 22:20 »

The Noob challange

Goddag og velkommen til.
Jeg har været væk fra blogverdenen i lidt over 5 måneder. Det har jeg nu tænkt mig at lave om på da jeg nu er klar på at fuldføre en challange som jeg længe har haft lyst til at udføre. Problemet er bare at jeg ikke ligefrem er en haj til FM, og derfor har jeg valgt en rimelig noob version af udfordringen. Jeg ved faktisk ikke hvad udfordringen officielt hedder, men det den i korte træk går ud på er at jeg skal vinde samtlige ligaer i Storbritannien. Det betyder at jeg skal vinde den irske, nordirske, walisiske, skotske og engelske liga. Jeg har faktisk ikke styr på om de alle går ind under UK, men det er i hvert fald dem jeg har sat mig som mål. Nu kommer vi så til alle tingene som gør den til en noob udgave. For det første må man i den officielle kun købe spillere fra Specifikke nationer. Jeg må købe hvem jeg vil! For det andet starter jeg godt ud. Jeg har nemlig valgt ikke at starte arbejdsløs. Jeg har valgt at starte i Linfield som er det klart bedste hold i den nordirske liga. Det gør jeg for ikke at køre træt i projektet. Jeg har også valgt mig selv som tidligere semi prof fodboldspiller, selvom jeg ikke tror det gør den store forskel når jeg først har sparket røv med Linfield.



Updates
1 Update
2 update
3 update
« Seneste Redigering: 17 Jun 2011, 19:46 af TheX » Logged


Mikle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: [1] The noob challange
« Svar #1: 16 Jun 2011, 22:27 »

Lyder spændene xD Jeg kigger med
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: [1] The noob challange
« Svar #2: 16 Jun 2011, 22:49 »

Jeg har faktisk ikke styr på om de alle går ind under UK

Det gør de ikke, Irland hører ikke under United Kingdom  Wink

Men ellers en cool idé, og jeg vil helt sikkert følge med.
Logged

mbbn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [1] The noob challange
« Svar #3: 16 Jun 2011, 23:12 »

Lyder spændende nok Smiley Dog staves det "Challenge"  Thumbs Up
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [1] The noob challange
« Svar #4: 17 Jun 2011, 11:07 »

Lyder spændene xD Jeg kigger med

Glad for at du kigger med Smiley

Det gør de ikke, Irland hører ikke under United Kingdom  Wink

Men ellers en cool idé, og jeg vil helt sikkert følge med.

Vidste der var 1 af nationerne som ikke var under UK! Men kunne satme ikke finde ud af hvilken Tunge
Og er glad for at du følger med Smiley

Lyder spændende nok Smiley Dog staves det "Challenge"  Thumbs Up

Lortefejl. Men tak for rettelsen Smiley

Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [1] The noob challenge
« Svar #5: 17 Jun 2011, 11:36 »

The noob challenge

Ingen spillerkøb
Det er nemlig korret. Jeg har valgt ikke at købe så meget som en enkelt spiller. Jeg har et transferbudget på beskedne 289.000 kr. Som jeg foretrækker at gemme. En af årsagerne til dette er også at mit lønbudget kun er 6.550 kr. under det tilladte. Jeg kan flytte lidt rundt med pengene, men jeg mener ikke jeg kan finde de fornødne spillere på fri transfer. Derfor gemmer jeg indtil videre mine penge til jul og så ser jeg om der er grund til forstærkning der.

Champions League
Man bliver kastet direkte ud i Champions League  kort tid efter man er i gang. Modstanderen her i 2 kvalifikationsrunde hedder Zeljeznicar og kommer fra Bosnien af. En modstander som faktisk ser lidt stærkere ud end os og det bar den første kamp i Bosnien også præg af. Zeljeznicar havde det meste af spillet. Og det blev bestemt ikke bedre da Jamie Tomelty trak et rødt kort i de første 45 minutters overtid. Efter halvleg blev vi presset konstant i bund. Men Zeljeznicar blev for ivrige og Peter Thompson fik efter 74 minutter plads nok til at bringe os i front! Jeg troede derefter faktisk at vi havde styr på kampen men 1 minutter inde i overtiden bringer Smajic det hele lige. Det var utroligt ærgerligt, men vi fik et vigtigt udebane mål til returkampen.

I returkampen gik vi defensivt til værks da jeg satsede på at gå videre med det udebane mål. Det gik også utroligt godt eftersom Peter Thompson rent faktisk kunne skyde os i front efter 21 minutter. Det ændrede dog ikke på taktikken og planen var stadig at køre den i land, uden de scorede nogle mål. Det lykkedes utroligt nok også og vi var derfor videre til 3 kvalifikationsrunde . Det er allerede bestemt hvem vi skal møde. Vi skal nemlig op mod Red Bull Salzburg. Et hold hvor der skal et mirakel til hvis vi skal vinde!
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [2] The noob challenge
« Svar #6: 17 Jun 2011, 19:45 »

The noob challenge

Champions League
Det blev som jeg også forventede, endestation for mit hold i 3 kvalifikationsrunde . Vi skulle som sagt møde Red Bull Salzburg og de var bestemt en klasse over os. I første kamp kom vi rent faktisk foran 1-0 da McAllister scorer efter 17 minutter. Dog er vi presset i bund det meste af tiden og Cziommer udligner for Salzburg efter 35 minutter. I 2 Halvleg var vi igen presset godt og grundigt ned. Dog var heldet igen med os og vi bringer os i front efter 55 minutter da Casement gør det til 1-2! Efter det foregår resten af kampen defensivt fra vores side og det lykkedes os faktisk at vinde kampen 2-1. 2 vigtige udebane mål var i hus til hjemmekampen.

Dog var det som om at Salzburg viste hvorfor de var bedre end os da de kom på besøg i Nordirland. Efter 30 minutter er de allerede i front med 2-0 hvilket jo vil være nok til at de vil gå videre. Derefter gik de utroligt defensivt til værks. En defensiv som vi ikke havde en chance for at bryde og derfor måtte vi desværre takke af med et samlet 3-2 nederlag. Derefter ryger vi ned i Euro League. Her er der også blevet trukket lod. Vi har  trukket rumænske FC Vaslui. Vaslui er efter min mening også et bedre hold end os, men jeg håber alligevel at vi ligesom mod Salzburg kan drille dem lidt og måske tager sejren i sidste ende.
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010