home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:24:33 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #4 -The Red Army.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: #4 -The Red Army.  (Læst 7316 gange)
Nichlasjacobsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
#4 -The Red Army.
« : 21 Jan 2009, 19:48 »



Liverpool indkalder til pressemøde





Liverpool trænger til nyt blod, de sidste år har de leveret en række dårlige præstationer i Premier League, Som virkelig har været skuffende for den ambitiøse Merseyside klub. Det er hele 19 år siden at Liverpool kunne række den efter tragte pokal i hvert, sidst det skete var i 1989-90 hvor de vandt en komfortabelt sejrer foran Aston Villa.
I undre jer sikkert over hvor Manchester United, Chelsea og Arsenal var henne, men dengang var Liverpool det største hold i England, mange mente det var det bedste hold i Verden, de havde spiller som Ian Rush, og den dansk midtbane general John Mølby.

Men de seneste par år, er det som om at Liverpool har stået stille i deres udvikling, hvor at de tre hold Manchester United, Chelsea og Arsenal har overhalet Merseyside klubben indenom. Disse konsekvenser har gjort at Liverpool tidligere i dag holdte pressemøde, hvor de fortalte at de har valgt at stoppe samarbejdet mellem Liverpool og Rafael Benitez.

Overraskende præsenterede direktør George Gillet med de samme Merseyside klubbens nye træner, som virkelig har en spændene opfattelse af fodbold, dog er han uerfarende på dette område, men ikke et helt ukendt ansigt i fodbold verden, navnet er Nichlas Jacobsen den tidligere Danske landsholds spiller skrev i morgens under på en kontrakt der binder ham fast til klubben de næste 5 år.


Dette er den bedste dag i mit liv, det har altid været min drøm at være en del af Liverpools fantastiske mandskab, når jeg ikke havde evnerne til det på fodbold banen, så det godt at jeg kan bidrage med min taktiske evner, den gode mandskabs pleje og selvfølgelig mit altid smilende ansigt udtalte Nichlas Jacobsen med et smørret smil.
Mine forventninger for næste sæson, er at vi for en kanon sæson i år, hvor jeg stærkt regner med at vi kan stå med den engelske pokal i armene til sidst, og Vi skal minimum nå til semifinalen i Champions League.
I Fa cuppen regner jeg med at vi skal nå til finalen, jeg håber på at nogle af vores unge stjerne kan slå til i FA cuppen.  Med den rette supplering til truppen kan vi gå hele vejen i alt, desværrer venter der også engang udrensning i klubben.
Nichlas Jacobsen.

 
« Seneste Redigering: 01 Feb 2009, 12:17 af Nichlasjacobsen » Logged

Atsap
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Red Army.
« Svar #1: 21 Jan 2009, 19:55 »

Niiiiice Opstemt
Logged

Atsap
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Red Army.
« Svar #2: 21 Jan 2009, 19:59 »

Jeg glæder mig til at høre mere Opstemt
Logged

dida
Gæst
 
Sv: The Red Army.
« Svar #3: 21 Jan 2009, 20:03 »

Nu er jeg selv Liverpool fan, så selvfølgelig ville jeg følge med her.
Det ser godt ud indtil videre.

ps. Liverpool er da ikke en London klub
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Red Army.
« Svar #4: 21 Jan 2009, 20:06 »

Rigtig god start følger
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Nichlasjacobsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Red Army.
« Svar #5: 21 Jan 2009, 20:14 »

dida, det har du helt rigtig, eh ved ikke lige helt hvorfor jeg skrev det.
det skal jeg nok lige rette.

- mange tak.
Logged

dida
Gæst
 
Sv: The Red Army.
« Svar #6: 21 Jan 2009, 20:28 »

så lidt Opstemt
Logged

Nichlasjacobsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Red Army.
« Svar #7: 21 Jan 2009, 20:53 »

nu er det her min første blog.
Så jeg kunne godt tænke mig nogle kommentare med ros og ris,
og begrund jeres svar, så jeg kan lære af det.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: The Red Army.
« Svar #8: 23 Jan 2009, 14:41 »

Jeg synes det ser lovende ud. Dog synes jeg der var lidt slåfejl i nogle ord, men ellers godt arbejde.. Flot i forhold til at det er din første blog;)
Logged

Nichlasjacobsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Red Army.
« Svar #9: 23 Jan 2009, 14:53 »

mange tak, er godt klare over at jeg tit kan lave nogle dumme fejl Skuffet.
- som jeg ikke lige for rettet.
Logged

Nichlasjacobsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
#2 -The Red Army.
« Svar #10: 23 Jan 2009, 21:32 »


Liverpool er klar til første Kvalifikations kamp

Lliverpool er klar til Første kvalifikations kamp i Champions League, hvor de har trukket Wisla Krakow fra polen. Wisla Krakow har tidligere i turneringen slået svenske IFK Göteborg ud, hvor de vandt med et mål på straffespark. 
De Polske mester skulle gerne være en overkommelig modstand for de stærke englændere. Liverpool går også ind til kampen som store favoritter. Det ville være en enorm skuffelse hvis Liverpool ikke vinder kampen med et par mål.


Kampen mod Wisla Krakow vil blive en lækkerbisken for den nye angrebs duo på Merseyside, hvor den energiske Fernando Torres vil komme til at ud gå en stor trussel for det noget langsomme Wisla midtforsvar. Hvor Den ny indkøbte Thierry Henry og Fernando Torres skal forsøge at komme ud og løbe med det meget tunge midterforsvar. Deres forsvar kunne ikke ligge meget bedre til de to bevægelig angriber.
Den nye Manager Nichlas Jacobsen udtalte tidligere på Sæsonen at Liverpool skulle ud og hente forstærkninger, hvor det er blevet til 4 forstærkninger ind til vider.



Venskabs kampe
Wrexham 0-4 Liverpool  
Fernando Torres (6)
Javier Mascherano (10)
Fernando Torres (58)
Robbie Keane (90+3)
 

Hearts 0-1 Liverpool
Fernando Torres (22)

Cardiff 0-3 Liverpool
Ryan Babel (15)
Robbie Keane (73)

Roger Johnson, selvmål (90)

Crew 0-4 Liverpool
Fernando Torres (6)
Steven Gerrard (28)
Thierry Henry (48)
Fernando Torres (69)


Reading 0-1 Liverpool
Fernando Torres (58)

AA Gent 0-3 Liverpool
Fernando Torres (7)
Carlos Vela (33)
Fernando Torres (49)







     
David Santon, 17 år:
Liverpool sikrede sig den unge komet Santon som de hentede i Inter, lige foran næsen af Real Madrid. Liverpool betalte 11 millioner danske kroner for det Italienske stjerne frø, som en spiller af hans kvalitet er det et meget billigt køb.
Santon kan både dække højre back og højre fløj, men først og fremmeste købte Liverpool ham til at udfylde pladsen på højre backen. Hvor Liverpool har savnet en stabil højre back efter de solgte Steven Finnan til Espanyol.
 Liverpool har Álvaro Arbeloa og Phillip Degan på højre backen i forvejen, dog er Degan sat på transfer listen på Merseyside, og forventes at blive præsenteret i en ny klub inden transfer vinduet lukker.
Santon vil sandsynligvis være backup for Arbeloa de næste par år, men Santon er en ung fyr med en enorm mængde potentiale, som kan blive en af de bedste på hans plads.

Gareth Bale, 19 år:
Efter den nye manager Nichlas Jacobsen forstærkede sig på højre back, har han senere valgt at forstærke sig på den modsatte back ved købe Gareth Bale, som han hentede for 152 millioner dansker kroner, den tidligere Tottenham spiller glider direkte ind på venstre back i startopstillingen, og skubber Andrea Dossena ud på bænken.
Gareth Bale er en udmærket venstre back men med alderen kan han blive en vidunderlig venstre back for alle holde i Premier League. Gareth Bale som har fået sin fodbold opdragelse i Southampton bliver en meget interessant figur at holde øje med i denne sæson, hvor han spås til at få sit store gennembrud.

Carlos Vela, 19 år:

19 år Carlos Vela blev hentet for 152 millioner dansk kroner fra liga rivalerne Arsenal. Carlos Vela er en meget spændene spiller som kan dække angrebet, men også venstre fløjen.
Men den unge spiller vil først og fremmest være backup for Thierry Henry, Fernando Torres og Robbie Keane i angrebet, men han vil dog være 2. valg på venstre fløj, hvor Ryan Babel er en tand skarpere.
Den lille mexicaner kan blive en af de bedste spillere i verden, hvis han forsætter sine gode udviklinger som han har haft de seneste par år, hvor han virkelig er blomstret op.

Thierry Henry, 30 år:
Liverpool har valgt at hente Thierry Henry tilbage til engelsk fodbold, efter han havde en skuffende sæson hos spanske Barcelona, Thierry Henry som tidligere har spillet 8 sæsoner i Arsenal er en virkelig giftig herre som også kan bidrage med noget fart, og rådgive nogle af de ungestjerner.
127 millioner danske kroner måtte Liverpool betalte før Barcelona ville slippe den franske angriber som er kendt for hans herlige ryk op af venstre kanten i enorme mængde af fart, hvor han så mange gange har sat sine modstandere af og scoret en række pragtfulde mål.
Thierry Henry og Fernando Torres udgår den nye angrebs duo i Liverpool, det er en uhyggelig hurtig angrebs duo, som sikkert ville score en masse mål i den kommende sæson.

« Seneste Redigering: 23 Jan 2009, 22:18 af Nichlasjacobsen » Logged

Atsap
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #2 -The Red Army.
« Svar #11: 23 Jan 2009, 22:43 »

Rigtig rigtig spændende afsnit Smiley. Jeg synes, du er god til at komme med udtryk fra fodboldverdenen.
Man kan også se, du har lagt en del tid i det Opstemt.
så der er kun 1 ting at sige: keep up the good work.
Logged

Nichlasjacobsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: #2 -The Red Army.
« Svar #12: 23 Jan 2009, 23:31 »


Solgte spiller:
Nabil El Zhar - Racing Cliub Strasbourg 7,25 millioner Kr.
Jay Spearing - Sheffied Wednesday 2,5 millioner Kr.
Jermaine Pennant - Tottenham 90 millioner Kr.
Gery Mackay-Steven - Doncaster Rovers  2,3 millioner Kr.
Steve Irwin - Cardiff City 3,5 millioner Kr.
Ronald Huth - Coventry City 5 millioner Kr.
Mikel San José - Sheffield United 5 millioner Kr.
Daniel Pacheco - Cardiff City 6,6 millioner Kr.
Charles Itandje - Manchester City 15 millioner Kr.
Gerardo Bruna - Nottingham Forest 4,25 millioner Kr.
Fábio Aurélio - Tottenham 70 millioner Kr.
« Seneste Redigering: 27 Jan 2009, 13:32 af Nichlasjacobsen » Logged

ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #2 -The Red Army.
« Svar #13: 24 Jan 2009, 18:47 »

Det ser godt ud! Smiley
Logged

Nichlasjacobsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: #2 -The Red Army.
« Svar #14: 24 Jan 2009, 19:25 »

ZackS, hvad ser godt ud, giv mig lidt "kød" på:D?

- næste afsnit forventes at komme i aften, hvis alt går som det skal
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010