home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 729 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Din vej |5| - af massu14
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Din vej |5| - af massu14  (Læst 6951 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej - af massu14
« Svar #15: 02 Dec 2011, 20:44 »

Massu elsker din måde at skrive din vej på, så selvom jeg ikke kan være med så læser jeg med Opstemt
Det er jeg da utrolig glad for at høre baloo, så ærgeligt at du ikke kommer med Skuffet
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din vej - af massu14
« Svar #16: 02 Dec 2011, 20:46 »

Det er jeg da utrolig glad for at høre baloo, så ærgeligt at du ikke kommer med Skuffet

kan vi ikke lave en "Morten Olsen", hvis jeg nu slikker meget røv udtager du mig alligevel :p
Logged

Tidligere: Baloo38

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej - af massu14
« Svar #17: 02 Dec 2011, 20:46 »

kan vi ikke lave en "Morten Olsen", hvis jeg nu slikker meget røv udtager du mig alligevel :p
Det går nok desværre ikke, da jeg jo allerede har afvist to andre Skuffet
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din vej - af massu14
« Svar #18: 02 Dec 2011, 20:49 »

Det går nok desværre ikke, da jeg jo allerede har afvist to andre Skuffet

også ment som spøg, men det stopper mig ikke i at læse med
Logged

Tidligere: Baloo38

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej - af massu14
« Svar #19: 02 Dec 2011, 20:50 »

også ment som spøg, men det stopper mig ikke i at læse med
Du kunne da hjælpe mig med den nuværende evne. Hvad skal den være?
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din vej - af massu14
« Svar #20: 02 Dec 2011, 20:51 »

Du kunne da hjælpe mig med den nuværende evne. Hvad skal den være?

jeg vil mene 90-110 plejer at være sådan okay
Logged

Tidligere: Baloo38

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej - af massu14
« Svar #21: 02 Dec 2011, 20:52 »

jeg vil mene 90-110 plejer at være sådan okay
Tak for det. Jeg begynder på spillerne nu.
Logged

emil5417
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din vej - af massu14
« Svar #22: 02 Dec 2011, 20:56 »

Glæder mig til at se spillerne! Opstemt
Logged

Arsenal<3

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej - af massu14
« Svar #23: 02 Dec 2011, 21:49 »

Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej - af massu14
« Svar #24: 02 Dec 2011, 22:44 »

Inden updaten kommer vil jeg lige sige, at der kun kommer ss efter hver sæson.
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: Din vej - af massu14
« Svar #25: 02 Dec 2011, 22:54 »

Heading monster!! ;-)
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej - af massu14
« Svar #26: 02 Dec 2011, 23:03 »

1. februar 2012


Katoki Chicken:
Katoki er den af de seks spillere med flest førsteholdskampe. 4 kampe er blevet til for Katoki, der rent faktisk også har scoret et mål. Udover det, er det blevet til 3 mål i 6 rerserveholdskampe samt en ungdomslandskamp.

Anders Hansen:
Anders har endnu ikke fået debut på OB's førstehold, men 2 mål i 6 reserveholdskampe er facit ved 1. februar. Anders har ikke fået debut på Danmark's ungdomslandsholds endnu, men det skal nu nok komme.

Jacob Træholt:
Jacob har fået en enkelt kamp på Randers' 1. divisionshold, men det var uden mål. Ellers er det blevet til 7 reserveholdskampe uden, hvilket ligeledes var uden mål, og med en gennemsnitskarakter på 6.40. Jacob har heller ikke fået debut på ungdomslandsholdet.

Aron Vidarsson:
Mexicaneren har ligesom Anders ikke fået debut på førsteholdet, men har til gengæld optrådt 15 gange på Queretaro's U/20 hold med en gennemsnitskarakter på 6.69. Aron har optrådt 6 gange på Mexico's ungdomslandshold.

Emil Bjerre Sørensen:
Emil nåede blot en enkelt kamp i Silkeborg, inden FCK var ude efter Emil. FCK måtte betale 2.750.000. for talentet, der endnu ikke har spillet i FCK. Hverken på førsteholds-, reserveholds eller ungdomsniveau.

Casper Enevoldsen:
Casper har ligesom Aron, Anders og Emil ikke fået førsteholdsdebut på deres nuværende arbejdsgiver. Caspers problem har været en 2 måneders lang skade, hvor han dog inden indkasserede 7 mål i 7 kampe for Esbjergs reservehold.

Updatens spiller:
Når kun et halvt år er gået, er det svært allerede at sige hvem der bliver gode, og ikke mindst hvem der HAR gjordt det godt. Så derfor var det i en tæt kamp, at Emil Bjerre Sørensen vandt. Emil vandt simpelthen, fordi han skiftede til Danmark's absolut største klub FCK. Det må siges at være ganske flot.
Logged

emil5417
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din vej - af massu14
« Svar #27: 02 Dec 2011, 23:18 »

Spændende at se om jeg kan spille mig på FCK holdet, inden udlandet kalder! Smiley
Logged

Arsenal<3

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din vej - af massu14
« Svar #28: 03 Dec 2011, 09:59 »

1. september 2012


Katoki Chicken
Katoki opnåede 6 kampe på AC Horsens' førstehold i sidste sæson. Her blev det til et enkelt mål. I denne sæson ser det dog ud til, at Katoki vil blive fast mand, da det allerede er blev til 5 kampe. Dog er den første scoring ikke blevet sat ind.

Anders Hansen
Anders optræder stadig primært på OB's reservehold, hvor det er blevet til 7 kampe. I sidste sæson lykkedes det dog Anders, at tilspille sig 3 kampe på førsteholdet, hvor han endda scorede en gang.

Jacob Træholt
Jacob har været exceptionel her på det seneste. Det blev til 7 kampe og 1 mål i Randers, inden Brøndby IF kastede 1.600.000 efter talentet, der allerede har spillet 4 kampe på Vestegnen.

Aron Vidarsson
Aron må siges, at have været den mest uheldige af de 6 spillere. Den 5. februar løb mexicaneren ind i en 7 måneders lang skade, inden han om 2 til 5 uger vender tilbage. Derfor er det ikke blevet til nogle kampe.

Emil Bjerre Sørensen
Efter skiftet til FCK er det blevet til 2 kampe og en enkelt assist. I denne sæson har Emil dog endnu ikke fået spilletid på førsteholdet. Til gengæld er det blevet til et mål i 8 reserveholdskampe.

Casper Enevoldsen
I sidste sæson nåede Casper en enkelt kamp på Esbjerg's førstehold, hvor han lukkede 2 mål ind. Det samme er sket i denne sæson, hvor han lukkede 2 mål ind i sin hidtil eneste kamp i Superligaen.

Updatens spiller:
Efter en sæson overstået, kan man så småt begynde at danne sig et indtryk af spillernes niveau. Derfor var der ikke så meget tvivl i denne omgang. Som beskrevet ved spilleren, var Jacob Træholt helt exceptionel. Hele 7 kampe i Randers og 4 kampe i Brøndby må siges at være flot af en bare 16-årig gammel gut.
Logged

tjacobt
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din vej |2| - af massu14
« Svar #29: 03 Dec 2011, 10:15 »

Brøndby? Den havde jeg ikke lige set komme, men fedt at jeg har spillet så meget Smiley
Super update endnu en gang Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010