home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I dag kl. 00:22:20 warmon Blogkonkur... [12] Journeyman - [12]...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132737 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 412694 gange)
Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *154* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #525: 24 Apr 2011, 19:38 »



VEJEN MOD KNOCK RUNDEN


WARRENPOINT TOWN – ZILINA 8-0

Vi bød velkommen til Zilina, men vi var ikke særligt gæstfrie, idet Zilina spillerne måtte tage hjem med en ordentlig sæk. Der stod The Point på kampen fra start til slut, og sejren var ikke et mål for lille.

Semper helflugtede bolden i mål efter noget klumpspil i Zilinas forsvar i det 2. minut, og så var grunden til sejr lagt. De første 18 minutter i kampen blev fuldstændigt fantastiske for The Point. I det 7. minut fintede Carlos en forsvarer, hvorefter han tog chancen med venstre benet og kunne se bolden gå i mål. Carlos var også målscoreren til 3-0, da han scorede på et pragtfuldt langskud i det 12. minut. I det 15. minut fuldførte Carlos et ægte hattrick, da The Point efter fantastisk pasningsspil sluttede af med at spille Carlos fri i straffesparksfeltet, og han havde ingen problemer med at score. I det 18. minut måtte Sadowski bruge to forsøg på at score, da han først ramte stolpen, hvorefter han var først på bolden og scorede til 5-0. Sadowski scorede igen i det 26. minut, da han modtog bolden midt på Zilinas banehalvdel, hvorefter han løb fra alt og alle og scorede i det lange hjørne uden chance for målmanden. Halvlegens sidste og syvende mål blev scoret af Semper i det 37. minut, og jeg sad og tænkte på, at det var det ikke var mig, som ned og fortælle Zilina spillerne, hvad de skulle gøre efter halvlegspausen.

Det blev kun til et mål i anden halvleg, hvor vi gik lidt ned i tempo, ligesom vi ikke havde tur i den på samme måde, som i første halvleg. Semper scorede hattrick i det 88. minut, da han stille og roligt lagde et straffespark ned i det ene målhjørne.

Vi havde sammenlagt slået Zilina med 16-0, hvilket jeg ikke kunne være anden end tilfreds med.

RUBIN KAZAN – WARRENPOINT TOWN 0-2

Vi kunne tillade os at tabe med et mål, og så alligevel gå videre i Champions League, men der var vel ingen grund til at tabe, når man nu engang kommet for at vinde kampen. Kampen skulle på Kazan i Kazan foran 18.505 tilskuere.

Det blev en chancerig kamp, men der blev kun scoret to mål. Det første mål faldt i det 15. minut, da tre Warrenpoint spillere stod i kø for at score på Carlos gode aflevering, men bolden var nærmest Nduka, så det blev ham, som scorede til 1-0. I det 32. minut lod dommeren fordelen gælde, da Nduka blev fældet mit på Rubins banehalvdel, hvorefter Carlos spillede bolden frem til Sadowski, som løb sig fri og scorede til 2-0.

Vi fortsatte det gode spil gennem første og anden halvleg, men det blev ikke til flere mål, og vi kunne fortjent og tilfredse forlade Kazan for at begive os hjem til Nordirland. Som bonus havde vi kvalificeret os til næste runde i Champions League.

WARRENPOINT TOWN – NEWCASTLE 1-1

Der var lagt op til en storkamp på The Burren, da vi bød velkommen til Europas bedste og nr. 1 i Premier League Newcastle. The Burren var fyldt til randen, og der kunne ikke lukkes flere tilskuere ind på stadion. Den italienske dommer Mantovani fløjtede kampen i gang, og begge hold viste fra start af, at der skulle spilles angrebsfodbold.

Det blev ikke til de mange mål, men alligevel blev det til én af de bedste kampe, som der nogensinde var blevet spillet på The Burren. Holdene var lige, hvad spil og chancer angik, og jeg kunne med stor fornøjelse se, at vi spillede lige op med Europas bedste hold.

Newcastle scorede til 0-1 i det 55. minut, da de spillede sig fri ned gennem højre fløj, videre med et indlæg til målfeltet, hvor Newcastles superangriber Abraham kunne score sikkert med hovedet. Vi var bagud, men på ingen måde slået endnu. Vi fik reduceret i det 75. minut, da Nduka modtog bolden fra Carlos, hvorefter Nduka resolut sparkede til bolden, som strøg i mål til en fortjent udligning til 1-1. Dette blev også kampens resultat, og jeg kunne se tilbage på en kamp, hvor vi viste, at vi er meget svære at slå på hjemmebane.

DET VIDERE SPIL

Der blev foretaget lodtrækning til første knock out runde, hvor vi noget heldigt trak tyrkiske Fenerbahce, som var rangeret som nr. 20 i Europa. Blandt de hold, som vi kunne trække, så var Fenerbahce det lavest rangerede. Det var lagt op til en spændende kamp, hvor jeg mente, at vi havde en god chance.

Desværre har vi været nød til at sige farvel til to stjerner og stamspillere, idet midtbanespilleren Carlos og højrefløjen Semper ikke ville skrive nye kontrakter. Jeg var derfor nødsaget til at sælge dem inden 1. januar, hvilket selvfølgelig ikke er tilfredsstillende, da jeg ikke mener, at vi på nuværende tidspunkt har spillere, som kan gå ind på samme pladser og præstere ligeså godt som Carlos og Semper. Vil prøve at købe et par spillere ind, da jeg har masser af penge til indkøb, men de gode spillere vil ikke til Warrenpoint Town, så det blive nok lidt svært at få fat i de rigtige spillere.
« Seneste Redigering: 24 Apr 2011, 19:39 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: *154* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #526: 25 Apr 2011, 01:23 »

Hvilket træningsprogram bruger du? Fordi det lader til dine spillere udvikler sig en del
Logged

Manchester United just arrogant, not better

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *154* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #527: 25 Apr 2011, 15:53 »

Mener han spiller efter LLM reglerne, så han bruger sin egen hjemmelavede taktikker og træningsprogrammer.
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *154* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #528: 25 Apr 2011, 17:57 »

Hvilket træningsprogram bruger du? Fordi det lader til dine spillere udvikler sig en del

Skjoldmanden har ret. Jeg laver mine egne træningsprogrammer, hvor spillerne træner max. Selvom de træner meget, så giver det ikke ret mange skader.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *155* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #529: 25 Apr 2011, 19:21 »



GAMMELT GULD RUSTER IKKE


WARRENPOINT TOWN – FENERBAHCE 5-1

Første knock out runde bød på kampen mellem The Point og Fenerbahce, hvor vi havde trukket hjemmebane i første kamp. Jeg havde nu helst set, at vi spillede på udebane først, men vi skulle frem på banen og score, således at vi sikrede os så godt et resultat som muligt førend returkampen. Vi havde ikke tidligere mødt Fenerbahce, så jeg vidste ikke rigtigt, hvad det var vi skulle måle os med.

Vi fik en fremragende start på kampen, da vi i det 5. minut spillede bolden rundt om Fenerbahces forsvar, og bolden til sidst lå for venstrefløjen Zikmunds fødder. Hvad kunne han gøre andet end at score et fremragende landskudsmål, og vi havde fået en rigtigt god start på kampen. I det 8. minut blev Sadowski lagt ned i feltet, hvorefter han selv eksekverede til en 2-0 føring. I det 16. minut var det Francis tur til at placere bolden i målnettet uden for målmandens rækkevidde. Vi kom også foran med 4-0, da Fenerbahce spillerne misforstod hinanden ved et frispark på vores banehalvdel, hvorefter vi kunne løbe kontra med tre mand – Nduka spillede Sadowski, og så var 4-0 målet en realitet. Fenerbahce fik dog et lille livstegn i det 29. minut, da de scorede på straffespark.

Vi fortsatte med at dominere i anden halvleg, men det blev desværre kun til et enkelt mål, som Sadowski scorede i det 57. minut, da han løb sig fri og scorede på et fladt skud. Vi vandt kampen med 5-1, og vi havde givet os selv et rigtigt godt udgangspunkt førend returkampen, men vi skulle dog ikke tage nogen ting for givet. Der var stadigvæk en kamp, som skulle spilles.

FENERBAHCE – WARRENPOINT TOWN 2-5

Vi skulle ved returkampen passe på med at føle os alt for sikre, således at vi blev lullet i søvn, og Fenerbahce derved fik chance for at komme ind i kampen. Kampen skulle spilles på Sükrü Saracoglu i Istanbul foran 43.348 tilskuere.

Der skulle gå 5 minutter af kampen, førend bolden lå i Fenerbahces mål, da vores målmand Walters to et frispark midt på vores banehalvdel. Walters sparkede bolden op til kanten af straffesparksfeltet, hvor Francis tæmmede bolden og sparkede den ind under den fremstormende målmand. I det 14. minut lagde Buvik bolden ind i målfeltet, hvor Harris kunne sætte foden på bolden til 2-0. Vi havde fået en rigtig god start på kampen, og jeg kunne ikke forestille mig, at Fenerbahce kunne komme i nærheden af de seks mål, som de skulle score for at gå videre til kvartfinalen. I det 25. minut fik de dog reduceret til 2-1, og de kom lidt mere med i spillet og i kampen. 33. minutter henne i kampen begik en Fenerbahce et klodset straffespark, som Harris efterfølgende scorede sikkert på. Vi kunne gå til pause med en halvlegsføring på 3-1.

I det 56. minut var tilskuerne vidner til en sjældenhed, da vores aldrende højre back Papa scorede på et indlæg fra venstre side fra Harris. En af vores kommende stjerner Richards scorede efter frispark i højre på et fremragende hovedstød til 5-1, mens Fenerbahce fik et trøstmål i det 86. minut, således at kampen sluttede 5-2 til The Point.

Jeg var yderst tilfreds med begge kampe og det sammenlagte resultat, som viste, at vi hører hjemme blandt top 20 i Europa.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *156* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #530: 26 Apr 2011, 18:09 »



CHAMPIONS LEAGUE KVARTFINALE


F.C. BAYERN MÜNCHEN – WARRENPOINT TOWN 2-2

Det blev Europas nr. 9, Bayern München, som vi skulle møde i kvartfinalen. Vi havde for 4 år siden mødt Bayern i første knock out i Champions League, og her havde vi tabt en kamp og spillet en uafgjort, således at vi tabte samlet. Man skal dog altid være optimist, og jeg mente da også, at vi havde en chance for at komme i semifinalen.

Første kamp skulle spilles på Bayern Münchens hjemmebane Allianz-Arena i München foran 54.712 tilskuere. Kampen blev fløjtet i gang, og det var med et dominerende Bayern mandskab i front gennem hele første halvleg, hvor vi halsede lidt efter, men var på ingen måde spillet ud af kampen. Vores målmand Walters tog sig også af de chancer, som Bayern fik i første halvleg.

Med to angrebsivrige hold, så skulle der selvfølgelig scores i kampen, og første mål faldt i det 52. minut, da Bayern spillede sig igennem højre side og lagde bolden ind i målfeltet, hvor en Bayern angriber kunne score sikkert. Umiddelbart efter at vi havde givet bolden op, blev bolden tacklet væk fra Zikmund på midten af banen, hvorefter Bayern først med to afleveringer og så et fremragende skud kunne bringe sig foran med 0-2. Pludselig så det ud til, at semifinalen var meget langt væk, men stillingen var nu ikke ufortjent, når man så på spil og chancer. I det 72. minut fik vi i højre side af banen et indkast, som Papa tog sig af. Han kastede bolden til Sadowski, som sparkede bolden retur, hvorefter Papa lagde bolden ind i straffesparksfeltet, hvor Francis dukkede op blandt venner og fjender for derefter at reduceret til 1-2. Vi var tilbage i kampen, og det så straks bedre ud. Jeg var ved at forberede mig på et hæderligt nederlag, da vi fik et hjørnespark i det 86. minut. Bolden blev af Zikmund sparket til første stolpe, hvor Emuejeraye snittede bolden, således at denne gik i mål til 2-2. Vi havde sensationelt udlignet i kampen, som også endte 2-2.

Det var nok ikke fortjent, at vi kom af sted fra München med et 2-2 resultat, men vi havde kæmpet forbilledligt, ligesom vores målmand Walters stod en fremragende kamp. Jeg glædede mig til hjemmekampen, hvor vi i Europa har vist, at vi godt kan spille op med de store hold.

WARRENPOINT TOWN – F.C. BAYERN MÜNCHEN

Det var et fuldsat The Burren, som tog imod de berømte modstandere fra Bayern München, og der var en spændt atmosfære, idet vi for anden gang i klubben historie havde chancen for at kvalificere os til semifinalen i Champions League. 24.732 tilskuere var på plads, da dommer Diamantopoulos fra Grækenland fløjtede kampen i gang. Jeg var optimistisk, idet vi tidligere havde vist, at vi kunne få nogle rigtigt gode resultater mod de store hold i Europa.

Nduka skulle vise sig at blive kampens store spiller, og jeg var tilfreds med, at jeg havde oplært ham på højre fløj, selvom han var en klar angriber, men alligevel fandt jeg, at han kunne gøre sig gældende på midtbanen. Efter blot 2 minutter forsøgte Perry sig med et skud i straffesparksfeltet, men målmanden reddede, hvorefter Nduka kastede sig frem på riposten og scorede til 1-0. Vi havde fået en fantastisk start på kampen, og vi fortsatte vores gode og angrebsivrige spil. Det gav gevinst i det 38. minut, da Perry bremsede et Bayern opspil, hvorefter bolden gik op til Nduka gennem tre andre The point spillere. Nduka fik bolden i højre side og sparkede første gang, hvorefter jeg kunne være vidne til en mulig sensation, idet vi nu var foran med 2-0. Det blev ikke til flere mål i første halvleg.

Gennem hele anden halvleg fortsatte vi vores gode spil, og vi viste, at det var yderst fortjent, at vi vandt kampen, og derved kvalificerede os til semifinalen i Champions League, hvilket var anden gang i klubbens historie.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *156* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #531: 26 Apr 2011, 19:38 »

Tre kampe fra CHl guld Opstemt
Logged

lassenedergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: *156* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #532: 26 Apr 2011, 21:02 »

Held og lykke i semifinalerne Opstemt
Logged

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *157* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #533: 27 Apr 2011, 17:44 »



SEMIFINALE I CHAMPIONS LEAGUE


WARRENPOINT TOWN – FUTEBOL CLUBE DO PORTO – SAD 1-1

Vi trak portugisiske Porto til semifinalen i Champions League, og vi skulle spille hjemmebane i første kamp. Jeg havde dog håbet på udebane i første kamp, men nu skulle vi sikre os et godt resultat i vores hjemmekamp, så der var noget at spille om i udekampen. Porto var rangeret som nr. 6 i Europa, og vi havde tidligere mødt Porto seks gange i Champions League, hvor det var blevet til 1 sejr, 1 uafgjort og 4 nederlag. Vi havde ikke tabt på forhånd, men vi skulle spille over evne, hvis vi skulle i finalen.

Der var igen fuldsat på The Burren, og vi viste igen, at vi er gode på hjemmebane, hvor vi har fået vores bedste resultater i Europa. Kampen var lige, hvad angik spil, men vi var overlegne, hvad angik chancer – til gengæld havde vi svært ved at få bolden i kassen. Det var Porto, som fik bolden først i kassen, da vi blev ramt af et kontraangreb i det 22. minut, hvor en Porto angriber kunne kaste sig ind i bolden og score. I det 34. minut faldt kampens næste mål, da Francis spillede bolden til Nduka, som løb mod baglinjen og spillede bolden ind i målfeltet, hvor - ja hvem andre end – Francis var løbet ind og kunne få den lange tå på til en 1-1 udligning.

Gennem resten af første halvleg og i hele anden halvleg fortsatte vi vores gode spil, men desværre lykkedes det os ikke at få bolden i mål, hvorfor vi måtte være tilfredse med det uafgjorte resultat. Jeg kunne dog godt se, at det ville blive mere end svært i udekampen, hvor vi skulle præstere over evne for at bringe os i finalen.

FUTEBOL CLUBE DO PORTO – WARRENPOINT TOWN 3-1

Der var ikke mange, som troede på vores chancer inden kampen, men et enkelt mål ville være nok til at sende os videre til finalen. 50.130 tilskuere var på plads på Estádio de Dragão i Porto.

Der skulle dog kun gå 3 minutter, førend det blev endnu sværere for os, idet Porto scorede, da en Porto spiller med hovedet snittede et indlæg videre i mål. I det 12. minut gik det galt igen, da Porto stjerneangriber von Putten blev spillet fri i højre side, hvorefter han med et rigtigt flot lob scorede til 0-2. Nu havde vi rigtigt lang igen til finalen, men vi måtte ikke give op. I det 34. minut spillede vores venstre back Mann bolden ind i målfeltet, hvor Nduka steg til vejr og scorede flot og sikkert med hovedet. Vi var tilbage i kampen og manglede nu kun at score et enkelt mål for at bringe os i finalen.

Selvom Porto havde langt de fleste chancer, var vi ikke helt ufarlige, men tiden var ved at løbe fra os, så jeg synes, at vi var nød til at satse til sidst i kampen. Dette gav dog ikke noget mål til os, men til gengæld mål til Porto i det 90. minut, hvor Porto scorede på et fremragende langskud.

Vi var slået ud af Champions League, men vi havde spillet rigtigt godt, også selv vi lige mangler det sidste. Når man ser på holdenes sammensætning er det utroligt, at vi kan komme så langt, som vi gør, idet de andre klubber har langt flere stjerner med større evner, end vi har.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *158* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #534: 28 Apr 2011, 21:20 »



TABER VI DA ALDRIG?


NORDIRSKE LIGA CUP


WARRENPOINT TOWN – BANGOR 1-0

Windsor Park og 20.306 tilskuere, så behøver jeg vist ikke at sige mere. Vi skulle møde Bangor i året første finalen, og det var vist, så vidt jeg kan huske første gang, at denne finale blev spillet, førend Mid Ulster finalen.

Vi var kæmpe favoritter inden kampen og viste dag også i selve kampen, at vi var det bedste hold, men det kneb utroligt meget at få bolden i mål. Bangor havde 2 skud på mål, mens vi havde 24 skud på mål, så bare dette siger vist noget om kampen. Det lykkedes os dog at score målet, som gjorde, at vi kunne trække os sejrrigt ud af kampen. I det 53. minut fik vi et hjørnespark vi venstre side af banen. Vores hovedstødsstærke forsvarer McKenzie steg til vejrs og scorede målet, som gav os sejren.

Vi var dominerende i spil og chancer, men det var simpelthen ikke godt nok, at vi ikke scorede flere mål. Pokalen var dog hjemme, og jeg var tilfreds.

MID ULSTER POKALTURNERING


WARRENPOINT TOWN – PORTADOWN 5-0

Det blev egentlig til en rimelig lige kamp, når man så på spil og chancer, men når det gjaldt mål, så var vi suveræne. 22.000 tilskuere var på plads Maze National Stadium i Lisburn, da dommer Robert McIntyre gjorde sig klar til at fløjte kampen i gang.

Vores midterforsvarer McKenzie er stor, stærk og rigtigt god på hovedet, hvorfor han selvfølgelig sendt med frem, hver gang vi har hjørnespark. Han gik også med frem i det 9. minut, hvor Zikmund sparkede hjørnesparket lige ind i hovedet på McKenzie, og vi var foran med 1-0. I det 24. minut fik vi et indkast i venstre side. Mann kastede bolden ind i straffesparksfeltet, hvor Francis nikkede bolden bagud, og her kom højre backen Papa løbende og scorede et af sine sjældne mål.

I det 55. minut viste vi igen én af vores specialiteter, idet Portadowns målmand sparkede bolden ud ved målspark. Bolden ramte omkring midterlinjen, hvor Richards straks headede bolden fremad, hvor Francis for langt tid siden var begyndt sit løb fremad. Portadowns målmand løb ud mod bolden, men Francis driblede udenom, og vi var foran med 3-0. Richards var også med i næste mål, da han spillede Perry fri i målfeltet, således at Perry kunne bringe os foran med 4-0. Kampens sidste mål faldt i det 65. minut, da Francis fra venstre side driblede sig igennem midtbane og forsvar, hvorefter han bankede bolden ind i det fjerneste hjørne. Årets anden pokal var hjemme.

NORDIRSKE POKALTURNERING


WARRENPOINT TOWN – LARNE 2-0

Det var et fuldsat Windsor Park, som skulle danne rammen om årets finale i den Nordirske Pokalturnering. Det var vores forsvar, som stod for hele kampen for ikke nok med, at de hindrede Larne i at score, men de stod også for vores to scoringer.

Vores første mål faldt i det 24. minut og selvfølgelig på et hjørnespark. Igen var det McKenzie, som kom højest til vejrs, og vi var foran med 1-0. Vi var dominerende gennem hele første halvleg, men det blev ikke til flere mål.

Den samme dominans fortsatte gennem hele anden halvleg, men vi kunne ikke få bolden i mål. Kampens og vores sidste mål faldt i det 95. minut, da vores anden centerforsvarer og supertalent Felici var med fremme på hjørnespark og derved kunne sparke bolden i mål. To mål af vores forsvar og en sejr på 2-0. Årets tredje pokal var hjemme.

ALL-IRELAND CUP


WARRENPOINT TOWN – LARNE 4-0

Hvis traditionerne skulle holdes, så skulle vi også vinde sæsonens sidste kamp, som var finalen i All-Ireland Cup. Som i den Nordirske Pokalturnering, så skulle vi møde Larne på Windsor Park i Belfast.

Vi var fuldstændigt suveræne gennem hele kampen, hvor vi havde 19 skud på mål mod det ene skud, som Larne havde. De scorede ikke på deres chance, mens vi scorede på 25 % af vores chancer.

For at det ikke skal være løgn, så var det igen McKenzie, som scorede vores første mål, da han endnu engang scorede på hovedet efter Zikmunds hjørnespark i det 15. minut. I det 34. minut var det Francis tur til at score, da han blev spillet fri i straffesparksfeltet af Sadowski. Sadowski var også impliceret i kampens næste mål, da han tog sagen i egen hånd og scorede i det 59. minut. 4-0 målet kom i det 88. minut, da Larnes venstre back spillede bolden bagud til målmanden, men han havde ikke set Da Silva, som løb mellem forsvar og målmand og scorede sikkert bag målmanden. Årets fjerde pokal var hjemme.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *159* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #535: 29 Apr 2011, 19:09 »



SÆSONEN 2047 - 2048


NORDIRSKE LIGA PREMIER DIVISION

Det blev til det 20. mesterskab i alt og det 19. mesterskab i træk. Mesterskabet blev sikret med 7 kampe igen, da vi slog Portadown 2-0 på hjemmebane. Vi gik igen ubesejret gennem årets Premier Division, da vi vandt 33 kampe og spillede 5 uafgjort ud af de 38 kampe, som vi skulle spille for at sikre os mesterskabet. Sæsonens sidste kamp i ligaen satte også et flot punktum, da vi vandt 3-0 over Linfield på hjemmebane, således at vi nu havde spillet 100 kampe uden nederlag i ligaen. Det vil sige, at vi ikke har tabt en kamp i ligaen siden den 12. februar 2045, hvilket er over 3 år siden.

Vores hjemmerekord er dog endnu bedre, da vi ikke har tabt på hjemmebane siden den 3. marts 2035, hvilket er over 13 år siden. Vi kan dog være tæt på nederlag en sjælden gang, men kamp efter kamp viser holdet, at vi vil vinde (eller i hvert fald ikke tabe). De største udfordringer kommer, når stort set hele vores førstehold skal spille landskampe, og der samtidigt er planlagt ligakampe, så er det lidt af en udfordring at vinde kampe, men det lykkes alligevel altid.

Nr. 2 i året Premier Division blev Linfield, som var 30 point efter The Point, mens Portadown blev nr. 3 – 37 point efter The Point. Det lykkedes os at score 134 mål, mens der kun gik 8 mål ind.


RANGERINGER

På liga ranglisten ligger den Nordirske Liga Premier Division nr. 13 – lige efter den Franske Pokalturnering, hvilket er samme placering som sidste år for Premier Division. Ligaen har stadigvæk 3 stjerner, hvilket den har haft gennem de sidste mange år. Det skyldes efter min mening, at de andre nordirske hold ikke udvikler sig nok, og derfor ikke kan gøre sig gældende i Europa.

Blandt de bedste hold i Europa er vi på grund af vores semifinale i Champions League rykket op på 9. pladsen, og det er første gang, at vi er kommet ind i det fornemme selskab blandt de 10 bedste hold i Europa.

Som land er Nordirland rykket op på 11. pladsen blandt de bedste hold i Europa. Det får ingen betydning for yderligere deltagelse i Europa, da det er 9. pladsen, som giver yderligere et hold i Euro Cup.

Blandt de rigeste klubber i verden er vi på 27. pladsen med 940 mio, og det er ligesom vi er stagneret omkring denne plads, og vi har svært ved at blive rigere. Jeg regner dog med, at vi inden for 5 år vil få et større eller et nyt stadion, så det er bare at se fremad på det økonomiske område.


KÅRINGER

Nduka blev kåret som året topscorer i ligaen med 28 mål, mens vores venstre fløj Zikmund overraskende blev nr. 2 med 18 mål, og Tindall blev nr. 3 med 15 mål.

Årets spiller i Ligaen kom igen år fra The Point, idet det blev vores aldrende angriber Sadowski, som løb med denne titel. Forsvareren McKenzie blev fortjent kåret som nr. 3.

Blandt året Unge Spiller i Ligaen blev vores stortalent Richards kåret som året spiller, mens vores store forsvarstalent Felici blev nr. 3. Når der en gang imellem sniger sig nogle spillere ind fra andre hold, er det oftest spillere, som er lejet fra de store klubber i England. Og ja, jeg løb selv med titlen som Årets Manager.

McKenzie blev kåret som Årets Spiller i The Point.


FACTS

Det blev til 69 kampe i løbet af sæsonen, 245 mål (3,6), 24 (0,3) mål i vores kasse, 48 gule kort (0,7) og 3 røde kort (0,0). Gennemsnitligt var der for alle kampene 21.502, hvilket må siges at være tilfredsstillende. Jeg fik skrevet en ny kontrakt med klubben, således at jeg nu tjener 450.000,- kr. om ugen.


FREM DEN NYE SÆSON

Efter årets semifinale i Champions League ser jeg frem mod den nye sæson med stor optimisme. Jeg vil dog være tilfreds, hvis vi kvalificerer os til kvartfinalen, hvilket er vores må for den nye sæson. Alle pokaler skal selvfølgelig hentes hjem i Nordirland.

Vi har efter min mening gjort nogle rigtigt gode indkøb, men har også måtte punge ud med 280 mio kr., hvilket er rigtigt mange penge for vores klub, men hvis vi vil være med blandt de bedste, så skal der bruges penge. Vi har Danny Rose fra Hull, som er en rigtigt god midtbanespiller på 21 år, og som kan gå direkte ind på vores førstehold og gøre en forskel. Jeg har været ud efter ham gennem flere på, men det først lykkedes mig at få fat på ham nu. Årets største udgift, hvad angår spillere, er gået på Manchester United spilleren Nigel Tindall, som er et stort angrebstalent, og som skal score mange mål for klubben. Vi har rigtigt mange gode angribere i klubben i øjeblikket, så her er vi godt stillet. Sidst men ikke mindst har vi indkøbt en kun 16 årig polsk spiller Jaroslaw Jadrzejczyk, som efter min mening er sæsonens bedste indkøb indtil videre, eftersom han har nogle rigtigt gode skills, som skal udvikle yderligere til en stjernespiller.

Let the games begin.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: *159* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #536: 29 Apr 2011, 19:21 »

Kan vi få ss af dine nye spillere? Smiley
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *159* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #537: 29 Apr 2011, 19:31 »





Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: *159* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #538: 29 Apr 2011, 19:35 »

Rose ser rigtig god ud, ham får du meget ud af.
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *159* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #539: 29 Apr 2011, 19:47 »

Rose ser rigtig god ud, ham får du meget ud af.

Tror jeg også, og han spiller da også alle de kampe, som han har kræfter til. Har lidt på fornemmelsen, at jeg lade ham gå, når kontrakten udløber. Men den tid - den sorg. Smiley
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010