home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I dag kl. 00:22:20 warmon Blogkonkur... [12] Journeyman - [12]...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 296 Gæster Online.

Indlæg: 1132737 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Taktiske Teorier!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Taktiske Teorier!  (Læst 8826 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taktiske Teorier!
« Svar #15: 03 Mar 2006, 13:42 »

Hej

Jeg har lige 1 spørgsmål

Hvis man nu er små klubber f.eks. Holbæk eller nogle fra de laver engelske rækker skal man så bare "kopier" træningsskemaet til ungdomsspiller og deltids for det er jo ikke alle spillerne der er fultidsspiller Wink

Jeg håber du kan forstå spørgsmålet  Smiley

Det gør jeg.

Og ja, så må du tilpasse træningen til de spillere.

Hvis det viser sig at den er får hård for dem, så må du sætte intensiteten lidt ned.
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taktiske Teorier!
« Svar #16: 04 Mar 2006, 16:17 »

Er der iøvrigt nogen, som har spillet med de taktikker, der kan hentes nederst i guiden?
Logged

9530-This
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Taktiske Teorier!
« Svar #17: 06 Mar 2006, 18:50 »

Jeg har også lige et spørgsmål: Hvor sidder første hak ? Der står at Angribere skal have kreativ frihed i første hak og lidt længere nede står der at de skal have meget i det ?  Huh
Logged

”Alt i fodbold bliver vanskeliggjort af det andet holds tilstedeværelse”

9530-This
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Taktiske Teorier!
« Svar #18: 06 Mar 2006, 19:15 »

Jeg undskylder over mit tidligere spørgsmål og beklager at jeg ikke lige fik det hele med i sætningen. Så ikke der stod "Ofte" til sidst  Forlegen
Logged

”Alt i fodbold bliver vanskeliggjort af det andet holds tilstedeværelse”

Ravnen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Taktiske Teorier!
« Svar #19: 07 Mar 2006, 14:05 »

Er der iøvrigt nogen, som har spillet med de taktikker, der kan hentes nederst i guiden?

Ja, jeg har prøvet dem i mit man utd spil, med stor succes. Skiftede halvvejs inde i 3. sæson til dine taktikker. Var a point med Chelsea og Liverpool på det tidspunkt. Sluttede som mestre (for 3. år i træk i øvrigt) 8 point for Chelski. Vandt ydermere både FA cuppen og CHL. Gode taktikker som i hvert fald virker med tophold. Spillede 2 dårlige kampe, hvor jeg tabte 3-0 til Man City (u) og 3-0 til Aston Villa (h) (skal dog lige nævnes at sidstnævnte kamp, var efter at mesterskabet var sikret)....
Har ikke testet taktikkerne med andre hold, da jeg er begyndt selv at eksperimentere lidt med dine taktiske teorier
Logged

9530-This
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Taktiske Teorier!
« Svar #20: 07 Mar 2006, 14:09 »

Et andet spørgsmål: Hvad ville være godt at sætte fløjenes kreativ frihed og presspil til ?

Jeg har prøvet at lave en taktik ud fra "Taktiske teorier" og jeg synes der bliver for meget plads mellem forsvarskæden og midtbanen. De kommer til for mange langskud og forsvaret er rimlig passive. Hvad kan det skyldes? og er der nogle idéer til hvordan jeg løser det ?
Logged

”Alt i fodbold bliver vanskeliggjort af det andet holds tilstedeværelse”

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Taktiske Teorier!
« Svar #21: 07 Mar 2006, 14:29 »

hvis du har et hurtigt forsvar, sæt forsvarslinjen højere op på banen, det skulle mindske muligheden for at de får mulighed at skyde udefra. Men hvis det ikke er et hurtigt forsvar du har, så bliver det svært at gardere dig mod de hurtige angribere
Logged

9530-This
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Taktiske Teorier!
« Svar #22: 07 Mar 2006, 14:34 »

Det har jeg også gjort, Men de 2 centrale midtbane spillere efterlader en stor plads bag sig og holdet vinder ikke anden boldene ?
Logged

”Alt i fodbold bliver vanskeliggjort af det andet holds tilstedeværelse”

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taktiske Teorier!
« Svar #23: 08 Mar 2006, 14:50 »

Et andet spørgsmål: Hvad ville være godt at sætte fløjenes kreativ frihed og presspil til ?

Jeg har prøvet at lave en taktik ud fra "Taktiske teorier" og jeg synes der bliver for meget plads mellem forsvarskæden og midtbanen. De kommer til for mange langskud og forsvaret er rimlig passive. Hvad kan det skyldes? og er der nogle idéer til hvordan jeg løser det ?

Hvis dit forsvar er passivt, så har det noget med din indstilling af deres "closing down" at gøre.
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Taktiske Teorier!
« Svar #24: 12 Mar 2006, 12:59 »

Glimernede guide. Tak for den:)

De Taktiske Teorier  er et fremragende redskab til selv at skabe de taktikker, der passer til ens eget hold. Man får på en letforståelig måde at vide, hvad de forskellige indstillinger gør og betyder.

Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Taktiske Teorier!
« Svar #25: 27 Mar 2006, 18:51 »

Jeg vil lige tage denne tråd op igen da jeg har et problem!  Sur Jeg indrømmer jeg ikke er den skarpeste til at installere ting og sager på PC'en... Men hvad skal man gøre efter at have hentet de taktiske teorier der ligger i bunden af guiden? HJÆÆÆÆÆLP!  Forlegen Ubeslutsom for jeg vil MEGET gerne prøve dem af!
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Taktiske Teorier!
« Svar #26: 27 Mar 2006, 19:04 »

Når du har hentet filen til dit skrivebord, skal du højreklikke på den og trykke "extract to here". Du har nu tre filer; Bademesterens Diamant.tac og Bademesterens Diamant Ude.tac. Stop her en gang, for disse to filer skal flyttes ind i Dokumenter\Sports Interactive\Football Manager 2006\tactics. Derefter højreklikker du og trykker "extract to here" på den sidste fil, Training_Schedules. Nu får du fem nye filer, som skal flyttes ind i den førnævnte mappe, hvor du blot skal vælge training i stedet for tactics. Nu kan du vælge de forskellige taktikker og træningsprogrammer i spillet.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Taktiske Teorier!
« Svar #27: 27 Mar 2006, 19:33 »

TAK! Opstemt nu virker de der taktikker i det mindste  Cool MEEEEEEN! Der er ikke nogen mappe der hedder training ved mig?  Græder Græder Hvad skal jeg gøre ?  Ubeslutsom
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Taktiske Teorier!
« Svar #28: 27 Mar 2006, 19:38 »

TAK! Opstemt nu virker de der taktikker i det mindste  Cool MEEEEEEN! Der er ikke nogen mappe der hedder training ved mig?  Græder Græder Hvad skal jeg gøre ?  Ubeslutsom

Kan den hedde "schedules"?
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Taktiske Teorier!
« Svar #29: 27 Mar 2006, 19:39 »

er det den samme? for det har jeg nemlig forsøgt  Sur
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010