home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 732 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil - AS Monaco
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil - AS Monaco  (Læst 67716 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #15: 10 Jan 2012, 21:18 »

-Hvor længe har vi til at spille en sæson: Omkring 1 uge vil og hvis ikke man har tid på grund af en krævende tid på arbejdet eller i skolen eller andre ting der presser må man lige gå ind og sige det så en anden kan tage over.

-Skal vi have en fælles indkøbt politik: Ja, det syntes jeg vi skal.

-Skal vi blive enige om 3 taktikker som vi bruger spillet igennem så der ikke bliver skiftet hver sæson: Ja, så vi ikke risikere at en bruger har købt en OMC og den næste ikke vil have en OMC men en DMC og så har vi lige pludselig en spiller som skal sælges og så ændres taktikken
 igen efter sæsonen, så ja.
-Er køb over 48 mdr tillad: Kort og præcist, NEJ, det syntes jeg bestemt ikke det kan give en usikker økonomi.

-Hvor omfattende skal updates være: Syntes ikke den skal være for krævende men der skal stadig ligges bare lidt arbejde i det.

Smiley
« Seneste Redigering: 10 Jan 2012, 21:24 af Damse1994 » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #16: 10 Jan 2012, 21:20 »

Hold: Monaco
1. sæson: Damse1994
2. sæson: TheBarber
3. sæson: SilkeborgIF
4. sæson: BelthazorDK
5. sæson: Sj1986
6. sæson: Heraklit
7. sæson: massu14
8. sæson: CarlosVela
Håber det er iorden. Det var nemlig lidt svært at give alle en sæson de ønskede, da mange ønskede 2., 3., 4. eller 5. sæson.

Med hensyn til Sj1986's indlæg, kunne det være fint hvis sæsonen blev gennemført på et sted omkring 14 dage (ved ikke om det er for lidt eller for meget)
I starten synes jeg, at man skal købe de bedst mulige spillere, men efterhånden som vi - forhåbentligt - bliver et tophold, kunne det være meget fint kun at købe fransk(hvis klubben er Monaco)
Kom gerne med tre taktikker der skal bruges spillet igennem.
Køb over 48 mdr. kunne sagtens være tilladt, men man skal ikke bruge en helvedes masse penge, så vi får underskud efter de 48 mdr. er gået.
En update synes jeg, kunne omhandle en halv sæson. Fokus på ligaen, de nationale cupturneringer, lidt om eventuelle transfer, lidt spillerstatistik og lidt om økonomien.
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #17: 10 Jan 2012, 21:25 »

Tak for svaret Damse. Synes det er nogen gode retnings linjer Smiley

Hvad siger folk til måske at starte med Lens fra Frankrig? De er nogen gode talenter + god ungdomstræning Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #18: 10 Jan 2012, 21:29 »

Det tiltaler mig meget at det er fransk fodbold, da jeg ikke på noget tidspunkt har spillet med et fransk hold, og har været aktiv FM freak siden 08 udgaven, men om det skal være en genrejsning af Monaco eller et helt andet hold ved jeg ikke.

Hvilke taktikker vi skulle bruge ved jeg ikke helt, men det skal vi jo nok vente med at kigge på til at vi har valgt hold og kigget på spiller materialet Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #19: 11 Jan 2012, 08:29 »

Jeg ligger lige en afstemning op i tråden, så vi kan finde ud af hvilket hold vi vil være. Afstemningen slutter på lørdag Smiley
Logged

SilkeborgIF
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Videregivende spil
« Svar #20: 11 Jan 2012, 08:36 »

Jeg stemmer for det bliver Monaco,,, Det er et tidligere storhold, som vi kan få tilbage til toppen af Europa og som også har udviklet mange gode spillere gennem tiden.

Og et frækt lille forslag til et manager navn kunne være den danske superstar med så mange rige venner til at hjælpe sig: Frederik Fetterlein  crazy
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #21: 11 Jan 2012, 08:54 »

Jeg har også stemt Monaco da jeg sjældent spiller i Frankrig og som Silkeborg spiller er en tidligere top klub, mener ikke det er mange år siden de vandt CHL eller husker jeg helt forkert?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #22: 11 Jan 2012, 09:05 »

Jeg har også stemt Monaco da jeg sjældent spiller i Frankrig og som Silkeborg spiller er en tidligere top klub, mener ikke det er mange år siden de vandt CHL eller husker jeg helt forkert?
Aarh, de vandt ikke CHL, men var i finalen i 2004 Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #23: 11 Jan 2012, 10:16 »

Jeg har stemt Lens, da de har nogen vilde unge spillere og et sindsygt ungdoms akdemi! Mener at det måske vil være for nemt med Monaco da de har så gode spillere.

Ved ikke lige hvordan økonomien er i begge klubber. Nogen der har tjekke dette`??
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #24: 11 Jan 2012, 10:34 »

Aarh, de vandt ikke CHL, men var i finalen i 2004 Smiley
Nåå ja det var også det jeg mente Opstemt
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #25: 11 Jan 2012, 12:24 »

Jeg har også stemt Monaco, Lens har rigtigt gode ungdomsspillere så de, var også med i min overvejelse, men jeg har hørt noget om at Monaco skulle have nogen økonomiske problemer og det var en af grundende til at de rykkede ned sidste sæson. Det er vel også muligt for andre end os her i tråden der er meldt til at stemme hvis jeg husker rigtigt, kan vi ikke starte når alle har meddelt at de har stemt, Så vi ikke venter til Lørdag hvis alle har stemt.

Med hensyn til manager navn spiller jeg normalt altid med en manager der hedder John Doe, da det er en ukendt person. Men jeg er åben for alle navne da det jo egentlig ikke er vigtigt.

Hvad med managerens tidligere erfaring, hvad skal den være?
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #26: 11 Jan 2012, 14:22 »

Nu ser det ud til, at alle har stemt (der er ihvertfald 9 der har stemt, og satser på, at det er dem der er med). Så jeg lukker afstemningen, og Damse kan jo så begynde.
John Doe er et fint managernavn, og som du siger er han en ukendt manager, så han skal nok have Serie 6-spiller som erfaring.

Edit: det blev Monaco Smiley
Logged

SilkeborgIF
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Videregivende spil
« Svar #27: 11 Jan 2012, 14:30 »

Fedt fedt fedt Smiley Det bliver et fremragende spil Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #28: 11 Jan 2012, 14:32 »

Fedt fedt fedt Smiley Det bliver et fremragende spil Smiley
Ja, det må vi håbe Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Videregivende spil
« Svar #29: 11 Jan 2012, 14:46 »

Fedt.. Havde nu håbet på Lens Wink Meen mon ikke Monaco bliver en god klub! Held og lykke med første sæson Damse.

Skal vi lige aftale hvor mange liger vi skal have med??

Edit: Vi skal vel også blive enige om 3 taktikker vi vil satse på. Så det ville være rart hvis folk der er med i spillet kommer med nogen input.

Jeg er selv fan af en flad 4-4-2 gerne offensive kanter som kan skubbes frem hvis man vil spille mere offensivt. Ellers kan jeg godt lide en opstilling ala. Gung-Ho som Wester har udviklet. Men hvad siger i andre?
« Seneste Redigering: 11 Jan 2012, 15:05 af Sj1986 » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010