home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:20:12 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  2 Brugere, 809 Gæster Online.

Indlæg: 1132724 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Blackpool F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Blackpool F.C.  (Læst 1322 gange)
BuLa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Blackpool F.C.
« : 30 Okt 2011, 15:30 »

Jeg har et udemærket save kørende med the Seasiders, Blackpool, for tiden, og så bliver man jo interesseret i at høre om andre har gang i samme save.
Vi faldt, jo, alle pladask for Ian Holloways friske tilgang til fodbolden i 2010/11 PL sæsonen.

Plusser ved at vælge Blackpool:
- Stærk økonomi
- Gode erfarne spillere

Minusser:
- Elendige forhold (stadion, ungdom- og træningsfaciliteter)

Jeg rykkede op som nr. 1 i 1.sæson i Championship med 6 point ned til nr.2. Leicester og Nottingham Forrest rykkede op sammen med mig. Glædeligt at det var de to hold og ikke Birmingham og West Ham, da de har markant stækere trupper.

Den stærke økonomi Blackpool har fra start af har været ganske hjælpende. Det må være en fejl i spillet, for Blackpools bestyrelsesformand er notorisk kendt for at være nærig, men ikke i FM.
Jeg fik stillet et relativt beskedens beløb til rådighed fra start af, men i November fik jeg omkring 130 millioner danske kroner mere at lege med. Det var dog ikke alt, og i Januar fik jeg yderligere 120 millioner kroner føjet til transferbudgettet.

Med så mange penge kan man hurtigt danne sit eget hold og min startellever ser således ud nu (4 kampe inde i 2.sæson):

Jason Steele
Zimmerman - Cathcart - Craig Dawson - Crainey/Dixon
------Verratti/B.Ferguson-----Sylvestre/Crisetig-------
----------------------Barry Bannan---------------------
De Bruyne-----------------------------------Taylor Fletcher/Matt Phillips
--------------------------Wilfried-------------------------------

Jeg har dog en abnorm bred trup, bænken består bl.a.:

Owen Hargreaves
M. Gilks
M. Niang
Grandin
Varga
J. Spence
Ian Evatt
Nick Ross
Ormerod
Basham
Scott Allan
John-Baptiste

4 kampe inde i PL-sæsonen er det blevet til 0-0 mod Chelsea, 0-1 mod Everton, 2-1 over Leicester og 2-1 ove Nottingham Forrest.
Jeg er temmelig fortrøstningsfuld overfor at skulle overleve i PL.

Det største "setback" indtil videre har været at jeg ikke har kunne få Miyachi tilbage på lån i 2.sæson. Han var alt for sindsyg i Championship.

Andre med tanker omkring dette dejlige orange hold?
« Seneste Redigering: 01 Nov 2011, 16:17 af BuLa » Logged

BuLa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Blackpool
« Svar #1: 01 Nov 2011, 16:12 »

Nå, så bliver det her vist bare en slags dagbog over mit FM-spil!

Jeg er nu nået over det travle jule/boxing day program og ligger på en ganske hæderlig 11-plads.
Spillet har overordnet været fint, men det er nemt at mærke min trup består af mestendels meget 18-23-årige spillere. Der har været nogle gevaldige svipsere en gang i mellem (bl.a. 7-1 til Man City). Dog også overraskelser mod større hold: Spillede uafgjort mod Chelsea igen og slog Liverpool ud af Carling cuppen 4-0!
Jeg tror dog cup-eventyret slutter nu, da Arsenal venter over to kampe...
Den store overraskelse har været M.Niang (17 år) der er topscorer med 15 mål i alle turneringer (8 i ligaen).

I vinter transfervinduet (hvor bestyrelse iøvrigt smed 50 millioner kroner mere i transferbudgettet pga god økonomi) er der kommet et par meget unge regens til samt et lidt mere profileret navn; Kevin Grosskreutz. Grosskreutz (hvor jeg dog bare elsker at skrive det navn) er tænkt en plads i starelleveren på enten højre- eller venstrefløj.

Stadion er blevet udbygget, så der nu er plads til 24000 mennesker og træningsfaciliteter ne er blevet opgraderet. Der er fyldt til alle kampe og lige nu har klubben et overskud på cirka 10 millioner danske kroner hver måned. Det ser jo ganske fint ud.

Blackpool i PL i 13/14!!
Logged

al-masry
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #2: 01 Nov 2011, 17:58 »

seasiders leads the way!! nice at se andre med blackpool, jeg startet selv op med dem men med en medieprognose der sagde 13. pladsen er de bestemt ikke blandt favoritterne til oprykning.. mangler 3 kampe af første sæson ligger 1er men med west ham og portsmouth 3point bag mig, alt for spændende afslutning efter en slemt formdyk mod slutningen, vandt carling cup finalen 2-1 over chelsea, så der er noget europæisk bold næste sæson + forhåbenlig oprykning..

spiller
synes også der bliver kastet penge til indkøb efter en hvilket er lidt urealistisk

indkøb: tim krul 21mio (indtil videre fejlkøb og Gilks har taget målmandsposten tilbage)
delfouneso leje med købsoption på 50 mio ( topscorer i Npower med 28mål, 33 ialt)
rafael toloi 44mio (stort talent til centerforsvaret som oss kan lidt med fødderne)
babacar leje ( ok targetman men ikke god nok til premier league)
kyle bartley 30mio efter sæsonafslutning (kæmpe talent til centerforsvaret)
mads junker fri transfer (ok bredde spiller vil jeg tro)


men mangler stærkt en CM til rollen som felt til felt - nogle forslag?
Logged

BuLa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #3: 03 Nov 2011, 14:37 »

Jeg bruger ikke selv en "felt-til-felt"-midtbanespiller, så det ved jeg sku ikke helt. Scott Allan, en billig skotte som jeg har fået i folden, ser dog ud til at have statsene til det.

Selv er Barry Bannan en af mine bedre spillere. Han spiller en rimelig fri rolle som CM, hvor han næsten må gøre som han vil. Det trækker desværre lidt væk fra genpresset fra holdet, men i takt med at jeg får bedre spillere tror jeg han bliver en rigtig vigtig brik i fremtiden.

Jeg mangler 10 kampe af sæsonen og ligger på en 11-plads med 10 point ned til nr. 18, så det ser jo ganske fint ud.
Det store spørgsmål er nu, om jeg skal holde ved min indkøbspolitik med unge spillere, eller prøve at hente (en utilfreds) Charlie Adam tilbage til sommer.
Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #4: 04 Dec 2011, 15:13 »

Nu har jeg også spillet min første sæson med Blackpool, det blev til en 1. plads, og direkte oprykning  Thumbs Up
Har dog haft det trælse problem at jeg har lukket 70+ mål ind. Så det er noget der skal laves om på, til PL Smiley

Indkøb
Mads Junker (spillet utrolig godt, og scoret 20+)
Stuhr Ellegaard.

Sikret til PL start.
Steven Taylor
Ryan Taylor
John Fleck
Uffe Bech
Bashim Kadrii
Lasse Schøne
Marc Muniesa
Robert Green
« Seneste Redigering: 04 Dec 2011, 16:38 af bert0089 » Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Dios
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #5: 25 Jan 2012, 09:38 »

Har netop startet et spil med Blackpool. Er i forhandlinger med Sanogo og Niang, som jeg håber at kunne sikre mig inden sæsonstart.

Det virker umiddelbart som et lidt for nemt spil når jeg læser jeres indlæg?
Logged

jones-gf
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #6: 26 Jan 2012, 18:07 »

Har også startet et save op med Blackpool. Det har dog været en rigtig god sæson start med 5 sejre i 5 kampe, med Matt Phillips som holdet topscore med 6 mål! Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010