home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:34:21 Bubbles Blogkonkur... #4 - Danish Viking War...
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  3 Brugere, 823 Gæster Online.

Indlæg: 1132733 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Aston Villa
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Aston Villa  (Læst 4930 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Aston Villa
« : 23 Okt 2011, 21:56 »

Vi skal da have en tråd omkring denne traditionsklub også Smiley

Jeg håber vi er flere end blot mig, der er startet med klubben.

Klubbens styrke bygger på dens britiske stamme, samt farlige angreb. Holdet er fra start rimelig godt, men dog med plads til forbedringer.

Jeg er startet ud med at købe Giovanni dos Santos til en kantrolle samt Leandro Cabrera, der dog af uransaglige årsager først ankommer til næste sommer.
Som et sidste indkøb har jeg valgt at leje italienske Vincenzo Iaquinta, da Agbonlahor brækkede benet under den sidste venskabskamp - mega surt, men forhåbentlig vil Iaquinta fungere fint som afløser.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #1: 23 Okt 2011, 21:58 »

ved ikke hvordan du spiller, Men Giovanni er vild inde på OMC positionen Smiley
Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #2: 26 Okt 2011, 08:47 »

Så skal I da lige have en lidt længere intro til mit save.

Min tid til spillet har stadig ikke været voldsomt. Jeg er derfor kun nået forbi de første 4 PL-kampe, men det ærgrer mig dog ikke. Jeg synes spillet er fantastisk, og jeg har intet andet end voldsomt lyst til spillet, når jeg så endelig for lov at bruge tid på det.

Min sæsonstart har været flyvende. Det er selvfølgelig tidligt, og det skulle ikke undre mig, om jeg snart ryger i et andet spor. Et ringere formspor. Min sæsonstart har nemlig været flyvende. 4 kampe er resulteret i 10 point, og det er endda mod Bolton, Everton, Liverpool (u) og Chelsea (h). Eneste kamp der ikke blev vundet var mod Everton, hvor bolden bare ikke ville ind. Min målscore hedder 8-2 efter følgende resultater:

Bolton 0-3 Aston Villa
Aston Villa 0-0 Everton
Liverpool 0-2 Aston Villa
Aston Villa 3-2 Chelsea



Som I kan se har min defensiv været bundsolid i stort set alle kampe. Min erfaring har dog ikke været, at vi ingen chancer har givet væk, men tror dog kun at der har været 3-4 åbne chancer hidtil i samtlige kampe. Jeg har brugt 2 taktikker, en til samtlige kampe pånær tophold, og så en særskilt taktik mod tophold, som bl.a. Liverpool og Chelsea. Jeg har dog egentlig 3 taktikker, hvoraf de to første formationsmæssigt er den samme, men hvor de adskiller sig mellem om jeg spiller med en hurtig angriber eller Heskey. Disse er således:





Jeg har så derudover lavet nogle personlige indstillinger for nogle af angriberne og også for kanterne og midtbanen, Forsvaret mener jeg er som standard.

Til slut skal I da også lige have sæsonens bedste mål hidtil, scoret af Iaquinta:
<a href="http://www.youtube.com/v/brukFqPok-I?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/brukFqPok-I?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>


Jeg kan ikke selv klage over min sæsonstart. Nu håber jeg så bare at jeg kan fortsætte!
« Seneste Redigering: 26 Okt 2011, 08:50 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #3: 22 Nov 2011, 00:20 »

Er der nogle, der har forslag til, hvordan man skal spille Agbonlahor? Har spillet ham som højrefløj, inderste angriber (løb i dybden) i den halvanden sæson, jeg har været i klubben, men jeg kan simpelthen ikke få det optimale ud af ham...
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #4: 22 Nov 2011, 00:25 »

Er der nogle, der har forslag til, hvordan man skal spille Agbonlahor? Har spillet ham som højrefløj, inderste angriber (løb i dybden) i den halvanden sæson, jeg har været i klubben, men jeg kan simpelthen ikke få det optimale ud af ham...

Jeg havde brugt ham i angrebet som skarpretter, men nu ved jeg jo ikke hvem du har helt fremme Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #5: 22 Nov 2011, 00:28 »

Har Balotelli, Delfouneso og Bent. Indtilvidere har Delfouneso været min klart farligste angriber, mens Balotelli lige er kommet til - synes bare at Agbonlahor er alt for uskarp til at skulle spille i angrebet - han har ingen teknik (9) og han har kun 12 i koldblodighed og 13 i afslutninger; alle de afslutninger han har haft er i hvert fald fløjet til højre og venstre for mig..
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #6: 22 Nov 2011, 11:34 »

Er der nogle, der har forslag til, hvordan man skal spille Agbonlahor? Har spillet ham som højrefløj, inderste angriber (løb i dybden) i den halvanden sæson, jeg har været i klubben, men jeg kan simpelthen ikke få det optimale ud af ham...

Jeg havde ham på det engelske landshold i en poacher rolle, og der var han decideret ond ved modstanderne. Mål og assists som det behagede ham.
Logged


lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #7: 23 Nov 2011, 01:15 »

Blev fyret med Malaga og fik så jobbet i Aston Villa hvilket er en spændene klub så jeg glæder mig til at føre til storhed..

nogle der kan fortælle mig hvor det er så dumt når man laver noter på en spiller i Fm 12 at når noten så kommer at den ikke viser hvilken spiller noten er lavet på.. der står bare det man har skrevet i noten men ude til højre er spiller ikke i nyheden som han var i det gamle.. også står der bare se noter også viser den alle?

Nogle der kan hjælpe`?
Logged

krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #8: 23 Nov 2011, 09:52 »

spændende, hvordan gør Albrighton det som offensiv midtbane?
Logged

... U ain't got a minute.

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #9: 23 Nov 2011, 12:50 »

spændende, hvordan gør Albrighton det som offensiv midtbane?

Jeg er lige kommet til klubben og får desværre ikke glæden af ham endnu.. Han er nemlig ude i 6 måneder endnu med korsbånd skade.. men har fået købt rigtig godt ind så håber at kunne komme i top 6 i år og komme ud i europa..
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #10: 03 Dec 2011, 22:49 »

10 ligakampe er spillet, og det går over alt forventning! Er stadig uden nederlag i ligaen, og indtager i øjeblikket 2. pladsen. Jeg har slået Chelsea 3-2 hjemme, og slået Spurs 2-1 hjemme. På udebane har jeg spillet lige op med Liverpool og United, og især på Old Trafford kunne jeg sagtens have taget alle 3 point! Liga Cuppen regnede jeg for intet! Jeg gav derfor alle de unge chancen og de vandt den første kamp 6-0, derefter mødte jeg Wigan med samme hold, og de tabte flot kun med 3-2. Så er skam tilfreds! FA og Ligaen har jeg fuldt fokus på nu. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #11: 07 Dec 2011, 21:02 »

Nogen af jer, der har erfaringer og måske endda succes med de to kanter, N'Zogbia og Agbonlahor ? Smiley

Jeg synes ikke nogle af dem præsterer.N'zogbia spiller okay, men brænder alt alt for mange kæmpe chancer, og Agbonlahor gør bare ik ret meget rigtgit ! Skuffet
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #12: 07 Dec 2011, 21:07 »

Nogen af jer, der har erfaringer og måske endda succes med de to kanter, N'Zogbia og Agbonlahor ? Smiley

Jeg synes ikke nogle af dem præsterer.N'zogbia spiller okay, men brænder alt alt for mange kæmpe chancer, og Agbonlahor gør bare ik ret meget rigtgit ! Skuffet

N'Zogbia gør det glimrende for mig, i min første sæson har han lavet 17 assist og skabt en masse på venstrekanten. Dog har jeg ikke fået succes med Agbonlahor på kanten, så brug ham endelig helt fremme som skapretter/poacher.
Logged

FCK

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #13: 07 Dec 2011, 21:10 »

Hvad så med Bent?

Synes nemlig generelt mit hold underpræsterer hele vejen rundt, hvor det især er de store navne som Given, Bent og Agbonlahor der fører an på den front !

Håber og tror da også at N'Zogbia bliver god de næste par sæsoner. og det er jo ikke hans afleveringer der fejler noget, det er Bents eksekvering af dem. Der er altså basis for masser af assists, hvis bare han banker dem ind ! Smiley
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #14: 07 Dec 2011, 21:11 »

Hvad så med Bent?

Synes nemlig generelt mit hold underpræsterer hele vejen rundt, hvor det især er de store navne som Given, Bent og Agbonlahor der fører an på den front !

Håber og tror da også at N'Zogbia bliver god de næste par sæsoner. og det er jo ikke hans afleveringer der fejler noget, det er Bents eksekvering af dem. Der er altså basis for masser af assists, hvis bare han banker dem ind ! Smiley

Det tog lidt tid før Bent kom igang for mig, men som du kan læse i min blog, bomber han som en sindsyg. Shay Given har jeg dog også været lidt skuffet over.
Logged

FCK

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010