home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 990 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Randers FC tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Randers FC tråden  (Læst 18081 gange)
Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Randers FC tråden
« Svar #105: 31 Jan 2011, 23:20 »

Og hvis man ser videoen ser man han siger farvel til hans medspillere, og træneren bliver interviewet om hans fremtid i Randers osv.. Virker lidt underligt!
Logged

:-)

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Randers FC tråden
« Svar #106: 31 Jan 2011, 23:25 »

Og hvis man ser videoen ser man han siger farvel til hans medspillere, og træneren bliver interviewet om hans fremtid i Randers osv.. Virker lidt underligt!

Men han kommer til Randers. Det er helt sikkert. Men det ville da være en glædelig overraskelse hvis der også er endnu en spiller på vej. Hvilket forklare hvorfor de afventer situationen inde på vores hjemmeside. Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Randers FC tråden
« Svar #107: 31 Jan 2011, 23:27 »

Tvivler sku på vi henter to spillere her på falderebet. Men det kan sagtens være der er noget galt med lægetjekket i Hamburg.
Logged

:-)

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Randers FC tråden
« Svar #108: 31 Jan 2011, 23:30 »

Tvivler sku på vi henter to spillere her på falderebet. Men det kan sagtens være der er noget galt med lægetjekket i Hamburg.

Tvivler også selv meget stærkt på det. Men jeg ville da være lykkelig over endnu en spiller. I så fald er jeg helt blank over hvem det kunne være.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Randers FC tråden
« Svar #109: 01 Feb 2011, 12:20 »

Hold da op hvor har Randers været aktive i dette vindue, og de har godt nok præsteret at få hevet nogle spændende navne til.

IND:

George Odhiambo fra Gor Mahia
Denne herre bliver bestemt spændende at følge. Han har været kåret til top 100 af verdens største talenter under 20 år, og har blandt andet fået en kåring i sin hjemlige liga som årets spiller. Der er dog det minus, at der har været tvivl om hans alder, men mon ikke at han stadig er en ung knejt når alt kommer til alt? Mon ikke..

Lasse Rise fra Lyngby
Jeg har KÆMPE forventninger til den tidligere DM vinder i ishockey. Han har gennem et langt stykke tid været en profil i Lyngby, og han har altså vist et rigtig højt niveau. Rise kan i og for sig spille på begge kanter og helt i front, men normalt huserer han på højre kanten, hvor han tit kommer til skud, og det skud er noget de keepere i Superligaen frygter. Konge indkøb.

Rasmus Hansen fra Sønderjyske
Endnu et MEGET tilfredsstillende indkøb efter min mening. Rasmus har gennem årrækker været styrmanden i Sønderjyske, og har vel været en af de største forskelle hver gang de har kæmpet med om at blive i Superligaen. Han har et hjerte der brænder for at slås for sin klub, han er en slider, hvilket vi har brug for nu når Karlsen er væk. Forskellen på Morten Karlsen og Rasmus Hansen er vel, at Rasmus er noget kun bedre teknisk end Morten er.

Frank Kristensen fra FCM
Frank var ikke tilfreds med sin joker rolle i FCM, så derfor valgte han at genfinde sin ungdom i Randers. Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg ikke denne herre bliver noget scoop for os. Jeg tror ikke han får opfyldt sit ønske om meget mere spilletid end i FCM, da vi samtidig har hentet Erton Fejzullahu, som ser meget bedre ud. Men mon ikke Farlige Frank nok skal få puttet et par kasser ind i ny og næ alligevel.

Erton Fejzullahu fra Nijmegen
Den unge svensker er lejet fra Nijmegen i Holland. Jeg har store forventninger til Erton, da jeg har set et par kampe med ham før, og så har jeg selvfølgelig også set indestævnet i Brøndby i sin tid, hvor man ikke kunne tage bolden fra ham. Sådan har jeg også set ham i Æresdivisionen, og derudover har han en fremragende sparketeknik, så han er endnu en jeg forventer mig meget af.

Alexander Juel Andersen fra Viborg FF
Mange har spået ham som et stort dansk talent, som nok skal få en fin fremtid, hvis ellers han når sit fulde potentiale. Han har hovedsageligt spillet midterforsvar i Viborg FF, så jeg tror også han er hentet til den plads. Jeg kan dog kun se ham som et backup-indkøb, da Ove normalt har haft en stor fidus til Mads Fenger og Anders Egholm. Denne spiller er selvfølgelig også kun lejet.

Tijan Jaiteh fra Brann
Endnu en spiller som vi har lejet, denne gang er det bare til midtbanen. Jeg kender ikke det store til denne spiller, udover at Gambia har et fint øje til ham, og så at han vist skulle være en slider. Dog ser jeg ham også kun som et backup-indkøb, da vi samtidig har Rasmus Hansen til den rolle. Jeg tvivler på Kasper L. og Mikkel B. bliver slået af på de andre midtbane-pladser.

UD:

Søren Berg til AGF
Der er ingen tvivl om at han bliver savnet i Randers. Men jeg ser sådan på det, at vi har smidt en aldrende profil ud, godt nok til en rival, men vi har til gengæld købt en ung kommende profil i Lasse Rise, og ser os egentlig ikke svækket på den position.

Morten Karlsen til Esbjerg
Fuldstændig samme situation som med Berg. Vi har solgt en midtbaneslider (en gammel en af slagsen), men til gengæld har vi købt en ung midtbaneslider ind.

Marc Pedersen lejeaftale slut.
YES! Så slap vi af med ham. Synes han er ringe. Hehe

Yura Movsisyan til Krasnodar
Det her er en meget vild handel fra vores side af. Vi hentede ham for et år siden på fri transfer, hvor han var en stor faktor i at få os til at undgå nedrykningen. I denne sæson har han ikke været på samme niveau, langt fra, og han har egentlig lignet en spiller der har været for nem at læse. Ikke dermed sagt at vi ikke kan bruge ham, for det kan vi, men 18 mio for en spiller vi hentede på fri for ét år siden er genialt.

Ricki Olsen til Viborg.
Jeg ser heller ikke det store tab her. Ricki er ikke blevet brugt meget under Ove, så hvor skulle han ikke have chancen på en lejeaftale i Viborg? Jeg ser ham med et fint potentiale, så han skal da også have lov til at finde lykken. Go for it Ricki!

Alt i alt kan I nok godt fornemme hvad jeg mener om dette vindue. Fremragende!
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Randers FC tråden
« Svar #110: 02 Feb 2011, 14:49 »

Dejlig nyhed:

http://www.randersfc.dk/index.php?afd=1&side=4974

Synes virkelig at han har vist præcist ingenting. Jeg havde store forventninger til ham da han skrev under, for havde hørt han skulle have gjort det rigtig godt i GAIS. Men dette kunne han som sagt ikke leve op til. Men jeg ønsker ham da held og lykke i IFK Norrköping!
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Randers FC tråden
« Svar #111: 02 Feb 2011, 15:23 »

Forholdsvis enig, Petur. Men synes han kan være svær at bedømme, da han sådan set udelukkende spillede under Faxe, hvor hele holdet egentlig var lort.
Logged

:-)

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC tråden
« Svar #112: 02 Feb 2011, 16:13 »

i skal være glade for Alexander! Han er et kæmpe talent, han var os for god til 1 div vil jeg sige, så længe i ikke snupper Mensah er jeg glad Opstemt
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Randers FC tråden
« Svar #113: 02 Feb 2011, 16:15 »

Er han virkelig så god ham Mensah? Nu var det godt nok indendørs jeg spillede mod ham, men der var han da ikke noget specielt, udover en syg fysisk!
Logged

:-)

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Randers FC tråden
« Svar #114: 02 Feb 2011, 16:17 »

Jeg har mødt ham udendørs, og jeg vil nødig spille over for ham igen, for hold da op hvor var han hurtig xD
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC tråden
« Svar #115: 02 Feb 2011, 16:19 »

Ja det er han. ret trist i nakkede ham fra os ): - Det sjove er at Mensah ikke engang har en førsteholds plads i VFF, ret skod Peace
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Randers FC tråden
« Svar #116: 02 Feb 2011, 16:20 »

Men nu er han vel heller ikke så gammel endnu? :-)
Logged

:-)

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC tråden
« Svar #117: 02 Feb 2011, 16:21 »

haha, hvem af dem? Alexander er 20, og Mensah er vidst 19. Det bare mærkeligt for være gang Kevin får chancen ruller han modstanderen :s
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Randers FC tråden
« Svar #118: 02 Feb 2011, 16:23 »

Jeg mente Mensah Wink
Men ja okay.
Logged

:-)

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Randers FC tråden
« Svar #119: 02 Feb 2011, 16:24 »

Okay, være glad for Alexander Smiley
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010