home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 847 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 244 245 [246] 247 248 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1342077 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3675: 21 Jun 2008, 14:35 »

Ronaldo har jo spillet i Manchester United i rigtig lang tid efterhånden, og det bliver snart sværere og sværere for ham at hæve nivauet yderligere - igen igen. At han så inderligt - som vi næsten altid har vidst - gerne vil skifte til Real Madrid, så skal han da have lov at skifte, i stedet for at sætte verdens bedste fodboldspiller gennem tiderne på bænken/tribunen.
Manchester er alt for stædige, og for mig ser det ud til at det er - forståeligt - bange for at miste deres guldfugl, og 50-målsmanden, de nok ikke havde hentet så store trofæer i denne sæson, uden.
Ronaldo har selv holdt holdt fokus ved EM, men bliver aldrig, aldrig, aldrig spurgt om andet. Han bliver ved med at sige, at vi skal vente til efter EM, eller om 3-4 dage, så han lige kan udskyde den lidt længere igen. Det er klogt gjort, og jeg tror ikke, at Ronaldo alene har besluttet hvordan han skulle køre sin taktik i pressen.

Det er for mig at se voldsomt barligt, når Sir Alex Ferguson forlader sit hjem i Manchester, for at afbryde Ronaldo i en kolossal vigtig slutrunde, hvor alt pres i forvejen ligger på ham - for at få ham til at ændre mening. Jeg tror ikke Ferguson VIL acceptere, at Ronaldo gerne vil væk - og helt ærligt, hvor mange bliver deres kontrakt ud nu om dage? Det er da 1/10, og normalt har klubber ikke tendens til at holde de spillere, der gerne vil væk, i klubben, for det er jo dumt. Det skaber dårlig harmoni, det skaber flere konflikter end normalt og det skaber frem for alt ufattelig dårlig omtale/ry for Manchester ude i verdenen. Det er vel kun Manchester United-fans, der - selvom vi godt ved det er løgn - siger, at de vil fryde sig over at have Ronaldo på bænken.

Kom ind i kampen, Manchester. Wink

Der er jo så klart noget om det du siger. Det ville jo også være totalt latterligt, at sætte ham på tribunen, "bare" på grund af det der kører rundt lige nu. Jeg glæder mig bare til en afgørelse, på denne sag. Og funderer lidt over, hvor meget Real kommer til at give for denne guldfugl! Men på den anden side. Jeg mener, at vi har en fuldgod erstatning for ham i Nani, ikke i antallet af mål, men spillemessigt. Og dernæst en Anderson, som jeg mener viser lovende takter. Men med hensyn til erstatninger, hvad så hvis der er noget om snakken med at Robinho følger med, ville det ikke være en fantastisk tilføjelse?
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3676: 21 Jun 2008, 14:36 »

Det er for mig at se voldsomt barligt, når Sir Alex Ferguson forlader sit hjem i Manchester, for at afbryde Ronaldo i en kolossal vigtig slutrunde, hvor alt pres i forvejen ligger på ham - for at få ham til at ændre mening.

Det gjorde han heller ikke.

@Ali: Jeg kommer med et svar, når jeg ikke arbejder længere :-)
« Seneste Redigering: 21 Jun 2008, 14:38 af United-styrer » Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3677: 21 Jun 2008, 14:45 »

@Ali: Jeg kommer med et svar, når jeg ikke arbejder længere :-)

Fair play Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3678: 21 Jun 2008, 15:22 »

Det gjorde han heller ikke.

Det er rigtigt, men der var noget om snakken Wink Fik ikke lige det hele med, sidder midt i en skoleaflevering -.-  Wink
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3679: 21 Jun 2008, 15:31 »

Allerførst, jeg er ikke United fan, men kunne alligevel godt se en retfærdighed i, at Ronaldo blev straffet for sin opførsel, ved at blive plantet på tribunen, indtil han finder ud af, at selv ikke han kan gå på vandet eller skyerne for den sags skyld.

Dernæst, så er det noget vrøvl, når folk siger, at det er Ronaldos valg, om han skal skifte eller ej. Det er (hvis jeg husker ret) ikke ret lang tid siden han skrev under på en lang kontraktforlængelse med United, det var hans valg, og dermed fragav han sig sit valg om at skifte, det ligger nu suverænt hos United, med mindre han fik indført en salgsklausul i sin kontrakt, i så fald ligger valget hos den interesserede klub og Ronaldo. Den interesserede klub har valget, om de vil betale det beløb som den eventuelle klausul lyder på, mens Ronaldo kan vælge, om han ønsker at spille for den pågældende klub, til den budte løn. Men eftersom intet tyder på, at han fik indført en sådan klausul i sin kontrakt, så ligger valget suverænt hos Manchester United, og så er den i virkeligheden ikke længere.

I virkeligheden er den udmelding, som Ronaldo har lovet en af dagene, ganske uinteressant, eftersom United flere gange har udtalt, at han ikke er til salg, uanset prisen.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3680: 22 Jun 2008, 10:40 »

Allerførst, jeg er ikke United fan, men kunne alligevel godt se en retfærdighed i, at Ronaldo blev straffet for sin opførsel, ved at blive plantet på tribunen, indtil han finder ud af, at selv ikke han kan gå på vandet eller skyerne for den sags skyld.

Dernæst, så er det noget vrøvl, når folk siger, at det er Ronaldos valg, om han skal skifte eller ej. Det er (hvis jeg husker ret) ikke ret lang tid siden han skrev under på en lang kontraktforlængelse med United, det var hans valg, og dermed fragav han sig sit valg om at skifte, det ligger nu suverænt hos United, med mindre han fik indført en salgsklausul i sin kontrakt, i så fald ligger valget hos den interesserede klub og Ronaldo. Den interesserede klub har valget, om de vil betale det beløb som den eventuelle klausul lyder på, mens Ronaldo kan vælge, om han ønsker at spille for den pågældende klub, til den budte løn. Men eftersom intet tyder på, at han fik indført en sådan klausul i sin kontrakt, så ligger valget suverænt hos Manchester United, og så er den i virkeligheden ikke længere.

I virkeligheden er den udmelding, som Ronaldo har lovet en af dagene, ganske uinteressant, eftersom United flere gange har udtalt, at han ikke er til salg, uanset prisen.

Hvor har du bare ret!
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3681: 22 Jun 2008, 10:51 »

Allerførst, jeg er ikke United fan, men kunne alligevel godt se en retfærdighed i, at Ronaldo blev straffet for sin opførsel, ved at blive plantet på tribunen, indtil han finder ud af, at selv ikke han kan gå på vandet eller skyerne for den sags skyld.

Dernæst, så er det noget vrøvl, når folk siger, at det er Ronaldos valg, om han skal skifte eller ej. Det er (hvis jeg husker ret) ikke ret lang tid siden han skrev under på en lang kontraktforlængelse med United, det var hans valg, og dermed fragav han sig sit valg om at skifte, det ligger nu suverænt hos United, med mindre han fik indført en salgsklausul i sin kontrakt, i så fald ligger valget hos den interesserede klub og Ronaldo. Den interesserede klub har valget, om de vil betale det beløb som den eventuelle klausul lyder på, mens Ronaldo kan vælge, om han ønsker at spille for den pågældende klub, til den budte løn. Men eftersom intet tyder på, at han fik indført en sådan klausul i sin kontrakt, så ligger valget suverænt hos Manchester United, og så er den i virkeligheden ikke længere.

I virkeligheden er den udmelding, som Ronaldo har lovet en af dagene, ganske uinteressant, eftersom United flere gange har udtalt, at han ikke er til salg, uanset prisen.

Fantastisk indlæg.. Kunne ikke være mere enig.. Det er som om at hans nye kontrakt er blevet helt glemt i Ronaldo-sagen.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3682: 22 Jun 2008, 10:55 »

Fantastisk indlæg.. Kunne ikke være mere enig.. Det er som om at hans nye kontrakt er blevet helt glemt i Ronaldo-sagen.. Thumbs Up

Ja fuldstændig! Og pressen, Real Madrid-winerne og Ronaldo selv glemmer også hele tiden at det er Manchester United der har magten. Cristiano kan ikke bestemme, hvad han vil og det fryder mig.
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3683: 22 Jun 2008, 11:05 »

Hvis en erstatning for et evt Ronaldo skifte skal findesm, ville russiske Andrei Arshavin være perfekt. Han har i sine to kampe i EM bevist sit værd, og på klubplan hos Zenit har han også været den største profil.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3684: 22 Jun 2008, 12:50 »

Det var ikke blot det med medspilleren, det var mere, at han røvrendte hele deres nation. Det var ikke blot Man Utd-fans, som var godt sure. Det siger meget om hans karakter, at han blev og kæmpede videre imo, men det viser også, at hans påstand kan vise sig at være sand, da han jo allerede har prøvet et lignende scenario.

Nu betyder ABU-tendensen jo også, at det ofte er United mod England, så at Ronaldo var i hele Englands sorte bog havde efter min mening ikke den store betydning. Han har aldrig været en populær mand uden for Old Trafford.
Og ja, Ronaldo er bestemt psykisk ukuelig, og han er professionel og dedikeret som få andre. Det kan jeg kun være enig i.

Jeg synes dog stadig ikke helt, at man kan sammenligne de to situationer. Denne gang har han røvrendt hele klubben. Det havde han trods alt ikke dengang. Han blev og kæmpede sig tilbage i United-fansenes hjerter. Men selvom mange i dag har ham som favoritspiller, så har jeg aldrig brudt mig specielt meget om ham som spillertype og person. Ikke desto mindre har hans præstationer på banen gjort ham mere eller mindre uundværlig. Episoderne er sammenlignelige, men langt fra identiske. Det bliver sværere at vende tilbage efter dette cirkus - netop fordi en forsoning virker nærmest umulig.

Du skal også tænke på, hvis han bliver og fx bliver buhet af Man Utd fans, så vil han jo helt sikkert smutte, hvilket ikke er jeres interesse. Især taget i betragtning af, at hvis han bliver, så har han jo gjort, som I og klubben ønskede - bare et efter langt, dumt cirkus.

Man kan diskutere, hvorvidt det er i vores interesse eller ej. Personligt ser jeg ham helst solgt. Det er i forvejen uholdbart at have en spiller rendende, som hellere vil være andetsteds. Man burde være stolt af at være United-spiller. Og hvis han bliver, så kører møllen igen ved næste transfervindue, og næste igen, og næste igen...

Uanset, hvordan dette ender, har Ronaldo ikke gjort, som United-tilhængerne ønskede. Han ønsker ikke længere at spille i United. Det er alt andet end ønskeligt.

Og btw, kan du ikke lide Ferdinand? Doping-kongen, som ønskede større kontrakt og truede med at skifte, selvom klubben havde hjulpet ham igennem alle problemerne og støttet ham. Hans loyalitet er betydeligt mere fraværende end hos Ronaldo imo.

Ferdinand-sagen virker noget speget i mine øjne. Nej, jeg var ikke stor fan af ham, da det stod på, men med de udtalelser, han er kommet med senere, har jeg ærlig talt svært ved at forestille mig, at han var lige så pengegrisk, som pressen hævdede, for han lader til at være lykkelig over at være i klubben.

Hvis en erstatning for et evt Ronaldo skifte skal findesm, ville russiske Andrei Arshavin være perfekt. Han har i sine to kampe i EM bevist sit værd, og på klubplan hos Zenit har han også været den største profil.

Han er en lidt anden type og kan næppe gå ind som direkte erstatning for Ronaldo. Men ja, han er ekstremt dygtig.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3685: 22 Jun 2008, 12:53 »

Edwin van der Sar har i øvrigt bebudet, at han stopper karrieren efter den kommende sæson. Kedeligt, men ikke uventet.

Så må vi få kørt Ben Foster i stilling i liga- og FA Cup samt enkelte PL-kampe i den kommende sæson.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3686: 22 Jun 2008, 13:14 »

Allerførst, jeg er ikke United fan, men kunne alligevel godt se en retfærdighed i, at Ronaldo blev straffet for sin opførsel, ved at blive plantet på tribunen, indtil han finder ud af, at selv ikke han kan gå på vandet eller skyerne for den sags skyld.


Er tildels enig, men på den anden side er det altså mange penge at have til at side på tribunen, 1,2 mio om ugen plus han kan sælges i omegnen af de 700 mio dkr, det er det højeste seriøse beløb jeg har hørt...

Hvis man bænker ham vil han helt sikkert falde i værdi plus man har smidt rigtig mange mio ud på lønninger som man intet har fået det mindste ud af...

Så selv om jeg helt sikkert ser det med farvede briller, så ville jeg sælge ham... Men igen, som andre også har nævnt, han burde jo melde noget officielt ud, den ene avis skriver jo en ting han har sagt og en anden skriver lige det modsatte...
Så indtil nu gør han da sig selv en kæmpe bjørnetjeneste ved at alt og alle er forvirret og helt ærligt så synes jeg han har hånteret dette meget dårligt, evt pga dårlige rådgivere...

Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3687: 22 Jun 2008, 13:22 »

Nu forstår jeg ikke, hvorfor stortset alle Manchester United-fans er SÅ interesserede og glade for, hvis Ronaldo ender på bænken. Det ville koste Manchester United forfærdeligt mange penge, mange mistede fans, en (ny!) kontrakt, hvis pengebeløb er en del højere end de fleste i verdens, blot for at han skulle sidde på bænken/tribunen.
Jeg har sjældent oplevet noget så barnligt, og selvom man ikke kan gøre sig uenig i DNEs indlæg, har niveauet ramt bunden for Manchester og jeg mister al den respekt, jeg ellers har til dem. Det kan sgu ikke være rigtigt, at bare fordi ens SUVERÆNT bedste spiller vil skifte klub før hans kontrakt er udløbet, så vil man hellere lade ham sidde på tribunen og bænken, fremfor at opfylde hans ønske.

Man ville jo ikke have gjort sådan, hvis Silvestre kom og sagde, at han gerne ville skifte klub - come on, indse det; I er bange for at miste guldfuglen Ronaldo (forståeligt nok), men sagen bliver håndteret, som var det en lille dreng, der ikke ville slippe sit bedste stykke legetøj.


Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3688: 22 Jun 2008, 13:26 »

Ikke for noget, men... læser du vores indlæg?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3689: 22 Jun 2008, 13:30 »

Jeg prøver, jeg prøver.

Jeg håber bare, at han bliver i United, og Ferguson så aldrig udtager ham. Fryyyyd Opstemt

Det er specielt indlæg som disse, jeg tænker på. Jeg aner en lille snert af ironi, og hvis jeg aner rigtigt, undskylder jeg min sidste kommentar.

Desuden synes jeg også disse:
Det er som om at hans nye kontrakt er blevet helt glemt i Ronaldo-sagen.. Thumbs Up

Ikke fordi det er barnligt på nogen måde, men normalt har klubben ikke tendens til at holde på en spiller, bare fordi han stadig har kontrakt.  Smiley

Logged

Sider: 1 ... 244 245 [246] 247 248 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010