home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 929 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1342060 gange)
Djævlen
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3660: 20 Jun 2008, 13:22 »

Jeg håber bare, at han bliver i United, og Ferguson så aldrig udtager ham. Fryyyyd Opstemt
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3661: 20 Jun 2008, 15:13 »

Du er ret langt ude Smiley

Fedt.

Hvorfor?
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3662: 20 Jun 2008, 19:25 »

Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3663: 21 Jun 2008, 02:58 »

Fedt.

Hvorfor?

Er det da løgn? Jeg ved godt, at du ikke er englænder, men Ronaldo var dybt hadet af ret mange mennesker efter sin indblanden i Rooneys udvisning, og det gik hurtigt over. Hvis han bliver og bomber videre, så vil du og alle andre elske ham på ingen tid tbh. At kalde det 'kvalmende' er langt ude imo, da han jo har ret.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3664: 21 Jun 2008, 06:55 »

Sikke en masse ævl og kævl for at være helt ærligt. Har ikke 10% tro på at nogen interviews er korrekte, så venter blot på hans udmelding. Det er da træls med al den virak, men nu må vi bare se. Jeg vil indtage den stilling, at vælger han Real, gør han det fordi det er det han vil. Alt den snak med at "Det er Ferguson der har skabt ham", er noget vrøvl og gammeldags tankegang.

Man må bare erkende, at fodbold i dag, og sydlandske spillere generelt, oftere skifter klub end f.eks. engelske spillere gør. Man tager en chance og må bare komme videre, i stedet for at tude. Jeg vil da på ingen mulig måde synes det er sjovt at se ham rende rundt i den hvide trøje.

Men vi må videre og respektere hans valg...
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3665: 21 Jun 2008, 09:31 »

Er det da løgn? Jeg ved godt, at du ikke er englænder, men Ronaldo var dybt hadet af ret mange mennesker efter sin indblanden i Rooneys udvisning, og det gik hurtigt over. Hvis han bliver og bomber videre, så vil du og alle andre elske ham på ingen tid tbh. At kalde det 'kvalmende' er langt ude imo, da han jo har ret.

Jeg synes, det er en ufattelig arrogant udtalelse. "Jeg scorer da bare nogle flotte mål; så er de glade igen". Jeg ved ikke med nogle af de nyere og yngre fans, der måske i høj grad er blevet trukket til af netop Ronaldo, men jeg og mange andre ville med garanti ikke lade hele dette show gå i glemmebogen, fordi han modvilligt må blive og scorer nogle mål.

Rooney-situationen var rigtignok i samme boldgade, men der er alligevel forskelle. Denne gang har han opført sig tåbeligt over for hele klubben og ikke kun en medspiller. Desuden forsonede han og Rooney dengang, mens jeg i denne omgang har svært ved at se Ronaldo og United forsone, hvis han i dag melder ud, at han ønsker at skifte til Real Madrid.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3666: 21 Jun 2008, 09:32 »

Alt den snak med at "Det er Ferguson der har skabt ham", er noget vrøvl og gammeldags tankegang.

Der tager du fejl. Ronaldo skylder alt til klubben, SAF, staben, medspillerne og fansene. Det er derfor det er så frustrerende, at det øjeblik man vifter en sæk penge foran næsen på ham, så skrider han fandeme. Hvis han bare kunne vise noget af samme loyalitet, som Giggs, Scholes osv. gjorde den gang, ville vi ikke stå med det her problem.
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3667: 21 Jun 2008, 09:36 »

Jeg vil indtage den stilling, at vælger han Real, gør han det fordi det er det han vil. Alt den snak med at "Det er Ferguson der har skabt ham", er noget vrøvl og gammeldags tankegang.

Men ikke desto mindre er det ikke helt forkert. Han var ikke noget særligt i sine første tre sæsoner, men under Fergies vinger er han langsomt vokset, og de seneste to sæsoner har han så været helt flyvefærdig, og det har kunnet ses.

Jeg ville respektere et ønske om at skifte til sin favoritklub fra barndommen, såfremt han havde gjort det på en mere ærefuld måde end dette, hvor han har holdt klubben for nar og på pinebænken og gentagne gange direkte løjet, hvis det seneste interview er ægte.
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3668: 21 Jun 2008, 14:16 »

Jeg synes, det er en ufattelig arrogant udtalelse. "Jeg scorer da bare nogle flotte mål; så er de glade igen". Jeg ved ikke med nogle af de nyere og yngre fans, der måske i høj grad er blevet trukket til af netop Ronaldo, men jeg og mange andre ville med garanti ikke lade hele dette show gå i glemmebogen, fordi han modvilligt må blive og scorer nogle mål.

Rooney-situationen var rigtignok i samme boldgade, men der er alligevel forskelle. Denne gang har han opført sig tåbeligt over for hele klubben og ikke kun en medspiller. Desuden forsonede han og Rooney dengang, mens jeg i denne omgang har svært ved at se Ronaldo og United forsone, hvis han i dag melder ud, at han ønsker at skifte til Real Madrid.

Det var ikke blot det med medspilleren, det var mere, at han røvrendte hele deres nation. Det var ikke blot Man Utd-fans, som var godt sure. Det siger meget om hans karakter, at han blev og kæmpede videre imo, men det viser også, at hans påstand kan vise sig at være sand, da han jo allerede har prøvet et lignende scenario.

Du skal også tænke på, hvis han bliver og fx bliver buhet af Man Utd fans, så vil han jo helt sikkert smutte, hvilket ikke er jeres interesse. Især taget i betragtning af, at hvis han bliver, så har han jo gjort, som I og klubben ønskede - bare et efter langt, dumt cirkus.

Og btw, kan du ikke lide Ferdinand? Doping-kongen, som ønskede større kontrakt og truede med at skifte, selvom klubben havde hjulpet ham igennem alle problemerne og støttet ham. Hans loyalitet er betydeligt mere fraværende end hos Ronaldo imo.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3669: 21 Jun 2008, 14:23 »

Min absolutte ønskespiller ville være Franck Ribéry. Jeg er kæmpe fan af ham som spiller. Han har ikke Ronaldos evne til at sætte sin direkte oppasser af, men han er ekstremt kreativ og kan flå et forsvar fra hinanden med de afleveringer, han til daglig fodrer Luca Toni og Miroslav Klose med. En af verdens allerbedste kreatører. Bayern vil nok nødig slippe ham, men det siger United også om Ronaldo.
Muligvis er han ikke ligeså suveræn som Ronaldo, men at sige, at han ikke kan sætte sin oppasser af er noget vrøvl! Huh
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3670: 21 Jun 2008, 14:25 »

Han har ikke RONALDOS evne til at sætte folk af. Smiley
Logged

ydersog
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3671: 21 Jun 2008, 14:25 »

Muligvis er han ikke ligeså suveræn som Ronaldo, men at sige, at han ikke kan sætte sin oppasser af er noget vrøvl! Huh

Det er heller ikke det han siger Smiley

Ribery kan godt sætte sin direkte modstander af, men han er ikke ligeså god som Ronaldo Smiley

Og sådan har jeg det også Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3672: 21 Jun 2008, 14:28 »

Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3673: 21 Jun 2008, 14:28 »

Ronaldo har jo spillet i Manchester United i rigtig lang tid efterhånden, og det bliver snart sværere og sværere for ham at hæve nivauet yderligere - igen igen. At han så inderligt - som vi næsten altid har vidst - gerne vil skifte til Real Madrid, så skal han da have lov at skifte, i stedet for at sætte verdens bedste fodboldspiller gennem tiderne på bænken/tribunen.
Manchester er alt for stædige, og for mig ser det ud til at det er - forståeligt - bange for at miste deres guldfugl, og 50-målsmanden, de nok ikke havde hentet så store trofæer i denne sæson, uden.
Ronaldo har selv holdt holdt fokus ved EM, men bliver aldrig, aldrig, aldrig spurgt om andet. Han bliver ved med at sige, at vi skal vente til efter EM, eller om 3-4 dage, så han lige kan udskyde den lidt længere igen. Det er klogt gjort, og jeg tror ikke, at Ronaldo alene har besluttet hvordan han skulle køre sin taktik i pressen.

Det er for mig at se voldsomt barligt, når Sir Alex Ferguson forlader sit hjem i Manchester, for at afbryde Ronaldo i en kolossal vigtig slutrunde, hvor alt pres i forvejen ligger på ham - for at få ham til at ændre mening. Jeg tror ikke Ferguson VIL acceptere, at Ronaldo gerne vil væk - og helt ærligt, hvor mange bliver deres kontrakt ud nu om dage? Det er da 1/10, og normalt har klubber ikke tendens til at holde de spillere, der gerne vil væk, i klubben, for det er jo dumt. Det skaber dårlig harmoni, det skaber flere konflikter end normalt og det skaber frem for alt ufattelig dårlig omtale/ry for Manchester ude i verdenen. Det er vel kun Manchester United-fans, der - selvom vi godt ved det er løgn - siger, at de vil fryde sig over at have Ronaldo på bænken.

Kom ind i kampen, Manchester. Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3674: 21 Jun 2008, 14:34 »

Han har ikke RONALDOS evne til at sætte folk af. Smiley
Opfattede det lidt forkert. Jeg må dog sige, at jeg ikke synes Ribéry er ret meget dårligere, han er måske bare lidt langsommere. Jeg er heller ikke af den mening, at Ronaldo er bedst. Jeg ser Messi som bedre. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010