home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 854 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 240 241 [242] 243 244 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1342113 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3615: 17 Jun 2008, 09:41 »

Så lad os da bare anklage hele verden for ting og sager, da de blot juridisk set ikke er skyldige. Come on, du ved da bedre end det. I United-fans kan ikke forevigt påstå, at Real Madrid har handlet ulovligt, når der intet bevis er for det - hvis I gør, så er det ren klynk, og det siger mere om jer end om Real Madrid.

De bruger pressen. Det er lovligt. De går moralsk over grænsen, hvorvidt det er en anelse eller meget er reelt set ligegyldigt, hvis de har trådt over den. Men FIFA mener jo ikke, at de har dette, og da de nok kender bedre til fodboldens regler end du og jeg, så er din påstand taget ud af blå luft. Det er en subjektiv og i virkeligheden ligegyldig påstand.

Ronaldo er ombejlet, klart, men det betyder da ikke, at han ikke kan melde nej. Messi var da hurtigt ude og melde sit ønske om at blive, da der opstod rygter om ham, men han ville da klart være ligeså eftertraktet, hvis han opførte sig som Ronaldo og ikke meldte ud. Det er jo meget, meget logisk, at når en spiller ikke melder klart ud, så vil klubber øjne en chance for at få spilleren.
Ronaldo kunne have endt rygterne. Han har valgt at holde jer for nar, efter jeres klub har vist ham utrolig meget tillid. I burde være mere utilfredse med ham end Real Madrid; de gør det trods alt kun, fordi han åbenbart ønsker at dette cirkus kører.

Jeg er faktisk enig.
Logged

It's all, part of the plan.

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3616: 17 Jun 2008, 10:25 »

Man kan også vende den om, hvordan er den her situation så meget anderledes, end Uniteds konstante flirten med Berbatov?  Wink

Man Utd har ikke offentlig gjort den løn Berbatov ville få.
Logged


vevest7
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3617: 17 Jun 2008, 11:14 »

Synes ikke helt man kan sammenligne United's flirt med Berbatov (eller for den sags skyld Hargo) med Ronaldo- sagaen...

For det første er der en helt anden medie-dækning, og for det andet, så hører man ikke united-direktører og spillere sige, at de ønsker at Berbatov kommer - i hvert fald ikke på daglig basis som med Ronaldo...

Det er til grin det her med Ronaldo, og for min del, så er det sidste gang jeg kommenterer på hans fremtid, rygter omhandlende ham osv...i hvert fald indtil 1.juli, hvor vi ved meget mere...
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3618: 17 Jun 2008, 12:15 »

Man kan også vende den om, hvordan er den her situation så meget anderledes, end Uniteds konstante flirten med Berbatov?  Wink

Der er ingen lighedspunkter overhovedet.

Fergie har bedyret, at han er interesseret i at hente Berbatov.

Real Madrid har offentliggjort Ronaldos løn, såfremt han skifter, og de har været langt, langt, langt mere aggressive, end United har været i Berbatov-sagen (f.eks. ved at hævde, at han holdes i United mod sin vilje, hvilket de ikke har belæg for at vurdere). Ydermere har Real Madrid ifølge de seneste rygter allerede forhandlet en kontrakt på plads med Ronaldo, og det er strengt ulovligt, uanset om det kan bevises eller ej.

Ronaldo er ombejlet, klart, men det betyder da ikke, at han ikke kan melde nej. Messi var da hurtigt ude og melde sit ønske om at blive, da der opstod rygter om ham, men han ville da klart være ligeså eftertraktet, hvis han opførte sig som Ronaldo og ikke meldte ud. Det er jo meget, meget logisk, at når en spiller ikke melder klart ud, så vil klubber øjne en chance for at få spilleren.
Ronaldo kunne have endt rygterne. Han har valgt at holde jer for nar, efter jeres klub har vist ham utrolig meget tillid. I burde være mere utilfredse med ham end Real Madrid; de gør det trods alt kun, fordi han åbenbart ønsker at dette cirkus kører.

Dette afsnit er jeg til gengæld enig i.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3619: 17 Jun 2008, 17:02 »

Nu er Ronaldo jo bare en af verdens bedste, om ikke den bedste, spillere, han sælger aviser, selv folk der ikke interesserer sig for fodbold ved hvem han er, så det er klart at der bliver bragt flere historier om ham. Og en bliver en klubpræsident direkte adspurgt, om han gerne ville have Ronaldo til sit hold, så tror jeg det er de færreste der ville sige nej. Det er noget medierne kan gøre en hel masse ud af, og når så Ronaldo ikke selv går ud og afviser et skifte, så kører lavinen for alvor.

Havde Berbatov været lige så stor, og spillet i en lige så stor klub, så er jeg ikke i tvivl om, at situationen havde været præcis den samme.

Vi har jo i øvrigt også set lidt af det samme med Milan kontra Drogba/Adebayor/Eto'o, de historier bliver bare overskygget af hele cirkusset omkring Ronaldo, så dem bliver der ikke gravet så meget i, og fundet på nær så mange røverhistorier om.

Og nu vi er ved røverhistorier, så tror jeg godt man kan regne med, at det med at Ronaldo og Real allerede skulle have kontrakten på plads, er sådan en, hvis ikke, så er jeg ikke i tvivl om, at både Real og Ronaldo nok skal få en straf af FIFA. Men alt i alt, så kan man ikke regne med noget som helst, af hvad pressen skriver og siger i den her sag, jo mere sensationel de kan gøre deres historie, jo flere aviser sælger de, så kan de altid sige undskyld siden hen, når det viser sig, at historierne ikke holder vand.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3620: 17 Jun 2008, 17:08 »

Ronaldo er ombejlet, klart, men det betyder da ikke, at han ikke kan melde nej. Messi var da hurtigt ude og melde sit ønske om at blive, da der opstod rygter om ham, men han ville da klart være ligeså eftertraktet, hvis han opførte sig som Ronaldo og ikke meldte ud. Det er jo meget, meget logisk, at når en spiller ikke melder klart ud, så vil klubber øjne en chance for at få spilleren.
Ronaldo kunne have endt rygterne. Han har valgt at holde jer for nar, efter jeres klub har vist ham utrolig meget tillid. I burde være mere utilfredse med ham end Real Madrid; de gør det trods alt kun, fordi han åbenbart ønsker at dette cirkus kører.

Helt enig... hvis han var gået ud og benægtet det hele fra den første dag så var der jo ikke blevet alt den ballade som vi ser nu...

Ronaldo derimod har iflg div medier jo været ude med 117 meninger om at skifte, som siger ja, nej , måske plus alt det der imellem...

Selv om han er verdens bedste spiller pt så vil jeg som Man U fan have det lidt svært ved at se ham spille i klubben næste sæson da man jo ikke ved om det bare er noget der skal overståes eller om han virkelig har lyst...
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3621: 17 Jun 2008, 18:22 »

Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3622: 17 Jun 2008, 18:46 »

Inter ind i kampen om Ronaldo...??

Jeg har mere og mere svært ved at se ham blive i Man U, meget godt for de andre hold i PL, men også en kæmpe tab for PL hvis det ender sådan...

Men på den anden side så tror jeg RM står stærkest hvis han smutter eter EM, Inter bliver jo nævnt i alle store handler i øjeblikket...

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=85180,85178
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3623: 17 Jun 2008, 20:23 »


Ham vil vi for fanden ikke have!
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3624: 18 Jun 2008, 22:31 »

Jeg skrev 'eftertraktet', kan jeg se, efter I har citeret mig. Idiot mig.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3625: 18 Jun 2008, 22:33 »

Jeg skrev 'eftertraktet', kan jeg se, efter I har citeret mig. Idiot mig.

Mon ikke det går Smiley
Logged


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3626: 19 Jun 2008, 10:21 »

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D800F%2D4A3110258114%7D&newsid=6611460

Nyt kit afsløret. Kunne bedre lide det gamle - synes aldrig blå har passet til United.
Logged


KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3627: 19 Jun 2008, 12:21 »

Så lad os da bare anklage hele verden for ting og sager, da de blot juridisk set ikke er skyldige. Come on, du ved da bedre end det. I United-fans kan ikke forevigt påstå, at Real Madrid har handlet ulovligt, når der intet bevis er for det - hvis I gør, så er det ren klynk, og det siger mere om jer end om Real Madrid.

De bruger pressen. Det er lovligt. De går moralsk over grænsen, hvorvidt det er en anelse eller meget er reelt set ligegyldigt, hvis de har trådt over den. Men FIFA mener jo ikke, at de har dette, og da de nok kender bedre til fodboldens regler end du og jeg, så er din påstand taget ud af blå luft. Det er en subjektiv og i virkeligheden ligegyldig påstand.

Nu er det jo bevist om og om igen, både hvad angår korruption omkring VM, samt diverse afgørelser omkring selve spillet, at FIFA er mere end svært at have et positivt forhold til. Jeg tror ikke de favoriserer Real generelt, jeg tror situationen havde været den samme, hvis det var Utd der havde teet sig mod Real som Real gør omkring Utd nu. Det er mit vigtigste argument for at fastholde min mening om Reals optræden i denne sag. De har trådt så langt over stregen her, at de mister en del kredit. Dog ikke mere end Ronaldo gør hvis han smutter. Det er i øvrigt i bund og grund synd for Real, der ellers altid har opført sig nobelt overfor Utd (efter hvad min hukommelse fortæller mig), men det ødelægges nu af en præsident, og en træner, der åbenbart ikke skyr nogen midler når de har fået en spiller i kikkerten Smiley

Men det kan faktisk næsten pisse mig mere af, at man tror på at FIFA er i stand til at foretage en 100% objektiv dom i denne sag (og de fleste andre sager også for øvrigt). Kald mig bare paranoid, men det er svært at tror på, at en organisation, der er blevet afsløret i korruption, i forbindelse med specielt VM, pludseligt skulle kunne optræde objektivt i andre sammenhænge Smiley

Min pointe er i bund og grund, at ingen herinde kender de præcise regler for hvad klubber må og ikke må vedr. spillerhandler med spillere der er på kontrakt. Derved vælger man at stole på FIFA i denne sammenhæng, og det har jeg bare mega svært ved Smiley
« Seneste Redigering: 19 Jun 2008, 12:23 af KongFjong » Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3628: 19 Jun 2008, 12:57 »

Ferguson og Glazer familien har alle udtalt, at Ronaldo ikke er til salg, og så er den vel egentlig ikke så meget længere, uanset hvor meget Ronaldo så har snakket med Real, og uanset hvor meget Calderon & Co ter sig i pressen. Vil United ikke sælge, så bliver Ronaldo hvor han er, indtil hans kontrakt udløber.

Og ja, Ronaldo er efter min mening den største synder i denne sag, han kunne melde klart ud at han ville blive, så ville der ikke have været nogen sag, og ville han sælges, kunne han tage den internt med sin klub, og så ellers helt undlade at udtale sig om sagen. I stedet har han fortalt den Engelske presse hvad de helst ville høre, og den Spanske presse hvad de helst ville høre, hvilket vel at mærke har været to direkte modstridende ting.

Hvad der er foregået i pressen kan jeg ikke finde hoved og hale i, og det meste af det er sikkert også løgn og latin, som pressen selv har fundet på, for at sælge aviser, så det kan ærligt talt ikke bruges til ret meget.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3629: 19 Jun 2008, 15:28 »

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D800F%2D4A3110258114%7D&newsid=6611460

Nyt kit afsløret. Kunne bedre lide det gamle - synes aldrig blå har passet til United.

Nej, nej, nej. Jøsses, hvor er det dog grimt. Det er da noget nær det mest hæslige trøjedesign, jeg nogensinde har set.

Det sorte outfit var ellers så nice :-(

Jeg havde godt nok set denne trøje tidligere nævnt på rygteplan, men den var ærligt talt for gyselig til, at jeg troede på det.
Logged

Sider: 1 ... 240 241 [242] 243 244 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010