home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 734 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Challenges
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Challenges  (Læst 1446 gange)
Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Challenges
« : 15 Jan 2006, 23:19 »

Hep hey....

Ved ikke om det er det rette sted jeg har postet mit indlæg, hvis ikke så håber jeg der er et flink crew member som vil flytte det der hen hvor det høre hjemme  Smiley

Men nu til sagen, jeg ville bare høre om FMFreaks på et tidspunkt havde tænkt sig at lave noget challenge værk i FM 2006, f.eks ligesom man gjorde på FMDanmark hvor man skulle føre et hold til succes i løbet af et x-antal sæsoner eller en anden form for challenge i spillet.

Synes nu det er hyggeligt med sådan en challenge engang i mellem  Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Challenges
« Svar #1: 16 Jan 2006, 00:50 »

Det er da bestemt planen at vi skal have sådanne, Guggi ville mig bekendt, komme med ideer på det område, men har ikke rigtigt hørt noget så Guggi ud af skabet med dig Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Challenges
« Svar #2: 16 Jan 2006, 01:06 »

Hep hey....

Ved ikke om det er det rette sted jeg har postet mit indlæg, hvis ikke så håber jeg der er et flink crew member som vil flytte det der hen hvor det høre hjemme  Smiley

Men nu til sagen, jeg ville bare høre om FMFreaks på et tidspunkt havde tænkt sig at lave noget challenge værk i FM 2006, f.eks ligesom man gjorde på FMDanmark hvor man skulle føre et hold til succes i løbet af et x-antal sæsoner eller en anden form for challenge i spillet.

Synes nu det er hyggeligt med sådan en challenge engang i mellem  Smiley

Det er jo også noget som vi har haft på den gamle FmFreaks hjemmeside, så det er selvfølgelig noget som vi også får her Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

chelidze90
Gæst
 
Sv: Challenges
« Svar #3: 16 Jan 2006, 15:14 »

Det er jo også noget som vi har haft på den gamle FmFreaks hjemmeside, så det er selvfølgelig noget som vi også får her Smiley

Uhh, det lyder nice Opstemt Bliver det challenger som på den gamle side, eller hoster Guggi op med et nyt koncept Opstemt

EDIT: Jeg mener på ingen måde JosepGuardiola må deltage, når man er så dårlig som han er ( Opstemt)
« Seneste Redigering: 16 Jan 2006, 15:20 af chelidze90 » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Challenges
« Svar #4: 16 Jan 2006, 15:22 »

Idéerne er stadig på tegnebrættet og diskuteres, men I får selvfølgelig nyt når vi har truffet en endelig beslutning Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MeeLo
Gæst
 
Sv: Challenges
« Svar #5: 16 Jan 2006, 16:03 »

En idé kunne være ligesom jeg har set på et andet site (kan ikke huske hvilket). At man skal prøve at efterligne en berømt træner som f.eks. Trapattoni, Capello, Munoz, Morten Olsen og mange flere!
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Challenges
« Svar #6: 16 Jan 2006, 17:26 »

Hep Hey.....

Tak for svarene på mit spørgsmål  Thumbs Up

Lyder rigtig godt at i har nogen ideer i luften, glæder mig til at se hva i finder ud.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Challenges
« Svar #7: 16 Jan 2006, 17:32 »

En idé kunne være ligesom jeg har set på et andet site (kan ikke huske hvilket). At man skal prøve at efterligne en berømt træner som f.eks. Trapattoni, Capello, Munoz, Morten Olsen og mange flere!

Det havde vi faktisk på vores gamle site  Grin
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Challenges
« Svar #8: 16 Jan 2006, 17:35 »

Det skal derudover siges at vi på FmFreaks hele tiden prøver at finde på NYE idéer, i stedet for at lave det samme som der er på andre FM Sites, man skal jo skille sig ud fra de andre Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010