home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  3 Brugere, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Tottenham
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Tottenham  (Læst 6471 gange)
- MESSI -
Gæst
 
Sv: Tottenham
« Svar #15: 08 Feb 2009, 12:19 »

Har lige genoptaget mit save med Tottenham, selvom jeg ellers havde opgivet. Jeg spillede uden noget transfer i det første vindue, hvilket jeg altid gør, da det giver den bedste realisme, i følge mig. Holdet trængte dog gevaldigt til udskiftning, men det budget jeg fik stillet til rådighed opvejede ikke rigtigt de indkøb jeg havde i tankerne. Så jeg valgte at hente Arshavin og Stillic i januars transfervindue. Begge med beskeden succes.

Sæsonen var én stor skuffelse, og jeg måtte nøjes med en 10 plads. Langt under hvad både jeg, klubben og fansene havde håbet og ønsket. Men måske jeg overvurderede klubbens potentiale og de andre klubbers styrker.

I min 2. sæson har jeg hentet følgende spillere:
Tymoschuk, Anatoliy
Feghouli, Sofiane
Faubert, Julien
Asenjo, Sergio
Delph, Fabian
Puygrenier, Sébastien

Samlet set har jeg handlet for 420 millioner. Til at finansiere disse køb, har jeg solgt spillere for 235 millioner. Så egentlig ikke den store forskel. Jeg er i hvert fald godt tilfreds.

5 kampe inde i 2. sæson ligger jeg på en delt 1. plads, kun overgået af Arsenal som har en bedre score. Jeg er begyndt at vinde de kampe jeg ikke kunne i 1. sæson, og indtil videre virker det til at mine indkøb har haft effekt. På sigt ønsker jeg selvfølgelig at være en fast del af Top 4 hver sæson, samt en del af CL hvert år.
Logged

Clestin
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham
« Svar #16: 12 Mar 2009, 12:56 »

nogen af jer som har prøvet at spille med tottenham efter 9.3? for kan det passe man ikke har nogen penge at købe for til start?
Logged

We ride together, we die together. Man Utd 4life

guldborg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #17: 21 Mar 2009, 16:35 »

nogen af jer som har prøvet at spille med tottenham efter 9.3? for kan det passe man ikke har nogen penge at købe for til start?

det sandt nok, man starter ikke med nogen penge, du kan spørge bestyrelsen. men jeg fik kun omkring 40 mio ud af dem!
Logged

oi oi pippo segna per noi

spørgefuglen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #18: 25 Mar 2009, 21:08 »

Har tit spillet med tottenham og har op til flere gange haft held med at komme i gang med et rigtig godt og langt spil. Har dette spil til gode i 09eren. Da jeg så mente at det var tid og starter et spil med patch 3.0, har tottenham et transfer budget på, hold godt fast, 0 kr. og det er lige meget om man sætter målsætningen til at være vinder eller øverste halvdel. Jeg har lige været inde og tjekke i editoren og der står 1 ved både løn og transfer. Hvis ikke andre har oplevet det synes jeg at det er virkelig mærkeligt, men da det er den eneste fejl jeg har oplevet i den nye patch, så er det vel bar selv at gå ind og rette det i editoren. Derfor tænkte jeg om der var en med patch 3.0 som gad at tjekke i editoren hvad de rigtige værdier er?
Logged

Når alting virker ligegyldigt, er det er godt tegn på, man er ved at miste grebet.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #19: 25 Mar 2009, 21:12 »

Den er god nok, 0 kr. i transferbudget, men jeg kunne anmode om nogle flere, og fik lidt Smiley
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #20: 25 Mar 2009, 21:45 »

Jeg skiftede til Tottenham i sæsonen 2015-2016 efter et par sæsoner i Milan hvor jeg havde vundet alt. De havde stadig nogle af spillerne som var med til at starte med for tottenham, som Dos Santos, Gomes, Gareth Bale, Lennon. Dog krydret med spillere som Guiseppe Rossi, Aiden McGeady, Kallstrøm, Srna. Jeg hentede tre regens, supergode spillere, selvom jeg ikke havde de store penge til rådighed og straks fik jeg spillet et fantastisk hold i hus. Vi vandt UEFA cuppen og blev nr 2 i ligaen. Starten på den nye sæson er også gået godt med fx en 3-0 sejr på Anfield og 2-1 sejr på Old Trafford. Der er dog kun spillet fem kampen indtil videre.
Logged

Hala Madrid!

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #21: 25 Mar 2009, 21:59 »

jeg er nået til 3. eller 4. sæson og har skiftet hele holdet ud så vi var kalr til europa. og har også vundet uefa cuppen. men efter en skuffende sæson måtte vi ende på en 5 plads. ikke tilfreds:D jeg ved ikke rigtig om jeg skal købe nogen spillere for jeg synes jeg har et stort hold.. og har 500 mio og købe ind for.
Logged

maaahhh-h-h-h

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #22: 07 Maj 2009, 23:07 »

Har tit spillet med tottenham og har op til flere gange haft held med at komme i gang med et rigtig godt og langt spil. Har dette spil til gode i 09eren. Da jeg så mente at det var tid og starter et spil med patch 3.0, har tottenham et transfer budget på, hold godt fast, 0 kr. og det er lige meget om man sætter målsætningen til at være vinder eller øverste halvdel. Jeg har lige været inde og tjekke i editoren og der står 1 ved både løn og transfer. Hvis ikke andre har oplevet det synes jeg at det er virkelig mærkeligt, men da det er den eneste fejl jeg har oplevet i den nye patch, så er det vel bar selv at gå ind og rette det i editoren. Derfor tænkte jeg om der var en med patch 3.0 som gad at tjekke i editoren hvad de rigtige værdier er?
godt, troede jeg var den eneste.
og kunne være fedt hvis en lavede en database med de rigtige værdier, er for doven Opstemt
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tottenham
« Svar #23: 07 Maj 2009, 23:08 »

Jeg skiftede til Tottenham i sæsonen 2015-2016 efter et par sæsoner i Milan hvor jeg havde vundet alt. De havde stadig nogle af spillerne som var med til at starte med for tottenham, som Dos Santos, Gomes, Gareth Bale, Lennon. Dog krydret med spillere som Guiseppe Rossi, Aiden McGeady, Kallstrøm, Srna. Jeg hentede tre regens, supergode spillere, selvom jeg ikke havde de store penge til rådighed og straks fik jeg spillet et fantastisk hold i hus. Vi vandt UEFA cuppen og blev nr 2 i ligaen. Starten på den nye sæson er også gået godt med fx en 3-0 sejr på Anfield og 2-1 sejr på Old Trafford. Der er dog kun spillet fem kampen indtil videre.

Nu brugte Tottenham jo en HEL DEL penge i Januar transfer vinduet, så er det et rigtig stort chok for dig at de har 0 kr?
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010