home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 572 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Europa Rundt v. 2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Europa Rundt v. 2  (Læst 7828 gange)
Dida
Gæst
 
Europa Rundt v. 2
« : 06 Dec 2013, 17:14 »



Europa Rundt
Efter jeg dummede mig i forrige spil og ikke fik krydset af i feltet "Fjern Restriktioner for nationer og ligaer", da jeg startede mit spil og derfor ikke kunne tilføje flere ligaer i løbet af spillet, har jeg nu valgt at prøve forfra med denne challengen. Det bliver dog mit fjerde og sidste forsøg med denne challengen, så lykkes det ikke denne gang, ligger jeg drømme om at gennemføre challengen på hylden.

Til dem der ikke har fulgt mine tidligere blogs eller g00ns blog, vil jeg lige hurtigt ridse reglerne op for challengen. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man som manager skal vinde samtlige trofæer i hele Europa. Man starter op uden job, og skal på den måde kæmpe sig igennem samtlige række og stå øverst på alle sejrsskamler. For at få en smule system ind i dette omfattende projekt, skal landende gennemføres i alfabetiskrækkefølg e. Det vil sige at jeg skal starte i Austria og slutte i Wales.

Der er i alt 34 europæiske lande i Football Manager 2014, så det bliver uden tvivl en meget lang rejse. Hvis min computer skal have den mindste chance for at trække mig igennem de mange sæsoner, som det uden tvivl kommer til at tage, så skal jeg spille FM Classic, hvilket jeg også har valgt at gøre. Neden under er reglerne i hovedtræk:

   Start med 'Automatic' i reputation
   Start som arbejdsløs, og find et job i Østrig
   Vind samtlige turneringer her, og gå videre til næste land
   Der må gerne skiftes klub undervejs
   Oprykning gælder som at 'vinde' ligaen, uanset om det er direkte oprykning eller via playoffs
   Det er nok at vinde én regional liga, hvis der er flere på samme trin i ligastrukturen (fx Blue Square North/South)

I dette indlæg vil jeg desuden tilføje en indholdsfortegnelse, en manager historie, pokalskab og en oversigt over de gennemførte lande.




I N D H O L D S F O R T E G N E L S E

Sæson 2013/2014

1. Update - Fussballclub Wacker Innsbruck
Sæson 2014/2015
2. Update - Juli & August
3. Update - September & Oktober
4. Update - November & December
5. Update - Januar & Februar
6. UPdate - Marts & April














M A N A G E R   H I S T O R I E
  Arbejdsløs - 23. juni 2013 - 15. maj 2014
  FC Wacker - 15. maj 2014 - ?





P O K A L S K A B E T







O V E R S I G T   O V E R   G E N N E M F Ø R T E   L A N D E






« Seneste Redigering: 09 Dec 2013, 21:15 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Europa Rundt v. 2
« Svar #1: 06 Dec 2013, 19:30 »



Europa Rundt - 15l05l2014
Efter at have startet spillet op, gik jeg naturligvis straks på ferie, og satte simulatoren til at finde et job til mig. Det var dog ikke sådan lige, at find mit første job. Faktisk gik der hele 11 måneder, før jeg blev tilbudt min første kontrakt. Jeg takkede selvfølgelig ja, og har nu fået min første kontrakt til værdi af 13.000 kroner om ugen.

Mine første klub er Fussballclub Wacker Innsbruck, som til dagligt spiller i bedste østrigske række. Sæsonen 2013/2014 er dog netop blevet afsluttet, og uheldigvis endte Wacker på en skuffende sidsteplads, hvilket også førte til en fyring af den tidligere manager, Roland Kirchler. Dermed skal FC Wacker spille 1. Division næste sæson, og jeg mener selv der er gode muligheder for direkte oprykning til landets bedste række.

Nu glæder jeg mig blot til den kommende sæson går i gang, og forhåbentligt får jeg stillet lidt penge til rådighed, så jeg kan forstærke min trup. 


Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt v. 2
« Svar #2: 06 Dec 2013, 19:38 »

Held og lykke! Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Europa Rundt v. 2
« Svar #3: 06 Dec 2013, 19:40 »

Tak skal du have T1de Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt v. 2
« Svar #4: 06 Dec 2013, 21:08 »

Du kører da godt nok stilen med at hapse de bedre jobs Opstemt

Nu bør du jo være favorit til at tage den første titel allerede i første forsøg!
Logged



Dida
Gæst
 
Sv: Europa Rundt v. 2
« Svar #5: 06 Dec 2013, 21:14 »

Du kører da godt nok stilen med at hapse de bedre jobs Opstemt

Nu bør du jo være favorit til at tage den første titel allerede i første forsøg!
Ja har været ret heldig med mine hold indtil videre, og satser også på minimum en titel den første sæson. Er også spået en førsteplads i turneringen Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Europa Rundt v. 2
« Svar #6: 07 Dec 2013, 10:38 »



Europa Rundt - Juli & August - 2014
Så er sæsonen 2014/2015 blevet skudt i gang, og vi har fået en rigtig god start. Udover ligaen, er også pokalturneringen blevet skudt i gang. Sidst men ikke mindst, har vi været igennem et transfervindue, hvor der dog ikke har været den store aktivitet.

I løbet af transferperioden, har vi holdt os en smule i baggrunden. Jeg har valgt ikke at forstærke truppe, da jeg for det første synes truppen er stærk nok, og for det andet er økonomien ikke rigtig til det. I stedet har hele 11 spillere forladt truppen. Samtlige de 11 spillere har forladt klubben på en fri-transfer, og der er dermed ikke kommet nogle penge i kassen.



I pokalturneringen er vi med besvær kommet videre fra 1. Runde. Vi tog hjemme i mod SC Wiener Neustad fra Østrigs bedste fodboldrække. Næsten 5.000 tilskuere var mødt op på Tivoli Stadion Tirol, og det blev vidne til en ret kedelig kamp. Der var ikke ret mange chancer, og slet ingen mål. Derfor endte kampen 0:0, og skulle i forlænget spilletid. I den forlængede spilletid, blev det heller ikke til nogle mål, og det hele skulle afgøres med en straffesparkskonkur rence. I straffesparkskonkur rencen kom der til gengæld mål, og det hele endte med en 9:8 sejr til os.

I ligaen går det også rigtig godt. I løbet af sæsonens første to måneder, har vi spillet hele otte kampe. Seks sejre, en uafgjort og et enkelt nederlag er det blevet til, hvilket i alt giver os 19 point og tre point mere end andenpladsen, som i øjeblikket bliver indtaget af SKN St. Pölten. I bunden af tabellen er det hele meget tæt, og blot et point skiller fjerdepladen fra tiendepladsen. Vi har dog hele 11 point ned til sidstepladsen, og er dermed forholdsvis sikre i øjeblikket.
 


« Seneste Redigering: 09 Dec 2013, 11:19 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Europa Rundt v. 2
« Svar #7: 07 Dec 2013, 18:31 »

Hvis nogen har forslag til informationer, som de godt kunne tænke sig i det updates der kommer hvert andet måned, så må i endelig sige til. Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt v. 2
« Svar #8: 07 Dec 2013, 18:45 »

Vil følge med her Smiley - Kunne være lækkert med en top 3 topscorer, når/hvis du har en spiller i top 3.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Europa Rundt v. 2
« Svar #9: 07 Dec 2013, 19:10 »

Lyder godt 22. Det vil jeg tage med i min næste update, tak for idéen Smiley
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Europa Rundt v. 2
« Svar #10: 08 Dec 2013, 14:48 »

Lidt fokus på din økonomi ville være dejligt Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Europa Rundt v. 2
« Svar #11: 08 Dec 2013, 15:18 »

Super, det vil jeg forsøge at få med SkjoldManden Smiley
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt v. 2
« Svar #12: 08 Dec 2013, 18:35 »

Jeg følger med Smiley Efter din forrige blog samt g00ns ditto var jeg egentlig også selv startet op - dog med samme "fejl" som dig, hvorfor jeg også måtte stoppe mit ellers fede ophold hos Pölten, der faktisk har rigtige mange interessante og dygtige spillere.

Nu er jeg så også gået i gang igen, og jeg er endt helt som dig i Wacker Innsbruck - dog et år senere. Derfor glæder jeg mig meget til at se hvordan det går dig, og måske jeg kan nupse et fif eller to Wink
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JKJ
Gæst
 
Sv: Europa Rundt v. 2
« Svar #13: 08 Dec 2013, 19:57 »

Jeg var med igen  Thumbs Up
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Europa Rundt v. 2
« Svar #14: 08 Dec 2013, 20:19 »

Jeg følger med Smiley Efter din forrige blog samt g00ns ditto var jeg egentlig også selv startet op - dog med samme "fejl" som dig, hvorfor jeg også måtte stoppe mit ellers fede ophold hos Pölten, der faktisk har rigtige mange interessante og dygtige spillere.

Nu er jeg så også gået i gang igen, og jeg er endt helt som dig i Wacker Innsbruck - dog et år senere. Derfor glæder jeg mig meget til at se hvordan det går dig, og måske jeg kan nupse et fif eller to Wink
Super Swizz Smiley
Nederen du også lavede den fejl, men så er det jo bare op på hesten igen. Fedt du også er endt i Wacker. Jeg går udfra de også er rykket ned i dit spil, siden du har fået job der. Der er i hvert fald mulighed for en hurtigt titel med Wacker. Held og lykke med dit spil :b

Jeg var med igen  Thumbs Up
Godt at høre JKJ Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010