home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 738 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  LFC: "The return of a legend"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: LFC: "The return of a legend"  (Læst 2765 gange)
Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
LFC: "The return of a legend"
« : 07 Feb 2012, 19:11 »



Hej her står jeg med en ny blog igen, igen, men håber at I il følge med  Smiley


Farvel til Daglish:


"King" Kenny Daglish, som havde fået vendt skuden i Liverpool, var pludseligt blevet meget syg, nogen sagde endda at han lå for døden, den store kong Kenny, den store leder, den så sympatiske person, som inge troede skulle dø af en sygdom, ingen vidste hvilken sygdom det var, men alle vidste at det var en dødelig en af slagsen, og uanset hvad ville Daglish aldrig være i stand for at stå i spidsen som for The Reds.

Medierne nævnte navne som Robbie Fowler, John Barnes og John Aldrigde, men ingen havde forudset, hvem der skulle blive manager for The Reds

Velkommen til bloggen LFC: "The return of a legend"
« Seneste Redigering: 07 Feb 2012, 19:34 af Tornbo » Logged

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: LFC: "The return of legend"
« Svar #1: 07 Feb 2012, 19:13 »

Spændende klubvalg (nok også pga. af min kærlighed til denne klub) Smiley
Logged

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LFC: "The return of legend"
« Svar #2: 07 Feb 2012, 19:15 »

Grafikken står jeg selv for, da jeg selv synes jeg er en god grafikker er kommentarer modtaget med kyshånd Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LFC: "The return of a legend"
« Svar #3: 07 Feb 2012, 20:02 »



Ny manager, nye tider:


Det var nu, øjeblikket som alle Liverpool fans verden over havde ventet på, den nye manager var ingen ringere end:
Jan Mølby!




Liverpools bestyrelsesformand præsenterede Jan, med disse ord:

Citat
Jan er den ideelle person til at stå i spidsen for Liverpool FC. Jan står for en god offensiv stil og desuden har han sagt, at han vil satse på britiske og skandinaviske spillere. Jeg er sikker på at Jan vil føre denne klub tilbage til storhed, da talentet er i truppen og han vil få de spillere han gerne vil have, selvfølgelig indefor en realistisk og økonomisk ansvarlig ramme.


Jan tager over:
"Jeg er meget stolt over at få chancen i denne her klub, som jeg elsker meget højt.
 Der skal arbejdes hårdt men jeg tror på at vi kan slutte i top 4, hvilket er målet for første sæson. Vores trup er bred en dygtig en, dog mangler vi lidt bredde nogle steder og det kan bliver udslagsgivende i lang sæson der strækker sig over 38 kampe, samt diverse cupturneringer. Nogen kritikkere vil måske sige at jeg er den forkerte, nogen vil sige den rigtige, men det kan kun tiden vise."
 
« Seneste Redigering: 07 Feb 2012, 20:09 af Tornbo » Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: LFC: "The return of a legend"
« Svar #4: 07 Feb 2012, 20:16 »

Du har ihvertfald en sikker læser her :-D
Mest på grund af klub valg, og så med Mølby som Træner :-P
Godt klub valg, og serdeles godt træner valg Opstemt

Glæder mig til de første updates Opstemt
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LFC: "The return of a legend"
« Svar #5: 07 Feb 2012, 20:22 »

Drop den alm. røde farve, og brug den indkodede 'maroon' i stedet, da den falder bedre ind i sidens kontrast. Desuden så fjern smiley's i dine updates, da det virker useriøst i min optik.

Men fint klubvalg, og en noget dramatisk måde at få Kenny ud af vagten på!

Klø på.
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LFC: "The return of a legend"
« Svar #6: 07 Feb 2012, 20:44 »

Dem havde jeg ikke set.... Og det vil jeg gøre fra næste update
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LFC: "The return of a legend"
« Svar #7: 07 Feb 2012, 20:52 »

Læser med her Smiley
Btw er det næsten den samme historie som jeg skrev for nyligt i en stil  Opstemt
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JKJ
Gæst
 
Sv: LFC: "The return of a legend"
« Svar #8: 07 Feb 2012, 20:53 »

Drop den alm. røde farve, og brug den indkodede 'maroon' i stedet, da den falder bedre ind i sidens kontrast. Desuden så fjern smiley's i dine updates, da det virker useriøst i min optik.

Men fint klubvalg, og en noget dramatisk måde at få Kenny ud af vagten på!

Klø på.

Helt enig.

Der er mange måder at få en manager ud af en klub. Må faktisk indrømme at jeg synes det er en særdeles usympatisk måde du gør det på. Det er jeg ikke engang i nærheden af at bryde mig mig om.
Død og ulykke er ikke er ikke noget man skal ønske for andre, heller ikke selv om det "kun" er en blog og historie.
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: LFC: "The return of a legend"
« Svar #9: 07 Feb 2012, 20:56 »

Jeg er fan af død. Tornbo, kan Suarez dø i en bilulykke? plz.
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: LFC: "The return of a legend"
« Svar #10: 07 Feb 2012, 21:04 »

Helt enig.

Der er mange måder at få en manager ud af en klub. Må faktisk indrømme at jeg synes det er en særdeles usympatisk måde du gør det på. Det er jeg ikke engang i nærheden af at bryde mig mig om.
Død og ulykke er ikke er ikke noget man skal ønske for andre, heller ikke selv om det "kun" er en blog og historie.
Alle bliver indhentet af døden på et tidspunkt, og det er jo ikke sådan så Tornbo detaljeret beskriver hvordan han er blevet myrdet. Han får endda en stille og rolig grund, som at han har kæmpet med sygdom og nu måtte give op - stakkels Kenny. Han er vel ikke engang død endnu i denne blog? Chillax broseph. Det er jo ikke fordi han ønsker ham død. Kan være han har et vildt plot-twist i denne blog omhandlende Kenny-D, lad ham nu fortælle historien og lad vær med at blive forarget over latterlige ting. Grow the fuck up.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: LFC: "The return of a legend"
« Svar #11: 07 Feb 2012, 21:07 »

Alle bliver indhentet af døden på et tidspunkt, og det er jo ikke sådan så Tornbo detaljeret beskriver hvordan han er blevet myrdet. Han får endda en stille og rolig grund, som at han har kæmpet med sygdom og nu måtte give op - stakkels Kenny. Han er vel ikke engang død endnu i denne blog? Chillax broseph. Det er jo ikke fordi han ønsker ham død. Kan være han har et vildt plot-twist i denne blog omhandlende Kenny-D, lad ham nu fortælle historien og lad vær med at blive forarget over latterlige ting. Grow the fuck up.

Er nok lidt ældre end de fleste herinde så mon ikke det allerede er sket.

Og måske derfor jeg ser anerledes på det.

Havde det været en fiktiv person, intet problem.

Men manden er lys levende så er der sku ingen grund til at gøre ham dødsyg!! Selvom det kun er en blog!

Vil du bryde dig om jeg skrev en masse lort om dig, selvom det kun var i en blog?
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LFC: "The return of a legend"
« Svar #12: 07 Feb 2012, 21:08 »

Helt enig.

Der er mange måder at få en manager ud af en klub. Må faktisk indrømme at jeg synes det er en særdeles usympatisk måde du gør det på. Det er jeg ikke engang i nærheden af at bryde mig mig om.
Død og ulykke er ikke er ikke noget man skal ønske for andre, heller ikke selv om det "kun" er en blog og historie.
Nu synes jeg ikke at det er direkte usympatisk som du nævner her, men hvis man endelig skal lave sådan noget, så synes jeg man bør gør det med en lidt mere kreativ indgangsvinkel, hvor du beskriver lidt mere dybdegående, end bare at fortælle, at manden ligger døende.

Desuden synes jeg lige du går lidt over stregen, når du siger at man ikke skal ønske nogle døde - det er jo 'bare' en blog/historie. Men du er L'pool-fan og måske føler du det lidt for grovt, at opdigte noget hvori jeres konge er ved at dø. Men som sagt, rolig nu, det er altså kun en blog.

Desuden erindrer jeg også, at der engang var en blog her på siden omkring Tottenham, hvori personen (som jeg ikke kan huske hvem var, og bloggen er sikkert forsvundet ved server-crashet på siden) indrog mafiaen og fortalte en historie om, at de havde fløjet ind over Hart Lane og skudt Redknapp.

- Kan det passe, eller er jeg helt fra forstanden?
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LFC: "The return of a legend"
« Svar #13: 07 Feb 2012, 21:54 »

Dejligt med en Liverpool-blog, dem er der mangel på. Jeg følger helt klart med!

Desuden erindrer jeg også, at der engang var en blog her på siden omkring Tottenham, hvori personen (som jeg ikke kan huske hvem var, og bloggen er sikkert forsvundet ved server-crashet på siden) indrog mafiaen og fortalte en historie om, at de havde fløjet ind over Hart Lane og skudt Redknapp.

- Kan det passe, eller er jeg helt fra forstanden?

Hvis det ikke passer, så lyder det som en spændende drøm du har haft dig  Grin Grin
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LFC: "The return of a legend"
« Svar #14: 07 Feb 2012, 22:31 »

Dejligt med en Liverpool-blog, dem er der mangel på. Jeg følger helt klart med!

Hvis det ikke passer, så lyder det som en spændende drøm du har haft dig  Grin Grin
Altså jeg kan ikke huske det helt tydeligt, men jeg erindrer alligevel et billede af ham, og med den grå baggrund på siden - det må være rigtigt, ellers er jeg jo blevet vanvittig.  crazy
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010