home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Neapolis Frattese
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Neapolis Frattese  (Læst 1837 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Neapolis Frattese
« : 27 Okt 2011, 13:59 »

INTRO


Eftersom jeg havde megen glæde ud af at spille med det lille tyske mandskab ZFC Meuselwitz, har jeg valgt at fortsætte stilen og kaste al min fodboldkærlighed over endnu et miniput-hold, denne gang fra den 4. bedste italienske række. Valget stod mellem to hold: Alma Juventus Fano og Neapolis Frattese. Jeg har valgt sidstnævnte af to grunde. Dels da det er en nyere klub med lidt historie, hvormed det er lettere at sætte sit aftryk på klubben, dels da den er lavere placeret på medieprognose, med en 14. plads - altså en plads midt i tabellen. En placering som jeg naturligvis vil bestræbe mig på at forbedre. Ligesom i min blog omkring Meuselwitz bliver det meget sparsomme updates, hvor der fortælles om et halvt år gangen, dog med enkelte updates dedikeret til sommerpausens transfervindue og de dertilhørende træningskampe, samt vinterpausens transfervindue. Igen bliver der fokus på det tekst-mæssige indhold, men det vil dog stadig være relativt kortfattede updates, med det ene formål at give et overblik over hvordan holdet har klaret sig i løbet af de forgangne halvår. God fornøjelse til mig selv - og god fornøjelse til Jer.

« Seneste Redigering: 27 Okt 2011, 14:04 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Neapolis Frattese
« Svar #1: 27 Okt 2011, 14:00 »

« Seneste Redigering: 09 Nov 2011, 21:47 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Neapolis Frattese
« Svar #2: 27 Okt 2011, 19:52 »

FORBEREDELSE - 2011


RESULTATER
vs. Juve Stabia . 0-2
vs. Morolo . 6-0
Forberedelserne til den kommende sæson er gået ganske som forventet. Jeg startede med at indkalde personalet til et møde, dels for at få overblik over hvilke mangler vi havde på holdet, og dels for at få deres bud på hvilke spillere vi kunne ind til at forstærke os på de pladser der ikke så for stærke ud. Her var der primært tale om målmandsposten, samt de to backs. Min talentspejder gav mig et navn, der hurtigt sprang i øjnene, grundet den alder der stod udfor navnet. Den 16-årige målmand, Francesco Luciani, fik således topkarakterer af min talentspejder, hvorfor jeg valgte at kontakte Luciani og der gik ikke længe før en aftale var på plads. Til venstrebacken havde jeg først udset mig den 23-årige italiensk-tunesiske Shadi Gosheh, fra Bassano. Bassano havde sat Ghosheh til salg for 20.000 kroner, hvorfor jeg sendte et bud afsted som de hurtigt accepterede. Kontraktforhandling erne gik også fint, men Ghosheh valgte desværre at tage til Monza i den tredje bedste række, hvorfor vi måtte se os om efter nye alternativer. Her faldt valget på 21-årige Vittorio Prete, der kort tid efter også kunne præsenteres. På højrebacken gik vi efter en med lidt mere erfaring, og det fik vi i form af 32-årige Roberto Biserni, der har adskillige sæsoner i Serie B på CV'et, fra hans mange år i Cesena. Således var vi blevet forstærket på de vigtigste pladser.

Desværre blev to af vores venskabskampe af endnu uklare årsager, hvorfor vi nu kun havde to kampe at forberede os, hvilket er yderst lidt. Først måtte vi op mod Serie B mandskabet Juve Stabia, som scorede to hurtige mål og var foran 2-0 efter kun 20 minutter. Vi kæmpede os dog tilbage i kampen og det et positivt indtryk jeg fik af drengene, der viste at de godt kunne spille op med hold der på papiret er langt bedre end vi er. Således endte vi endda også med at have et overtag i boldbesiddelse, og på trods af nederlaget var der ros til spillerne efter kampen. Efterfølgende besøgte vi Morolo, der spiller i Eccelenza serien, altså to rækker under os. Der gik da også kun 11 minutter før vi var foran 3-0, og vi endte med en stor sejr på 6-0 over et upåagtet mandskab, der ikke havde meget andet deres 83 tilskuere at byde på. Målene blev sat ind af hele seks forskellige spillere; Francesco Bonnano, Roberto Chiaria, Mario Fontanella, Pasquale Esposito, Vincenzo Varriale og Manuel Vatieri. Dermed er vejen banet for den nye sæson, og jeg er super spændt på at se hvad jeg kan opnå med denne trup. 

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Neapolis Frattese
« Svar #3: 29 Okt 2011, 22:46 »

FORÅR - 2012


RESULTATER
vs. Arzanese . 5-2
vs. Aprilia . 2-1
vs. Isola Liri . 2-0

vs. Paganese . 0-0
vs. Celano . 3-0
vs. Fondi . 1-0
vs. Fano . 2-1
vs. Giulianova . 2-1
vs. Gavorrano . 3-1
vs. Chieti . 3-1

vs. Vibonese . 1-2
vs. Melfi . 2-0
vs. Perugia . 2-1

vs. Milazzo . 1-3
vs. L'Aquila . 0-0
vs. Catanzaro . 1-0
vs. Aversa Normanna . 1-3
vs. Ebolitana . 2-3

vs. Vigor Lamezia . 1-0
vs. Campobasso . 0-1
Et fantastisk forår, der startede fremragende, var tæt på at gå helt i ged, men i sidste ende endte lykkeligt, er endelig afsluttet. Fra jeg ved ikke hvor mange ubesjrede kampe i træk, til kun en enkelt sejr ud af fem mulige - der har været rigeligt at se til i løbet af foråret, men det hele er endt ualmindeligt fantastisk.

Vi lagde foråret ud med at møde Arzanese, som også var vores første modstander i efteråret. Den gang vandt vi 5-2 Denne gang valgte vi at gentage succesen og sørme om vi ikke vandt 5-2 endnu engang, i en kamp hvor centerbacken Mario Bianchi nettede ikke bare en, men to gange. Derefter fulgte yderligere to sejre, inden stimen blev brudt i en møgkedelig 0-0 kamp mod Paganese. Den ubesjrede stime fortsatte vi dog.

Først ved at slå Celano 3-0 i ganske overbevisende stil. Herefter kom tre kampe i træk der alle blev vundet med en 1-0 margin, mod henholdsvis Fondi, Fano og Giulianova. Den ubesjrede stime blev yderligere udbygget i de to følgende kampe, da Gavorrano og Chieti begge blev besejret med 3-1. Dermed havde vi spillet 10 kampe i træk uden at lide så meget som et eneste nederlag. Højst overraskende blev stimen dog ødelagt i kampen efter, da Vibonese overraskede os og slog os 2-1 i Vibo Valentia.

Vi kom dog hurtigt op på hesten igen, og slog Melfi i den efterfølgende kamp, på trods af at Savino Daleno blev vist ud efter blot 2 minutter. To selvmål i anden halvleg gav os dog sejren, og kampen efter vandt vi i Perugia, i en kamp der endnu engang bød på et selvmål til vores fordel. Nu begyndte det for alvor at se fornuftigt ud, og pludselig var førstepladsen sågar inden for rækkevidde. Blot 2 point adskilte nu os og Milazzo, så i den efterfølgende kamp havde vi chancen for at stjæle det varme sæde. Vi mødte dog et langt stærkere hold, og i en imponerende opvisning vandt Milazzo hele 3-1, efter at være kommet foran med tre mål i løbet af første halvleg.

Kampen efter bød på en kedelig uafgjort, hvorefter vi endelig vandt igen over Catanzaro. Dermed holdt vi fast i andenpladsen, som vi kæmpede med Paganese om. Men med to dårlige kampe der begge bød på nederlag mod henholdsvis Aversa Normanna og Ebolitana, var vi nu pludselig pressede. En enkelt sejr kunne gøre udslaget, men vi havde to svære kampe mod Vigor Lamezia og Campobasso tilbage.

Oprykningen blev dog sikret allerede i det første af disse opgør, efter en nervøst spillet kamp fra begges holds side, endte med en 1-0 sejr til os, sikret af Giorgio Marinucci Palermo først i anden halvleg. Sæsonens sidste kampe var en dårlig kamp der endte i et 0-1 nederlag til Campobasso, men det var et nederlag der var til at bære, taget den fantastisk sæson i betragtning. På ekstremt overraskende vis havde vi nemlig forvandlet en 14. plads i mediernes prognose til et sæt sølvmedaljer og en oprykning til Serie C1. Roberto Chiaria og Vincenzo Varriale har begge spillet en stor rolle i oprykning, med henholdsvis 15 og 13 scoringer, mens også Giorgio Marinucci Palermo og Raffaele Moxedano har gjort sit. Førstnævnte står således noteret for 6 scoringer og 12 oplæg, mens Moxedano har haft foden med i 19 mål i alt, hvoraf han selv har haft sidste fod på de 4 af dem, mens han har stået i oplæggerens rolle i de resterende 15. Det handler dog ikke kun om at score mål, og især Marco Bianchi har imponeret i den anden ende. Vores unge målmand, Francesco Luciani, har lukket mange mål ind, men man skal ikke undervurdere hans indsats og betydning for holdet. Han har således stået for en række vigtige redninger i løbet af sæsonen og samlet uvurderlig erfaring ind.

Alt i alt en fantastisk sæson, og nu handler det om virkelig at få forstærket holdet, hvis vi skal undgå at skulle spille Serie C2 igen om to sæsoner. Niveauet er noget højere i Serie C1, så der skal virkelig handles på visse positioner, nok hovedsageligt i forsvaret. Jeg har dog stadig tiltro til mange af spillerne og føler mig overbevist om at flere af dem kan gøre sig gældende i Serie C1.



STILLINGEN


« Seneste Redigering: 09 Nov 2011, 21:46 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Neapolis Frattese
« Svar #4: 09 Nov 2011, 21:55 »

Åh, jeg er så dum. Nå, men jeg skulle skrive en update, og nu er jeg så i stedet komme til at redigere den tidligere update om efteråret 2011. Så nu er der altså en ny update lige oppe over dette indlæg, men update fra efteråret 2011 er jo desværre væk. Kunne godt være jeg skulle skrive mine updates i Word for fremtiden. Nå, sket er sket. Updaten er der i hvert fald nu! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010