home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 905 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Landsforræderne i sverigekampen!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Landsforræderne i sverigekampen!  (Læst 21649 gange)
ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #135: 05 Jun 2007, 12:08 »

http://www.onefootball.dk/visartikel.asp?id=6278

Hvad laver Rosenberg lige inden? Minsandten om det ikke ligner en knytknæve og en albue

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #136: 05 Jun 2007, 17:59 »

Christian Poulsen og ham idioten skulle fanme have taget statsborgerskabet fra dem

Fantatisk idé!

Så alle der laver noget lort skal have fjernet deres statsborgskab. Lad os starte med Se & Hør journalisten, som bragten historien med Tøffe op til VM02, de hprde hunde på en fodboldbane, alle ishockey spillerne, som har været oppe og slås i løbet af en ishockeykamp og mange, mange flere..

i.a.

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sehested47
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #137: 05 Jun 2007, 18:05 »

http://www.onefootball.dk/visartikel.asp?id=6278

Hvad laver Rosenberg lige inden? Minsandten om det ikke ligner en knytknæve og en albue



 Shockeret

Send den ind til UEFA!
Logged

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #138: 05 Jun 2007, 18:08 »

.... og hvem står ikke og irerrettere ikke nogle under en kamp, med forskellige ting? Dum som Poulsen er reagere han på det og taber hovedet
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #139: 05 Jun 2007, 18:13 »

For mig ser det ud til at Poulsen først giver ham en uppercut, så skubber Rosenberg ham væk og så slår CP ham i maven.. :/
Logged

Sehested47
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #140: 05 Jun 2007, 18:13 »

.... og hvem står ikke og irerrettere ikke nogle under en kamp, med forskellige ting? Dum som Poulsen er reagere han på det og taber hovedet

Ja, men hvis CP skal have karantæne skal Rosenberg vel også?

Men CP har stadig ikke ret til at slå.
Logged

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #141: 05 Jun 2007, 18:18 »

Ja, men hvis CP skal have karantæne skal Rosenberg vel også?

Men CP har stadig ikke ret til at slå.

Så er der mange som skal have karantæne...

Det er en del af gamet at opildne modstanderen til at gøre noget dumt
Logged

Sehested47
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #142: 05 Jun 2007, 18:20 »

Så er der mange som skal have karantæne...

Det er en del af gamet at opildne modstanderen til at gøre noget dumt

Hmm...
Har du jo ret i.  Ubeslutsom
Logged

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

United-styrer
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #143: 05 Jun 2007, 18:31 »

.... og hvem står ikke og irerrettere ikke nogle under en kamp, med forskellige ting? Dum som Poulsen er reagere han på det og taber hovedet

Irriterer? Billederne viser da trods den ringe kvalitet, at han slår efter CP, og CP gør så det samme. Det er ikke almen kamp om pladserne, hvad Rosenberg laver dér. Det er jo et klokkeklart frispark til Poulsen, rødt kort til begge, men intet straffespark. Og den idiotiske tilskuer havde næppe gjort entré på banen, hvis begge var blevet vist ud, og Danmark ikke havde fået noget straffespark imod sig.

Lad nu være at skyde med skarpt efter Poulsen, blot fordi han er Sevilla-spiller. Han er blevet spyttet i ansigtet af Totti uden at tænde af. Det er altså ikke en unormal reaktion, når en anden slår efter dig. Det burde være simpel logik. Episoden sker i løbet af et splitsekund, og jeg synes ikke, man kan klandre Poulsen så meget, som det er blevet gjort. Det er dumt lavet, men man kan ikke forvente, at man kan holde hovedet koldt altid.
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #144: 05 Jun 2007, 18:34 »

Irriterer? Billederne viser da trods den ringe kvalitet, at han slår efter CP, og CP gør så det samme. Det er ikke almen kamp om pladserne, hvad Rosenberg laver dér. Det er jo et klokkeklart frispark til Poulsen, rødt kort til begge, men intet straffespark. Og den idiotiske tilskuer havde næppe gjort entré på banen, hvis begge var blevet vist ud, og Danmark ikke havde fået noget straffespark imod sig.

Lad nu være at skyde med skarpt efter Poulsen, blot fordi han er Sevilla-spiller. Han er blevet spyttet i ansigtet af Totti uden at tænde af. Det er altså ikke en unormal reaktion, når en anden slår efter dig. Det burde være simpel logik. Episoden sker i løbet af et splitsekund, og jeg synes ikke, man kan klandre Poulsen så meget, som det er blevet gjort. Det er dumt lavet, men man kan ikke forvente, at man kan holde hovedet koldt altid.

hvor tit ser man ikke spillere slår ud efter hinanden? Poulsen leger jo Mikkel Kessler og giver ham en straight out knytnævne i maveregionen. Bare fordi Rosenberg slår til ham forsvarer det da ikke CPs handling?

Er da ligeglad om han er Sevilla spiller, har intet imod dem. Har altid synes godt om ham, derfor jeg er så frustreret over det lort han har gjort
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #145: 05 Jun 2007, 18:38 »

hvor tit ser man ikke spillere slår ud efter hinanden? Poulsen leger jo Mikkel Kessler og giver ham en straight out knytnævne i maveregionen. Bare fordi Rosenberg slår til ham forsvarer det da ikke CPs handling?

Det gør det ikke, nej, men som jeg også skriver i mit indlæg, så er det derimod med til at give - om ikke andre - mig en større forståelse for Christian Poulsens måde at reagere på, og igen vil jeg pointere, at man altså kan blive provokeret ud i mange ting, og det er Poulsen jo et særdeles godt eksempel på, eftersom han tidligere har reageret eksemplarisk på diverse stjerners upassende opførsel over for ham.

Men nej, det forsvarer ikke Poulsens handling, og han skal - som skrevet står - naturligvis også sendes i bad, men det skal ske i Rosenbergs selskab (okay, det lød lidt klamt), og Sverige skal selvsagt ikke have straffespark, når der er dansk frispark forinden.

Og din påstand om, at du synes godt om Poulsen, strider lidt imod din MSN-tekst ;o)
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #146: 05 Jun 2007, 18:41 »



Og din påstand om, at du synes godt om Poulsen, strider lidt imod din MSN-tekst ;o)

Han gør bare mange svinske ting i løbet af en kamp og spiller generalt svinsk (jvf. Bundesligaen) Smiley
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #147: 05 Jun 2007, 18:42 »

Han gør bare mange svinske ting i løbet af en kamp og spiller generalt svinsk (jvf. Bundesligaen) Smiley

Jeg ved ikke med dig, men hvis jeg skulle skrive recepten på en spiller, som jeg ville synes godt om, ville ordet 'svinsk' ikke forekomme ;-)
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #148: 05 Jun 2007, 18:52 »

Chelidze90  dejligt at der endelig er en der kan så neutralt på tingene og ikke har de rød hvide briller limet fast..
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Landsforræderne i sverigekampen!
« Svar #149: 05 Jun 2007, 18:55 »

Chelidze90  dejligt at der endelig er en der kan så neutralt på tingene og ikke har de rød hvide briller limet fast..

Well, imo har han så Barca-brillerne (eller anti-Sevilla/-Poulsen-brillerne, hvis sådanne eksisterer) på i stedet, men der er jo ingen tvivl, når man ser videoen, om, at Rosenberg er alt andet en uskyldig i en pågældende situation. Hans handling er indiskutabelt minimum til gult kort + frispark, hvorfor straffesparket aldrig burde have været dømt, og det havde unægtelig vendt op og ned på hele seancen.
« Seneste Redigering: 05 Jun 2007, 18:57 af United-styrer » Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010