home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  2 Brugere, 839 Gæster Online.

Indlæg: 1132731 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Aston Villa
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Aston Villa  (Læst 8094 gange)
euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #15: 31 Jul 2013, 15:16 »

Tvivler på at man i Professionel fodbold vil gå en mand fra banen frivilligt Smiley hehe. Men at de nok skruer tempoet ned er noget helt andet Smiley
Men hvem ved, man har jo set folk der brænder straffespark med vilje, fordi de ikke mente det skulle være dømt. fair play :9 I love it
Logged

LFC & OB!!!

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #16: 31 Jul 2013, 15:34 »

Ja, blev også bare helt liderlig ved tanken om så meget fairplay Opstemt - har aldrig selv set en kamp hvor de gjorde dét, men ville fanme være uhyggeligt god stil!
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #17: 31 Jul 2013, 15:41 »

Altså, jeg spiller med 3 på midten, og westwood er konge.

Paloschi laver mål hele tiden for mig, og jeg ligger til at gå videre i europa league foran Atl. Madrid..

Klubben ville have jeg mindst skulle ligge øverste del af tabellen og ligger pt 10. så det er OK, ikke så godt som første sæson, men har ikke rigtig fået hentet stamspillere, så. Jeg er på udkig efter talenter Smiley
Logged


mickeyaab
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #18: 31 Jul 2013, 19:09 »

Daugaard, hvordan kan det være du har du givet 30 mio, for bennet?

- Jeg har lige købt ham for 15 ?  Huh
Logged

Chelsea & Aab mine hjerte klubber!

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #19: 31 Jul 2013, 19:53 »

Tottenham bød også med ;-)
Logged


daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #20: 31 Jul 2013, 19:53 »

http://us12.chatzy.com/fmchatten

kom ind og snak om AV!!
Logged


22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #21: 31 Jul 2013, 22:30 »

Fik et bud på 77,5 mio. på Helenius, som har scoret 1 og lagt op til 1 mål, i 22 ligakampe... WTF Opstemt
Ligger også på en lækker 6. plads efter 21 kampe! Det hele flasker sig sgu i Birmingham for tiden Peace
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #22: 01 Aug 2013, 00:07 »

Hvilken taktik bruger i?
Jeg ligger nummer 17 efter 7 kampe, og det er overhovedet ikke godt nok...
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #23: 01 Aug 2013, 02:08 »

http://www.footballmanagerstory.com/2012/11/football-manager-2013-best-tactic-4-5-1-with-fluid-attacking-football/?replytocom=61018

Som backup/defensive bruger jeg en videre udviklen af den^ - en 4-4-2 med wings, og en 4-5-1
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #24: 01 Aug 2013, 02:08 »

wtf søg på: football-manager-2013-best-tactic-4-5-1-with-fluid-attacking-footbal - det øverste link på google

Nogle hurtige råd:

- Brug Westwood, han bliver vild!
- Køb Capoue!!! Han er suverænt stabil!  Thumbs Up
- Benteke kan spille stortset alle roller i angrebet, ikke vær bange for at bruge ham til lidt af hvert
- Oh, og Jed Steer kan blive en glimrende backup keeper!
« Seneste Redigering: 01 Aug 2013, 02:18 af 22 » Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #25: 01 Aug 2013, 02:34 »

wtf søg på: football-manager-2013-best-tactic-4-5-1-with-fluid-attacking-footbal - det øverste link på google

Nogle hurtige råd:
 
 - Brug Westwood, han bliver vild!
 - Køb Capoue!!! Han er suverænt stabil!  Thumbs Up
 - Benteke kan spille stortset alle roller i angrebet, ikke vær bange for at bruge ham til lidt af hvert
 - Oh, og Jed Steer kan blive en glimrende backup keeper!
Westwoos spiller fast, og har købt en masse store talenter til blandt andet Will Hudges, Mason Bennett, Adam Henley og Bakkali
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

jegerendreng
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #26: 01 Aug 2013, 11:41 »

Spændende hold!

Jeg startede med det for en uges tid siden, og det har virkeligt slugt min interesse, mest fordi holdet har virkelige spændende spillere som Benteke, Jores Okore og Helenius!

Nu er jeg lige begyndt med sæson 2, og min første sæson var rigtig god! Jeg endte nummer 4 i Premier League, fordi at Helenius og Benteke viste målfarlighed, med henholdsvis 12 og 15 mål.  Forsvaret viste også gode takter, men den største overraskelse må være Jordan! Han fik scoret 5 mål i sin karrieres første 12 kampe i Premier League! Måske skal jeg bruge ham lidt mere, hvem ved ?

Af handler har jeg ikke gjort specielt meget i forhold til realismen. Men jeg har valgt at sælge Bent for 90 mio, for jeg kan ikke bruge ham til noget og han var dyr at have i klubben.

I FA Cuppen vandt jeg den over City 1-0, men City stillede op med mange reserver, fordi de skulle spil finale i CL få dage senere. (De tabte den til Barca 2-1).

I Capital One Cuppen, kom jeg ret hurtigt ud efter kvartfinalerne! Men der var næsten rent reservehold.

Mest og alt en tilfredsstillende sæson, og jeg glæder mig til CL og EL hvis jeg ikke kommer videre Smiley
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #27: 01 Aug 2013, 13:10 »

jegerendreng, hvilken taktik spiller du med? Det hænger overhovedet ikke sammen for mig, lige meget hvad jeg gør og jeg er millimeter fra en fyreseddel...
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #28: 01 Aug 2013, 13:11 »

4-5-2
Logged


champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa
« Svar #29: 01 Aug 2013, 13:29 »

4-5-2
Sejt at spille med 12 mand i starteren. Så er det da forståeligt det kører sådan..  Grin
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010