home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:28:06 Bubbles Blogkonkur... #3 - Danish Viking War...
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 848 Gæster Online.

Indlæg: 1132732 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AC Milan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan  (Læst 17237 gange)
Zinqo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #45: 06 Feb 2013, 12:39 »

Jeg kan da lige fortælle lidt om mit save med AC milan. 1 sæson blev ufattelig spændende, både i serie a og chl.
Jeg valgte ikke at købe det vilde, eftersom økonomien i italien er lidt skidt og at jeg faktisk ikke rigtig ved hvad man kan forvente af tv penge og præmie penge.

1 sæson køb:
Mario Balotelli
Jores Okore
Paolo De Ceglie

1 sæson salg:
Mario Yepes
Erby Emanuelson
Kevin Prince Boateng
Pazzini
Flamini

Måtte lede godt og grundigt efter en taktik som virkede. Det blev så til en 4-3-2-1.
Vandt Serie A med 1 point ned til Atalanta, og nummer 3 blev Catania.. Lidt vildt.
Vandt chl, med meget held i lodtrækningen. Først Ajax, så Shakhtar og derefter en meget meget heldig sejr over barcelona i semifinalen. 1 kamp endte 0-0 på San Siro, men 2-2 i spanien på et mål i overtiden af Niang  Thumbs Up
Finalen var mod Juventus og der vandt jeg heldigt 1-0.
Pokalen blev mod Sampdoria, ikke den vilde modstander, vandt 2-0.

Her op til 2 sæson har jeg valgt at satse på itelienske spillere samtidig med at få de monster høje lønninger ned.

Har købt:
Mattia Destro, fri.
Mattia Perin, fri.
Marco Verratti, 122 mio.
Lorenzo Insigne, 90 mio.
Alesandro Florenzi, 95 mio.
Giueseppe Bellusci, 62.5 mio.

Solgt:
Robinho, 150 mio.
Pato, 25 mio. OMG, han spillede en kanon sæson og havde en værdi på 205 mio, men ingen gad byde. Men han var alt for løntung, så ud røg han.
Philipe Mexes, fri.
Didac, 65 mio.
og en del andre for beløb som 20 og 30 mio.

Gik fra et lønbudget på 12.4 mio om ugen til 8 mio om ugen.  Cool
Så er ret tilfreds.
Kunne dog godt have brugt en Bochetti eller astori til forsvaret men bochetti valgte Lazio frem for mig..
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #46: 06 Feb 2013, 12:44 »

Pato, 25 mio. OMG, han spillede en kanon sæson og havde en værdi på 205 mio, men ingen gad byde. Men han var alt for løntung, så ud røg han.
Kan godt forstå du vil af med ham pga. lønnen, men er det næsten ikke en dårligere forretning at sælge ham for 25 mio? Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Zinqo
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #47: 06 Feb 2013, 12:48 »

Kan godt forstå du vil af med ham pga. lønnen, men er det næsten ikke en dårligere forretning at sælge ham for 25 mio? Smiley
Jo.. Han fik 29 kampe og scorede 26 mål. Hans kontrakt udløber jo i 2014, og overvejede at beholde han ved at forlænge hans kontrakt, men han ville have 1.3 mio om ugen. Det er alt for meget. Man skal nok sælge ham i 1 sæson hvis man skal tjene på ham. Eller også var jeg bare mega uheldig.  Skuffet
Logged

Oliveragr
Gæst
 
Sv: AC Milan
« Svar #48: 11 Feb 2013, 18:27 »

Har nogle få gange fået City eller Real til at byde +100, men ja ellers er han utrolig svær at komme af med. Det er hans skadeskvaler og den absurde (dog realistiske) naturlige form der må gøre det. Han kan jo ikke spille mere end to kampe og hans form er -80...
Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #49: 15 Feb 2013, 15:30 »

Jeg er også startet på AC Milan nu, med en uofficiel database med de nye transfers.

Desværre formåede Balotelli at få en elendig start, hvor han ud af de 6 første kampe formåede at brænde 2 straffespark, og derfor ikke få puttet bolden i nettet en eneste kamp. I sin 7. kamp fik han scoret, og kom udmærket igang. Men så ramte en hofteskade ham, og han har derfor ikke spillet bold i meget lang tid. Han er her, efter 21 kampe, dog ved at være på dupperne igen, og han er så småt ved at være klar til at spille kamp.

I Champions League er det gået....... elendigt.. Ramte en gruppe med City, Malaga og Basel. En gruppe et rutineret hold som Milans bør gå videre fra, men hold nu fast - jeg endte med........ 2 point, og en 4. plads.
Ligger nr. 2 i ligaen, men et godt stykke efter Juventus som er stukket af.

Mit eneste 'køb' er pt. Raul Albiol som jeg har lejet med mulighed for at købe ham for 65 mio. kr. Han har gjort det fortrinligt, så det overvejes. Offensiven er mit problem, hvilket formentlig skyldes at både Balotelli og Sharaawy har været langtidsskadet (dog ikke lang tid tilbage til de vender hjem)
Til næste sæson har jeg allerede nu sikret mig Karim Äit Fana OG Sulejmani på en fri transfer, så kanterne er dækket, og det betyder nok at Robinho skal sendes væk.
Samtidig med det havde jeg faktisk signet med Valon Berisha, men han dumpede lægetjekket...
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #50: 20 Mar 2013, 16:54 »

Jeg er også startet på AC Milan nu, med en uofficiel database med de nye transfers.

Desværre formåede Balotelli at få en elendig start, hvor han ud af de 6 første kampe formåede at brænde 2 straffespark, og derfor ikke få puttet bolden i nettet en eneste kamp. I sin 7. kamp fik han scoret, og kom udmærket igang. Men så ramte en hofteskade ham, og han har derfor ikke spillet bold i meget lang tid. Han er her, efter 21 kampe, dog ved at være på dupperne igen, og han er så småt ved at være klar til at spille kamp.

I Champions League er det gået....... elendigt.. Ramte en gruppe med City, Malaga og Basel. En gruppe et rutineret hold som Milans bør gå videre fra, men hold nu fast - jeg endte med........ 2 point, og en 4. plads.
Ligger nr. 2 i ligaen, men et godt stykke efter Juventus som er stukket af.

Mit eneste 'køb' er pt. Raul Albiol som jeg har lejet med mulighed for at købe ham for 65 mio. kr. Han har gjort det fortrinligt, så det overvejes. Offensiven er mit problem, hvilket formentlig skyldes at både Balotelli og Sharaawy har været langtidsskadet (dog ikke lang tid tilbage til de vender hjem)
Til næste sæson har jeg allerede nu sikret mig Karim Äit Fana OG Sulejmani på en fri transfer, så kanterne er dækket, og det betyder nok at Robinho skal sendes væk.
Samtidig med det havde jeg faktisk signet med Valon Berisha, men han dumpede lægetjekket...

Hvad er din taktik?
Logged

Love the Blues

Plambek
Gæst
 
Sv: AC Milan
« Svar #51: 28 Mar 2013, 07:22 »

Hej!

Jeg er også gået igang med en karriere med A.C. Milan. Jeg spiller med den nyeste opdatering(inkl. transfers), og valgte ikke at kunne købe spillere i det første vindue. Jeg forsøgte at overføre min meget succesfulde 4-1-2-2-1 taktik fra mit tidligere Barcelona spil. Det gik meget fint i Serie A, hvor det lykkedes mig at hive Scudettoen hjem, 1 point foran Juventus og jeg vandt også pokalturneringen. I champions league gik det helt galt, jeg kom i gruppe med Anderlecht, Valencia og Ludogorets Razgrad. Jeg formåede kun at komme på en 3. plads, hvilket var meget skuffende. I Europa League røg jeg også hurtigt ud. Jeg har tænkt mig at bygge holdet op omkring italienske talenter, så jeg var meget tilfreds med, at jeg i vintervinduet fik købt Veratti for 120 mio. kr. over 48 mdr, Astori for ca. 90 mio. kr. over 48 mdr. samt Poli for ca. 80 mio. kr. Derudover købte Jeg Mkhitaryan(Ham har jeg gerne ville ha´i flere af mine spil) Jeg fik solgt Muntari, Traore, Pazzini og Bonera, der alle var i overskud.

Jeg synes ikke helt taktikken fungerede optimalt, jeg vandt god nok the double, men i den sidste halvdel af sæsonen havde jeg store problemer, med at få skabt målchancer. Derfor har jeg valgt at skifte til Westers Maestoso, som jeg er meget spændt på at afprøve.
I sommervinduet skilte jeg af med Abbiati(han mistede ret hurtigt pladsen i målet) Flamini, Emmanuelson og Ambrosini(Ham hentede jeg dog tilbage 1 måned senere).
Ind kom Capuano, Landreau og så lykkedes det mig at få Insigne for 120 mio. kr og Cavani for 285 over 48 mdr.
Jeg føler holdet er blevet forbedret markant og nu håber jeg, at det vil lykkes at få succes i Europa.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: AC Milan
« Svar #52: 28 Mar 2013, 09:51 »

Lyder virkelig spændende Palmbek og fedt du forsøge at holde det italiensk. Hvis ikke det var fordi blogkonkurrencen stod for døren, så tror jeg sgu også jeg havde start med AC Milan. Men held og lykke med den kommende sæson, og håber du får succes med den nye taktik i Europa. Husk endelig at opdatere os Smiley
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #53: 10 Jul 2013, 15:00 »

Med en central midtbane bestående af montolivo - nocerino - poli, hvilke roller ville i spille dem i?
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #54: 10 Jul 2013, 16:54 »

Montolivo som kreatøren, nocerino som en slider - enten som boldvindende, central automatisk eller felt-felt - og poli som defensivt orienteret, dog med ok kreativ frihed. Synes lidt poli ville gøre sig bedre som backup for montolivo, og så med en spiller som de jong på banen i stedet, hvor han så er den boldvindende og nocerino mere bliver en balancespiller Smiley
Logged


ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #55: 25 Aug 2013, 13:45 »

Er ret godt tilfreds med mit Milan-hold her i anden sæson. 
 
                      Abbiati
Abate - Vermalen (Vergara) - Astori - De Sciglio
                     
                    De Jong (Nocerino)
      Montolivo (Poli) - Kaka (Honda)

Niang (Bruma)                   El Shaarawy (Babel)
                   Balotelli (Pazzini)

Specielt de tre forreste spiller kanon! Balotelli scorede i første sæson 21 mål i 31 kampe, og har scoret to mål i fire kampe her i anden sæson.
Logged

NotPennysBoat
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #56: 28 Aug 2013, 12:47 »

Har selv lige startet et save med AC Milan... Har haft svært ved at sætte mig ind i et save game i FM13, men nu prøver jeg igen. Denne gang med Milan.

Jeg spiller med LFC Marshalls update (FM-Base)

Har haft lidt rokering både ind og ud. (Min valuta er i Pund Sterling)

Ud:
Robinho - £30m til Manchester United.
Kevin Prince Boateng - £23.5m til Arsenal.
Urby Emmanuelson - £6.5m til Fulham
Sulley Muntari - £10m til At. Madrid
Daniele Bonera - £500k til Bologna

Ind:
Lorenzo Insigne - £17.5m fra Napoli
Javi Garcia - Leje fra Man City
Will Hughes - £6.25m fra Derby
Kyriakos Papadopoulos - £15m fra Schalke
Moussa Sissoko - £12.5m fra Newcastle
Zakaria Bakkali - £975k fra PSV
Simone Pepe - £8.5m fra Juventus

Jeg vælger at spille 4-1-2-2-1, som ser ca. sådan her ud:

             Abbiati
Abate - Mexes - Papa - de Sciglio
             de Jong
      Montolivo - Sissoko
El Shaarawy       -       Insigne
             Balotelli

Min bænk kommer nok til at rotere meget, men spillere som Niang, Hughes og Vergara får en del spilleitd. Sammen med Garcia, hvis de Jong nu skulle floppe.

Det er samme taktik som jeg bruger i min Spurs, som jeg vandt Premier League med i første sæson, med kun 2 tabte kampe. Så jeg håber da at jeg får lige så meget succes ved AC Milan.
Logged

Liverpool FC - Min store kærlighed!
AS Roma - Siden 2007
Toulouse FC - Siden et fantastisk save game i FM11

Hayley Williams <3
Paramore <3

Tak til Rottenburg for banneret!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #57: 02 Sep 2013, 20:59 »

er i gang med et spil med city pt, men er gået død pga den nye transferupdate ( gør jeg altid da jeg vil have de nyeste spiller). Men den 7 starter jeg på min ALLER sidste spil i fm 13. A.C Milan bliver igen klubben jeg vil gøre til verdens bedste. så det ser jeg frem til Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #58: 07 Sep 2013, 19:32 »

Jeg er startet med AC Milan..

Transfers:
Ud: Afsted med de løntunge drenge.. (Beholder dog Balotelli!!)
Robinho - 95 mio. - Arsenal
Mexes - 40 mio. - Paris
Bonera - 5 mio. - Udinese
+ En masse ungdomsspillere som jeg har opsagt, da mit u20 hold var alt for stort.

Ind:
Griezmann - 192 mio. (100 mio. over 24 måneder)
Kolo Toure - Leje
Bellusci - 35 mio.

Ideal opstilling:
                       Abbiati
Abate - Kolo Toure - Zabata - Antonini
                      De Jong
              Montolivo - Boateng
El Shaaraway           -             Griezmann
                        Balotelli 

Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #59: 08 Sep 2013, 11:36 »

En halv sæson spillet og datoen er 1. februar.
Ligaplacering: Nummer 2, 3 point op til Juventus og 1 point ned til Napoli på 3. pladsen.
CL: Jeg er videre som nummer 1 i gruppespillet og skal møde Malaga i 1. knockout runde.

Transfers:
Ind:
Stevan Jovetic - 115 mio.
David Domej - Rapid Wien - 4,75 mio. - 16 år
(Jeg har sikret mig Fabbrini for 8mio. pr. 1/7 2013, samt Douglas og Martins Indi på fri transfer d. 1/7 2013)

Ud:
Pazzini - 62,5 mio - Atl. Madrid (Greb aldrig chancen når han fik den, og da jeg så Jovetic til 115mio, blev han købt og Pazzini blev solgt)
Didac Vila - Leje - Fiorentina
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010