home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 481 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Azuis e Brancos
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Azuis e Brancos  (Læst 804 gange)
phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Azuis e Brancos
« : 24 Apr 2011, 18:07 »


- Chokket

Klokken var 12 som sædvanlig når mit vækkeur ringede. Morgenen var den samme som den havde været de sidste mange år. Jeg står op, klør mig lidt i røvsprækken og går ud og morgenpisser. Min kone kalder på mig nede fra køkkenet af. "Skaat?! Husk nu din madpakke inden du går. Jeg vil smutte på job, og bare rolig, har sørget for Adeleine er kommet i skole. Ses i aften, og husk jeg elsker dig" Døren smækker inden jeg når at udsende et rustent iligemåde, og jeg slasker nærmest ned af trappen. Fjernsynet kører på nyhederne og jeg ser der en nyhed om Porto FC. "Sikkert det med økonomien vi snakkede om igår til bestyrelsesmødedet. De journalister kan da heller ikke lade en lille flue ligge" griner jeg lavt for mig selv, og sætter mig i min nye sorte lædersofa. Duften af ny læder sidder stadig i den, og jeg rykker lidt frem og tilbage med armene og skuldrene, før jeg skruer op for fjernsynet og ser først nu ordene "Chok fyring i Porto FC. André Villas Boas taget for narko misbrug. Ny træner præsenteres imorgen." Ordene sidder som limet fast på min nethinde, og jeg skynder mig at slukke fjernsynet, løbe så stærkt jeg kan ud til min Porsche, og så kører jeg ellers så hurtigt jeg kan til kontoret på Estadió dé Dragoâs.  
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Azuis e Brancos
« Svar #1: 24 Apr 2011, 18:29 »


En legende vender hjem


Fernando Gomes

"Argh fuck jeg glemte madpakken igen." Det værste mareridt. At møde op på arbejde, og ingen madpakke have. Heldigvis er penge opfundet, og inden jeg skulle ind og snakke med Jorge Nuno Pinto da Costa om fyringen. 10 minutter senere sad jeg og gnaskede i en klassisk Tun & Bacon sandwich. Nogle minutter senere kommer Jorge ud fra sit kontor og siger jeg kan komme ind nu. Da vi begge har sat os til rette i vores stole startede han koldt og kontant ud med at spørge "Er du interesseret i et manager job? Vi i bestyrelsen har snakket privat om dette i lang tid, også derfor det nok kom som et chok for dig med fyringen af Boas. Han ville ikke selv gå af, så en ven af mig måtte plante noget narko i hans bil, og så ringe efter politiet. Ja jeg ved det er groft, men der må bruges drastiske midler i denne tid. Ellers vinder man intet. Men. Er du frisk? Vi syntes at du virker som den rette for os, og at du også kender klubbens spillere og klubbens fortid gør dig som en perfekt kandidat til klubbens nye træner." Jeg sad måbende og kiggede på ham. En drøm er ved at blive til virkelighed. Min favorit klub siden barns ben, kan blive min. Men hvad hvis jeg fejler. Planter de så også narko i min bil? Eller værre. Måske dræber de mig? Mange tanker røg rundt i hovedet på mig, og de tog langt over 20 minutter for mig at stamme et "Jeg er frisk. Hvor er kontrakten?"
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010