home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  4 Brugere, 888 Gæster Online.

Indlæg: 1132762 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1072517 gange)
Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2685: 28 Jun 2008, 21:59 »

Jeg vil nu mere betegne det som et ligegyldigt salg, end som et stort tab. Adebayor kan nemt erstattes, og jeg udelukker ikke at Bendtner kan gøre det til næste sæson. Målene vil bare falde lidt mere spredt i stedet for at én person scorer dem. Der blev satset for meget på Ade sidste år, der ikke blev pillet ud ret tit, på trods af at han havde en elendig kamp. Jeg tror måske endda at det kan være en fordel at sælge ham. Blamagen med Bendtner gjorde mig heller ikke glad for ham, for jeg anså ham som en sympatisk fyr, indtil han sagde til Bendtner at han kom ind fordi at Bendtner spillede af Lort til. Nu ligner han efterhånden lidt en diva, og så kan han godt smutte for min skyld.

Hvaaaaad?  Huh
Logged


Arsenal Football Club


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2686: 29 Jun 2008, 01:11 »

Logged



naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2687: 29 Jun 2008, 02:03 »

Jeg har heller ikk noget imod at Ade skifter, og jeg mener at Bendtner godt ville kunne overtage, og samtidigt score mange mål.. Selvom jeg tror Wenger køber Villa eller lignende hvis vi sælger Ade
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2688: 29 Jun 2008, 15:17 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85676

Nu er han virkelig gået for vidt! Min mening er nu, at han kan hoppe og rende! Ud med ham! Hans ego er blevet for stort. FØJ!
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2689: 29 Jun 2008, 15:24 »

Ja det er temmelig smagløst - det lader til at ham og Ronaldo har en intern diva-konkurrence.
Logged


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2690: 29 Jun 2008, 15:26 »

Ja.. Men fy for satan hvor er det ulækkert! Jeg afskyr ham virkelig. Penge griske tårn! Væk med ham og det kan ikke gå hurtigt nok!

OT: Har desuden lagt mærke til at CR7 ikke er på din signatur. Det er sgu stilet Thumbs Up
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2691: 29 Jun 2008, 15:28 »

OT: Har desuden lagt mærke til at CR7 ikke er på din signatur. Det er sgu stilet Thumbs Up

Haha tak - det er helt bevidst Smiley bad specifikt vondracek om at udelade ham
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2692: 29 Jun 2008, 15:28 »

Sælg. Og køb Santa Cruz eller Güiza Tunge
Logged



United-styrer
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2693: 29 Jun 2008, 15:34 »

Ja det er temmelig smagløst - det lader til at ham og Ronaldo har en intern diva-konkurrence.

Men Ronaldo må trods alt tage førstepladsen i den konkurrence.

Det er sgu tyndt af Adebayor at tage sådan en kovending. For en uge siden ville han blive i Arsenal for enhver pris, og nu dette.

Jeg synes dog ikke, at han er ekstraordinært god, så jeg ser det ikke som det store tab for jer. Men I skal naturligvis have en afløser. Santa Cruz kunne være et godt bud.
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2694: 29 Jun 2008, 17:32 »

Santa Cruz et godt bud? Manden har hele sin karriere været skadet, og nu har han endelig vist en smule. Wuhu. Benni McCarthy bombede da også vildt sidste sæson for Blackburn, men gør det ham til Arsenal-materiale? Lidt omtanke ville gøre godt.

Mht. Adebayor, så udtrykker Arseblog det fint:

Citat
How sad this all is. We have a player who came from Monaco where he was a bit-part player with some potential and after one good campaign at Arsenal his head has swelled and he's making these kind noises. Pathetic.
(..)
If Adebayor thinks he's as good as Thierry Henry or worthy of the same wages as Thierry Henry then he's dreaming. Henry may be on the wane but he was, in his pomp, one of the most incredible footballers I've ever seen. He didn't just have one good season - he had seven or eight of them and properly earned the money he was paid. Adebayor, as much as I liked him, doesn't come close.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2695: 29 Jun 2008, 17:40 »

Santa Cruz et godt bud? Manden har hele sin karriere været skadet, og nu har han endelig vist en smule. Wuhu. Benni McCarthy bombede da også vildt sidste sæson for Blackburn, men gør det ham til Arsenal-materiale? Lidt omtanke ville gøre godt.

Jeg forstår ikke, hvorfor man skal diskutere på den måde. Jeg ved ikke, om du forsøger at opveje for en manglende argumentationsevne med den tone. Det tror jeg ikke, så jeg synes, det er en skam.

Roque Santa Cruz er kun 26 år, og det ville ikke være første gang, at en spiller fik genoplivet karrieren i den alder. Han var et kæmpetalent, da han var ung, men fik ganske rigtigt spoleret sit ophold i Bayern München af skader. Han blev i Bayern for længe, men er nu omsider kommet videre, og 19 Premier League-træffere for et hold som Blackburn, som ikke er helt oppe i det fineste selskab, er mere end bare godkendt. Prisen ville ikke være uhørt høj i forhold til, hvis man skulle ud og hente en mand, som allerede er etableret i en storklub. Han har stiftet bekendtskab med den britiske form for fodbold og slået til, hvilket mange andre har svært ved. Jeg kan ikke se, hvorfor han ikke er et godt bud.
« Seneste Redigering: 29 Jun 2008, 17:45 af United-styrer » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2696: 29 Jun 2008, 17:44 »

100% enig med alt hvad der står i ovenstående indlæg.
Logged



Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2697: 29 Jun 2008, 17:46 »

Manden passer jo meget godt på det Wenger har meldt ud. Han vil ikke købe nogle stjernespillere men derimod 2 unge og 1 som har en smule erfaring, men som alligevel ikke har brudt igennem på aller højeste plan.
Men måske ville det være lidt af en satsning, men det ville være spændende at se ham gøre sig i en storklub. Så er spørgsmålet bare om det bliver Arsenal. Jeg er mere eller mindre åben overfor ham da han har haft en fin sæson. Det er bare det om han kan holde den form i næste. Det ville nok være grund nok for at Wenger ikke køber Roque, da jeg tror at Wenger leder efter stabilitet. Det er i hvert fald hvad jeg tror.
Tror i Roque har stabilitet og evne nok til at gøre det godt i Arsenal?
« Seneste Redigering: 29 Jun 2008, 17:48 af Grønthandleren » Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2698: 29 Jun 2008, 18:00 »

Sælg. Og køb Santa Cruz eller Güiza Tunge

Güiza ville være et kanonkøb, tror jeg. Han har ihvertfald fysikken til at tage over for Adebayor, han har garnet en masse i den forgangne sæson og sågar nettet 2 ved EM som indskifter.  Tvivler dog på at Wenger har tænkt sig at investere i ham, men det ville nu ikke gøre mig noget!

Mht. Santa Cruz, så har jeg tidligere hørt nogle vanvittige beløb, der skulle smides på bordet for ham, så IMØ er han ikke et emne.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2699: 29 Jun 2008, 21:53 »

Jeg forstår ikke, hvorfor man skal diskutere på den måde. Jeg ved ikke, om du forsøger at opveje for en manglende argumentationsevne med den tone. Det tror jeg ikke, så jeg synes, det er en skam.

Roque Santa Cruz er kun 26 år, og det ville ikke være første gang, at en spiller fik genoplivet karrieren i den alder. Han var et kæmpetalent, da han var ung, men fik ganske rigtigt spoleret sit ophold i Bayern München af skader. Han blev i Bayern for længe, men er nu omsider kommet videre, og 19 Premier League-træffere for et hold som Blackburn, som ikke er helt oppe i det fineste selskab, er mere end bare godkendt. Prisen ville ikke være uhørt høj i forhold til, hvis man skulle ud og hente en mand, som allerede er etableret i en storklub. Han har stiftet bekendtskab med den britiske form for fodbold og slået til, hvilket mange andre har svært ved. Jeg kan ikke se, hvorfor han ikke er et godt bud.

Jeg ville ikke sætte spørgsmål ved andres argumentation, hvis jeg hypede spillere op efter én god sæson - noget som er set mange gange før og endda i samme klub sæsonen inden. Han var et stort talent, javel, men er det ikke et halvt årti siden? Og hvad han har bedrevet i de mange år? Nada.
Arsenal skulle vel have købt Kevin Phillips i sin tid? Eller James Beattie? Eller Bennie McCarthy? Smiley

Jeg ville ikke ønske en spiller som ham for 11 millioner pund, som der snakkes om. Jeg tvivler også på, at Wenger kunne finde på noget så skørt.

Og samme tanker har jeg om Guiza. En Barcelona B-spiller.
Logged

Sider: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010