home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 305 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 412779 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *213* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #675: 13 Jun 2011, 20:59 »

Ved den første er det kun overskuddet. Altså han køber spilleren for 1 mill. og sælger kam for 2 mill så skal de have den %'del af den ene mill han har i overskud, den anden skal de have %'ter uanset hvad.
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *212* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #676: 13 Jun 2011, 21:06 »

Så det betyder at du ligemeget hvad får en videresalgsklausul indført i handelen, når en klub køber spilleren. Istedet for at skulle forhandle en sådan klausul oveni købsbeløbet?  Smiley

Har kun klausuler med, når jeg køber spillere. Når jeg sælger spillere, så går jeg altid efter klubben, som giver flest penge, og som betaler kontant, og der er sjældent klausuler med. Det er kun, når klubbens bestyrelse sælger udenom mig, at der eer klausuler med.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: *212* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #677: 13 Jun 2011, 21:16 »

Har kun klausuler med, når jeg køber spillere. Når jeg sælger spillere, så går jeg altid efter klubben, som giver flest penge, og som betaler kontant, og der er sjældent klausuler med. Det er kun, når klubbens bestyrelse sælger udenom mig, at der eer klausuler med.
Men når man har indført sådanne klausuler i en ungdomsspillers kontrakt, betyder det altså så at den automatisk bliver lagt oveni de penge som den klub der vil købe spilleren har givet?.
Så hvis de byder 100 mio. og man har indført en sådan klausul i spillerens kontrakt, betyder det altså at buddet nu hedder: 100 mio. + 10% af fortjeneste af næste salg?  Smiley
Logged


Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *212* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #678: 13 Jun 2011, 21:21 »

Men når man har indført sådanne klausuler i en ungdomsspillers kontrakt, betyder det altså så at den automatisk bliver lagt oveni de penge som den klub der vil købe spilleren har givet?.
Så hvis de byder 100 mio. og man har indført en sådan klausul i spillerens kontrakt, betyder det altså at buddet nu hedder: 100 mio. + 10% af fortjeneste af næste salg?  Smiley
Det ligger lidt i navnet "fortjeneste" altså hvis du invistere 100 mil, og så sælger for for 150 får de 10% af de sidste 50 mil.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *212* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #679: 13 Jun 2011, 21:24 »

Det ligger lidt i navnet "fortjeneste" altså hvis du invistere 100 mil, og så sælger for for 150 får de 10% af de sidste 50 mil.

Enig.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *214* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #680: 14 Jun 2011, 20:11 »



SÆSONEN 2054 - 2055

8 omgange inden sæsonafslutning i ligaen blev det 27. mesterskab sikret, da vi slog Glenavon på udebane med 3-0. Det havde ellers indtil december måned 2054 været et tæt kapløb mellem Portadown og The Point, men da der, som traditionen byder, blev spillet mange kampe i december måned kunne Portadown ikke følge med mere. 1. januar 2055 var Portadown således bagefter The Point med 17 point. Det endte med, at vi vandt ligaen med 39 point ned til nr. 2 Linfield og 41 point ned til nr. 3 Portadown. Vi vandt 35 kampe og spillede 3 uafgjort, hvorved vi gik ubesejret gennem sæson, og således er vi ubesejrede i ligaen gennem de sidste 366 kamp. Det vil, at når vi har spillet 14 kampe mere, så har vi ikke tabt i ligaen gennem 10 år.

Vi scorede ikke ligeså mange mål, som vi plejer, idet vi kun formåede at putte 118 mål i kassen, hvorimod der kun gik 13 mål ind. Vi satte også ny gennemsnits rekord for tilskuere på hjemmebane, således at rekorden nu lyder på 25.635 tilskuere pr. kamp.

Coleraine og Ballymena United rykkede ned i 1. division.

For mig virker det som om, at ligaen er blevet stærkere, idet de øvrige hold er begyndt at klare sig bedre gennem de europæiske kampe. Vi er dog stadigvæk ret suveræne, når det gælder den hjemlige liga, og der skal meget til, hvis der er nogen, som skal slå os af pinden.

KÅRINGER

Årets topscorer i ligaen blev Da Silva, som scorede 23 mål, mens Jedrzejczyk blev nr. 2 med 22 mål. Hvis Jedrzejczyk ikke var blevet skadet i 2 måneder under sæsonen, så var der vist ingen tvivl om, at det ville være ham, som var løbet af sted med titlen.

Årets Spiller i Ligaen blev Bazzi, som spillede rigtigt godt gennem hele sæsonen. Problemet med ham er, at han blot har 1 år tilbage af sin kontrakt, og han ønsker ikke at skrive ny kontrakt, hvorfor han skal sælges inden den 1. januar 2056. Russeren Panin blev nr. 2, og Moutawakiloy blev kåret som nr. 3.

Blandt vores unge spillere blev forsvarsspilleren Delgado kåret som Årets Unge Spiller, mens midtbanespilleren Brabec blev nr. 2, og den schweiziske midtbanespiller Meichtry blev nr. 3. Meichtry var dog gennem sæsonen udlejet til Linfield, så det var hans spil i denne klub, som gav ham tredjepladsen.

I kåringen til Den Gyldne Støvle i Champions League vandt Da Silva med 10 mål, mens Jedrzejczyk blev nr. 2 med 9 mål.

Sidst men ikke mindst blev Da Silva også kåret som Årets Spiller i The Point.

RANGERINGER

Den Nordirske Liga Premier Division er rykket en enkelt placering ned blandt turneringer i Europa, således at ligaen nu ligger nr. 12. Blandt europæiske lande er Nordirland stadigvæk nr. 10.

The Point ligger nr. 9 blandt de bedste klubber i Europa, hvilket er samme placering som sidste år. Blandt de rigeste klubber i verden rykkede The Point 4 pladser op, således at vi nu ligger nr. 17 med 1,65 mia. kr.

FACTS

Endnu en klub blev fuldtidsprofessione l, idet Banbridge tog springet. Til den nye sæson er det kun nyoprykkede Annagh United, som er halvtids proffer.

I løbet af sæsonen gjorde vi en del indkøb, ligesom der blev solgt en del spillere. Vi købte spillere for 465 mio. kr., mens vi solgte spillere for ny rekord på 1,02 mia. kr.

MULTIETNISKE WARRENPOINT TOWN

The Point består af rigtigt mange forskellige nationaliteter, hvoraf størsteparten kommer fra Europa og Sydamerika. Det overraskede mig, at vi havde så mange spillere fra Sydamerika, som vi nu engang har. I førsteholdstruppen ser fordelingen således ud:
Argentina: 6
Brasilien: 13
Belgien: 1
Bulgarien: 1
Danmark: 1
England: 15
Frankrig: 1
Rusland: 1
Skotland: 2
Spanien: 6
Togo: 1
Tyrkiet: 2
Tyskland: 2
Wales: 1
Som det kan ses, er der ikke en eneste spiller fra Nordirland, idet de simpelthen ikke har klasse nok til at spille for The Point.

FREM MOD DEN NYE SÆSON

Der er vist ingen tvivl om, at vi vinder mesterskabet også i den nye sæson, og så skal vi vinde de fire hjemlige pokalturneringer, som vi er med i. Så er der spørgsmålet tilbage om, hvordan det går i Champions League. Selvfølgelig skal vi videre til første knock out runde, og målet er at komme i kvartfinalen, hvilket jeg har den opfattelse af, er realistisk.

Der skal købes lidt ind, men jeg mener ikke, at det bliver nødvendigt med de helt store indkøb, men hvis jeg falder over nogle gode ungdomstalenter, så bliver der købt ind. Der er altid plads til et godt talent i The Point.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *215* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #681: 15 Jun 2011, 12:19 »


 
ARGENTINA

Man spørger nok sig selv, hvad Argentina har med Warrenpoint Town, men det er nu sådan, at når man bliver tilbudt at blive landstræner for landet, som ligger nr. 1 på verdensranglisten, så siger man ikke nej. Jeg har tidligere været landstræner for Argentina med betinget succes fra 2036 til 2038, men blev fyret, da det ikke gik så godt ved WM i 2038.

Nu har jeg så fået chancen igen, og det lykkedes at vinde den første turnering, som vi var med i, idet vi vandt Copa America i 2051 ved at vinde samtlige kampe. Turen gik videre til Confederations Cup i 2053, hvor vi desværre tabte finalen til Italien.

I 2054 stod den på Verdensmesterskaber ne, hvor vi i gruppespillet vandt to kampe og tabte 1, men det var nok til at gå videre til anden runde. Her blev det til endnu en sejr, da vi slog England med 3-1. Det sjoveste ved denne kamp var, at Englands hold bestod af 8 tidligere og nuværende Warrenpoint Town spillere. Vi tabte desværre kvartfinalen til Spanien (som blev nr. 3) med 1-3, men vi havde åbenbart gjort det godt nok til, at jeg ikke blev fyret.

Jeg har nu været landstræner i Argentina i 55 kampe, hvor det er blevet til 43 sejre, 5 uafgjorte og 7 nederlag.

Den sidste turnering, som vi har været med i, er Copa America, som vi igen vandt i 2055 gennem at slå Chile 5-1 i finalen. Der var vist ingen tvivl om, at de stadigvæk var tilfredse i Argentina, men enhver manager er afhængig af sejre, og den dag, som det holder op, så er jeg ikke mere manager i Argentina.

Det skal i øvrigt siges, at Argentina spiller på samme måde og med samme taktik som The Point.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: *215* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #682: 15 Jun 2011, 20:31 »

Må man spørge hvilken spiller du mener er den bedste i dit spil? Peace
« Seneste Redigering: 16 Jun 2011, 13:06 af DenGrimmeÆlling » Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *216* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #683: 16 Jun 2011, 12:41 »



LODTRÆKNING TIL CHAMPIONS LEAGUE 2055-2056

Det skulle endnu en gang blive spændende at se, hvilke hold vi trak i årets Champions League. Vi var første seedet i gruppespillet, så vi kunne blot afvente de andre hold i gruppen. Fra andet seedningslag trak vi det bedste hold i dette seedningslag, idet vi trak Manchester United, som var rangeret lige under os på 10. pladsen i Europa. Vi havde tidligere spillet 10 kampe mod United i Champions League, hvor det var blevet til 2 sejre, 2 uafgjorte og 6 nederlag. Manchester United var helt klart det værste hold, som vi kunne trække fra andet seedningslag, så jeg ville være tilfreds med et uafgjort resultat på hjemmebane.

Fra tredje seedningslag blev det stort se også det værste hold, som vi kunne trække, idet vi trak Europas nr. 26 Olympique Marseille, som vi tidligere havde mødt 4 gange i Champions League, og hvor det var blevet til 3 sejre og 1 tabt kamp. Vi skulle i hvert vinde på hjemmebane, ligesom vi havde en god chance for uafgjort på udebane.

Sidst men ikke mindst trak vi fra fjerde seedningslag skotske Dundee United, som ikke just kunne prale af at ligge højt på ranglisten, da de lå helt ned på 197. pladsen. Vi havde ikke mødt Dundee i Champions League, men intet andet end to sikre sejre ville være en fiasko efter min mening.

DAGENS TIPS

Hvis man spiller lower league eller er manager for et hold, hvor pengene er små, så er det vigtigt, at man træner spillerne op til to forskellige pladser på banen. Målmanden skal selvfølgelig kun være målmand, men en højre back kan sagtens trænes op til at blive en rigtigt god venstre back og omvendt. En centerforsvarer kan også trænes op til at spille begge back pladser. På midtbanen gælder samme princip højre midtbanespiller kan trænes op til venstre midtbanespiller og omvendt. Central midtbanespiller kan trænes op til at spille begge fløje. En angrebsspiller har mulighed for at blive en rigtig god midtbanespiller, hvilket jeg har haft stor succes med. Man kan træne angrebsspilleren op til alle pladser på midtbanen.

Jeg har gennem min tid som manager for The Point har stor succes med at træne spillere op på nye pladser på banen, og for nogle spillere blive de ligefrem en naturlig placering. Det tager et halvt til et helt år, førend spilleren er fuldstændig klar til sin nye placering på banen.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *217* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #684: 17 Jun 2011, 12:26 »



DE ANDRE NORDIRSKE HOLD I EUROPA

Linfield mødte i 3. kval runde til Champions League Shakhtar Donetsk, og de spillede to rigtigt gode kampe, hvor de vandt 2-1 (u) og 3-0 (h), hvorefter turen gik videre til 4. kval runde, hvor modstanderen var hollandske Ajax. Det blev desværre til samlet nederlag på 0-1 efter 0-1 (h) og 0-0 (u).

Linfield skulle herefter spille i Euro Cuppen gruppespil, hvor det blev til kampe mod Shakhtar (0-3 hjemme og 0-4 ude), tyrkiske Bursaspor (1-3 ude og 0-0 hjemme) samt ungarske Fehérvár (2-0 hjemme og 3-2 ude). Det blev til 7 point, hvilket ikke var nok til yderligere spil i Euro Cuppen.

Liga treeren Portadown fik et kort besøg i Euro Cuppens fjerde kval runde, hvor de mødte stærke Hull, og det blev da også til to nederlag 1-3 ude og 0-3 hjemme.
Som nr. 4 i ligaen startede Glenavons europæiske eventyr i tredje runde af Euro Cuppen, hvor modstanderen var slovenske Gorica, og det blev til 1-1 ude og 2-0 hjemme, og der skulle herefter spilles i fjerde kval runde. Her blev modstanderen rumænske Cluj, og det blev også overraskende til en 2-0 sejr på udebane og en efterfølgende 0-0 kamp på hjemme. Herved havde den Nordirske Liga Premier Division for første gang nogensinde to hold i gruppespillet til Euro Cuppen.

I gruppespillet blev det til kampe mod Dortmund (2-3 hjemme og 0-1 ude) Olympiakos (0-1 ude og 1-1 hjemme) samt Celtic (0-3 hjemme og 1-3 ude). Der var flere tætte kampe, hvor Glenavon fik vist, at de er på vej frem i Europa. Det lover godt for vores liga i fremtiden.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *215* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #685: 17 Jun 2011, 13:19 »

Må man spørge hvilken spiller du mener er den bedste i dit spil? Peace

Der er rigtigt mange gode spillere i de andre klubber, men jeg må forholde mig til mine egne, og Andrezinho er den bedste spiller, som der har spillet i The Point. Han er solgt videre for 430 mio kr.

Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: *217* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #686: 17 Jun 2011, 13:25 »

Fantastisk blog du har kørende her.
Hvad ligger dit gennemsnitlige transferbudget på pr. sæson
og kunne man få nogle SS af de største talenter/profiler i klubben?  Smiley
Logged


Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *217* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #687: 17 Jun 2011, 13:39 »

Fantastisk blog du har kørende her.
Hvad ligger dit gennemsnitlige transferbudget på pr. sæson
og kunne man få nogle SS af de største talenter/profiler i klubben?  Smiley

Mange tak for din mening omkring bloggen.

Jeg kigger lige på talenter/profiler i morgen, da jeg skal på arbejde lige om lidt.

Med hensyn til transferbudget, så svinger det meget alt efter indtægterne i klubben, men det er mange år siden jeg ikke har haft mindst en 500 mio kr. til rådighed. Mange af pengene bliver da også brugt til indkøb af nye talenter, da jeg har svært ved at tiltrække etablerede spillere til klubben.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *218* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #688: 18 Jun 2011, 13:32 »


 
CHAMPIONS LEAGUE GRUPPESPILLET 2055


WARRENPOINT TOWN – OLYMPIQUE DE MARSEILLE 3-0

Starten til årets Champions League turnering blev mod OM, og det havde trukket fulde huse til The Burren, således at der var 26.992 tilskuere på plads. Jeg havde forventninger om, at vi skulle vinde kampen – der var ikke råd til at tabe på hjemmebane.

Det var en meget lige kamp i spil og chancer, men det var os, som var bedst til at lægge bolden i kassen. I det 12. minut faldt kampens første mål, da en OM forsvarsspiller lagde en bold bagud til en medspiller, men han havde åbenbart ikke set Da Silva, som kunne løbe imellem, og alene med målmanden scorede Da Silva sikkert. Der stod også Da Silva på det næste mål, da Jedrzejczyk tacklede bolden fra en OM forsvarsspiller på egen banehalvdel, hvorefter Jedrzejczyk og Da Silva kunne løbe mod modstanderen mål 2 mod 1. Jedrzejczyk havde ingen problemer med spurte fra bageste mand, hvorefter han stille og roligt lagde bolden ind til en helt fri Da Silva, som kunne score i det tomme mål.

Kort før kampens afslutning faldt kampens sidste mål, da Jedrzejczyk først forsøgte sig, men målmanden reddede, hvorefter Da Silva igen i det tomme mål kunne fuldføre sit hattrick og derved sikre The Point en 3-0 sejr.

Jeg var tilfreds med kampens resultat, og vi havde fået en rigtig god start på den første kamp i turneringen.

MANCHESTER UNITED – WARRENPOINT TOWN 3-1

Tro det eller ej – Old Trafford eksisterer også i år 2055, og der var 91.781 tilskuere på plads, da vi tørnede sammen mod United. Jeg havde ikke de store forhåbninger, men måske kunne vi hive et enkelt point med hjem.

Det skulle hurtigt vise sig, at United ville det anderledes, og at de var alt for stærke på den gamle bane. Allerede i det 3. minut måtte vores målmand hente bolden ud af nettet, da vi i forbindelse med et hjørnespark blev ramt af et kontraangreb, hvor vi simpelthen ikke kunne nå at komme tilbage, således at vi blev løbet fuldstændigt over ende, og United kunne score uden problemer til 0-1. I det 28. minut kom vi øjeblikket tilbage i kampen, da bolden dumpede ned foran Marcao efter et hjørnespark, og han kunne blot sætte indersiden på og trille bolden i mål. Vi gik til halvleg med uafgjort 1-1.

I det 59. minut kunne vi ikke mere holde til Uniteds pres, så først efter at have tacklet sig til bolden kunne en United angriber sparke bolden i mål til United føring på 1-2. Umiddelbart efter at bolden var blevet givet op, mistede vi bolden, hvorefter United kunne løbe og spille sig til 1-3 målet. United fortsatte med at presse på vores mål, men det blev ikke til yderligere scoringer. Det skal dog lige bemærkes, at ud af vores 6 skud mod mål havde vi også et skud på stolpen.

Vi havde fortjent tabt kampen, og så var det bare at komme op på hesten igen til vores næste kamp mod Dundee United.

DUNDEE UNITED – WARRENPOINT TOWN 0-5

Det var vores første tur til skotske Dundee United, og jeg var ikke i tvivl – vi ville og skulle vinde kampen. Dundee burde være en overkommelig modstander for os.

Spillemæssigt var Dundee meget godt med, men når det gjaldt mål og chancer, så var de ikke i nærheden af vores styrke. Vi lagde ud i vores sædvanlige stil med lyn og torden, og allerede i det 5. minut blev presset for stort på Dundee, idet en forsvarsspiller var så uheldig at score selvmål. I det 26. minut spillede Toninho en fantastisk bold frem til Da Silva, som allerede var løbet i hullet, hvorefter Da Silva kunne sparke bolden fladt i mål. 3-0 målet faldt i det 29. minut, da russeren Panin spillede bolden frem til Jedrzejczyk, som med sin gyldne venstre sparkede bolden i det modsatte målhjørne. I det 35. minut var det Toninhos tur til at score, da han på et kanonskud bankede bolden i mål langt ude fra. Kort før pausen satte Moutawakiloy hovedet på ved forreste stolpe, og vi var foran med 5-0.

Vi fortsatte vores gode spil i anden halvleg, men vi havde dog ikke samme held med at få bolden i mål, så vi måtte nøjes med en 5-0 sejr.

Vi havde spillet rigtigt godt, at vi kunne tage hjem til Warrenpoint Town tilfreds med vores 5-0 sejr.
« Seneste Redigering: 18 Jun 2011, 13:48 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *218* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #689: 18 Jun 2011, 13:34 »

har du ikke vendt resultatet i den sidste kamp forkert?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010