home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 313 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: *381* Warrenpoint Town F.C - mod nye mål  (Læst 412788 gange)
Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *205* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #645: 05 Jun 2011, 20:19 »



POKALTURNERINGER I NORDIRLAND


NORDIRSKE LIGA CUP



WARRENPOINT TOWN – GLENAVON 5-1

Vi gjorde klar til årets første pokalfinale, som skulle spilles på Windsor Park (Linfields hjemmebane) i Belfast foran 25.000 tilskuere. Det kan vist ikke overraske nogen, at vi var store favoritter inden kampen, og der var ikke mange, som troede på Glenavons chancer i kampen.

Vi lagde an fra start med angrebsfodbold i høj nordirsk klasse, og det gav gevinst i det 9. minut, hvor Da Silva bankede et straffespark (begået mod Pearce) op i nettaget. I det 12. minut var den gal igen for Glenavon, idet Da Silva tog et træk ind i straffesparksfeltet og placerede bolden i modsatte hjørne – og vi var foran med 2-0. I det 18. minut blev kampen reelt allerede afgjort, idet Da Silva spillede en bold ind i målfeltet, som Beresford kom først på, og 3-0 målet var hjemme.

Kampens næste mål faldt først i det 60. minut, da Zikmund langt ude fra bankede en bold mod mål. Glenavons målmand kunne ikke holde bolden, hvorefter Da Silva ikke havde nogle problemer med at fuldbyrde sit hattrick. I det 75. minut fik Glenavon et trøstmål, men det kunne ikke ødelægge vores gode humør, og i det 87. minut scorede Zikmund kampens sidste mål til 5-1, da han lagde bolden ind i det korte målhjørne.

Vi havde spillet rigtigt godt, og årets første pokal var hjemme.

MID ULSTER POKALFINALE


WARRENPOINT TOWN – ANNAGH UNITED 10-0

Første divisions holdet Annagh United havde spillet sig helt frem til finalen i Mid Ulster Pokalturneringen, og de kunne kun drømme om at vinde finalen. De var dog med til at sætte en ny rekord for den største sejr i turneringen nogensinde, men det var dog ikke positivt for Annagh.

Der blev scorede 10 mål i kampen, og alle mål faldt til The Points fordel. Annagh havde chancer for at score et mål i det 80. minut, men de brændte straffesparket. Det gik galt allerede i det 1. minut, da Pearce scorede. Herefter så målscorerne således ud: Zikmund (8), Da Silva (12, 73), Jedrzejczyk (18, 36, 50, 86), selvmål (45+1) og Andrezinho (59).

Som det kan ses af målscoren, så var vi fuldstændigt suveræne gennem hele kampen, og vi kunne trække årets anden pokal i land.

NORDIRSKE POKALTURNERING


WARRENPOINT TOWN – GLENTORAN 3-0

Vi var tilbage på Windsor Park med 25.000 tilskuere i ryggen, da den Nordirske Pokalturnering skulle spilles. Ja og igen var vi selvfølgelig store favoritter. Jedrzejczyk var tilbage efter en længere skadespause, og det skulle vi være glade for, idet ham er der mål i.

Han viste sin målfarlighed i det 18. minut, da han lidt heldigt scorede, idet en Glentoran spiller rettede hans skud af, således at bolden snød målmanden og gik i mål. I det 23. minut var Jedrzejczyk på færde igen, da et Glentoran opspil blev stoppet midt på banen, hvorefter bolden blev spillet frem til Jedrzejczyk, som løb mellem to Glentoran forsvarsspillere og skød en flad bold ind bag Glentorans målmand.

Andrezinho stod for kampens sidste mål i det 66. minut, hvor bolden landede for hans fødder, og så kunne han ligeså godt sparke bolden i mål.

Årets tredje pokal var hjemme, og vi havde igen vist en god gang fodbold.

ALL-IRELAND CUP


WARRENPOINT TOWN – LINFIELD 4-0

For tredje gang ud af fire pokalturneringer skulle finalen spilles på Windsor Park, hvilket burde være en fordel for Linfield, idet det var deres hjemmebane. Vi havde dog vist gennem årene, at vi er ligeglade, hvor vi spiller finalerne – vi skal nok vinde alligevel.

Bazzi var tilbage efter en rigtig lang skadeperiode efter et brækket ben, og det var ham, som scorede kampens første mål i det 30. minut, hvor han blev spillet fri i målfeltet.

Kort tid efter pausen fik vi et hjørnespark i venstre side af banen, hvor Zikmund gik ud for at sparke. Han lagde bolden ind mod målmanden, hvor Da Silva havde placeret sig, og så kunne Da Silva score på hovedet. I det 61. minut fik vi igen hjørnespark i venstre side. Denne gang sparkede Zikmund bolden til første stolpe, hvor Toninho headede bolden i mål. Vores russiske stortalent Panin scorede på et flot langskud til 4-0, og kampen var kort efter forbi.

Årets fjerde pokal var hjemme, og som vi plejer, så hentede vi alle pokalerne hjem til Warrenpoint Town.
« Seneste Redigering: 10 Jun 2011, 12:38 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *205* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #646: 06 Jun 2011, 09:54 »

er det mig der er gået helt i sort?
hvornår er du blevet manager for Argentina?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *205* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #647: 06 Jun 2011, 11:02 »

er det mig der er gået helt i sort?
hvornår er du blevet manager for Argentina?

Nej du er ikke gået i sort - jeg har bare ikke skrevet om det. De sidste 4 år har jeg været landstræner for Argentina, og det var svært at sige nej, da de som nr. 2 i verden spurgte mig. Har tænkt mig at skrive om Argentina på et tidspunkt, men skal lige have tiden til det.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *205* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #648: 06 Jun 2011, 11:13 »

Nej du er ikke gået i sort - jeg har bare ikke skrevet om det. De sidste 4 år har jeg været landstræner for Argentina, og det var svært at sige nej, da de som nr. 2 i verden spurgte mig. Har tænkt mig at skrive om Argentina på et tidspunkt, men skal lige have tiden til det.

Ok hehe mener nemlig at du på et tidspunkt nævnte at du var landstræner et eller andet sted men kan ikke huske hvor
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *206* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #649: 06 Jun 2011, 19:58 »



DET BEDSTE KØB OG SALG NOGENSINDE


Andrezinho er vel nok det bedste køb, som The Point nogensinde havde gjort, og hvordan regner man så det ud. Ja man kan jo begyndte med at se på de evner, som Andrezinho har, og så er der vist ingen tvivl om, at han er et stort talent. Han kom til The Point for bare 600.000 kr. for Slovan Liberec og var i The Point de efterfølgende 4 år, hvorefter han ikke ønskede at forlænge sin kontrakt. Der var ikke andet at gøre end at sælge ham, og han var bedømt til at være 215 mio kr. værd.

Vi satte ham dog til salg for langt større penge, og Arsenal var holdet, som bed på krogen, og således blev Andrezinho solgt for 430 mio kr., hvilket er nyt rekordsalg for The Point. Det var selvfølgelig med til at give et godt overskud for sæsonen, men vi måtte sige farvel til den måske bedste spiller i Warrenpoint Town nogensinde.

NORDIRSKE PREMIER DIVISON 2053 - 2054

Det blev til endnu en stor sæson for The Point, og det blev vores mesterskab nr. 25 i træk, og vores mesterskab nr. 26 i alt, men der er langt igen til Linfields 71 mesterskaber. Det var en stor sæson, og vi vandt ligaen, da der var 8 runder tilbage at spille. Vi havde 41 point ned til nr. 2 Linfield, mens der var 47 point ned til nr. 3 Glenavon. Vi bankede igen i år en masse mål i kassen, og det blev til 147 mål, mens vi kun lod 17 mål gå ind i vores eget mål. Det blev til 36 sejre og 2 uafgjorte kampe.

Vi er og bliver det bedste hold nogensinde i ligaen, men det ser ud, som om Linfield er begyndt at købe bedre spillere ind, ligesom Linfield de to sidste år har spillet i Euro Cuppens gruppespil.

KÅRINGER

Som sædvanligt løb vi af sted med en masse kåringer, da årets priser skulle uddeles. Meget fortjent løb Jedrzejczyk af sted med de fleste, idet han blev kåret som Årets Topscorer i Ligaen med 41, mens Da Silva blev nr. 2 med 19 mål. Hans 41 mål gav ham også prisen Den Gyldne Støvle i Europa. Han blev desuden nr. 3 i den Gyldne Støvle i Champions League.

Topscorerværdighede n giver ikke automatisk prisen som den Årets Spiller i Ligaen, hvilket også var tilfældet ved årets udnævnelser. Zikmund blev kåret som Årets Spiller, mens Andrezinho blev nr. 2, og Beresford (overraskende for mig) blev nr. 3.

Årets Unge Spiller i Ligaen blev Panin, Danilo blev nr. 2, og Sedgwick blev nr. 3. Jeg selv hev prisen som Årets Manager hjem.

Da Silva blev kåret som Årets Spiller i The Point.

RANGERINGER

Den Nordirske Liga Premier Division rykkede 3 pladser frem på ranglisten, hvorefter ligaen nu ligger nr. 11, hvilket er lige efter den hollandske Eredivisie. Som land er Nordirland stadigvæk nr. 10 på den europæiske rangliste. The Point rykkede en enkelt plads ned ad ranglisten, hvorefter vi nu ligger nr. 9 – lige efter Inter. Det betyder, at vi kun bliver seedet i andet seedningslag i årets Champions League.

Blandt de rigeste klubber i verden ligger vi nr. 20 med 1,67 mia. kr. 

FACTS

Der blev sat ny tilskuerrekord på The Burren, således at rekorden nu lyder på 25.411 tilskuere pr. kamp. Bangor gik efter sæsonen over til fuldtids professionelle, således at der nu kun er to halvtidsprofessione lle klubber tilbage i ligaen – nemlig Banbridge og Coleraine – lad os se, om målet ikke bliver nået en dag, således at hele ligaen bliver professionel.

FREM MOD DEN NYE SÆSON

Samtidig med at vi er ved at få en stamgruppe af spillere, så bliver der stadigvæk købt flere stortalenter ind til klubben. Det er vigtigt, at have en stamme på holdet, således at spillerne kender hinandens bevægelser og særheder. Har rigtigt mange spillere i førsteholdstruppen, hvor der desværre ikke er plads til at alle kan spille hver gang, men prøver at fordele sol og vind lige.

Jeg har store forventninger til den nye sæson, idet jeg mener, at de nuværende spillere er rigtigt gode, ligesom jeg mener, at vi har gjort nogle rigtigt gode indkøb før den nye sæson. Jeg er optimistisk, så let the games begin.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *205* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #650: 06 Jun 2011, 20:05 »

hvad med Toure?
er han ikke den bedste nogensinde?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *205* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #651: 06 Jun 2011, 20:25 »

hvad med Toure?
er han ikke den bedste nogensinde?

Hvis man kigger på skills, så er Andrezinho én af de bedste, hvis ikke den bedste. Men med hensyn til Touré, så er der ingen tvivl om, at han har været og er den mest værdifulde spiller i Warrenpoint Town nogensinde.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *207* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #652: 07 Jun 2011, 17:35 »



LODTRÆKNING TIL CHAMPIONS LEAGUE 2054

Vi var i år i andet seedningslag, som følge af vores ranglisteplacering som nr. 9 i Europa. Fra første seedningslag trak vi sidste års vindere Real Madrid (nr. 1 i Europa), som slog os ud sidste år i kvartfinalen i to tætte kampe. Vi har aldrig før slået Real i de forudgående 10 kampe, hvor det er blevet til 7 nederlag og 3 uafgjorte, men det var mit håb, at vi kunne få uafgjort på hjemmebane.

Fra tredje seedningslag blev det Europas nr. 40 Lokomotiv Moscow, som vi aldrig tidligere havde mødt, men jeg forventede, at vi kunne vinde begge kampe. Fra fjerde seedningslag blev det rumænske AFC Rapid Bucharest (Europas nr. 192), som vi aldrig tidligere havde mødt, men vi skulle vinde begge kampe, uden at der var noget at diskutere.

DE ANDRE NORDIRSKE HOLD

Lad os starte med sidste års nr. 4 i ligaen Portadown, som gik ind i Euro Cuppens tredje runde, hvor de mødte norske Haugesund. Her blev det til uafgjort 2-2 ude, mens Portadown vandt 4-2 hjemme. I fjerde runde var modstanderen Liverpool dog for gode, idet det blev til 1-5 ude og 0-1 hjemme, og så var Portadown ude af turneringen.

Nr. 3 i ligaen Glenavon mødte italienske Napoli, hvor Glenavon desværre blev slået ud efter to tætte kampe, idet de spillede uafgjort 1-1 på hjemmebane, mens de tabte 0-1 på udebane.

Linfield var endnu en gang nr. 2 i ligaen, og derfor skulle de spille i 3. kval runde til Champions League, hvor det blev til to 1-0 sejre over russiske Saturn. I 4. kval runde blev det så Bayern, som blev Linfields overmand, og det blev til 1-2 hjemme og 0-3 ude. Herefter stod den på Euro Cuppens gruppespil, hvor det er blevet til en 2-0 hjemme mod belgiske Standard, mens Linfield tabte 0-3 ude til Feyenoord. To de efterfølgende kampe er det blevet til 1-5 (ude) og 1-2 (hjemme) mod Hull.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *208* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #653: 08 Jun 2011, 21:37 »



GRUPPESPIL I CHAMPIONS LEAGUE 2054


LOKOMOTIV MOSCOW – WARRENPOINT TOWN 1-5

Så var det tid til første kamp i årets Champions League gruppespil, og turen gik til Lokomotiv stadion i Moskva, hvor 15.419 tilskuere var på plads. Vi havde ikke tidligere mødt Lokomotiv, så jeg var spændt på at se, hvor stærke de var.

Det blev faktisk en meget lige kamp, hvad angik spil og chancer, men når der skulle scores mål, så var vi klart bedst. I det 21. minut modtog Da Silva bolden i højre side af banen, hvorefter han satte speed på benene, og der var ikke nogen, som kunne følge med ham, så da han kom med målmanden, så bankede han bolden i det modsatte målhjørne. Lokomotiv kom dog stærkt igen i det 29. minut, da et udspil fra vores målmand blev headet tilbage på vores banehalvdel, hvor en Lokomotiv angriber løb fra vores forsvar og scorede. Det rystede os dog ikke, idet vi fik et hjørnespark i det 33. minut, som Bazzi tog sig af. Bolden blev spillet til første stolpe, hvor nyindkøbet Buiu snittede bolden videre til Jedrzejczyk, som scorede sikkert fra sin position i målfeltet.

De to sidstnævnte spillere var også med i næste mål i det 53. minut, hvor Buiu spillede en lang bold frem til Jedrzejczyk, som løb sig fri og scorede på et fantastisk venstrebensspark. I det 70. minut var det Da Silva, som på et flot aflevering blev spillet fri i målfeltet, og han skulle blot sætte hovedet på, og vi var foran med 4-1. Kampens sidste mål blev også scoret af Da Silva, da Buiu igen lagde en lang bold frem, og Da Silva kunne score med en blød bold ved siden af målmandens hoved.

Vi havde vundet kampen med 5-1, og vi havde fået en rigtig god start på årets Champions League.

WARRENPOINT TOWN – RAPID BUCHAREST 10-1

Det blev en kamp, hvor man bare skulle være på The Burren, idet der blev scoret rigtigt mange mål. Det skulle vise sig, a kampen var overstået efter bare 6 minutters spil.

Efter bare 1 minut og 28 sekunder spil lå bolden i Rapids mål, da Jedrzejczyk løb sig fri i venstre side af banen, spillede bolden ind i målfeltet, hvor bolden efter lidt kamp endte for fødderne af Da Silva, som ikke havde nogle problemer med at score. 2-0 målet blev scoret i det 4. minut, da Jedrzejczyk spillede bolden uden om en forsvarer, hvorefter han sparkede bolden i mål. Igen i det 6. minut lå bolden i Rapids målnet, da Bazzi med et fremragende frisparksmål bragede bolden i mål. I det 12. minut var det igen Jedrzejczyk, som løb sig fri, og så var stillingen 4-0. Bazzi var også med i det næste mål, da han fra position i højre side af banen spillede bolden ind til i målfeltet, hvor Jedrzejczyk kastede sig frem og scorede. Jedrzejczyk scorede også til 6-0, da han blev spillet fri af en uselvisk Da Silva, som i stedet for at sparke på mål, spillede bolden videre til Jedrzejczyk, som kunne score i det tomme mål. I det 31. minut faldt vores 7. mål, da Jedrzejczyk spillede bolden ind til Bazzi.

Rapid reducerede i 60. minut på straffespark, mens der også stod Rapid på det næste mål, da de scorede selvmål til 8-1. Indskiftede Vermeuelen scorede fra tæt hold til 9-1, mens vores og kampens sidste mål faldt i det 90. minut, da Jedrzejczyk igen scorede.

Vi havde vundet med 10-1, og det blev en fantastisk aften på The Burren, og jeg havde svært ved at få smilet væk fra ansigtet.

WARRENPOINT TOWN – REAL MADRID 0-1

Det var Europas nr. 1 Real Madrid, som var på besøg på The Burren, og tilskuerne havde selvfølgelig forventninger om en stor kamp. Det blev det også, men der blev ikke scoret ret mange mål. Vi havde aldrig slået Real, og efter kampen holdt dette stadigvæk stik.

Real scorede kampens eneste mål i det 43. minut, da de fortjent bragte sig foran på et kontraangreb. Det var også fortjent, at Real vandt kampen, idet de havde mest spil og chancer gennem kampen. Vi havde dog stor ære af kampen, men vi måtte dog indse, at vi har det rigtigt svært mod Real.

Vi havde dog stadigvæk en god chance for videre spil i Champions League, så vi måtte op på hesten igen og skrabe nogle flere point sammen.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *209* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #654: 10 Jun 2011, 12:37 »



GRUPPESPIL I CHAMPIONS LEAGUE 2054 II



SANTIAGO BERNABÉU


REAL MADRID – WARRENPOINT TOWN 0-3

Der er de dage, hvor ingenting kan lade sig gøre, og så er der de dage, hvor alt kan lade sig gøre, og denne kolde november aften kunne alt lade sig gøre. Det var Real, som tog imod, og efter at vi havde tabt de modsatte kamp med 0-1 på hjemmebane, så var der vist ikke mange, som troede, at vi kunne få noget med hjem fra Santiago Bernabéu, som havde gjort plads til 77.844 tilskuere.

Der var 50 % spil på begge sider af banen, mens Real havde 18 målchancer mod The Points 13 målchancer, men til trods for undervægt i målchancer, så var det os, som scorede kampens første mål i det 40. minut, hvor vi i højre side af banen fik et frispark, som Bazzi tog sig af. Han lagde bolden ind i målfeltet, hvor Da Silva dukkede op og via undersiden af overliggeren nikkede bolden i mål. Vi var sensationelt foran med 1-0.

Det skulle dog vise sig at blive endnu bedre, og i det 66. minut stoppede vi et Real opspil midt på banen, hvorefter bolden blev spillet frem til Da Silva, som afdriblede en modstander, løb ned mod Reals mål, hvor bolden blev sparket under Reals fremstormende målmand. 2-0 og endnu mere sensationelt. I det 76. minut fik vi et hjørnespark i venstre side af banen, som Bazzi tog sig af. Han lagde bolden til første stolpe, hvor forsvarsspilleren Moutawakiloy dukkede op og headede bolden i mål til en sensationel 3-0 sejr til The Point.

Jeg ved godt, at jeg har skrevet det mange gang, men jeg mener, at denne sejr er blandt de 5 største for The Point gennem klubbens historie. Desuden brød vi forbandelse og kunne for første gang slå Real Madrid – og så endda på deres egen hjemmebane.

WARRENPOINT TOWN – LOKOMOTIV MOSCOW 4-1

Vi kunne gennem en sejr på hjemmebane mod Lokomotiv kvalificere os til videre spil i Champions League, og selvfølgelig havde jeg ikke tænkt mig, at vi skulle gå glip af denne chance. Lokomotiv kunne næsten trække fulde huse til The Burren, idet der var 26.223 tilskuere på plads, da dommer Hofmann fløjtede kampen i gang.

Efter 7. minutters spil kunne man godt sige, at kampen var afgjort, idet vi på dette tidspunkt var foran med 2-0. Igen var Da Silva på pletten, da han første gang i det 2. minut modtog bolden omkring midterlinjen, afdriblede to modstandere, satte turbo på mod Lokomotivs mål med flere modstanderne efter, hvorefter han også driblede uden om Lokomotivs målmand og scorede til 1-0. Fantastisk pasningsspil i det 7. minut betød, at Da Silva blev spillet helt fri i straffesparksfeltet, hvor han uden problemer kunne sparke bolden under Lokomotivs målmand. I det 23. minut blomstrede Lokomotiv op, da de scorede på et godt gennemspillet angreb. Lidt ufortjent kunne vi ”kun” gå til pause med en 2-1 føring.

Umiddelbart efter pausen lagde vores venstre back Rafinha bolden ind i målfeltet, hvor Bazzi nikkede på mål, hvor Lokomotiv målmand reddede, hvorefter Bazzi fulgte op og scorede med et tørt højrebensspark. Zikmund scorede i det 61. minut til kampens slutresultat, da han fra en fri position i venstre side af banen scorede med sit legendariske venstreben.

Vi havde gennem sejren kvalificeret til første knock out runde, og jeg var tilfreds.

RAPID BUCHAREST - WARRENPOINT TOWN 0-7

Gruppespillets sidste kamp kunne kun afgøre, om det var os eller Real, som skulle vinde puljen. Selvfølgelig kunne vi spille uafgjort eller tabe kampen, men med den forskel der er på rumænsk og nordirsk fodbold, så var der vist ikke mange, som troede, at Rapid havde en chance i denne kamp (og det havde de heller ikke).

Da Silva har næsten patent på at score kampens første mål i Champions League, og det gjorde han også i denne kamp, da han i det 4. minut omdannede Toninhos flotte hælaflevering til en 1-0 føring. I det 15. minut viste vores nyindkøb og stortalent med det græsk klingende navn Dimakis sit evner, da han driblede sig mellem to Rapid forsvarer, hvorefter han loppede over en sagesløs Rapid, som blot kunne se til, at der blev scoret et rigtigt flot mål. Dimakis er en kun 16 årig englænder, som er blevet købt til klubben for at udvikle sig, og det bliver spændende at se, hvorledes det går. Man kan spørge sig selv, hvorfor Jedrzejczyk ikke spiller og scorer mål i øjeblikket, men han er skadet og vil først blive klar igen efter nytår. Kort før pausen var det forsvarsspilleren Delgado, som ved bageste målstolpe headede bolden i mål på Bazzis hjørnespark.

Pinslerne var ikke slut for Rapid og i det 55. minut blev Zikmund i venstre side af banen spillet fri på en lang bold, hvorefter han med sit gyldne venstreben sparkede bolden op i nettaget. 5 minutter senere scorede Dimakis sit andet mål i kampen, da han fra tæt hold headede Bazzis frispark i mål til en 5-0 føring. I det 71. minut kunne Rapids målmand ikke holde Bazzis lidt bløde skud, hvorefter bolden faldt ned foran målmandens fødder, hvor Da Silva fulgte op og scorede til 6-0. Det blev også til 7-0 i det 88. minut, da indskiftede Powell blev spillet fri i venstre side og kunne score sikkert.

Vi havde vundet kampen med 7-0, hvilket ikke var et mål for lille, og vi havde vist, at der er stor forskel på Nordirland bedste hold og Rumæniens bedste hold. Dette kunne da også ses af, at vi samlet i vores to indbyrdes kampe havde vundet 17-1. Nu skulle det blive spændende at se, hvem vi trækker i første knock out runde.
« Seneste Redigering: 10 Jun 2011, 12:41 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *210* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #655: 10 Jun 2011, 21:16 »



STEFAN SADOWSKI – EN LEGENDE SIGER FARVEL


Jeg er nød til at skrive om, at den næststørste spiller gennem Warrenpoint Towns historie har forladt klubben. Efter min mening var Touré den største spiller, og Sadowski var sammen med Touré i rigtigt mange år den ene af ”den dynamiske angrebs duo” i The Point.

Sadowski kom til Warrenpoint Town i juli 2034 for 4,75 mio kr. fra polske Jagiellonia Bialystok, og han opnåede at spille i klubben i 19 år, hvilket er ny rekord for en spiller. Han gik direkte ind på førsteholdet, hvor han viste sig at være en meget målfarlig herre. Samtidig med sit hverv som angriber blev han ”uddannet” som central midtbanespiller, og han optrådte da også på denne plads mange gange for The Point.

Sadowski fik landkampsdebut mod Kasakhstan i 2036, og han opnåede at spille fantastiske 138 landskampe og scorede 42 mål for sit land. De 138 landskampe er rekord for Polen, ligesom Sadowski er den ældste polske målscorer nogensinde.

I ligaen opnåede han at spille 476 ligakampe, og i disse scorede han fantastiske 285 mål. Han har opbygget en fænomenal række af turneringssejre gennem sin tid i The Point, således at han har været med til at sætte hele 73 pokaler i pokalskabet.

Han har været topscorer i ligaen 3 gange, ligesom han var Årets Spiller i Ligaen 4 gange. Han vandt Den Gyldne Støvle og Champions Leagues Gyldne Støvle én gang hver.

Jeg vil på klubbens vegne takke Sadowski for hans store engagement i klubben, og han vil ligesom Touré altid være en legende og én af de største spillere i Warrenpoint Town.
« Seneste Redigering: 10 Jun 2011, 21:41 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

jonaslund94
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: *210* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #656: 10 Jun 2011, 21:26 »

4,72 kr? det var satme da billigt! Opstemt

- Kan du ikke komme med et SS af ham og hans historie, hvis det er muligt?
Logged

FC Barcelona - Mes que un club.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *210* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #657: 10 Jun 2011, 21:46 »

4,72 kr? det var satme da billigt! Opstemt

- Kan du ikke komme med et SS af ham og hans historie, hvis det er muligt?

Ja, det var sgu billigt. Der manglede vist lige et "mio".

Vær så god et SS, men kan kun komme med hans biografi, da han er stoppet med fodbold.

Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *211* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #658: 11 Jun 2011, 19:14 »



FØRSTE KNOCK OUT RUNDE I CHL


OSASUNA – WARRENPOINT TOWN 1-4

Det var spanske Osasuna, som vi skulle møde et første knock out runde (egentligt mærkeligt at det hedder første knock out runde, når der ikke er en anden knock out runde – den hedder nemlig kvartfinalen). Osasuna var nr. 49 i Europa, og vi havde ikke før mødt Osasuna, så der var lagt op til et spændende opgør. Jeg havde dog den opfattelse, at vi havde en god chance for at gå videre. Kampen skulle spilles på Reyno de Navarra i Pamplona, hvor 18.554 tilskuere var på plads.

Selvom chancer og spil var stort set lige, så var det The Point som det førende hold. I det 29. minut spillede Da Silva en fantastisk aflevering frem til Jedrzejczyk, som løb i det rigtige øjeblik, modtog bolden og skød højt i mål, da målmanden bukkede sig ned. Der blev ikke scoret yderligere i første halvleg, men til gengæld kunne tilskuere (i hvert fald vores) glæde os til 10 gyldne minutter i anden halvleg.

Anden halvlegs første mål faldt i det 62. minut, da Bazzi på et hjørnespark sparkede til forreste stolpe, hvor Moutawakiloy stod placeret, og så var det bare at sætte panden på, og stillingen var 2-0. I det 64. minut scorede Osasuna på et langskud, hvorefter det i det 67. minut igen var vores tur, da Jedrzejczyk med en enkelt dribling fri rykket sig fri og scorede på et fladt skud. Blot 2 minutter senere var den igen gal for Osasuna, da Bazzi sendte et frispark ind i målfeltet, hvor Da Silva først med hovedet og derefter med foden scorede til slutresultatet 4-1.

Vi havde vundet kampen med fantastiske 4-1, og der skulle meget til, hvis vi ikke skulle spille videre i Champions Leagues kvartfinale. Det er yderst sjældent, at et hold scorer 4 mål på The Burren.

WARRENPOINT TOWN – OSASUNA 1-0

Formentlig på grund af vores 4-1 sejr på udebane, så blev der ikke fuldsat hus på The Burren denne aften, men der var alligevel 25.245 tilskuere på plads. Vi ville da også gerne vise vores hjemme publikum, at vi kunne vinde på hjemmebane, så der skulle spilles angrebsfodbold fra start af.

Det gjorde vi så, men Osasuna ville også være med i kampen, så det blev til angreb fra begge sider af banen, men det også til målmændenes kamp, idet der kun blev scoret et mål i kampen. Dette faldt i det 76. minut, da Bazzi fra sin position i højre side af banen sendte en bold ind i straffesparksfeltet, hvor Toninho resolut sparkede til bolden, således at denne bankede op i målnettet. Toninho er i øvrigt en spiller, som har udviklet sig utroligt meget i løbet af de sidste sæsoner, og han har vist sig også at være en målfarlig herre.

Vi havde også to skud på stolperne, men det lykkedes os ikke at score yderligere i kampen, men vi kunne dog fortjent hive en sejr hjem på 1-0, og derved også en samlet sejr på 5-1. Vi var videre til kvartfinalen og var spændte på, hvem vi skulle møde.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *212* Warrenpoint Town F.C - tæt på toppen
« Svar #659: 12 Jun 2011, 18:37 »



CHAMPIONS LEAGUE KVARTFINALE 2045


ZENIT ST. PETERSBURG – WARRENPOINT TOWN 3-1

Det er ikke uden et stort smil på læben, at vi trak russiske Zenit, og jeg da også af den opfattelse, at vi havde en stor chance for at gå videre til semifinalen. Det skulle dog vise sig, at Zenit var et overraskende godt mandskab, som vi måske undervurderede.

Vores forsvar spillede yderst ringe i denne kamp, hvilket kunne ses allerede i det 7. minut, da Moutawakiloy blev fuldstændigt tørret af en Zenit angriber, hvorefter angriberen havde frit løb mod vores målmand og scorede sikkert. Endnu værre så det ud i det 15. minut, da vores målmand Palermo ikke kunne holde et ellers ikke særligt hårdt skud, hvorefter bolden røg ud til en Zenit angriber, som kunne score i det tomme mål. Det så helt sort ud i det 24. minut, da vores angriber Da Silva fik sit andet gule kort og blev udvist. Det røde kort så lidt tyndt ud, men det gjorde det ikke lettere for os, at vi nu skulle spille med 10 mand og med kun en angriber. Zenit blev herefter fuldstændigt dominerende, og vi skulle være heldige med kun at være bagud med 0-2 ved pausen.

I det 58. minut var det ligesom det sidste søm blev sat på kisten, da vores forsvar igen blev fuldstændig udspillet, og så var Zenit foran med 0-3. I det 74. minut blev et lys tændt i mørket, da indskiftede venstrefløj Rodrigo scorede til 1-3 efter at være blevet spillet fri af Moutawakiloy. Vi var igen med i kampen, og da kampen blev fløjtet af, kunne vi selvfølgelig se frem til returkampen på The Burren, hvor vi skulle vinde med 2-0 for at gå videre til semifinalen.

WARRENPOINT TOWN – ZENIT ST. PETERSBURG 1-2

Jeg var optimist inden kampen, men vi skulle dog passe på, da Zenit havde vist skræmmende styrke i vores første indbyrdes opgør. 26.293 tilskuere havde fundet vej til The Burren, og alle troede vel på, at vi nok skulle kvalificere os til semifinalen.

Det blev til en meget lige kamp, hvor vi havde en lille overvægt i spillet, mens der var lige mange chancer på begge sider af banen. I det 30. minut var det Zenit, som bragte sig foran, da en Zenit angriber fik lov til at stå alene i straffesparksfeltet, og da han modtog bolden, så kunne han ligeså godt sparke bolden ind. Det gjorde det ikke meget lettere for os, idet vi nu skulle score 3 mål for bare at få forlænget spilletid. Der blev ikke scoret yderligere i første halvleg, så vi kunne slukøret gå til halvlegspause – bagud med 0-1.

I det 67. minut fik vi chancen for at bringe os tilbage i kampen, da vi fik et straffespark. Desværre kunne den ellers så sikre straffesparksskytte Bazzi ikke få bolden i mål, da målmanden gik til den rigtige side, så vi var stadigvæk bagud med 0-1. I det 79. minut tog Toninho chancen langt udefra, og alle på stadion kunne se bolden stryge op i det ene målhjørne – et fantastisk skud. Nu kunne vi ligeså satse alt, så alle mand blev kastet frem. Det gav desværre Zenit en gylden chance for at score yderligere, og det var lige, hvad de gjorde i det 86. minut, da vores højre back Rafinha ikke fik sparket bolden væk i tide, således at en Zenit angriber kunne snubbe bolden og scorede til 1-2.

Vi havde tabt kampen 1-2 og samlet med 2-5, og det var fortjent, at det var Zenit, som gik videre til semifinalen. Vi holdt simpelthen ikke i længden, ligesom vi måtte acceptere, at Zenit var et bedre hold på dagen. Vi var ude, og nu skulle der gå lang tid til næste kamp i Europa.

HVORDAN GIK DET LINFIELD I EUROPA

Linfield manglede at spille to kampe i gruppespillet i Euro Cup, og det blev til to 1-1 kampe. Første kamp på udebane mod belgiske Standard og den næste på hjemmebane mod Feyenoord. Herved blev Linfield nr. 3 i gruppespillet, men dette gav ikke adgang til yderligere spil i Euro Cup.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010