home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 794 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Karlsruher SC - September 2008
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Karlsruher SC - September 2008  (Læst 2405 gange)
TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Karlsruher SC - September 2008
« : 01 Apr 2009, 22:19 »

Optakt

Her kommer så mit bidrag til dette års blogkonkurrence.

Denne blog bliver lidt "old school" i den forstand, at jeg ikke bruger en masse grafik og opdigtede historier om mig selv, spillere eller klubben. I stedet vil mit narcissistiske væsen få frit løb, og jeg vil bruge den næste måned på at beskrive, hvordan jeg spiller FM2009 med Karlsruher SC som eksempel.

I kan se frem til et indblik i, hvordan jeg får en lille sum penge til at række i bestræbelserne på at forstærke truppen, hvordan jeg udnytter spidskompetencer som erstatning for generel kvalitet i spillertruppen, samt hvordan jeg med min egen taktik forsøger at sikre overlevelse i en af Europas stærkeste ligaer, så selv de sidste mange generationer af italienske landshold vil kalde min spillestil kynisk. Med andre ord venter der læserne af min blog en masse nervepirrende kampe, opture og nedture, superkøb og kæmpeflop alt sammen i denne blog. God læsning!

« Seneste Redigering: 03 Apr 2009, 22:15 af TheDuck » Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Karlsruher SC - Optakt
« Svar #1: 01 Apr 2009, 22:19 »

Generelle oplysninger

Bloggen
Bloggen vil blive opdateret måneds-/periodevist. Jeg satser på at have en update klar hver eller hveranden dag, så om en måned skulle jeg gerne have beskrevet to sæsoner ved roret i Karlsruher SC.

Hver update vil fokusere på de enkelte kampe med optakt, kamprapport og vurdering af resultatet. Herudover vil jeg hver måned gøre økonomisk og sportslig status. I transferperioderne vil jeg endvidere give en detaljeret beskrivelse af spillerkøb og -salg.

Spildata
Ligaer: Tyskland (alle), Belgien (alle) og Danmark (Alle)

Alle spillere fra: Belgien, Danmark, Holland, Norge, Schweitz, Sverige, Tyskland, Østrig

Spillerdatabase: 9.3.0

Patch: 9.3.0
« Seneste Redigering: 01 Apr 2009, 23:24 af TheDuck » Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Karlsruher SC - Optakt
« Svar #2: 01 Apr 2009, 22:20 »

Opstart

Klubvalg
Min indgangsvinkel til denne blog har været, at jeg én gang for alle vil afprøve min 3-5-2 taktik, hvor jeg tidligere har sværget til 4-3-3 og diverse variationer af 4-4-2. Kravet til klubben er, at det ikke må være en topklub, så jeg har mulighed for at "overpræstere", men samtidig skal klubben spille i en liga, hvor jeg kan tiltrække gode spillere. Herudover skal truppen passe nogenlunde til taktikken, så jeg ikke overbelaster svingdøren alt for meget. Hermed er valget faldet på Bundesligaen og Karlsruhe, som jeg aldrig rigtigt har spillet med før. Målsætningen er overlevelse, men personligt håber jeg på en plads i midten af tabellen.

Taktikken
Jeg har været lidt i taktisk dødvande, og derfor har jeg valgt at lave en kombination af mine vådeste drømme... Altså rent taktisk. Jeg vil spille 3-5-2 - eller 5-3-2 afhængig af øjnene, der ser - med følgende opstilling:

GK
SW
DC
DC
WBL
WBR
MC
MC
AMC
ST
ST

I midterforsvaret vil jeg bruge to store forsvarsspillere, af den type man slår sig på. De skal tage sig af modstanderens angribere, mens sweeperen ligger og fanger afleveringer i dybden. Mine wingbacks er hovedsageligt backs, som trækker med tilbage og danner en 5-mands forsvarskæde. Så snart vi har bolden skal de dog løbe frem og lave indlæg.

Den centrale midtbane skal være pasningsstærk og hårdtarbejdende. Jeg spiller hovedsageligt igennem midten af banen, så de får rigeligt at se til både offensivt og defensivt.

Den offensive midtbane spiller i en fri rolle, og har til opgave at ligge og genere modstandernes forsvar med uforudsigelige træk og frække afleveringer i dybden. Derfor er det vigtigt at have en kreativ og pasningsstærk spiller på denne position. Herudover forventer jeg, at der vil være mulighed for en del langskud, så denne evne er kun et plus.

I angrebet bruger jeg den klassiske stor-lille konstellation. Min target man er 100 % offensiv, og hans pande er udset til at være mellemstation for bolden fra mine wingbacks' fødder til modstandernes mål. Den lille angriber er knap så offensiv, og er udset til at bevæge sig omkring min targetman.

Da jeg satser hårdt på hovedstødsstærke spillere, er dødboldene udset til at være et vigtigt våben i kampen for overlevelse. Hjørnesparkene sparkes ind i det lille felt, hvor min sweeper står på første stolpe og min target man står ved målmanden. På frispark går sweeperen med frem, og der sparkes efter den bedste header.

Truppen
Jeg er af den klare overbevisning, at systemet kommer før spilleren. Dvs. at hvis en spiller ikke kan passes ind i taktikken, så har jeg ikke noget at bruge ham til. Jeg arbejder meget med spidskompetencer, og derfor har jeg ikke råd til at bruge en spiller, der overordnet set er god men som ikke kan udfylde sin rolle på holdet. Derfor går jeg hårdt til værks, når jeg overtager et hold, og her bliver Karlsruhe ikke nogen undtagelse. Jeg forsøger at opbygge en trup, hvor jeg har 2-3 spillere til hver position, hvoriblandt enkelte spillere kan dække flere pladser, så jeg ikke har en trup med 33 førsteholdsspillere .

I Karlsruhe starter jeg med et transferbudget på £0, så jeg er nødt til at sælge spillere, før jeg kan købe. Ved at betale over 24 måneder rækker pengene lidt længere, og jeg har således købt og solgt som følger:

Ind
Henry Bakker ST, AMC £0
- Et mindre panikøb til bænken

Hardy Feigt WBR £1k
- Indkøbt som reserve

David Ousted GK £5k
- Indkøbt som reserve

Michael Morton MC, WBR £70k
- Indkøbt som udviklingsspiller

Michaël van Hoey WBR £5k
- Indkøbt som reserve

Johan Jansen GK £35k
- Indkøbt som udviklingsspiller

Michael Larsen DC £100k
- Indkøbt som reserve

Ibrahima Diallo WBL £16k
- Indkøbt som udviklingsspiller

Daan de Peever MC, AMC £45k
- Indkøbt som udviklingsspiller

Romário Mendes SW, DC £875k
- Kæmpetalent, som skal udvikles i løbet af sæsonen. Han er hovedsageligt reserve, men står først i køen til at få spilletid

Pierre Bengtsson MC, WBL, AMC £925k
- Indkøbt som en del af førsteholdet

Ivan Ivanov DC £500k
- Indkøbt til at gå direkte ind på 1. holdet.

Eliaquim Mangala MC £70k
- En scoutet spiller, som er indkøbt til udvikling

I alt: £2,647 mio

Ud
Timo Staffeldt £250k
Christian Timm £1 mio.
Alexander Iashvili £1 mio.
Jean-Francois Kornetzky £1 mio.
Mathias Moritz £0
Stefan Müller £0
Jens Bodemer £0
Max Knorn £0
Martin Stoll £500k
Sebastian Fischer £50k
Stefan Buck £500k
I alt: £4,3 mio.

Det er således bredden jeg har fokuseret på, da der ikke har været de store penge til at hente stjerner. Det giver følgende trup, hvor spillerne er listet efter den position, jeg foretrækker at bruge dem på:

Gk Markus Miller
GK Johan Jansen
GK David Ousted
SW, DC Dino Drpic (På låneaftale, men bliver købt efter sæsonen)
SW Romário Mendes (DC)
DC Ivan Ivanov
DC Maik Frantz
DC Tim Sebastian
DC Michael Larsen
WBL Christian Eichner
WBL Bradley Carnell
WBL Ibrahima Diallo
WBR Stefano Celozzi
WBR Andreas Görlitz (På låneaftale, skadet til midt i sæsonen)
WBR Michaël van Hoey
WBR Hardy Feigt
MC Michael Mutzel
MC Godfried Aduobe
MC, WBL, AMC Pierre Bengtsson
MC, AMC Massimilian Porcello
MC, WBR Michael Morton
AMC, ST Giovanni Federico (På låneaftale, men jeg har købt ham efter sæsonen)
AMC Antônio da Silva
AMC, MC Daan de Peever
ST, AMC Sebastian Freis
ST Joshua Kennedy
ST Mahir Saglik (På låneaftale fra Wolfsburg)
ST Edmond Kapplani
ST Henry Bakker

I alt 28 spillere. Herudover har jeg en del yngre spillere samt en række spillere, som ikke blev solgt i transfervinduet

Mit 1. hold ser ud som følger:

GK, Markus Miller
- En topmålmand, som ikke har nogen deciderede svagheder. Han bliver en vigtig brik i løbet af sæsonen, specielt da reserverne ikke er i nærheden af hans niveau

SW, Dino Drpic
- En solid forsvarspiller, som er stærk i luftrummet og som kan sætte en syngende tackling på sin modstander. En rigtig forsvarspiller efter min smag

DC(l), Ivan Ivanov
- Et kæmpe talent fra Bulgarien på bare 20 år. En komplet forsvarsspiller, som jeg venter meget af

DC(r), Maik Frantz
- En bundrutineret tysk forsvarspiller. Endnu en, som kan tackle og dominere luftrummet

WBL, Christian Eichner
- En komplet spiller, der har sine forcer i det defensive spil, men samtidig er udemærket offensivt

WBR, Stefano Celozzi
- Et stortalent, men en lidt mere spinkel og offensiv wingback end Eichner

MC(l), Godfried Aduobe
- En bundrutineret midtbanespiller, der både kan tackle og aflevere

MC(r), Michael Mutzel
- Endnu en rutineret herre, der er en rigtig allround midtbanespiller. Han har ingen deciderede styker og ingen deciderede svagheder

AMC, Giovanni Federico
- En kreativ og pasningsstærk spilfordeler, der samtidig har et rigtig godt langskud

ST(l), Joshua Kennedy
- En target man med stor styrke og springkraft. Hans tekniske færdigheder og afslutninger er dog relativt ringe

St(r), Sebastian Freis
- En god angriber, der er hurtig og teknisk dygtig. Han kunne dog godt være bedre til at afslutte

Personalet

Svingdøren bliver også sat igang på personale siden, så mit trænerteam fungerer optimalt. Jeg har bl.a. hentet Massimo Neri som assistent samt en del scouts til at undersøge spillermarkedet for uslebne diamanter.

Træningskampene

Karlsruhe 3-2 Cottbus
Karlsruhe 3-0 Aachen
Karlsruhe 2-2 Barcelona
Karlsruhe 0-0 Man. Utd.
Karlsruhe 0-2 Chelsea
Karlsruhe 0-2 Real Madrid
Allerheiligen 1-4 Karlsruhe

Det blev en sæsonoptakt med en række godkendte resultater. Mine angribere scorede dog næsten ingen mål, men til gengæld fungerede defensiven upåklageligt. Truppen er bred i forsvaret og på midtbanen, men en skade til Markus Miller eller én af angriberne kan blive fatal, så det bliver spændende at følge holdet med det store potentiale og skrøbelige fundament...



« Seneste Redigering: 02 Apr 2009, 22:50 af TheDuck » Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Karlsruher SC - Optakt
« Svar #3: 01 Apr 2009, 22:32 »

Yes det glæder jeg mig til også ang. klubvalg er det et lidt anderledes valg end de fleste nok ville vælge, men/og jeg ser frem til at høre om hvordan det går for dig og at følge denne blog.
Jeg glæder mig/ser frem til næste update. Keep em coming.

Vh.Blackstone
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Karlsruher SC - Optakt
« Svar #4: 02 Apr 2009, 12:55 »

Glæder mig til at læse videre i denne blog. Er glad for den synsvinkel du har valgt. Held og lykke Smiley
Logged


TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Karlsruher SC - Optakt
« Svar #5: 02 Apr 2009, 23:51 »

August 2008
Endelig blev det tid til det, det virkelig handler om. Fodboldkampene. Det er blevet august, og jeg starter sæsonen på hjemmebane mod Ahlen i den tyske pokalturnerings 1. runde. Det er et hold, som jeg bør slå og jeg stiller i stærkeste opstilling


10/8 2008 Tysk Pokal, 1. runde

Karlsruhe 2-0 Ahlen
1-0 Dino Drpic 59'
2-0 Michael Morton 85'

Vi dominerer kampen igennem, men afslutningerne er langt fra tilfredstillende. Først efter en times spil når Drpic højest på et hjørnespark, som han header i kassen. Med fem minutter igen får Morton foden på et frispark, som han styrer i kassen til resultatet 2-0. Sejren er det vigtigste, men spillet foran mål er ikke godkendt. Vi er heldige at vi kan afgøre kampen på dødbolde, som allerede nu ser ud til at blive et vigtigt våben i den forestående sæson.


Den næste kamp er på udebane mod Gladback, som også er nedrykningskandidat . En sejr vil være fantastisk, men det bliver svært at få noget med på udebane, når jeg stadig ikke har føling med holdets styrker og svagheder.


16/8 2008 Bundesliga, 1. runde

Gladbach 1-3 Karlsruhe
0-1 Joshua Kennedy 2'
0-2 Godfried Aduobe 39'
0-3 Joshua Kennedy 50'
1-3 Alexander Baumjohann 90'

Allerede i kampens 2. minut får vi et hjørnespark, som Celozzi sender direkte ind i panden på Kennedy, der scorer sikkert. Spillet bølger frem og tilbage og i slutningen af 1. halvleg sender Freis en bold ind i feltet, som Aduobe fanger ved baglinien. Fra en meget spids vinkel passerer han målmanden og bringer os i front med 2-0. Kort efter pausen ligger da Silva i rummet mellem forsvar og midtbane, hvor han upresset kan lave en dyb stikning til Kennedy, der med sin styrke afviser to forsvarsspillere og scorer sikkert på kanten af det lille felt. Herefter forsøger vi at lukke kampen ned, men koncentrationen glipper efter 90 minutter, hvor Baumjohann pynter på resultatet. Set over hele kampen har Gladbach flest chancer, men vi presser dem til at afslutte langt udefra, og de når aldrig at blive rigtig farlige.


Det var fantastisk at starte sæsonen med en sejr, og jeg begynder så småt at tro på, at vi kan slutte lidt højere i tabellen, end bestyrelsen forventer. Ugen efter venter der dog en svær kamp på hjemmebane mod rivalerne fra Stuttgart. En svær kamp mod et formodet tophold.


23/8 2008 Bundesliga, 2. runde

Karlsruhe 2-1 Stuttgart
1-0 Joshua Kennedy 4'
2-0 Joshua Kennedy 32'
2-1 Mario Gómez 63' (pen)

Skader: Ivan Ivanov

Meget overraskende spiller vi Stuttgart ned igennem det meste af kampen. Allerede efter 4 minutter modtager Kennedy bolden på kanten af feltet og banker den i mål. En halv time senere får vi hjørnespark og endnu engang når Kennedy højest på da Silvas indlæg, som ender bag Lehmann. Efter en times spil mister vi koncentrationen og giver Stuttgart et straffespark, som Gómez scorer sikkert på. Vi får dog lukket kampen ned herefter og kører sejren hjem. Det er dog ikke lutter glæde, da Ivanov bliver skadet i kampen.


En fantastisk start på sæsonen med to sejre i to kampe og en Joshua Kennedy i storform. Vi har været dygtige til at komme foran og efterfølgende dræbe kampen, så føringen holder helt til sidste fløjt. Vi vil forsøge at ride videre på bølgen i månedens sidste kamp på udebane mod Bielefeld.


30/8 2008 Bundesliga, 3. runde

Bielefeld 1-1 Karlsruhe
1-0 Artur Wichniarek 43'
1-1 Andre Mijatovic 62' (OG)

Udvisning: Tim Sebastian
Skader: Pierre Bengtsson

Vi spiller en forfærdelig kamp, hvor intet fungerer. Bielefeld dominerer det meste af kampen, vores afslutninger bliver aldrig farlige. Heldigvis er Bielefeld skarpe i begge ender, så vi kan tage et ufortjent point med hjem. Det bliver dog et dyrt point, da Bengtsson bliver skadet, mens vi samtidig får syv gule kort, hvoraf Ivanovs afløser Tim Sebastian får to stk. og dermed et rødt.


Afrunding august 2008
Det må siges at være en godkendt sæsonstart med avancement i pokalturneringen og syv point for tre ligakampe.

Vi har genereret et overskud på £132k, og dermed har vi et samlet overskud på £6,0 mio. for hele sæsonen.

Bestyrelsen er tilfreds, og specielt sejren over rivalerne fra Stuttgart har vakt glæde

Jeg håber at I er blevet godt underholdt og læser med, når næste kapitel i Karlsruhes eventyr kommer...



« Seneste Redigering: 03 Apr 2009, 22:04 af TheDuck » Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Karlsruher SC - August 2008
« Svar #6: 03 Apr 2009, 10:03 »

Jeg læser med og må sige, at starten på turneringen har da været rigtig god Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Karlsruher SC - August 2008
« Svar #7: 03 Apr 2009, 13:06 »

Dejligt at høre, at der er nogen, som læser med. Jeg håber at kunne have næste update klar i aften, og jeg lover at der bliver spænding.
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Karlsruher SC - August 2008
« Svar #8: 03 Apr 2009, 22:00 »

September 2008

Den gode sæsonstart har virkelig givet mig blod på tanden, men som med mange andre ting går det både op og ned i fodbold. På grund af landskampe har vi to ugers pause til næste kamp på hjemmebane mod Frankfurt. En overkommelig modstander, men det kræver koncentration af spillerne, hvis vi skal bevare sidste måneds gejst og fightervilje på banen. Derfor er jeg ikke meget for at udråbe os selv til nogen som helst form for favorit til pressen.


13/9 2008 Bundesliga, 4. runde

Karlsruhe 2-1 Franfurt
0-1 Martin Fenin 37’
1-1 Joshua Kennedy 52’
2-1 Sebastian Freis 66’

Vi starter rigtig dårligt på kampen, og efter en god halv time dukker Fenin op ved bagerste stolpe og scorer sikkert på et indlæg fra venstre side. En klar opdækningsfejl fra vores side. I 2. halvleg får vi et hjørnespark, og Kennedy når højest og udligner til 1-1. Et lille kvarter senere finder Aduobe Sebastien Freis, som på kanten tørrer sin modspiller og scorer sit første mål i sæsonen. Herefter lukker vi kampen ned og kører sejren i hus. Alt i alt en god præstation, men det er ærgeligt, at modstanderne skal score, før vi vågner op.


Med sejren spiller vi os op på 2. pladsen efter 4 kampe. Men i næste runde har vi en svær udekamp mod Werder Bremen.


20/9 2008, Bundesliga, 5. runde

Werder Bremen 0-1 Karlsruhe
0-1 Joshua Kennedy 21’

Som ventet kommer vi under pres fra start, men efter 20 minutter erobrer Maik Frantz bolden på vores banehalvdel. Han sender den hurtigt frem mod Sebastian Freis, som dribler langs højrekanten, tørrer Werders venstre back og sender et indlæg ind i feltet. Her opstår der lidt klumspil tæt under mål, men Kennedy bruger sin kropsstyrke og sparker bolden i nettet med 3 forsvarspillere på nakken. Efter målet får vi styr på kampen, og vi kan endnu engang holde føringen frem til sidste fløjt. En taktisk flot kamp, hvor vi holder stjerner som Pizarro, Diego og Rosenberg nede på 6(3) afslutninger. Vi får dog også 7 gule kort som en konsekvens af min taktik, hvor alle midtbanespillere og angribere bliver tacklet hårdt.


Endnu en fantastisk kamp, som sender os på 1. pladsen i ligaen. Jeg kan dog godt være lidt bekymret for, om vi topper for tidligt, da vi spiller for spiller ikke er berettiget til vores placering i forhold til de andre tophold. Der er dog ikke tid til at hvile på laurbærene, da vi allerede om tre dage skal møde Koblenz fra den 2. Bundesliga i pokalen. Vi har nået bestyrelsen mål om at komme til 2. runde i pokalen, og jeg vælger at stille med et næsten komplet reservehold.


23/9 2008 Tysk Pokal, 2. runde

Karlsruhe 0-0 Koblenz

Udvisning: Tim Sebastian

Koblenz vinder på straffe

Vi spiller dem ud af banen, men ingen af vores i alt 15 skudforsøg vil i nettet. Til sammenligning rammer de ikke vores mål en eneste gang på deres 3 forsøg. Herudover må vi kæmpe med halvskadede spillere, og Tim Sebastian får sit 2. røde kort. I straffesparks konkurrencen scorer Koblenz på alle 5 forsøg, mens det - paradoksalt nok - er Joshua Kennedy, der brænder for os, og dermed sender Koblenz videre i turneringen.


Det var lidt en skuffelse at tabe til et så dårligt hold, men på den anden side, så har vi kun ligaen at koncentrere os om nu. Og det bliver nødvendigt, for i næste runde venter Leverkusen, som har været fremragende i sæsonens første kampe.


26/9 2008 Bundesliga, 6. runde

Karlsruhe 2-2 Leverkusen
1-0 Antônio da Silva 8’
1-1 Stefan Kiessling 47’
1-2 Stefan Kiessling 55’
2-2 Dino Drpic 82’

Vi spiller en godkendt kamp, men det er tydeligt, at Leverkusen bare er et bedre hold. da Silva scorer allerede efter 8 minutter, da vi får et frispark lige uden for feltet, som han sikkert banker i mål. I starten af 2. halvleg kokser det desværre helt for os. Først viser Ivanov sin manglende rutine, og går helt gal af bolden. Helmes sparker på mål, og Miller parerer bolden lige ud i fødderne på Kiessling, som nemt kan udligne. 10 minutter senere er den gal igen. Vi får ikke sparket en løs bold i feltet væk, og Kiessling scorer endnu et mål. Men som det ser aller værst ud får vi et hjørnespark, og denne gang er de Drpic, der når højest og udligner til kampens resultat. På trods af pointtabet viser holdet en kæmpe moral og vilje til at komme tilbage i en kamp, som ellers så håbløs ud.


Afrunding september 2008
Vi kan således afslutte september med en placering som nr. 2, á point med Bayern på 1. pladsen. Vi har hentet 14 point i 6 kampe, og jeg må sige, at jeg er overrasket over holdets kynisme og moral.

Vi har genereret et overskud på £493k, og vi har dermed et samlet overskud på £6,5 mio for hele sæsonen.

Bestyrelsen er tilfreds, og de glæder sig stadig over sejren mod Stuttgart.

Mon vi kan fortsætte den flotte stime i oktober og evt. helt frem til maj? Følg med i bloggen, og se om vi holder dampen eller ryger ned, hvor vi hører til...
« Seneste Redigering: 03 Apr 2009, 22:03 af TheDuck » Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010