home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fænomenet Ronaldo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Fænomenet Ronaldo  (Læst 22989 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #15: 24 Jun 2006, 19:10 »

Hvis der er noget jeg bare ikke kan tage er det de forskellige kommentatere på TV2 og DR1. "Ronaldo er for tyk han laver ingen ting"

Ekstremt enig. Under kampen mod Australien fik Ronaldo som bekendt en advarsel, og den ene kommentator (jeg kan ikke huske, hvem det var) udbrød "det vidner jo ikke om alvorlig høj intelligens, at man får en advarsel så tidligt i turneringen". Der bliver kørt alt for hårdt på ham, ingen tvivl der, og han er trods alt stadig en dygtig spiller. Dog ikke helt på højde med hans tidligere klasse.
Logged

Welling
Gæst
 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #16: 24 Jun 2006, 20:45 »

Og det har du måske, Huh
man kan jo godt have forstand på fodbold fodi man synes Ronaldo er fed, dårlig og grim,
for det første er Ronaldo fed af en fodboldspiller at være, de fleste fodboldspillere ligger vidst for det meste 1-5 kg. under ideal vægten, men Ronaldo vejer et halvt kg. for meget, hivlket tyder på at han spiser mere end klubben beder ham om, vad jo ikke ligefrem hjælper ham til at få mere anderkendelse, for det andet er han efter min mening ikke vildt "flot"
og for det tredje er han jo langt fra den bedste spiller

Hvis jeg selv skal sige det, er der næppe noget herinde der ved mere om fodbold end mig. Jeg skrev i øvrigt også, at man gerne må svine ham, så længe det er konstruktivt.

Hvis du kigger på de to mål Ronaldo lavede, så var det jo kun det ene hvor han stod stille. Han skabte jo selv chancen ved det andet. I øvrigt løb han jo stort set hele kampen, og forsøgte at drible - og det lykkedes ganske mange gange - og havde flere gode afleveringer.

Pt. er han ikke overvægtigt, men der er da ingen tvivl om, at han var meget overvægtigt for ca to måneder siden, hvor han havde en kampvægt på omkring 95 kg. Han har tabt 5 kg siden han ankom til VM-slutrunden.

Nu håber jeg bare han bliver topscorer, så han kan lukke munden på alle kritikerne.
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #17: 24 Jun 2006, 21:08 »

Tyk eller ej, han blev Real Madrids topscorer igen i år. Men ok, Real har jo også haft en skidt sæson.
Og det er satme nogle imponerende mål statistikker han har fået lavet igennem tiderne.  Smiley

Han har været skadet meget af tiden så det gør det bare endnu flottere at han blev topscorer Thumbs Up
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #18: 24 Jun 2006, 21:11 »

Hvis jeg selv skal sige det, er der næppe noget herinde der ved mere om fodbold end mig


Damn, den udtalelse fører mine tanker hen på Zlatan, og andre knap så ydmyge ting han kunne finde på at sige  funny
Logged

Welling
Gæst
 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #19: 24 Jun 2006, 22:30 »

Hvis jeg selv skal sige det, er der næppe noget herinde der ved mere om fodbold end mig. Jeg skrev i øvrigt også, at man gerne må svine ham, så længe det er konstruktivt.

Hvis du kigger på de to mål Ronaldo lavede, så var det jo kun det ene hvor han stod stille. Han skabte jo selv chancen ved det andet. I øvrigt løb han jo stort set hele kampen, og forsøgte at drible - og det lykkedes ganske mange gange - og havde flere gode afleveringer.

Pt. er han ikke overvægtigt, men der er da ingen tvivl om, at han var meget overvægtigt for ca to måneder siden, hvor han havde en kampvægt på omkring 95 kg. Han har tabt 5 kg siden han ankom til VM-slutrunden.

Nu håber jeg bare han bliver topscorer, så han kan lukke munden på alle kritikerne.


Hihi, jeg bliver vel nok nødt til, at rette mig selv. Det er svært for os, at skrive noget konstruktivt, da Ronaldo alligevel ikke kan bruge det til noget. Derfor må jeg nok hellere sige, at det skal være sagligt, men det kommer vel ud på samme plan.
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #20: 25 Jun 2006, 00:36 »

Ronaldo bliver topscore i dette VM
Logged

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #21: 25 Jun 2006, 13:38 »

Apropos Zlatan, så var det da godt nok et skuffende vm fra hans side af. Men kritikken hagler ikke just lige ned over ham, næ nej Ronaldo skal da kritiseres selvom han er den mest scorende spiller i vm historien...
Logged

9530-This
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #22: 26 Jun 2006, 05:17 »

Apropos Zlatan, så var det da godt nok et skuffende vm fra hans side af. Men kritikken hagler ikke just lige ned over ham, næ nej Ronaldo skal da kritiseres selvom han er den mest scorende spiller i vm historien...

Korrekt Simoni, men der er jo forskel på hvilke landshold de to herre spiller for. Og der er også forskel på hvor mange vm slutrunder de har spillet.
Vil påstå at hvis Zlatan spillede for Brasilien og havde været med til lige så mange vm slutrunder, så ville han også havde kunne scoret lige så mange mål. Og blive VM's mest scorende spiller
« Seneste Redigering: 26 Jun 2006, 05:19 af 9530-This » Logged

”Alt i fodbold bliver vanskeliggjort af det andet holds tilstedeværelse”

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #23: 26 Jun 2006, 08:16 »

Havde Zlatan været brasilianer, havde han nok ikke engang været med i start opstillingen.. Måske ikke engang truppen...
Og det er jo blot gætteri det der! Lad være at gøre Zlatan til noget bedre end han er, Det er IKKE FM det her...!
Logged

9530-This
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #24: 26 Jun 2006, 15:47 »

Nej, men det jeg prøver at vise er at der er forskel på kvaliteten af de 2 hold
Logged

”Alt i fodbold bliver vanskeliggjort af det andet holds tilstedeværelse”

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #25: 26 Jun 2006, 18:18 »

Måske vil han score flere mål hvis han spillede for Brasilien, This, men med de kvalliteter han har, burde han kunne score flere mål selvom han spiller for Sverige. At han har spillet et dårligt Vm, kan man ikke løbe fra.
Logged

9530-This
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #26: 26 Jun 2006, 19:04 »

Nej synes også han har spillet et dårligt VM. Men Simoni sagde jo at Ronaldo han er vms mest scorende spiller, men det er jo fordi han ikke altid har været i den aktuelle form. Og Det vil Zlatan jo heller ikke være hvert år, så derfor siger jeg bare at Zlatan nok ville scorer lige så mange mål, hvis han spillede for Brasillien som har mange gode oplæggere til at spille sine medspillere gode .
Logged

”Alt i fodbold bliver vanskeliggjort af det andet holds tilstedeværelse”

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #27: 26 Jun 2006, 19:12 »

Jeg tror personligt også han vil score flere mål. Men tror ikk han vil blive topscore.
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #28: 26 Jun 2006, 19:18 »

Apropos Zlatan, så var det da godt nok et skuffende vm fra hans side af. Men kritikken hagler ikke just lige ned over ham, næ nej Ronaldo skal da kritiseres selvom han er den mest scorende spiller i vm historien...

Det er løgn.
Han er lige blevet kåret til det største svenske flop
Logged

Bovski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fænomenet Ronaldo
« Svar #29: 26 Jun 2006, 19:35 »

syns at folk kritiserer Ronaldo alt for meget og fokuserer for meget på ham..

nu kan jeg kun udtale mig udfra brasiliens første kamp men der syns jeg at adriano var mindst lige så dårlig og ufarlig som ronaldo og alligevel sviner alle folk kun ronaldo, syns det er en flot præstation af ronaldo at han er kommet i form på kort tid og at han har tabt sig...

syns ikke det har virket som om han har været glad dne seneste tid i real og tror det har været med til at hive hans vægt op og hans niveau ned...
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010