home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 707 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  *13* Creador de juego
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: *13* Creador de juego  (Læst 11291 gange)
Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: *2* Creador de juego
« Svar #15: 23 Apr 2011, 11:14 »

følger med vil helst have han bliver i Arsenal men hvis han skal til Spanien håber jeg på Real Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *2* Creador de juego
« Svar #16: 23 Apr 2011, 11:17 »

følger med vil helst have han bliver i Arsenal men hvis han skal til Spanien håber jeg på Real Wink
Godt at høre du følger Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *4* Creador de juego
« Svar #17: 23 Apr 2011, 11:41 »



Klokken var 6:30. Jeg var stået op til sædvanlig tid, hvorefter jeg gik ud i køkkenet for at få en hurtig gang havregryn med sukker. Jeg gik ind på mit værelse for at pakke tasken. Derefter skulle håret sættes, også var jeg klar til at tage til træning i min sorte Mercedes-Benz.

Træningen startede med lidt let opvarming, hvor vi fik at vide, at en opvarmningskamp mod rerserverne var blevet planlagt. Da træningen sluttede kl. 16:30, tog jeg hjem for at forberede mig til sæsonens mulighed for at vise mine evner som creador de juego. Jeg mødte friskt op til kampen, jeg forventede, ville blive let.

Kampen startede skidt ud for vores side. Rerserverne havde et lille overtag, men jeg kunne alligevel overvære Diaby gøre det til 1-0 på et hovedstødsmål. Efter målet vandt vi overtaget tilbage, og i det 16. minut beviste jeg mine evner som playmaker ved at lægge op til Walcotts mål.

I anden halveg var jeg en af de få spillere, der ikke blev udskiftet og den store udskiftning kom måske til at ændre kampens forløb. Der blev ihvertfald ikke scoret et eneste mål i hele anden halveg.

Da kampen sluttede cirka kl. 21:00, tog jeg hjem for at få dagens sidste måltid, inden jeg skulle ind under dynen.

Jeg lå, og spekulerede på, om jeg kunne føre The Gunners tilbage til tronen, og overbeviste mig selv om, at hvis jeg lavede et mål eller en assist i overmorgens kamp, så ville The Gunners være mestre inden for to sæsoner. Da jeg faldte i søvn drømte jeg om at se mig selv spille mesterskabet tilbage til Arsenal.

« Seneste Redigering: 25 Apr 2011, 10:04 af massu14 » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *4* Creador de juego
« Svar #18: 24 Apr 2011, 21:22 »


Inden kampen mod Dunfermline følte jeg mig træt, og havde det som om, kroppen var drænet for energi. Da jeg stod op, havde jeg faktisk slet ikke lyst til morgenmad, så jeg det sprang jeg over, men endte med alligevel, at tage et lille æble. Da jeg mødte op til kampen, bad jeg manager Arsene Wenger om at lade mig starte ude. Han accepterede, af den grund, at det kun var en venskabskamp.

Kampen blev ikke bare en walkover, som man ellers forventede inden kampen. Robin van Persie var første halvegs enlige målscorer. Jeg kom ind fra starten af anden halveg i stedet for en halvskadet Rosicky. Nasri scorede på et flot langskud i det 71. minut, men jeg lavede et utrolig pinligt selvmål to minutter efter. Yderligere skete der ikke. En ringe præstation af mig og holdet, men der er stadig fire kampe til at få spillet på plads.

I de efterfølgende kampe følte jeg mig ovenpå igen, hvor det blev til en 1-0 sejr over Cruz Azul, et 3-2 nederlag til Bordeaux, en 3-0 sejr over Luton, hvor jeg leverede to assists og en 4-0 sejr over Cardiff.

Under venskabskampene var der rygter om, at Real Madrid var interesseret i at hente mig, men jeg afviste blankt, at ville skifte til kongeklubben i den nære fremtid. Da jeg mødte op til sidste træningsdag inden sæsonstarten, var et nyt ansigt kommet til klubben. Leverkusens unge Arturo Vidal var hentet til klubben, og som jeg kunne forstå på Arsene Wenger, ville han gå direkte ind i startsopstillingen.

Efter forstærkelsen til truppen og udemærkede resultater følte mig og mine holdkammerater os nu klar til at genvinde mesterskabet. Første modstander der skulle nedlægges, var Stoke City.
« Seneste Redigering: 25 Apr 2011, 10:03 af massu14 » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *4* Creador de juego
« Svar #19: 24 Apr 2011, 21:30 »

Hej drenge.
Der vil ikke komme ss af transfers, da det er en spillerblog. Der vil dog komme ss af ligaen og et ss af spilleren selv med jævnligt mellemrum.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: *4* Creador de juego
« Svar #20: 24 Apr 2011, 21:35 »

super update(s) glæder mig til at følge ham længere frem
Logged

Tidligere: Baloo38

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *4* Creador de juego
« Svar #21: 24 Apr 2011, 21:38 »

super update(s) glæder mig til at følge ham længere frem
Mange tak for kommentaren. Det giver virkelig lyst til at fortsætte.
Kan så også fortælle, at layoutet vil være anderledes i kampreferater, men når der bliver fortalt om det, der ikke har med kampe at gøre, vil layoutet være ligesom de updates, der har været.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: *4* Creador de juego
« Svar #22: 24 Apr 2011, 21:40 »

Ser spændende ud, en spillerblog er altid interessant. Nu kan jeg hverken lide Arsenal eller Fabregas, men jeg følger med Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *4* Creador de juego
« Svar #23: 24 Apr 2011, 21:49 »

Ser spændende ud, en spillerblog er altid interessant. Nu kan jeg hverken lide Arsenal eller Fabregas, men jeg følger med Smiley
Mange tak for kommentaren.
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *4* Creador de juego
« Svar #24: 25 Apr 2011, 18:16 »

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på, at jeg kun, vil skrive om hans kampe for Spanien under slutrunder.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: *4* Creador de juego
« Svar #25: 25 Apr 2011, 18:28 »

så du vil slet ikke skrive om ham i Arsenal eller har jeg misforstået?
Logged

Tidligere: Baloo38

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *4* Creador de juego
« Svar #26: 25 Apr 2011, 18:53 »

så du vil slet ikke skrive om ham i Arsenal eller har jeg misforstået?
Jo, jeg skriver om alle kampe i Arsenal, men af de landskampe han spiller, skriver jeg kun om slutrunde kampe.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: *4* Creador de juego
« Svar #27: 25 Apr 2011, 18:54 »

så du dropper venskabskampene landsholdsmæssigt samt kval kampe?
Logged

Tidligere: Baloo38

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: *4* Creador de juego
« Svar #28: 25 Apr 2011, 19:00 »

så du dropper venskabskampene landsholdsmæssigt samt kval kampe?
Finder ud af om jeg tager kvalkampe med, men ikke venskabskampe.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: *4* Creador de juego
« Svar #29: 25 Apr 2011, 19:08 »

super så er jeg med nu
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010