home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:54:06 Bubbles Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I går kl. 22:06:29 warmon Blogkonkur... [3] Journeyman - Truppen
I går kl. 20:05:55 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 714 Gæster Online.

Indlæg: 1132704 over 31367 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvilken Fodboldstøvler har du
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken Fodboldstøvler har du  (Læst 23834 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Hvilken Fodboldstøvler har du
« : 22 Jul 2007, 21:48 »

1:Hvilke støvler har du: Har en Nike Air Legend i guld og sort

2:Hvorfor har du den: Ønskede mig et par til jul da jeg blev havde spillet i den noget tid, og bare trængte til en ny

3:Gode/Dårlige ting ved den: At de er lavet i kængurru skind gør at støvlen er utrolig fleksibel og har en god pasform, er god og solid og giver et godt spark. Har ved snørrebåndende sådan noget velkrofiber eller hvad det hedder som hurtig er fuldstændig ubrueligt.

4:Kan du anbefale din støvle: Kan varmt anbefales, den er billig, sidder godt på foden, og giver en god sparkepræsicion

5: Hvilken støvle kunne du tænke dig næste gang: http://www.unisport.dk/?page=Produkt&kategori=426&id=26448 kunne godt tænke mig denne model, synes det er et utrolig fedt design og har kun hørt gode ting om den, og se lige den pris

6: Evt andre ting: Er dejlig billig nu hvor der er kommet ny model Smiley
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #1: 22 Jul 2007, 21:58 »

1: Har hele 3 par Wink Et par Nike Mercurial Vapor, et par Nike Total 90 Supremacy, og et par Nike Tiempo 10R Smiley
2. Tjae Smiley De første er et par kampstøvler, nr. 2 er til vådbane, og de sidste er træningsstøvler Smiley
3. Kampstøvlen er let, og sidder tæt, så den er dejlig og sparke med, Støvlen til vådbane, er der lange knopper på, så jeg står godt fast, når der er vådt Smiley og nr. 3, er bare en ganske udmærket støvle, som er god allround Smiley
4. Kan anbefale alle 3..
5. Har bestilt et par Nike 90 Laser i Gul Wink
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #2: 22 Jul 2007, 22:06 »

1: Har hele 3 par Wink Et par Nike Mercurial Vapor, et par Nike Total 90 Supremacy, og et par Nike Tiempo 10R Smiley
2. Tjae Smiley De første er et par kampstøvler, nr. 2 er til vådbane, og de sidste er træningsstøvler Smiley
3. Kampstøvlen er let, og sidder tæt, så den er dejlig og sparke med, Støvlen til vådbane, er der lange knopper på, så jeg står godt fast, når der er vådt Smiley og nr. 3, er bare en ganske udmærket støvle, som er god allround Smiley
4. Kan anbefale alle 3..
5. Har bestilt et par Nike 90 Laser i Gul Wink


Du fik da sat et par smileys ind i den tråd Wink Hvordan er det at have så mange støvler, er der ikke forskel på at træne i et par og kun spille kamp i nogle?? Smiley
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #3: 22 Jul 2007, 22:15 »

Du fik da sat et par smileys ind i den tråd Wink Hvordan er det at have så mange støvler, er der ikke forskel på at træne i et par og kun spille kamp i nogle?? Smiley
Jeg synes det er dejligt og have så mange, for så kan man skifte alt efter hvordan banen er.. Så jeg skøjter ikke rundt ligesom de andre 21 mand på banen, når jeg har mine støvler til vådbane på.. Men trænings og kamp støvler har næsten alle der er lidt seriøse med fodbold ..Smiley men nu arbejder jeg i Intersport, så kunne jeg få et par støvler til vådbane rimelig billigt Wink
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #4: 22 Jul 2007, 22:18 »

Men du mærker ikke den store forskel i at gå fra dine trænings støvler til dine kampstøvler?? Smiley
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

søgaard
Gæst
 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #5: 22 Jul 2007, 22:24 »

Men du mærker ikke den store forskel i at gå fra dine trænings støvler til dine kampstøvler?? Smiley
Selvfølgelig er der forskel.. Kampstøvlerne er jo væsentligt lettere, og tyndere, Så du virkelig har følelse med bolden.. mens træningsstøvler mere skal være solide, så der er det bedre med en Allround støvle, som Legends eller Tiempo fra Nike Smiley Skal siges jeg næsten altid har haft Nike, og de gange jeg ikk har, har jeg været utilfreds, så nu er jeg gået over til kun og købe Nike Smiley
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #6: 22 Jul 2007, 22:29 »

Jeg har et eller andet Umbro XAI.. Eller noget i den dur Wink. De er vist ret dyre(1XXX), men jeg fik dem ret billigt på udsalg. Jeg spiller ikke fodbold på noget videre seriøst plan mere, så det er bare hyggebold, som jeg bruger dem til Wink.
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #7: 22 Jul 2007, 22:32 »

Har Nikes nye model Nike total 90 Laser. Dog kun den anden dyreste, da jeg ikke rigtig gider give så mange penge for et par støvler som alligevel vil blive slidt ned. Men denne støvle er dog den bedste jeg nogensinde har prøvet, den sidder lige på foden, vejer ikke så meget og så har man et godt spark med den Smiley
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #8: 22 Jul 2007, 22:33 »

Jeg har et eller andet Umbro XAI.. Eller noget i den dur Wink. De er vist ret dyre(1XXX), men jeg fik dem ret billigt på udsalg. Jeg spiller ikke fodbold på noget videre seriøst plan mere, så det er bare hyggebold, som jeg bruger dem til Wink.
Det skal der jo også være plads til Wink
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

njandersen
Gæst
 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #9: 22 Jul 2007, 23:18 »

1. Puma king

2. Fordi det er verdens bedste fodboldstøvle, har altid brugt puma king og aldrig har der været noget at klage over

3. Støvlen er lavet af læder, hvilket gør den perfekt til lige præcis din sko.. Og så er de bare generalt et par gode støvler.. men har dog nogle utroligt lange snørrebånd:)

4. Ja, i den grad..

5. Puma king Peace
Logged

Dolle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #10: 23 Jul 2007, 00:21 »

1. Nyder godt af en par Adidas Predator i Hvide/Guld .. Puma støvler med jernknopper bruger jeg kun når banen er våd ..

2. Har prøvet så mange andre støvler, men intet har virket så godt og solidt som Predator støvlen ..

3. Ikke i nærheden af at være en af de der fancy støvler som er super lette og sådan, men solid og sidder perfekt på min fod .. Ingen andre støvler har virket så godt som Predator hos mig ..

4. Anbefales varmt af mig .. Ingen anden støvle over Predator ..

5. Køber aldrig en anden støvle end Predator igen ..
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #11: 23 Jul 2007, 14:55 »

1. Nyder godt af en par Adidas Predator i Hvide/Guld .. Puma støvler med jernknopper bruger jeg kun når banen er våd ..

2. Har prøvet så mange andre støvler, men intet har virket så godt og solidt som Predator støvlen ..

3. Ikke i nærheden af at være en af de der fancy støvler som er super lette og sådan, men solid og sidder perfekt på min fod .. Ingen andre støvler har virket så godt som Predator hos mig ..

4. Anbefales varmt af mig .. Ingen anden støvle over Predator ..

5. Køber aldrig en anden støvle end Predator igen ..
Du er da vild med de støvler Wink
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #12: 23 Jul 2007, 15:02 »

1. Copa Mundial

2. Fordi det er verdens bedste fodboldstøvle.!

3. Støvlen er lavet af godt læder, og den passer perfekt, dog er der ret lange snørrebånd.

4. Ja kan varmt anbefale klassikeren.

5. Copa Mundial.
Logged

Dolle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #13: 24 Jul 2007, 17:48 »

Du er da vild med de støvler Wink

Jaa Wink
Logged

Rasmus E
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #14: 27 Jul 2007, 18:52 »

1. Jeg har et par Adidas F50+ SkyBlue
2. Jeg havde i forvejen et par Adidas F50+ bare i en anden farve, og kunne egentlig meget godt lide modellen. - Dog er jeg ikke så vild med den længere.
3. + = Det er en rimelig let støvle, og der medfølger flere forskellige såler, til det behov som ønskes. - = ikke ret holdbar, og har et lidt træls knoppesystem. - Er tilmed ikke optimal på våd bane.
4. Ja og Nej. Kommer an på behov. Som angriber, Ja, på grund af letheden og det hurdige afsat, ellers er der klart bedre alternativer.
5. Er der nogen som kan anbefale en god støvle til en frisparks skytte, som godt vil have det optimale ud af hans spark, og/eller en angriber støvle? - Tror Adidas Predator eller Nike Laser Total 90.
 Smiley   Peace[i][/i]Håber i kan hjælpe Wink funny
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010