home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 802 Gæster Online.

Indlæg: 1132731 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Football Manager Live
| | |-+  Football Manager Live, ja/nej?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Football Manager Live, ja/nej?  (Læst 3303 gange)
Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Football Manager Live, ja/nej?
« : 01 Sep 2008, 18:00 »

Hej alle sammen.

Jeg syntes ikk rigtig vi taler så meget om det nye Football Manager Live.

Personligt glæder jeg mig rigtig meget og kan næsten ikk vente, men vil gerne høre jeres andres mening.

Hvad siger i, skal i have det?
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Live, ja/nej?
« Svar #1: 01 Sep 2008, 18:25 »

Nej skal ikk, nok mest pga at det vil koste penge pr. mdr. Thumbs Up
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Football Manager Live, ja/nej?
« Svar #2: 01 Sep 2008, 18:27 »

Nope...

Jeg køber spillet så jeg kan spille når jeg har tid og lyst og ikke lige mit dankort i nærheden...

Om det bliver en succes skal jeg være usagt, men synes de presser citronen lige hårdt nok når de vil have betaling for det...
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Football Manager Live, ja/nej?
« Svar #3: 01 Sep 2008, 18:45 »

Når jeg ikke engang kan holde gang i et hold i Hattrick, så synes jeg det ville være direkte dumt at begynde med noget tilsvarende (hvis jeg har forstået konceptet ret), som man så oven i købet skal betale en formue for at være med i...

Selv hvis det skulle gå hen at blive en succes, så er det ikke noget for mig overhovedet.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Live, ja/nej?
« Svar #4: 01 Sep 2008, 18:46 »

Umiddelbart tror jeg ikke den bliver noget ja for mig, men det kunne være man skulle kigge på det en gang i fremtiden. Smiley Tror FM09 i første omgang er nko til mig.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Live, ja/nej?
« Svar #5: 01 Sep 2008, 19:15 »

Jeg tror jeg siger nej til Live-udgaven. I hvert fald i første omgang.

I forvejen har jeg ikke tident il at spille FM særligt meget, og jeg tror Live-spillet simpelthen er for tidskrævende. At det koster mindst 1200 kroner om året er absolut ikke et plus.

Men her for nylig har jeg undersøgt spillet, så måske vil jeg prøve det i fremtiden. Hvis prisen for at være online falder drastisk
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Live, ja/nej?
« Svar #6: 01 Sep 2008, 19:18 »

Jeg har været beta tester og kan få det for 500 om året, så tror bestemt at det skal bestilles et år Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Stuf21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager Live, ja/nej?
« Svar #7: 01 Sep 2008, 20:46 »

Jeg har også købt et år til beta-tester pris. Tror helt klart, det er pengene værd.
Logged

Se min Football Manager Live Beta blog på: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=16356.0

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Live, ja/nej?
« Svar #8: 01 Sep 2008, 20:55 »

Nedern at høre, så mange ikk har lyst til investere i dette. Jeg skal i hvert fald prøve det af i 3 måneder. Forstår dog ikke helt at så mange brokker sig over den dyre pris, 50 kr. om måneden er da ikke så galt.
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager Live, ja/nej?
« Svar #9: 01 Sep 2008, 21:13 »

Jge ska heller ikke have det, spiller allerede World of Warcraft og synes jeg spilder nok penge på online spil jeg alligevel ik rigtigt gider, så som andre venter jeg bare på 09 versionen, men den ser jeg så sandelig også frem til.
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Live, ja/nej?
« Svar #10: 02 Sep 2008, 08:29 »

Jeg hopper heller ikke med på FML-vognen. Umiddelbart synes jeg at SI i det her tilfælde virkelig forsøger at malke deres koncept. Det kan man naturligvis ikke bebrejde dem. De skal tjene penge, og helst så mange som muligt. Men det betyder, at jeg for første gang føler mig mere som forbruger af et produkt, fremfor tilhænger eller "fan" af et spil. Det havde også den konsekvens, at jeg var forholdsvis kritisk overfor SI, da FM08 kom og viste sig at være fyldt med graverende fejl. Fra da af følte jeg mig også berettiget til at opføre mig som en forbruger og kritisere et produkt som fra start af (dvs. før patches) var alt for dårligt. Og det gjorde jeg så.

Derudover så appellerer FML ikke til mig af den grund, at mit spillemønster er meget uregelmæssigt. Nogle gang kan jeg holde pause en hel måned. Det egner sig ikke til FML's koncept. Desuden har jeg heller aldrig spillet ret meget multiplayer. Et par gange med gutterne, men normalt er FM et spil jeg foretrækker at spille alene. Jeg har ikke behov for at måle mig med andre på den måde. Jeg tror heller ikke, at jeg ville være specielt god til det, hvilket formodentlig betyder, at lysten langsomt ville forsvinde. Hvem gider sidde fast midt i tabellen i 8 sæsoner i træk?
« Seneste Redigering: 02 Sep 2008, 08:55 af -Johnson- » Logged


DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Football Manager Live, ja/nej?
« Svar #11: 02 Sep 2008, 08:56 »

Jeg må sige nej til FML .. Jeg er selv beta-tester på det og synes slet ikke det er som det alm. FM spil. Man ska spille det konsekvent dvs. et par timer om dagen og det er de færreste der har tid til det. Jeg har i hvert fald ikke. Jeg tror hurtigt man bliver træt af det, og hvis man skal have succes i det skal man satme bruge meget tid. Derudover synes jeg også det er for dyrt at spille, og det er de færreste der gider betale hver måned.

Jeg synes konceptet er fint nok som sådan det har bare ikke fanget mig, men hvis man gerne vil have en masse udfordringer fordi man spiller mod andre mennesker og ikke mod en "computer/AI"..

P.S. BERBATOV TIL UNITED :: Synes bare lige den skulle med ! Opstemt
Logged

darkzt4r
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Live, ja/nej?
« Svar #12: 02 Sep 2008, 09:04 »

FM09 bliver mit valg. ikke FML :]

ja berbatov til united. det kan kun gå HELT galt.
Logged

Maestro aka Ruhee
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Live, ja/nej?
« Svar #13: 14 Okt 2008, 20:06 »

Jeg var meget skeptisk til at starte med, men efter at være kommet med i den sidste runde af beta testere har jeg helt klart ændret holdning, spillet er ganske enkelt genialt. Jeg skal helt sikkert game en masse Live og 09 i år
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010