home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 672 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2010
| | | | |-+  Ungdomstræner.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ungdomstræner.  (Læst 4482 gange)
Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Ungdomstræner.
« : 08 Jul 2010, 19:46 »

Hej.

Jeg er Barcelona i 2. sæson, skal bare lige have sat en ordenlig trænerstab på benene.
Jeg mangler et par topklasse ungdomstræner af Barca's kaliber, jeg har kigget i tråden "Top Træner", men der er jo ingen ungdomstrænere.
Er der nogle der har et par ungdømstræner fra 4,5 til 5 stjernet.

//Baztik
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Ungdomstræner.
« Svar #1: 08 Jul 2010, 19:59 »

Hej.

Jeg er Barcelona i 2. sæson, skal bare lige have sat en ordenlig trænerstab på benene.
Jeg mangler et par topklasse ungdomstræner af Barca's kaliber, jeg har kigget i tråden "Top Træner", men der er jo ingen ungdomstrænere.
Er der nogle der har et par ungdømstræner fra 4,5 til 5 stjernet.

//Baztik
Hvis du ansætter en ''træner'' ville han også kunne træne ungdomsspillere, han skal bare have et højt tal i ''Ungdomsspillere'' Thumbs Up
Logged

Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomstræner.
« Svar #2: 08 Jul 2010, 21:07 »

Ja men ville bare have en direkte ungdomstræner, en som normalt fungerer som en.
Kender du ikke nogle?
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Jedermann
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ungdomstræner.
« Svar #3: 14 Jul 2010, 06:18 »

Bernhard Peters....
Logged

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Ungdomstræner.
« Svar #4: 14 Jul 2010, 08:06 »

Ja men ville bare have en direkte ungdomstræner, en som normalt fungerer som en.
Kender du ikke nogle?
prøv at søg på evnerne Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomstræner.
« Svar #5: 14 Jul 2010, 11:15 »

Hvor meget dårligere trænes spillerne af en normal træner der har højt i det han nu træner dem i, men ikke er særlig god til at træne ungdomsspillere?

Det er jo ikke alle hold der har plads til 15 trænere?
Logged

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Ungdomstræner.
« Svar #6: 14 Jul 2010, 11:35 »

Det er jo ikke alle hold der har plads til 15 trænere?
Du behøver da ikke 15? Din træner skal bare have et højt tal i ungdomsspillere! Huh
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomstræner.
« Svar #7: 14 Jul 2010, 11:56 »

Hvor meget dårligere trænes spillerne af en normal træner der har højt i det han nu træner dem i, men ikke er særlig god til at træne ungdomsspillere?

Det er jo ikke alle hold der har plads til 15 trænere?

De bliver pænt meget dårligere. Hvis du har fokus på, at du kun har en træner til hver træningskategori, som dækker både 1. holdet og U-holdet, skal du helst have en træner med mindst 13-14 stykker i træning af ungdomsspillere, eller hvad det nu hedder. Ellers ender du med en markant dårligere træning for dine unge spillere. Tror på et tidspunkt jeg havde en med 10 i det, og han faldt 3 stjerner på ungdomsholdet i forhold til den træningskvalitet han kunne yde på 1. holdet.

Du behøver da ikke 15? Din træner skal bare have et højt tal i ungdomsspillere! Huh

Nu er det ikke altid lige nemt at finde en træner, der giver mindst 4 stjerner, som også har en god stat i ungdomstræningen. Der er det at man må gå på kompromis og så hyre en træner til både ungdomsholdet og 1. holdet, og derfor kan man nemt løbe op i 15 trænere i ens stab.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomstræner.
« Svar #8: 14 Jul 2010, 13:27 »

De bliver pænt meget dårligere. Hvis du har fokus på, at du kun har en træner til hver træningskategori, som dækker både 1. holdet og U-holdet, skal du helst have en træner med mindst 13-14 stykker i træning af ungdomsspillere, eller hvad det nu hedder. Ellers ender du med en markant dårligere træning for dine unge spillere. Tror på et tidspunkt jeg havde en med 10 i det, og han faldt 3 stjerner på ungdomsholdet i forhold til den træningskvalitet han kunne yde på 1. holdet.

Nu er det ikke altid lige nemt at finde en træner, der giver mindst 4 stjerner, som også har en god stat i ungdomstræningen. Der er det at man må gå på kompromis og så hyre en træner til både ungdomsholdet og 1. holdet, og derfor kan man nemt løbe op i 15 trænere i ens stab.

Interessant!
Derfor jeg aldrig har fået nogen U-spiller som er blevet gode.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomstræner.
« Svar #9: 14 Jul 2010, 13:51 »

Hvad hvis man bruger træneren fra 1. Holdet som er en top træner med 4 4½ * også man ansætter en ungdomstræner som har Arbejde med unge på 15?
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ungdomstræner.
« Svar #10: 16 Jul 2010, 09:30 »

Drop de ungdomstrænere. De betyder intet. Det eneste der betyder noget er, at du giver dem lidt kampe på 1. holdet. Dette er mine erfaringer, så måske andre har bedre erfaringer med ungdomstrænere.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomstræner.
« Svar #11: 16 Jul 2010, 10:22 »

Drop de ungdomstrænere. De betyder intet. Det eneste der betyder noget er, at du giver dem lidt kampe på 1. holdet. Dette er mine erfaringer, så måske andre har bedre erfaringer med ungdomstrænere.
Mener faktisk de unge spillere på reserveholdet/u-holdet stiger markant bedre, når der er lidt kvalificerede ungdomstrænere på holdet, men det er jo så uden kampe.
Kampe betyder rigtigt meget - vil også mene et stort talent bør få nogle minutter hist og pist for at fremme udviklingen.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010