home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 201 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2009
| | | | |-+  #18 - Din Vej 4.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: #18 - Din Vej 4.  (Læst 118735 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #135: 22 Jun 2009, 18:55 »

Det ville da være fantastisk.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #136: 22 Jun 2009, 19:00 »

Præcist Opstemt kunne være godt Wink
Logged

maaahhh-h-h-h

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #137: 22 Jun 2009, 19:04 »

Undskyld jeg siger det, men holdet er ikke Prottur. Det er et islandsk bogstav, som ligner et P. Men hvis man tager den korrekte oversættelse af det bogstav til dansk, så er det Th. Så derfor kommer navnet på klubben på at være Throttur i stedet for Prottur. Det synes jeg er en fejl, og som stor fan af dem irriterende. Intet ondt ment i denne sætning, ville bare give nogle rigtige fakta Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #138: 22 Jun 2009, 19:32 »

Undskyld jeg siger det, men holdet er ikke Prottur. Det er et islandsk bogstav, som ligner et P. Men hvis man tager den korrekte oversættelse af det bogstav til dansk, så er det Th. Så derfor kommer navnet på klubben på at være Throttur i stedet for Prottur. Det synes jeg er en fejl, og som stor fan af dem irriterende. Intet ondt ment i denne sætning, ville bare give nogle rigtige fakta Wink
Men det er da det rigtige hold jeg har sat dig på, ikke sandt? Opstemt
- Jeg må hellere lige rette det så. Det går jo ikke at den eneste islænding er utilfreds Wink
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #139: 22 Jun 2009, 19:33 »

Men det er da det rigtige hold jeg har sat dig på, ikke sandt? Opstemt
- Jeg må hellere lige rette det så. Det går jo ikke at den eneste islænding er utilfreds Wink

Ja, det er det rigtige hold Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #140: 22 Jun 2009, 19:36 »

Ja, det er det rigtige hold Opstemt
Behager navnet "Þróttur" herren? Wink
- Jeg har ændret det i min første update Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #141: 22 Jun 2009, 19:37 »

Behager navnet "Þróttur" herren? Wink
- Jeg har ændret det i min første update Smiley

Ja det behager mig fint og godt at du har ændret det, nu kan jeg være glad i min rejse mod stjernerne Wink

Ellers rigtig godt arbejde!
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #142: 22 Jun 2009, 19:39 »

Ja det behager mig fint og godt at du har ændret det, nu kan jeg være glad i min rejse mod stjernerne Wink

Ellers rigtig godt arbejde!
Mange tak x2 Thumbs Up
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #143: 22 Jun 2009, 19:40 »

Mange tak x2 Thumbs Up

Dog kunne jeg være lidt bedre teknisk i stedet for så fysisk Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #144: 22 Jun 2009, 19:43 »

Shh, det er ikke mig der har lavet dine stats - det er lavet automatisk Wink
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #145: 22 Jun 2009, 20:04 »

fedt hvis der kommer en Update snart! (:
Logged

Lavet Af GadeFM

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #146: 22 Jun 2009, 22:31 »

Det bliver nok først imorgen eftermiddag, jeg blev lige fanget af den "idé" Erzael har startet, med klubnomade. Det bliver nok ikke først på eftermiddagen, eftersom jeg har skole til klokken 15, og så skal jeg lige et smut forbi en ven. Jeg vil skyde på at den kommer inden aftensmaden imorgen Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din Vej 4.
« Svar #147: 23 Jun 2009, 16:55 »

Din Vej 4!
- Update 2; Spillernes første transfervindue.

Casper Andersen - Zone 43
Casper spiller stadigvæk i AB Tårnby, og han spiller fast. Dog burde han søge nye græsgange, for at forbedre sig yderligere. Jeg ser frem til at følge ham.

Kristian Kaad Jørgensen - korzika
Kristian burde virkeligt søge nye steder at spille. Det går ikke at han ikke spiller i HSV! Det er ikke måden man bliver verdens bedste spiller på.

Mads Knutsson Hansen - knutsson
Han spiller faktisk godt i Kolding. Især i cuppen har han spillet flot, i forhold til hans alder. Mon ikke, han også søger en større klub snart?

Mikkel Walle Mortensen - Nibali
Han har fået debut i Brøndby, og han gør det godt i alle sine kampe. Hvis han fortsætter sådan, går han en spændende fremtid i møde.

Aron Greve Vidarsson - Apache
Her på den 1. september, er Aron på vej til landsholdssamling for Islands u19 hold, hvor han muligvis får debut. Den stærke kantspiller spiller fast i Island, nærmere betegnet Þróttur. Mon ikke vi ser ham skifte klub snart?

Mads Sørensen - Macke
Mads fik 14 minutter mod WIT-Georgia for Midtjylland i Europa, og har også fået debut i SAS Ligaen, via en indskitning. Spændende!

Artat Jumniu - tatii
Hans værdi er faldet meget, og han bør måske søge væk fra Liverpool, hvis han vil øge sin værdi, eller spille fast.

Jes Manniche - Sej007
 Jes har fået sin debut, dog var det i europæisk fodbold. Og det blev til en elendig en af slagsen. Men heldigvis har han små muligheder for spilletid, da FCK har et par skader på højresiden. Intet er dog sikkert.

Mathias Havemann Enevoldsen - Enevoldsen
Mathias er endnu en af de spillere, som burde søge nye græsgange. Han får ingen spilletid, og det er noget han har brug for.

Marc Kjær Rasmussen - Marc2705
Marc spiller fint for Arsenals reserver. Dog ville en udlejning hjælpe på hans spilletid. Men mon ikke han kan klare sig med Arsenals reserver?

Stefan Stokic - FCK010
Stefan har spillet på Silkeborgs reservehold, hvor han har scoret 4 mål i sine 4 kampe. Dog kunne han også have godt af, at finde et sted hvor han spiller fast.

Lasse Skaarup Petersen - LassePetersen
Lasse har startet sæsonen fremragende, og har scoret 3 mål i 2 ligakampe. Hvis han fortsætter sådan, er han væk fra Næstved inden næste sommer er forbi. Den talentfulde angriber er ligesom flere andre indkaldt til Danmarks u19 hold.

René Rau - SoAP
Jeg forstår overhovedet ikke Skjold. De blev velsignede med en så talentfuld spiller som René, men kort inde i transfervinduet blev han sat til salg uden en særlig grund. Det er han stadig, men han er blevet i Skjold, hvor han spiller fast. Han smutter nok inden næste sommer er omme.

Frederik Beier Jønsson - Kezman
Frederik har fået sin debut i den danske pokalturnering, hvor han imponerede ved at score et mål. Dog har han ikke fået spilletid i SAS Ligaen.

Mikkel Lasson - Mikkellas
Imponerende, at Roskilde kan holde på ham. Han er indkaldt til u19 landsholdet, og spiller fast i 1. division. Der er ikke noget at sige til, hvis han vil væk fra klubben snart, for at blive endnu bedre.

Oskar Enemark Sørensen - Zulue
Selvom han ikke er (eller var) i AGFs førsteholdstrup, har han alligevel fået spilletid. Bl.a. som indskifter i GFs 3-2 sejr over Brøndby. Hvis han fortsætter sådan, ender han med at få masser af spilletid i Århus.

- Orange skrift ved brugernavnet betyder at der ikke er nogle ændringer.
- Rød skrift betyder klubskifte.
- Blå skrift betyder del-ejerskab.
- Gul skrift betyder udlejning.


Hold selv lige øje med jeres landsholdsstatus! Hvis i er indkaldt til u-landsholdene står det på det screenshot af jeres profil.
« Seneste Redigering: 23 Jun 2009, 17:03 af DavidMadsen » Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #2 - Din Vej 4.
« Svar #148: 23 Jun 2009, 17:08 »

Dejligt med en update! Iøvrigt fantastisk at jeg har fået SAS-debut, samt to kampe i det store udland - for ikke at nævne det ene mål! At jeg samtidig er med på landsholdet, må betyde ét eller andet bliver gjort rigtigt ude på Vestegnen! :p
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 - Din Vej 4.
« Svar #149: 23 Jun 2009, 17:14 »

For det første, vil jeg lige sige, at sommer-updates fra nu af kommer 1. oktober i stedet for 1. september. Altså, 1. februar, 1. juni & 1. oktober - hver 4. måned. Så dækker det de to transfervinduer samt sæsonafslutningen.

For det andet, er der kommet rekorder på forsiden. I må selv lige sige, hvis jeg skal opdatere rekorderne, altså, hvis jeres spiller (eller andres) har overgået en eller flere af rekorderne. Jeg skal nok selv prøve at holde øje med det, også Smiley
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010