home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 519 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Skadestuen FM2010
| | | | |-+  Problemer med installering af FM10! Kan du hjælpe mig?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Problemer med installering af FM10! Kan du hjælpe mig?  (Læst 1973 gange)
@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Problemer med installering af FM10! Kan du hjælpe mig?
« : 22 Jun 2010, 11:02 »

Hej alle,

I går modtog jeg endelig mit Football Manager 2010 med posten, og jeg skulle da selvfølgelig straks i gang med at spille det. Jeg har tidligere spillet flere af de ældre versioner, og der har aldrig været problemer før. Men mit nye spil har jeg simpelthen ikke kunnet installere på trods af, at jeg har prøvet både via Steam og via DVD.

Jeg vil egentlig helst have spillet installeret via offline DVD, og derfor prøvede jeg det i første omgang. Når jeg gør dette, så går det egentlig også fint nok, og systemet gennemløber alle punkter i installationen. Men til sidst i det der ''InstallAnywhere'' kommer den bare ikke videre. Man kan se, at den er næsten færdig, men på trods af jeg har ladet den stå på det punkt i 2-3 timer, så sker der bare ingen ting.

Som sagt har jeg også prøvet via Steam, og det gik det helt fint med at taste den der kode ind, og spillet skulle dermed være klar. Men når jeg trykker ''Play'', så påbegynder den ind installering af ''Microsoft DirectX for Windows'', men denne installering færdiggøres bare ikke. Den bliver ved med at stå på dette punkt i timevis.

Hvad kan der være galt?

Det skal forresten lige siges, at jeg har købt spillet i Storbritannien, selvom jeg ikke rigtig tror, at det er der, at problemet er. Jeg har tidligere købt mange spil der helt uden problemer. Jeg tror ligeledes heller ikke rigtig, at det er computeren, at den er gal med, da jeg spiller på en forholdsvis ny stationær PC, som bestemt burde kunne trække det.

Jeg håber virkelig, at I kan hjælpe mig, fordi jeg vil meget gerne snart i gang. På forhånd tak!  Smiley

Mvh Alexander
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Problemer med installering af FM10! Kan du hjælpe mig?
« Svar #1: 23 Jun 2010, 20:52 »

Hvilket operativ system har du? og kan du ikke give mig nogle specs på din computer? Hvilken Directx version har du (kan findes ved at skrive dxdiag i kør)?
Logged




Baztik
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Problemer med installering af FM10! Kan du hjælpe mig?
« Svar #2: 26 Jun 2010, 01:51 »

du kunne måske også bare prøve at installere ''Microsoft DirectX for Windows" manuelt.
så spørger den vel ikke når den er færdig med at installere fm10 med steam Smiley
Logged

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

louis65
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Problemer med installering af FM10! Kan du hjælpe mig?
« Svar #3: 04 Jul 2010, 17:12 »

Har samme Problem som Aleksander, min computer (med Vista) fryser bare når den næsten er færdig med installationen, der hvor den konfigurere systemet til FM2010. Har på fornemmelsen at det har noget med directx at gøre, men kan heller ikke finde et ordentligt download af det. Please hjælp!

Louis.
Logged

tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Problemer med installering af FM10! Kan du hjælpe mig?
« Svar #4: 23 Jul 2010, 23:10 »

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010