home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:54:06 Bubbles Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 22:06:29 warmon Blogkonkur... [3] Journeyman - Truppen
I dag kl. 20:05:55 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  5 Brugere, 755 Gæster Online.

Indlæg: 1132704 over 31367 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Gunners - Velkommen til Emirates `4`
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Gunners - Velkommen til Emirates `4`  (Læst 3279 gange)
GFK
Gæst
 
Gunners - Velkommen til Emirates `4`
« : 22 Jun 2010, 00:22 »



www.arsenal.com
Arsene Wenger siger op

Arsenals succesfulde og meget vellidte manager Arsene Wenger har noget overraskende opsagt sit samarbejde med Arsenal med øjeblikkelige virkning, det meddeler Arsenals formand Peter Hill-Wood. Efter flere års tørke med hensyn til titler, følte Wenger åbenbart at han ikke havde mere at byde med og at han ikke var den rigtige mand til at fører Arsenal videre.

Det er med en enorm sorg og vemod i stemmen jeg idag har meddelt Peter Hill-Wood at jeg ønsker at stoppe vores ellers gode samarbejde, jeg har haft en fantastisk tid her og har kun gode ting at sige om klubben. I og med jeg har haft en så god tid her ønsker jeg det bedste for klubben og det bedste for klubben er at jeg forlader den, efter 14 år her i klubben, er jeg ikke længere den rette mand til at fører Arsenal videre. Jeg har desværre måtte indse at motivationen har været dalende og resultaterne mindre overbevisende, derfor føler jeg det er på tide at bære faklen videre


Det betyder nu at Arsenal står uden manager, og der venter utvivlsomt Peter Hill-Wood og resten af bestyrelsen, et stort stykke arbejde for at få jobbet på Emirates Stadium besat på ny.
« Seneste Redigering: 28 Jun 2010, 14:07 af GFK » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Gunners - Velkommen til Emirates `1`
« Svar #1: 22 Jun 2010, 00:32 »

Glæder mig til at se om du kan holde længere end med dine andre blogs. Og da det er en arsenal blog kigger jeg selvfølgelig med.

Det er med en enorm sorg og vemod i stemmen jeg idag har meddelt Peter Hill-Wood at jeg ønsker at stoppe vores ellers gode samarbejde, jeg har haft en fantastisk tid her og har kun gode ting at sige om klubben. I og med jeg har haft en så god tid her ønsker jeg det bedste for klubben og det bedste for klubben er at jeg forlader den, efter 14 år her i klubben, er jeg ikke længere den rette mand til at fører Arsenal videre. Jeg har desværre måtte indse at motivationen har været dalende og resultaterne mindre overbevisende, derfor føler jeg det er på tide at bære faklen videre

Jeg syntes dog dette lyder lidt mærkeligt, men det er måske bare mig Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

GFK
Gæst
 
Sv: Gunners - Velkommen til Emirates `1`
« Svar #2: 22 Jun 2010, 00:35 »

Glæder mig til at se om du kan holde længere end med dine andre blogs. Og da det er en arsenal blog kigger jeg selvfølgelig med.

Jeg syntes dog dette lyder lidt mærkeligt, men det er måske bare mig Smiley

Lyder godt Wink

Jeg tror måske du overser punktummet, for ellers kan det godt lyde lidt underligt
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Gunners - Velkommen til Emirates `1`
« Svar #3: 22 Jun 2010, 00:43 »

Lyder godt Wink

Jeg tror måske du overser punktummet, for ellers kan det godt lyde lidt underligt

Havde godt set det Wink Syntes bare det lyder lidt mærkeligt: "jeg har haft en fantastisk tid her" og få ord senere "I og med jeg har haft en så god tid i klubben" Smiley

Men kigger som sagt med og glæder mig til næste update.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

GFK
Gæst
 
Sv: Gunners - Velkommen til Emirates `1`
« Svar #4: 23 Jun 2010, 15:06 »



www.arsenal.com
Assistenten tager over


Allerede få dage efter at nyheden om Arsenes Wengers farvel var nået offentligheden, blev hans afløser præsenteret, og det var en gammel kending Peter Hill-Wood kunne vise frem til en spændt ventende sportsverden. Ledelsen i Arsenal har åbenbart været tilfreds med den linje Arsene Wenger og hans assistent Pat Rice har lagt for dagen, for den nye mand til at lede The Gunners gennem endnu en sæson er netop Wengers assistent Pat Rice. Den 60 årige nordirer spillede selv som aktiv i Arsenal, hvor det blev til over 400 kampe, han har siden 1984 arbejdet som assistent og ungdomstræner i Arsenal, og skal nu for første gang tage varer på klubbens bedste spillere.

"Efter vi ufrivilligt sagde farvel til Arsene Wenger, blev vi hurtigt enige om at vi var interesseret i at holde den samme linje og kører videre med den røde tråd der går fra ungdomsholdene og op til førsteholdet, derfor var det oplagt at vi ansatte en der kender denne røde tråd og en der ved hvor vi ønsker klubben skal hen og alle de ting indeholder Pat, han har været i klubben længere end de fleste og vi er overbeviste om at han nok skal sikre os succes fremover" Sagde formand Peter Hill Wodd, kort efter præsentationen af Pat Rice


Pat Rices første rigtige test er når The Gunners skal forsøge sig at,  kvalificere sig til Champions League, mens hans første test i Premier League finder sted på Britannia Stadium, hvor Arsenal gæster Stoke




« Seneste Redigering: 28 Jun 2010, 15:13 af GFK » Logged

GFK
Gæst
 
Sv: Gunners - Velkommen til Emirates `2`
« Svar #5: 28 Jun 2010, 00:36 »



www.arsenal.com
Rygterne



Transfervindue er lige med rygter for en klub som Arsenal, lige siden offentliggørelsen af ansættelsen af Pat Rice, har adskellige rygter floreret rundt omkring i sportspressen. Flere spillere er blevet nævnt, spillere i alle aldre og på alle positioner er blevet sat i forbindelse med The Gunners og man kan kun se frem til Arsenals aktivitet på transfermarkedet med spænding.

En af de spillere som er blevet rygtet til Arsenal er det græske stortalent Sokratis Papastathopoulos (Billedet) , Sokratis er i øjeblikket at finde i italienske Genoa og han er en spiller der bliver spået en stor fremtid, han dækker det meste af bagkæden og kan til nød også bruges som en defensiv midtbane.

Også den tyske målmand Rene Adler er blevet sat i forbindelse med The Gunners, Pat Rice skulle eftersigende være på udkig efter en målmand og flere medier er også enige i at lige netop målmandsposten er en plads hvor forandring ville fryde.  Sidste spiller som er blevet rygtet til Arsenal er engelske Ashley Young, den unge angriber fra Aston Villa, kan benyttes på alle offensive pladser. Det forlyder at Young skulle have et prisskilt på små 200 danske millioner kroner.


Logged

GFK
Gæst
 
Sv: Gunners - Velkommen til Emirates `3`
« Svar #6: 28 Jun 2010, 14:06 »



www.arsenal.com
Transfers



Transfervinduet lukkede i nat og man kunne i Arsenal se tilbage på en godt og hektisk vindue, der både bød på tilgange og afgange. Helt som forventet hentede Arsenal den tyske målmand Rene Alder. Den unge tyske målmand kom til Arsenal for en værdi af 160 millioner kroner og med det prisskilt er forventningerne automatisk skruet  i top. Med Adlers tilgang ytrede nogle af truppens andre målmænd ønske om at søge nye græsgange og det var lige det Vito Mannone og Manuel Almunia gjorde, dog kun på en midlertidig basis. Begge målmænd fik en lejeaftale på plads, hos henholdsvis Sunderland og Barcelona.

Allerede få dage efter præsentationen af Rene Adler kunne Pat Rice præsentere endnu en ny spiller og endnu en gang var det en tysker der ankom til London. Denne gang var det den defensive midtbane og forsvarsspiller Heiko Westermann, der skrev under på en 3 årig med Arsenal. Westermann blev hentet i Schalke 04 for 30 millioner kroner, og han er uden tvivl en spiller der vil skærpe konkurrencen og give flere muligheder for Pat Rice qua hans enorme alsidighed.

Dernæst var det de unges tur til at komme gennem svingdøren, ind kom det unge walisiske stortalent Adam Matthews, der blev hentet for små 25 millioner kroner i Cardiff. Mattehews dækker både det højre forsvars og den højre midtbane, og han er en spiller der bliver spået en stor fremtid. Kort efter indkøbet af Adam Matthews kunne Arsenal meddele at Fran Merida ikke længere var at finde i klubben, det spanske talent kom til The Gunners som ganske ung fra Barcelona, men da udsigten til spilletid var lang blev Merida og Arsenal enige om at et klubskift var den bedste løsning for alle parter. Klubben der stod klar til at overtage Merida var Manchester City, der betalte 12 millioner kroner for spanieren.

Med disse transfers har Pat Rice nu en komplet trup at gøre godt med, han kommenterede følgende på denne sommers transfer "
Jeg er rigtig godt tilfreds, vi har fået de spillere vi ønskede os og vi er meget fortrøstningsfulde forud for sæsonen.  Jeg råder nu over en trup med massere af kvalitet og talent, vi har mindst to lige gode spillere på alle positioner og jeg glæder mig til at jeg kan benytte truppen i de kampe for det for alvor gælder







Logged

GFK
Gæst
 
Sv: Gunners - Velkommen til Emirates `4`
« Svar #7: 28 Jun 2010, 15:06 »

Hej Drenge

Her lige et spørgsmål: vil i fortrække en trupgennemgang, eller føler i at i kender Arsenals trup godt nok til det ville være overflødigt?
Logged

GFK
Gæst
 
Sv: Gunners - Velkommen til Emirates `4`
« Svar #8: 28 Jun 2010, 15:41 »

Anyone?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010